én mindig jol elvoltam alapjárat nélkül a 2t-n...pontosabban ugy szoktam belőni hogy alapjárat alá tekerem egy picit.. de csak éppen annyira hogy 5-7 másodpercig még ketyeg utána áll le magátol....
igy nagy gáz után is vissza esik rögtön a fordulat,
ja.
kell az alapjárat..sőt kifejezetten jó legyen...induljon is és ne is akarjon leböffenni..csak mert szarul van karburálva...
na motor építök találtam neketek izé videót...oktató widelyót
lehet hogy a súlya több mint a kivánt 95 kiló..de benne az anyag meg a német czwikau leleke
ú bakker.. el is felejtettem tibót...
bakker tudott vigyázni a masinára
remélem találsz még jó felvételeket
motorépítök meséljetek beszéltek.. azért metrt szkaptikus vagyok fejlesztttem ár én is ezt azt.. figyelek..
az hogy mi hány kiló meg elhiszem ha leirjátok..nem kell mérleg meg lófasz..nekem az adott szavatok elég...nem bíróság vagyok én hogy bizonyitsd be hogy...tamtadamtadam...
jöhetnek a képek tesztek leirások..lehet okosat is tudok-unk mjad mondani...
attis 0,5re értettél...1/2 re..azaz ...fél-re...
én pontossan el is hiszem amit mondol...és azt is simán elképzelem hogy a 125 váz csont nélkül le fogja birni a 200as blokkot minden szinten...ez az a szint ami fejlesztésben ..szerintem totál bejön..pici lépés pici súlycsökkenéssel kicsi rizikóval.. szerintem ez a gép erölködés nélkül jól fog működni ...
én igazándiból abban kételekedem hogy egy 50 lóerős pacit egy triál vázba...mért nem terek be eddig...hát mert nem birná el!
visszatérve aa suly lóerő ideális motrort csinálok mert minden mérnök 1hülye.
aláírom hogy vannak tökéletes meg tökéletlen dolgok..e azért azt lássuk be...a gyárban ..nem azért vannak a tudorok mert valakinek rokona és be kellett rakni valahova a családot..
ezek ott azon vannak..azért hogy valami tökéleteshez hasonlót alkossanak..
és valóban elképzelhetőnek tartom hogy vannak dolgok amiben fejleszteődhetnek a gépek..csak nem gondolnám hogy mondjuk 10en huszon kilót csak úgy ledobálnak majd magukról ezek az 50 lőerős gépek...miközbe valójában csöökeknti ka súlyt évről évre..de azért mindég azt irják hogy megint könnyebb let meg erősebb meg minden..de valahogyaz exc 300az azóta 112kiló hogyelkezdték gyártani..és azóta 50 lóeő is..
az igaz hogy valamiket tuti le lehet könnyiteni...de valahogy nem gondolom hogy úgy lehet büntetlenül könnyiteni ezeeken a nagyon kipróbált alkatrészeken hogy ot semmi károsodás ne essen...
azért nézzük meg..lássuk be ..a mi sportágain kgépei igen csak megbiz6óak..és igazándiból semmilyen versenyen nem a technika miatt kell aggódi egy rálydelnek...
és itt a hangsúly mostmár (ha leolvastátok zt a sekeze selába zsöveget..)nem csak ot van hogy hány kiló..hanem ott hogy üzembiztos...nem szakad szét semiyle nem megytönkre semmilye..
ugyhogy most utoljára mondom sok sikert a kis öszvérhez.. és hozzátok össze úgy hogy azt az egy millát ne keljen utána se kidobni az ablakon..ne is sérüljön meg senki a fejlesztésben...
mert higyétek el ..nem olcsó valamit úgy kifejleszteni hogy működjön tökéletesen működjön..
vannak nagy gyásaknál is komoly melléfogások...lásd sx 150ktm...full üzembizonyzalan...dogó állandóan leszakad..
azt meg végképp nem értem hogyha mondjuk egy gg125 ilyen könnyű... ako mért nem csak fogták a 300as blokkot..dobták belé..és
tádÁÁm...kész is 105likó menetkész tömeghű extremendúró...lehet félnek attól hogy a lóerő tépi szét azt a gépet..mert a ömeg.. pilóta tömege nem változott a cél se hogy srtapbiró legyen...
hát nem tudom...
mondom annak ellenére hogy full szkeptikus vagyok...hajrá...
vannak fejlesztések amiket mi is állandóan csinálunk...van amibe jön ..van ami full kuka(lásd teniszlabda )...
de erölködünk.. de hogy ekkor a fába vágjuk a fejszét.. ahoz rengeteg idő pénz kell...ugyhogy ezt meghagyjuk az úttöröknek..addig meg gó rályd a bevált gépekkel
tehát ZARÁNDŐG te valamiben tévedsz a GG EC 125 90 kg gyárilag de a 200-as blokk nehezebb mind a 125 vagy 4-5 kiloval igy akármilyen matemetikai bonyolult számitással nem nagyon lehet nehezebb mind 95 kg a motorcsere után,és az hogy a dőg nehéz ktm milyen súlyban mozog engem nem érdekel és ha meglessz a csere akkor lemérem,elég egyszerünek hangzik nem-de?!
figyu...
én az adot szavad elhiszem...de attól tartok van itt olyan akinek ez..kevés... ugyhogy úgy vagdalózz itt a számokkal(amik kissebbek mint a fríí súlya hogy vigázzz..nagyon vigázzz..mert kihúzod a gyufát .
mondom én..a kis esiksz súlya pont a exc 350 és a exc 300 között van...tehát 112 és ..119között..valahol 114-5 lehet...
bontós...
láttad kinek ez a csatornálya?(magyarul:ez kinek a csatornálya)
ez a vidi kafi...
emlékeztet arra az időkre mikor a vhs kezdett bejönni...csak akkor nem csak a kép volt élvezhetetlen hanem a hangis .de itt a régi csapat..az alapcsapat...lyaly de lyó is volt...hallottad hogy áki..lehet visszatér egy 350exc nyergében
te meg inkább készülj erre...mert csaninak is van ilyen csavaros guma..meg nekem is ..és hú de kafi lenne a sárhegybe kipróbálni...persze ha hosszú hónapokig nem lesz hó mentes a a hegy.. mikor már nagyon hiányzik. ..kiröffennénk..vinnén termoszba forró telyát...olyan igazi kafi bulihajtás volna.. http://youtu.be/UvXKulDXrNk
ini...
2004 te 450 ről van..csak is jók...amúgy pappalininek van volt 450 húsqwarnálya.. de ö nem indig olvas itt titokban
kicsit off, de hátha nem dobáltok meg
husqvarna te 450 típusú motort ismeri valaki?
van róla vélemény?
köszi!
igy nagy gáz után is vissza esik rögtön a fordulat,
kell az alapjárat..sőt kifejezetten jó legyen...induljon is és ne is akarjon leböffenni..csak mert szarul van karburálva...
na motor építök találtam neketek izé videót...oktató widelyót
lehet hogy a súlya több mint a kivánt 95 kiló..de benne az anyag meg a német czwikau leleke
bakker tudott vigyázni a masinára
remélem találsz még jó felvételeket
motorépítök meséljetek beszéltek.. azért metrt szkaptikus vagyok fejlesztttem ár én is ezt azt.. figyelek..
az hogy mi hány kiló meg elhiszem ha leirjátok..nem kell mérleg meg lófasz..nekem az adott szavatok elég...nem bíróság vagyok én hogy bizonyitsd be hogy...tamtadamtadam...
jöhetnek a képek tesztek leirások..lehet okosat is tudok-unk mjad mondani...
én pontossan el is hiszem amit mondol...és azt is simán elképzelem hogy a 125 váz csont nélkül le fogja birni a 200as blokkot minden szinten...ez az a szint ami fejlesztésben ..szerintem totál bejön..pici lépés pici súlycsökkenéssel kicsi rizikóval.. szerintem ez a gép erölködés nélkül jól fog működni ...
én igazándiból abban kételekedem hogy egy 50 lóerős pacit egy triál vázba...mért nem terek be eddig...hát mert nem birná el!
aláírom hogy vannak tökéletes meg tökéletlen dolgok..e azért azt lássuk be...a gyárban ..nem azért vannak a tudorok mert valakinek rokona és be kellett rakni valahova a családot..
ezek ott azon vannak..azért hogy valami tökéleteshez hasonlót alkossanak..
és valóban elképzelhetőnek tartom hogy vannak dolgok amiben fejleszteődhetnek a gépek..csak nem gondolnám hogy mondjuk 10en huszon kilót csak úgy ledobálnak majd magukról ezek az 50 lőerős gépek...miközbe valójában csöökeknti ka súlyt évről évre..de azért mindég azt irják hogy megint könnyebb let meg erősebb meg minden..de valahogyaz exc 300az azóta 112kiló hogyelkezdték gyártani..és azóta 50 lóeő is..
az igaz hogy valamiket tuti le lehet könnyiteni...de valahogy nem gondolom hogy úgy lehet büntetlenül könnyiteni ezeeken a nagyon kipróbált alkatrészeken hogy ot semmi károsodás ne essen...
azért nézzük meg..lássuk be ..a mi sportágain kgépei igen csak megbiz6óak..és igazándiból semmilyen versenyen nem a technika miatt kell aggódi egy rálydelnek...
és itt a hangsúly mostmár (ha leolvastátok zt a sekeze selába zsöveget..)nem csak ot van hogy hány kiló..hanem ott hogy üzembiztos...nem szakad szét semiyle nem megytönkre semmilye..
ugyhogy most utoljára mondom sok sikert a kis öszvérhez.. és hozzátok össze úgy hogy azt az egy millát ne keljen utána se kidobni az ablakon..ne is sérüljön meg senki a fejlesztésben...
mert higyétek el ..nem olcsó valamit úgy kifejleszteni hogy működjön tökéletesen működjön..
vannak nagy gyásaknál is komoly melléfogások...lásd sx 150ktm...full üzembizonyzalan...dogó állandóan leszakad..
azt meg végképp nem értem hogyha mondjuk egy gg125 ilyen könnyű... ako mért nem csak fogták a 300as blokkot..dobták belé..és
tádÁÁm...kész is 105likó menetkész tömeghű extremendúró...lehet félnek attól hogy a lóerő tépi szét azt a gépet..mert a ömeg.. pilóta tömege nem változott a cél se hogy srtapbiró legyen...
hát nem tudom...
mondom annak ellenére hogy full szkeptikus vagyok...hajrá...
vannak fejlesztések amiket mi is állandóan csinálunk...van amibe jön ..van ami full kuka(lásd teniszlabda )...
de erölködünk.. de hogy ekkor a fába vágjuk a fejszét.. ahoz rengeteg idő pénz kell...ugyhogy ezt meghagyjuk az úttöröknek..addig meg gó rályd a bevált gépekkel
Amúgy meg mit hívogatsz?
http://youtu.be/VU8YQpekYVQ
http://youtu.be/ux8BPGHAzdA
én az adot szavad elhiszem...de attól tartok van itt olyan akinek ez..kevés... ugyhogy úgy vagdalózz itt a számokkal(amik kissebbek mint a fríí súlya hogy vigázzz..nagyon vigázzz..mert kihúzod a gyufát .
mondom én..a kis esiksz súlya pont a exc 350 és a exc 300 között van...tehát 112 és ..119között..valahol 114-5 lehet...
ez durva...azért nem probálom ki...
láttad kinek ez a csatornálya?(magyarul:ez kinek a csatornálya)
ez a vidi kafi...
emlékeztet arra az időkre mikor a vhs kezdett bejönni...csak akkor nem csak a kép volt élvezhetetlen hanem a hangis .de itt a régi csapat..az alapcsapat...lyaly de lyó is volt...hallottad hogy áki..lehet visszatér egy 350exc nyergében
te meg inkább készülj erre...mert csaninak is van ilyen csavaros guma..meg nekem is ..és hú de kafi lenne a sárhegybe kipróbálni...persze ha hosszú hónapokig nem lesz hó mentes a a hegy.. mikor már nagyon hiányzik. ..kiröffennénk..vinnén termoszba forró telyát...olyan igazi kafi bulihajtás volna..
http://youtu.be/UvXKulDXrNk