Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A motor fent van ..ez a lenyeg..
http://youtu.be/EjxhSSiteQI
te titokjancsi pampa. tegnap gyorsan elszeleltetek a kempingnél. ki se szurtátok ,hogy ott lapul egy magyar rendszámos ossa a fánál. meg egy hülyegyerek kiabál hogy héééj emberek..

viktor. csak annyit mondhatok a napkezdőnél kezdtem egyedül és borzalmasan elkeseredtem. aztán átgondoltam mit csinálok és szinte percről percre javult a hejzet. mignem a nap végére pont ugy mentem a motorral mint a sixdaysel előtte mikor jó formában voltam. és ez nekem elég bizonyíték egy fél nap után. kiváncsi vagyok a következőre mikor normális gumit rakok rá.
a tobbi video most telik fel..ki kivancsi nezheti....mondhatni hard enduro az osszes ...
http://youtu.be/0S8bZvGqpw0
A mai menetből...
http://youtu.be/jXKoP4y-GAc
amugy hol láttad te ezt a zsombos kék köteles dolgot..?
nem tartozik a kedvenc sztorijaim közé az a kötélen fennakadás....
utána az a földbe ásott kihegyezett karo már kicsit vicces volt...
nade a tanulság az volt belőle hogy nem tudtok kinyirni geciiik....
bakker te egy ..ÁLLAT vagy

kifeszitett egy ökör egy kék kötelet zsombón az útfölé 1,4 méter magasra.. még jo hogy nem motoros találta meg vagy bringás...
mutatták hogy régebben várpalotánál az erdőben is volt ilyen kifeszitős eset...olyan...
a shrác fejkamerával volt és fehér volt a kézvédőlye..és a hangja kisértetiesseene hasonlitott egy régi endúrós hanglyára..de az már lassúbb vizeken lyár...most szólly hozzás ronix
simán elhiszem hogy ha nem a motor erejét használták a fiuk akkor toták kimerültek,pont igy jártam én a nejemmel multhéten egy nem tul köves de sáros patakmederben,ő a 125 gg-vel ment de nincs még hozzászokva mert a 200-hoz képest hiába erősebb lóeröben mert nyomaték szegény,allandoan pörgetni kell igy minden akadájnál majdnem elakadt és két motort kellett emelgetnem olyankor amikor nem volt mihez támasztani az enyémet és elég hosszú a patak(kb 2 km) ráadásul csak a végénél lehet kimenni belőle,utánna meg már csak bénáztam őssze vissza meg estem néhányat olyan helyen ahol máskor nyélen végigmegyek :) na de ettől szép ez az endurozás.
nem tudom pontosan de a srác akie a bmw mindha ugy mondta volna,papirosan vette,rendszám meg minden,szerintem jó választás hacsak nem könnyebb motort szeretne magának mondjuk 2t-t..
atis
ez kafi...
az nem lehet olyan öreg.. mert 2008ban jött ki az első..450 ha jól látom
de a teszt eredménye számomra kielégitő..ugyhogy mondom emberemnek..hogy hajrá
itt mi is láttunk két srácot..2011ben..de azoknak nem ment jól akkor a hajtás..de a gépekkle nem volt baj...csak az hogy az 1500dik öninditózás 2 óra alatt..teljesen lemeritette az aksit...
végül is nagy sztori nem volt...csak az hogy 4és fél órát töltöttek egy dombe megmászásával..és máshol meg nem lehetett elhagyni a katlant.. ugyhogy ...ök ott. .nagyon elfáradtak
Erre én is kíváncsi lennék!
A BMW 450 nagyon jol zenélt főleg a Hászkihoz képest,sokkal nyomatékosabb és kőnyebb is,igazábol még saját tapasztalatom nincs,a srác akie csak idén kezdte az endurozást de kitartó és nagyon hamar tanul,a télen vette a motort de csak hó olvadás után (áprilisban) kezdett vele motorozni,eddog ha jol számolom 5 alkalommal volt a csapatban és soha nem volt baj a géppel pedig nem egy uj csikó(2005 vagy 2006-os)ő nagyon meg van elégedve vele.
lyódos.
azért ha helyrebillent a wilágbéke..vördpíísz a fejedben ..mesélhetnél mi volt...bontós is tuti fog...

gondolom voltál a kritikus pontokon.. ott nagyon könnyed..finom..de többi..az összeségében.. neked akkor jobban bejön..vagy sem?
tegnap én is voltam kint a füvesben...
nagyon nagyon kafi volt... mocsok mód kiszivott..ahogy kell.. 10+15+60 perc konkrétan szétszivja parasztot...
(a szép kroccos emlékeidenk szali):http://www.youtube.com/watch?v...
más kissé hullámosabb a pálya..de nagyon jó..pont arra amire kell
http://www.youtube.com/watch?v...
és most kicsit nem igy haladtam...most kiba jól ment...
valahogy nem tudni miért de elkaptam a fonalat...
ami voplt a varia hogy..19es kereket raktam be...és ugrásokkor a csavargatás.. könnyebben ment...pedig nem vagyok egy csavardy- csaba
nem véltetlen a 19es kerék..valahogy könnyebb befektetni a levegőbe...
de az leazkadozott talajban meg szarabb hogy nem ballonos......de összeségében csak jobb volt...jobb időket mentem vele..könnybben....nem véletlen..endóró 18...kroccmeg 19 colos kerék...
nagyon kafi lett.
ez a élénk zöld szinű kemény talajos fű...úgy lám nálatok is megtréfálja a parasztot déván a prológon engyem is ugy a földhöz vert..épp csak be tudtam fejezni a prologot ...

a bmw..az milyen motort megbiz6óság...kezelhetőség...alkatrészek hozzá?
mert itt haver nézelődik 450x a kéttéből kihevervén...huski ktm 4t-k hez képest?

jodlis..megértelek...ha nem akarod felveni nem vszed fel...én is igy szoktam..meg indenki...csak akkor ne legyen nyüszü hogy mért nem veszik fel...mindég indulj ki magadból
sajnálom..én is és bontósék is(biztos) hogy elrontottuk a 7végédet...de remélem a román hályglánderek bearanyozták amit mi.... ...,mind1...
inkább arról meséltél volna ilyen hosszan...ami miatt kimentél...milyen volt...remélem kafi...és nem haragszol rám azért mert nem mentem ki veled a triállal meg egy krovvmotorrral endúrózni a hegyekbe...
úgy érzem a triál ..és az endúró az tud együtt menni ..
a krocc és az endúró is tud együtt menni. ..
de a triál és a kroccc .

majd 2 két múlva...ami nem titkos...
p-sz lesz a nagy együtt hajtás...akkor szerinem akár triállal akár robogóval is jössz.. lesz olyan csapat akihez te is oda tudsz férni....ha velünk nem lesz jó..akkor a román hályglánderokhoz...meg hozzám is odajönnek hogy ...hély...muti már kemény helyeket...bontós lesz a 3dik vezető...ma derül ki hogy triállal vagy izével...

várok már egy kis beszámolót.. a triálosoktól.. a tiéd az...nulla volt ugyhogy remélem bontós kicsit jobban leirja.. és nem padig a vergődést hogy ki kinek miért nem ...és hogy ki a hibás azért hogy hazajöttél 700km és nem álltak rendelkezésedre ..nem áltak vigyázba hogy lyössz
én jot hajtottam...
a tegnapi motorkázásunk:2 Hászki,2 GasGas,1 BMW és 1 Yamaha.
viktor. nem értem rá felvenni. ráadásul nem értettem minek akarod tudni milyen a motor hiszen pontosan leírtad mostanában mekkora fos és mire nem jó vagy mire jo. ráadásul kategórikusan kijelntetted nem óhajtasz triálossal elmenni motorozni. ennek tükrében értelmetlennek látnék bármiféle beszámolót fabrikálni. a "csapat másik fele meg már csak akkor veszi fel ha végeztek a motorozással vagy éppn átrakják másik napra az előre megbeszélt hajtást. egy 3 ik személy miatt mivel neki épp akkor jó. nevetséges. most indulok vissza . remélem a triálosok jót hajtanak ma . ha egyálltalán kimentek.
lyaúreggelt..
ez az M mintás gumi volt fent m.z. nek is a 7 végén..e túl sokat nem tudtunk meg róla..mert hamar elhagyódtunk...de ő már tudja hogy milyen.. élettartama az még?

jól mondod lyakszi..ez a gumi ez nagyon összetett kérdés...nagyon nagyon..
de a mislen ms3 120as..ami nekem eddig a legszimpibb volt...
de amúgy a gumi az sthill-us függő is.. meg motort függő...
mert plk ami a faternak a zarándba 6délyzi örök életnek bizonyult..nekem úgy kopot mint az atom..,mert én sokszor a nagy gázzal operálok...és doktortársak látják is hogy a nagy gázzal nix nagy gáz kapartastok rugatom..persze van hogy én is folyatom meg csak épp hogy ne rugja ki magaalól a talajt...de általában a kapratásra megyek...
na erre nekem eddig élettartamra és tapadásra a ms3 a csúcsú...a mitasz extrem..sárban beteg állat.. de van egy olyan pontja amikor leir6atlanul szar..nálam legalább is meg goldenéknél is...és azt nem akarom eröltetni...

a korccpály miatt nekem a 13mm magas bütykű gumi nem lesz véve..
az elso ketto inkabb homokba jo.A michelinek az uj Ec6 gumijai,miket mar 2 honapja tesztel egy ismeros motoros ki a franciaktol hozta.Elmondasa szerint jobb mint a EC3 ..a butykok konyebben besujednek a gumi testbe de megis meg van a stabilitas es a hosszu elet titka.Egyebkent fuves gyorsba,kanyarokba verhetetlen a misi..ezt versenyzoi tapasztalatok tamasztjak ala miket en hallottam.
Itt mindenki lassan a Metzellerre eskuszik..na de arba is nehez kategorias gumi jonak jo,csak eletartamra nem a regnagyobb.A misihez viszonyitva jobb allitolag,de hogy a misinek jobb az eletartama az is biztos.
Pl ismerok olyan motorosokat kik eddig S12 es Ec3 gumira eskudtek eveken at....ugy ayira,hogy megvettte az uj motort Metzellerrel,a tiszta uj gumit levette es felrakta a Michelint...MIota kiprobalta a metzeller sixdayz extremet inkabb azt hasznalja mert altalanossagba mindenhol mondhatni egy jo atlagos gumi ami jol fog.Na most en is felraktam egy hasznaltat most hatul de meg van vagva,es ma ki is probalom...majd elmondom a velemenyem rola en is...
Jo motorozast mara..en megyek pakolni...
de jó,macsek
Tele a tököm, ezért kifaragtam