Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csikusz .. ekkora lehuzos dolgot is régen olvastam...

vadász vadtenyésztő..

Regisztrációs díj: 5 000 Ft

Képzési díj: 132 000 Ft
- Az ár tartalmazza a tankönyvek és a modulzáró vizsgák árát is!
- Részletfizetésre van lehetőség!

Vizsgadíj: 47 000 Ft

és ezért kapsz egyéni felkészülést de lehetőség van 4 ora előre egyeztetett időpontos személyes konzultáciora... kunszentmikloson... majdnem kétszázért...


mondjuk van itt a forumon is jopár titokjancsi olvaso aki már jár ilyen faszom tanfolyamra.. ugye.. bujjatok csak szépen elő a bokorbol
ennek is a mitasz xt754 van látom...
jÓnapot

jakszi.
hát én meg néztem mindet..de ez megint csak a faszveréses vidi... csak tiszta élvezet..semmi szerelés...vagy a hang amiről meséltél...vagy most is hallottad a hangokat?..mert ha igen akor az ok belső hangok azokat mi nem halljuk
figyu.azt látom alapról ha odapattintod a gázt.. szépen jön egyből az eleje felfelé...az gogy ha épp még alapon sincs.. és nem ugrik kerékre.. hát az meg teljessen normális..

de ami most a hideg idővel beáltával következik be a többieknél is...
mind goldennál..mind krisztihánynál...az az hogy a levegő csvart az 0,5 és 1 közötti tartományban jó tartani...nem tudom elmagyarázni de az a jó..általában a 3/4 tökéletes...és ha ebbne a tartományban nem jól állit6ó az alapjártat.. akkor az van hogy a aljárati f cseréld egyel nagyobbra..
krisznek is az volt hogy nem stabil az alapjárat... és gyengélkedett is alul...neki felvettük a súberttűt egyel többet kapott..mind az alapjárta mind a motor alsó fordulaton lévő nyomatéka nagyon stabil lett.

goldené jól ment..de neki meg cincogott a motort meg melegedett...neki az alapjáratot növelték egyel..+ még a shűberen is kapott...de neki akkor lett jó..mikor az alapjéárti f isnövelték..azt hiszem 35-38ra de ezt nem tudom ezt zsirék csinálták a a kempingben én csak mondtam hogy egyel nagyobb kell és ..úgy is lett...de a számokot zsir tud6ja

amúgy a növelt kompresszió pont tud ilyet is csinálni...és nekem si gyanús hogy az s3 hengerfejhez nem kalibráltad be a motort...

de ha nem jön össze semmi add el és gyülytcshé egy ilyenre :
http://www.youtube.com/watch?v...

jó jó ez csak vicc..mert amúgy a nagy számok törvénye alapján ezel a szarral nem is lehet menni..extrémbe meg főleg..de nekem meg ez jön be eddig a legjobban az összes motor közül amivel valaha is mentem....
Ez nem én vagyok.Én jöttem mögötte.Nem akartunk megállni,csak valahogy muszáj volt! Mondjuk azt az embert is megnézem,aki itt nem áll meg hanem felmegy.
Az S3 hengerfej nem befojasolta semmit sem.A fekete betet van benne,de kiprobalom a kozepso meretuvel is .
Sok valasz,meg tipp,otlet erkezett sokatok reszerol,es habar nem lehet neten keresztul karbit allitani,megis no az eselye a jobba alakulasanak.Van meg egy sor beallitas meg valtoztatas mi segithet.
Ronis Itt a megoldás dobta a faszbukk,levizsgáztok és kollegáztok velük mondjátok,hogy felméritek a vadállományt http://matrixoktatas.hu/tavokt...
Ezt csak azóta csinálja mióta rajta van az S3 ? Melyik betét van benne a 3 közül ?
Jimmy,javaslom a misi stárcrosst előre,szerintem nem bánod meg (nagyok a bütyik és elég ritkán vannak,kőnnyen koszorja a ganyét magából
elég szar hyen kellett megálnod,főleg annak volt kaki aki mőgőtted jött
nincs valakinek (vagy nem tud) eladó metzeller six days elsőt?
aha,már értem :)
Olyan is volt tegnap,mikor az ember állt a motor mellett menetiránnyal a domb tetejének,aztán kifeszített lábakkal tolatott le a motorral együtt!Nem értette hogy ha áll egyhelybe,akkor miért halad mellette a táj!
ez a szombati vidi hosszabb változata
folyt-kőv
http://youtu.be/lbt52dpsG-0
Még jó hogy nem "csokit" mondtál!
ismerős.. mikor már tíz körömel kapaszkodsz a nyálas falon mint kismacska a függönyön, mégis lefelé csuszol egyre gyorsulva...
sorkapcsok= csatlakozók
De én legalább nem engedtem le a saját gumimat 200 méter után!
Fiús volt tegnap a talaj! Nem is szalonnás takony (ahogy zarándidögbáá mondaná) hanem inkább taknyos fos! Szóval jó volt,tetszett!
mindig fetrengsz, szoval ez nem ujdonság...
Azert Zsirbacsi se mond hujeseget....hogy dus a keverekem...
3...szopat a gyertya...de visszarakom a regit es menek egy kort... meg volt ra pelda...a gyertya szar volt....nem birta se alapon se melegen...
hu Zsir, majdnem igaz is lehetne,de nem az,minél magasabra mész annál oxigén szegényebb a levegő igy tul dus a keverék,de a Jaxyinak más a gondja,ő ha ugyan azon a szinten motorozik és kicsit megmelegszik a gép már ingadozik az alapjárata amit 2 dolog eredményezhet:1,melegen kap egy adag falcs levegőt(főtengely szimering,szivócsonk,membránszelep)2,simán elkoprak a gyürük...
van őtlet,van rajta egy rellé ami a szivatyut basztatja,az nem kap elég feszkót,éllenőrizzétek a csatikat...