kösz. de van már arrow gasgas-ra spéci cucc.
ez a csö spéci nagyon
15 centivel magasbb mint a gyári.
plusz kap egy karbon boritást beteg erös lezs töle és nyomatékos.
nem lehet lezuzni
persze ma hoztam el a sx85, a free a msotani is abbol van eleje hátulja és jo a futomuve.
ami most kihivás lesz a váz a blokk és a futomuvek szogeinek összeallitasa, pluszban hutok elferjenek, rezo fogaskerekek illeszkedese meg a hatso villa nem semmi. Igaz van egy komplet gasgas vazam is villaval meg mindennel de kurva nehez.,
a vaz a hatso rugostaggal meg a hatso villaval 25 kilo (gasgas) a motor 25 kilo. szoval van suly ám.... ezért kell a sx85 futomü meg kerekek mert könyüek.
S elmondom a free futomuve nagyon jo most hétvégén lyan tempot mentunk danival nem birtak utolérni a többiek... pedig bontos meg Ottero tudnak tempot...
szoval jo lesz a gép...
mamentem a ksi sx85 kurva erös egy gép.
most majd elado lesz a szinte uj blok (sx85 meg minden alkatrésze) ami marad. karbi, rezo minden.
ismerem a helyet az a köves a kedvencem lefele.
ott szoktunk menni tempot lefele fasza, meg ott van egy par fasza homkos feljaro..... huh meg a masik oldalt a Gete.
nagyon jók a videók
húúú de az a videó ahol a srác visszaesik az nem gyenge.... ha ott tovább megy mert nincs ott a fa akkor még csúnyább lenne, így is szép nagyot zakózhatott, nézni is rossz volt
miért mondjátok h a rekluse a hibás?
szép terv a 85 kilcsi, de megvalosithatatlan... szerintem... amugy szivesen részt vennék az ötletelésben mit hogyan...legfőbb bajságokat ha megoldod, mint rezo sérülékenység, már csak jo lehet...
bakker.
az komoly.
valami képet rak6nál fel..
az könnyű lesz..erő is lesz benne...
30m asztalt úgy sem ugrasz vele.. mi indokolná a nagy tömegű erős szerkezetet...a 85 váz futómű meg bőven elég erős az extrem end gyúróhoz
az már tuti vb motor
Hát itt van minden alkatrész a 2T free-re.
Sx85 2009 ma lett elhozva, eleje hatulja pont ugy mint a free350ben
zsir uj 2006 gasgas blok öninditoval teljesen felujitva, váz, hatso villa meg minden, hütök, jah a első kerék nálad (majd felküldödik)
most kezdödik a két motor össze építése.
most a sx85 70 kilo. a terv a gasgas blokal 85 lesz megtankolva.
Uj váz, eredeti elso hatso villa, kerék agyak átfüzve 21-18-re, most 19-16 rol, (sx85)
érdekes lesz. szolj hozzá ron...
kaptam most román testvéremtöl egy akra véget, az aroww gasgas megy bele (rezo), uj minden a blokban, 300 henger, dugo csapagyazas, kuplung kosar minden. Csak a blokra lett koltve 450e Ft. Minden új benne.
Kb ilyen 1 milka lesz a gép amikor kesz lesz.
majd rakok képeket fel.
a terv 85 kilo megtankolva 10 literes tankal.
Mintha érthetőbben szerkeszted a beszámolódat..
Legkozelebb szoljatok az ilyen futam elott,ha tudom egy 2 szemelyes csapatot beszervezek..elvegre csak 250km az ut.
ez a csö spéci nagyon
15 centivel magasbb mint a gyári.
plusz kap egy karbon boritást beteg erös lezs töle és nyomatékos.
nem lehet lezuzni