Kicsit feszült vagy Gabesz! Mi van veled? Szerintem készvagy már hogy 16:00 után nix semmi,és dög unalom minden a környéken, és már minden idegesít főleg ha valami monotonná válik! Most + itt valami változásra számítottál, ehelyett már 3 napja csak az olajtéma megy,és megőrített a tudat hogy már itt sincs semmi változás! Jól érzem? Ez a baj?
minerva-t nem lehetett kapni 4-5 éve.. akkor váltottam az elfre...formulátorl rendeltem...hétfőn tegnap megjött..elf 10w-50..60 is 2-2 liter..9500 volt postával együtt.
ugyhogy amig itt lesz ilyen ..nem kell variálni
Annyit emlegeted ezt a minerva 10w-60 -as olajat, nem tudod, lehet még ilyet kapni valahol?
Én sosem kísérleteztem nagyon olajjal, de a motorex kicsit elszaladt árban, KTM bolt ezt ajánlotta egyszer, és igencsak bevált! ugyanolyan jól viselkedett mint a motorex...
Hello
Szerintem nézd meg ezt is, én innen szoktam olajat venni, elf-et váltóba is meg keverni is. Ronis tanácsolta az olajat is meg az oldalt is és a full szint elf 2t olaj 1900... váltóba meg sima 10W40-et nyomok GG ec 250 http://www.formula3000.hu/shop...
megjött amerikásból a cuccos 2 hét alatt, és kb 1/3-as áron...
hétvégén megy szerelőhöz, új membrán meg a főtengelyszimeringeket is cseréli. a karbiba is vettem kisebb fúvókákat, de így télire megpróbáljuk a jelenlegivel jól beállítani. a végén olyan jó lesz, hogy el sem adom
ja meg beledobtam az új gyárilag előirt gyertyát, azt sem árt majd neki.
Zari, így elméletileg elkészülünk 20-ára, ha nem lesz programod addig, akkor majd beszéljünk és mehetünk macskázni.
Éljen!
Latyi barátomnak köszönhetően megnőtt a feltöltési sávom így megvan az első videó amit regiment előtt csináltam 1 héttel !
Zsír feljáró ahol csak a béka ment fel elsőre itt szakadó eső után 15 perccel
Kellett a kuplung azért
janek..csak hogy a többiek meg ne hall_lyák..
hol lehet kapni jó minőségű floriol 10w-50 részinget..esetleg vénuszban is van .. és az nem É jobb
mert eddig télen nyáron kométát használtam meg a pick zsirt...mikor melyik volt az olcsóbb..de akkor áttérnék én is a jófajta olajra
ez a metabond ez nagyon kafi...de...
az sx 360 ba raktam mert az öreg nagyon ajánlgatta..még 1999ben...
hát az volt hogy a kompresszió az ...könnyebb volt rugni sokkal..és a motornak az az önszabályzási képessége...megszűnt..annyira képes volt felpörögni a felső fordulatszám tartományban(csak max párzázzal ezerrel forog6ott túl...be is csörgősödött...+elasztikussan gyengébb érteztet adott főleg a közép tartományban..mert előte az minden fokozaban...még 5.ben is gázfröccsel jöt egykerékre...aztán ez metabondnál megszűnt...már eröltetni kellet kicsit ráhúzni a kormányra.
volt slick 50 amit a török utszai edisonben leetett venni...
azt használtam előtte a gs 350be..az 2t slick 50 volt.. az konkrétan erősebb let tőle a350! minde szinten...nyomatékosabb középen...
na ezt a metabond után egy hónappal..rátettem.. visszajöt a kompressziós téma berugásnál érződött hogy na.. ez igen...
visszajött a hórsz póver is ..és nem engedte hogy túlforogjon..mint a természetes 2t önszabályzás előtte is volt...
ugyhogy nekem a metabond ...2t ben nem volt jó...
személyautóba...ott végül is pozitivan jött ki...ladánál
ezért is mertem a sx 360 belepróbálni...meg az öreg is ajánlotta...
ez szimpi hogy olaj nélkül is védi a motort...ha már egyszer beépül a felületbe...de nem tudom hogy az olajos kuplival ..mit tenne ez a nagyon jól csúszó felület....
az a slick 50 ami az edizonba volt.. azt már vagy 10 éve nem kapni..ami meg a másik boltokban volt...az más dobozolásu..és a kolegág azt használták és azzal mondták hogy nm lettek jobbak az autók..ellentétben a edizonos slick 50 változattal..amivel..minden 4t..autó ..és motort +2t is érezhetően jobb lett.
persze ezek nem is felújitás előtti gépek voltak ..de azért már volt bennük kilóméter rendessen...
bontós meg szali annó a prolongot próbálta...
és a prolong az a csapágyaknál a görgőkree úgy felrakodott..hogy a nagyon finom játékkal ellátott hibátln belesejáű gáépek..mind szaliés ..mind bontósé hajtókaros lett!
és a nagy nj 206os csapaágyak amikben volt 100 üzóra.. azoknak ahelyett hogy hltjátékuk lett volna..mint normál esetben a gyáritól is nagyobb a kopás mitatt..
szóval mikor szétszedtük őket akkor néztük hogy né már ezek a csapágyak amik alap helyzetbenszinte lötyögnek.. na ezek nagyon nagyon passzentossan álnak a helyükön..túl paszentossan...
erről gondoltunk azt hogy ez az anyag ez konkrétan több ezred mm vastagon rakódik fel...és az úly gépekben csak a bajságot csinálja...(bontós is fuch pro 4 15w-50be rakta a prolongot..és szali is!)
azóta..2006 óa nem rakunk semmi szarságot beléjük...én azóta elfel tolom bontós sima fuchsal...de semmi baja a gépeknek.. csak szivják magukba az üzemórák 100ait..hibátlanul...
ugyhogy ..aki amit használ és bevált..azt használja és nem lesz nagy a csalódás...
a,i fontos az hogy idegen ..hidegen nix basztatás meg terhelés.. bemelegités után viszont.adunk nekik rendessen
huhúú jut eszembe erről ezt mi már a 90-es évek elején letudtuk,vizsgáztunk is,olajnepperek is lettünk hivatalosan Dura-lube cucc jó volt a faszomtudja már milyen olajjal,lett 2 bajnoki cím azt szartunk rá
loki.
vigyázz mert úgy jársz mint egyik ismerősö..akit mindég látok ha tükör előtt vagyok
majd jól meggyanúsit..
jó jó ez csak vick ó..t udod öt szentes fel ne vedd mert olyan jó volt hogy nem kiabáltunk pár napig
inkább a 7 végére koncentrálj..itt mindenki azt teszi...
hogy a bús picsába lehet ennyit agyalni ilyen szarságon? ráadásul még le is írni? beteges
Most volt 2 hete a Red Bull Sea to Sky 2013. http://www.redbullseatosky.com...
Pár videó:
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watc
h?v...
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watch
?v...
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/chan
nel...
http://www.youtube.com/results...
http://www.youtube.com/r
esults...
ugyhogy amig itt lesz ilyen
Én sosem kísérleteztem nagyon olajjal, de a motorex kicsit elszaladt árban, KTM bolt ezt ajánlotta egyszer, és igencsak bevált! ugyanolyan jól viselkedett mint a motorex...
Szerintem nézd meg ezt is, én innen szoktam olajat venni, elf-et váltóba is meg keverni is. Ronis tanácsolta az olajat is meg az oldalt is
http://www.formula3000.hu/shop...
megjött amerikásból a cuccos 2 hét alatt, és kb 1/3-as áron...
hétvégén megy szerelőhöz, új membrán meg a főtengelyszimeringeket is cseréli. a karbiba is vettem kisebb fúvókákat, de így télire megpróbáljuk a jelenlegivel jól beállítani. a végén olyan jó lesz, hogy el sem adom
ja meg beledobtam az új gyárilag előirt gyertyát, azt sem árt majd neki.
Zari, így elméletileg elkészülünk 20-ára, ha nem lesz programod addig, akkor majd beszéljünk és mehetünk macskázni.
Latyi barátomnak köszönhetően megnőtt a feltöltési sávom így megvan az első videó amit regiment előtt csináltam 1 héttel !
Zsír feljáró ahol csak a béka ment fel elsőre itt szakadó eső után 15 perccel
Kellett a kuplung azért
http://youtu.be/FyG6E6lcNjU
patyi...
na ez is olaj
Ronis szerintem megtalálta az osztár övtáskát most meg nyaral az euróból amit benne talált
kopást sosem mértem.....haha
Úgyhogy, nyugodtan használhatod az alumínium portékáidat.
hol lehet kapni jó minőségű floriol 10w-50 részinget..esetleg vénuszban is van .. és az nem É jobb
mert eddig télen nyáron kométát használtam meg a pick zsirt...mikor melyik volt az olcsóbb..de akkor áttérnék én is a jófajta olajra
ez a metabond ez nagyon kafi...de...
az sx 360 ba raktam mert az öreg nagyon ajánlgatta..még 1999ben...
hát az volt hogy a kompresszió az ...könnyebb volt rugni sokkal..és a motornak az az önszabályzási képessége...megszűnt..annyira képes volt felpörögni a felső fordulatszám tartományban(csak max párzázzal ezerrel forog6ott túl...be is csörgősödött...+elasztikussan gyengébb érteztet adott főleg a közép tartományban..mert előte az minden fokozaban...még 5.ben is gázfröccsel jöt egykerékre...aztán ez metabondnál megszűnt...már eröltetni kellet kicsit ráhúzni a kormányra.
volt slick 50 amit a török utszai edisonben leetett venni...
azt használtam előtte a gs 350be..az 2t slick 50 volt.. az konkrétan erősebb let tőle a350! minde szinten...nyomatékosabb középen...
na ezt a metabond után egy hónappal..rátettem.. visszajöt a kompressziós téma berugásnál érződött hogy na.. ez igen...
visszajött a hórsz póver is ..és nem engedte hogy túlforogjon..mint a természetes 2t önszabályzás előtte is volt...
ugyhogy nekem a metabond ...2t ben nem volt jó...
személyautóba...ott végül is pozitivan jött ki...ladánál
ezért is mertem a sx 360 belepróbálni...meg az öreg is ajánlotta...
ez szimpi hogy olaj nélkül is védi a motort...ha már egyszer beépül a felületbe...de nem tudom hogy az olajos kuplival ..mit tenne ez a nagyon jól csúszó felület....
az a slick 50 ami az edizonba volt.. azt már vagy 10 éve nem kapni..ami meg a másik boltokban volt...az más dobozolásu..és a kolegág azt használták és azzal mondták hogy nm lettek jobbak az autók..ellentétben a edizonos slick 50 változattal..amivel..minden 4t..autó ..és motort +2t is érezhetően jobb lett.
persze ezek nem is felújitás előtti gépek voltak ..de azért már volt bennük kilóméter rendessen...
bontós meg szali annó a prolongot próbálta...
és a prolong az a csapágyaknál a görgőkree úgy felrakodott..hogy a nagyon finom játékkal ellátott hibátln belesejáű gáépek..mind szaliés ..mind bontósé hajtókaros lett!
és a nagy nj 206os csapaágyak amikben volt 100 üzóra.. azoknak ahelyett hogy hltjátékuk lett volna..mint normál esetben a gyáritól is nagyobb a kopás mitatt..
szóval mikor szétszedtük őket akkor néztük hogy né már ezek a csapágyak amik alap helyzetbenszinte lötyögnek.. na ezek nagyon nagyon passzentossan álnak a helyükön..túl paszentossan...
erről gondoltunk azt hogy ez az anyag ez konkrétan több ezred mm vastagon rakódik fel...és az úly gépekben csak a bajságot csinálja...(bontós is fuch pro 4 15w-50be rakta a prolongot..és szali is!)
azóta..2006 óa nem rakunk semmi szarságot beléjük...én azóta elfel tolom bontós sima fuchsal...de semmi baja a gépeknek.. csak szivják magukba az üzemórák 100ait..hibátlanul...
ugyhogy ..aki amit használ és bevált..azt használja és nem lesz nagy a csalódás...
a,i fontos az hogy idegen ..hidegen nix basztatás meg terhelés.. bemelegités után viszont.adunk nekik rendessen
en maradok a mitas ef -nel....az jo majdnem minden talajon
vigyázz mert úgy jársz mint egyik ismerősö..akit mindég látok ha tükör előtt vagyok
majd jól meggyanúsit..
jó jó ez csak vick ó..t udod öt szentes fel ne vedd mert olyan jó volt hogy nem kiabáltunk pár napig
inkább a 7 végére koncentrálj..itt mindenki azt teszi...