én 1995 után tiz évvel próbáltam ki egy 2005es tc 450..
kroccpályán holtmezőwásárhejen...valami tesztnapon..
hát mit mondjak.. olyan volt mindehol mint a lórugás...az jött kerékre ha kell ha nem...beteg állat...
egyből vette a lapot...erőre pont olyan volt mint egy sx 525 de nagyon durva hirtelen vacak jószág volt..olyan igazi vagdalkozós...
aztán hever vette egy 510smr huzkit...
hát az meg olyna volt int a gőzmozdony.. minden fokozatban beteg erő...ami kezelhetően jöt ellentmondást nem tűrően..minde fordulaton...egyszer nem tudtam fékávon a blokkoló kerék miatt visszakapcsolni...5bőlllcsak 4be.. de a tűfordulóból 4ben is úgy gyorsult ki mint valami salakmotor...
DE!
olyan röpsúlyos erők vannak benne.. alig lehet elforditani..kimozditan ha kanyarodni alkartál.. konkrét harc a ledöltésért...nem egy sx 525
a váltólya olyna nyer határozott nehezen kapcsolható ha blokkoló kerékkel érsz a kanyarba...konkrétan abból a fokozatból ami van..nem nagyon akart kimenni...viszont moindom 4dikből 0ról százig..erölködés nélkül..
sx 525 egy könnyed nagyonkedves jólkezelhető jószág 510 huskihoz képes...pont ahogy kell..nem a nyers lóerőnyeri a racét..hanem az összhang a kezelhetőséég...
Nekem 2007-es, TE 510-em van. Szerintem a híresztelésekkel ellentétben, nem rossz gép. Én újonnan vettem 2010-ben, azóta nyúzom (kb. 10000) vegyes használatban (enduro-SM), de kopó alkarészeken kívül még nem kellett hozzányúlni. A motor erőben verhetetlen (14-50 gyári áttétellel, 6.-ban is kerékre jön, ha már ez lenne az összehasonlítási alap :) ), kicsit nyers a motorja, a súlyát én átlagosnak érzem, de én könnyítettem rajta az akra rendszerrel (kb. - 4kg a gyári katalizátoroshoz képest). Szerintem a futóműve is igencsak eltalált. Összeségében egy kiváló gép, én nagyon szeretem! Gondolom nem lehet sokkal másabb a 450...
Igen, erre mondják, hogy aki jó, az mindennel jó :)
Meg azt is szokták mondani, hogy szarral kihívás jól menni.
Bár én nem szaroznám le a drz-t, mert más kategróia, az egy dual-enduro. Kérdé, hogy mit szeretnék a jövőben, de ez majd elválik.
ne mkönnyebb mert van egy hengerfely 4 acélszeleppel veztengellye...
107 a száraz súlya...a 6,5 literes tankal..112 most 8 ami olyan 114..de az eleje az acéltengelye 6005 csapágyal van szerelve...a vastagabb féktárcsák...ventillátor..stb...minden kb 115-6 lehet a súlya..
de tök mindegy.. ha ott állunk és a gépeket nézzük akkor könnyedségre a 300exc és a 350 exc között van...emelgetéskor...
amúgy meg... it dázönt metter...
zsir beszéltem bontóssal... minden okés ...ö intézi a szállást....
a többi meg jön magától
Olvasatod szerint nem!
Más véleménye szerint igen!
Nagyon felhasználó függő a dolog!
Az igazi helyekre még Drz E sem ajánlott,nagyon hamar eléri a teljesítőképessége határait!
SZERINTEM!
Most itt titokolvasgatom a súly-témát. (hozzászólni nem tudok a drz-vel mert 40LE és vagy 140kg szerintem :))
Tegnap összefutottam pár arccal (neveket nem mondok, mert mindegy is) és a "nagy dög" négyütemű kétéemekkel mindenhol felmentek, ahol volt felfelé. És a mindenholt úgy értem, hogy mindenhol... Van itt a közelben egy ilyen löszös katlan, gyakorlatilag mióta megtanultam járni ott töltöttem a fél gyerekkorom bámészkodással. Na van ott egy feljáró, egy méter függő a vége, és mondtam is nekik, hogy 10 éve nem láttam ott embert motorral felmenni (akkor is 125-ös 2T-vel)...persze ezt azután mondtam, hogy mind a 6-an kb 3 méter nekifutásból felmentek rá.
Persze járnak erdőbe is elég hard helyekre...
Szóval zavarba jöttem, mint kezdő buzi a gőzfürdőben...hogy most akkor hogy is van, számít az az 5-8 kg vagy nem.
olvastam hászki 450 te-röl a vélaményed,én mentem rajta egy keveset 1-2 és még 3-ban is talán zenél de az én GG ec 250-nemhez képest pont olyan mind egy mosógép! gyenge és roppant nehéz,2-ben még emeli az elejét gázra de 3-ban már csak kuplung rásegitéssel is nehezen,ehez képest az EC 5-ben is felmegy kerékre ha megvan a fordulatszám a motorban sőt kuplung rásegitéssel még 6-ban is....van nemi külőmbség a két motor között.....
kroccpályán holtmezőwásárhejen...valami tesztnapon..
hát mit mondjak.. olyan volt mindehol mint a lórugás...az jött kerékre ha kell ha nem...beteg állat...
egyből vette a lapot...erőre pont olyan volt mint egy sx 525 de nagyon durva hirtelen vacak jószág volt..olyan igazi vagdalkozós...
aztán hever vette egy 510smr huzkit...
hát az meg olyna volt int a gőzmozdony.. minden fokozatban beteg erő...ami kezelhetően jöt ellentmondást nem tűrően..minde fordulaton...egyszer nem tudtam fékávon a blokkoló kerék miatt visszakapcsolni...5bőlllcsak 4be.. de a tűfordulóból 4ben is úgy gyorsult ki mint valami salakmotor...
DE!
olyan röpsúlyos erők vannak benne.. alig lehet elforditani..kimozditan ha kanyarodni alkartál.. konkrét harc a ledöltésért...nem egy sx 525
a váltólya olyna nyer határozott nehezen kapcsolható ha blokkoló kerékkel érsz a kanyarba...konkrétan abból a fokozatból ami van..nem nagyon akart kimenni...viszont moindom 4dikből 0ról százig..erölködés nélkül..
sx 525 egy könnyed nagyonkedves jólkezelhető jószág 510 huskihoz képes...pont ahogy kell..nem a nyers lóerőnyeri a racét..hanem az összhang a kezelhetőséég...
Tudja valaki ,hogy a képen bejelölt kereszthornyos csavarral mit lehet állítani? vagy légteleníteni? 2002es 300as
Nekem 2007-es, TE 510-em van. Szerintem a híresztelésekkel ellentétben, nem rossz gép. Én újonnan vettem 2010-ben, azóta nyúzom (kb. 10000) vegyes használatban (enduro-SM), de kopó alkarészeken kívül még nem kellett hozzányúlni. A motor erőben verhetetlen (14-50 gyári áttétellel, 6.-ban is kerékre jön, ha már ez lenne az összehasonlítási alap :) ), kicsit nyers a motorja, a súlyát én átlagosnak érzem, de én könnyítettem rajta az akra rendszerrel (kb. - 4kg a gyári katalizátoroshoz képest). Szerintem a futóműve is igencsak eltalált. Összeségében egy kiváló gép, én nagyon szeretem! Gondolom nem lehet sokkal másabb a 450...
Meg azt is szokták mondani, hogy szarral kihívás jól menni.
Bár én nem szaroznám le a drz-t, mert más kategróia, az egy dual-enduro. Kérdé, hogy mit szeretnék a jövőben, de ez majd elválik.
láttam én már Ratgébert 2.-osztályban drz-vel veszprém extrém enduro kupát nyerni....
igaz hogy a futomű nem eredeti bot telo volt, de minden más az volt.
http://youtu.be/hg7ucxm6YUA
107 a száraz súlya...a 6,5 literes tankal..112 most 8 ami olyan 114..de az eleje az acéltengelye 6005 csapágyal van szerelve...a vastagabb féktárcsák...ventillátor..stb...minden kb 115-6 lehet a súlya..
de tök mindegy.. ha ott állunk és a gépeket nézzük akkor könnyedségre a 300exc és a 350 exc között van...emelgetéskor...
amúgy meg... it dázönt metter...
zsir beszéltem bontóssal... minden okés ...ö intézi a szállást....
a többi meg jön magától
Más véleménye szerint igen!
Nagyon felhasználó függő a dolog!
Az igazi helyekre még Drz E sem ajánlott,nagyon hamar eléri a teljesítőképessége határait!
SZERINTEM!
Most itt titokolvasgatom a súly-témát. (hozzászólni nem tudok a drz-vel mert 40LE és vagy 140kg szerintem :))
Tegnap összefutottam pár arccal (neveket nem mondok, mert mindegy is) és a "nagy dög" négyütemű kétéemekkel mindenhol felmentek, ahol volt felfelé. És a mindenholt úgy értem, hogy mindenhol... Van itt a közelben egy ilyen löszös katlan, gyakorlatilag mióta megtanultam járni ott töltöttem a fél gyerekkorom bámészkodással. Na van ott egy feljáró, egy méter függő a vége, és mondtam is nekik, hogy 10 éve nem láttam ott embert motorral felmenni (akkor is 125-ös 2T-vel)...persze ezt azután mondtam, hogy mind a 6-an kb 3 méter nekifutásból felmentek rá.
Persze járnak erdőbe is elég hard helyekre...
Szóval zavarba jöttem, mint kezdő buzi a gőzfürdőben...hogy most akkor hogy is van, számít az az 5-8 kg vagy nem.
ha jó akkor jó
sajna 525-re nem futotta a keretből