Én ezt használom! Nem olcsó de qva jó, gyárilag van benne olyan + adalék ami a többi olajokban nincsenek és nincs kopáshiszti!
SILKOLENE PRO 4 PLUS ELECTROSYNTEC SAE 10W-50, SAE 5W-40
Electrosyntec technológiával gyártott teljesen szintetikus, észter alapú olaj négyütemű sport- és versenymotorokhoz. Az elektrosztatikus erő megköti a súrlódó felületen a motorolaj molekuláit, így hozva létre egy szuper erős filmréteget. Nemzetközi motorversenyeken tesztelt csúcsminőségű kenőanyag.
Jó is az 525, az biztos.... Mai napig a fejemet verem a falba, mert eladtam a 06-os EXC met... Ami 07-ben lett vásárolva, és valósan 72 üzemórával vettem....
figyu (remélem nix hari hogy vissazhaverozlak)..haver .megfőzted..megforraltad...
nem szétfőzted...csak megfőzted...
ezen nem is vitatkozom..
a lábbeli jó lesz...igaz 3-4cm rel rövidebb mint kéne.. de ha ráhúzod e gyerek lábára...elfogadom...
cserébe adok..kipihent olajat...jobb mint a diesel...de mondjuk van diesel kipihent olajam is ...mert te ..mert te megérdemled..haver .
amúgy néha úgy érzem olyan vagyok mint a tortillya...mindég jó méllyen be vagyok mártva
sose főztem meg haver. nagy különbség ha felforr s leállsz. igen az enyém kapott sokat . de nem főztem szét viz nélkül mint sokan teszik mennek versenyen mert azt hiszik muszáj. és viz nélkül hajtanak 50-80 km en át. vagy egy iszapgödörben dagonyáznak és egyhelyben addig égetik a motort mig totálisan megfőzik. azaz megsütik mint a palacsintát. vágod? van különbség. mindeg . most gyüjtök ezerrel. jövő honap elejére kigyülik egy új ára. addig nem bojgatom. de már nagyon mennék. haza is megyünk kb 2 hétre novemberben. akkor akarok hajtanbi sokat remélem addigra már lesz mivel. az uj berg egyenlőre drága. 1,7 et nem ér. majd látom mit veszek. zsíré tetszik de mennem kéne vele s normálisan rendberakni meg leszedni róla azokat a borzalmakat amiket rávaricskolt! ja meg vagy 200 ezret le kéne cigánykodni. bruhaha
a kiscipőket még örzöm. majd hazaviszem bár ahogy hallom nem érdemled meg .
bakker...
szerintem totálisan csillagos 5ös...
ne is agyalja annyit..mertt még rácsap valaki...
ha meg is főzte...123szor is..nem számit...a te sx ed ami aztán sossme főtt meg(mint napjában 5-6)tudom tudom tikokolvasó vitte el..de ez már mindegy...
ne azt nézd ..ha a bele úly.. akkor it dázönt metter...
it egy kis régi foresztes tea álá gabesz módra..
lya ..
mikor jösz haza..mert már megent hajtani kéne..nem?de legyen motorod is ..különben nem engednek be a 6árörök
mer az egy dolog hogy fincsi volt a kaja amire meghorgoztál a vásárhelyi giroszosnál...de az csak motorozás után a jó
na itt a vidi:
a lapköves feljáró..a végén ott az erdei tea lefőzve emlékszel még 1általán http://youtu.be/bMA8489lJ14
ja ..
10w-60 azért szimpi mert kicsit az az igazág..azért a 525be benne van már az üzemóra...(meg a sima kárcóra is ) és leeht a vastagabb olaj jobban kiölti a lötyögő tereket
illetve ..mint már mesélet ma 10w-60 minerva olajat a 450 bergbe raktam és a legszebb hang...semmi teljesitmény csökkenés...az azért vele volt...
de a elf10w-50 meg bizonyitottt ugyhogy azt azért nem sepreném a szőnyeg alá(anniy tuti..a nagyon jónak mondott motorexnél ami a gyári olaja a ktm nek.. attól jobb!)
zsír jol kipoliroztad a romot. nemrég még ventilátor volt a hengerfejen is fbs el ráragasztva. huh nem felejtem el. azt a szörnyűséget le lehet flexelni a lengővillárol? és akkor most te a HECA n megfőzted a motort vagy az csak hiszti volt? mármint a cirkusz hogy tönkrementek a motorok. azért kérdem mert érdekelne a motorod . mondjuk jobban örülnék ha nem láttam volna generál előtt. most nem is gondolkodnék.
mi a baj a gas gassal?
jaskzinak is naon tetszik..ronix is szerette...a nem 2012 300ast a krisz is szerette,...
akkor mos akkor mi van..mert a 1,3 az nem szar ár..egy úly verdáért...
mondjuk nekem nem kéne de ha egyszer kiszeretek a mostani free525 sx ből...
mesélj gg hÍztit
ezt az ét olajat ezt csak polyénból toltam..a napolajjal együtt..de ezek szerint minden baromságnak 50% van alapja
jó tudom csak vicelsz de akkor is nagyon kafi...
Nem beszólni akartam neked, csak mint laikus, feltűnő volt, hogy ilyen kevés üzemóránál ilyen nagy mértékű javításokat végeztél a motorodon.
Visszatérve a Giz Gaz okra. Nekem nagyon bejönnek, volt egy 125-ös és egy 450-es modellem. Semmi rosszat nem tudok elmondani róluk. Lehet, hogy rosszabb, mint a KTM, de én csak hobbi szinten nyomom, ott meg tuti nem veszem észre.
nem, az alu csak höre zsugorodik dugok esetén, söt a régi eszterga padokat az alapjukat kiraktak 1 évre az eső és a nap hatására, és utána kerültek megmunkálásra. vagyis jobb ha régi a dugo mert kimentek belüle a szeültségek igaz, gyartás után is ki vannak lágyitva hökezeléssel.
hát figy 2t 2012 husaberg 0,01 század kopás 160 ü. óra alatt eurol olajjal. az jóóó.
detto eurol 15-50w eurol olaj ktm 450 exc 2009 nem mérhető kopás a hengerben dugon megvan a szürke teflon boritás sértetlen. 100 ü.ó- után. itt a válto és a kuplung olaj külön van. és 8 óránként volt cserélve a motor olaj a válto 12 óránként ha kell itt visszakeresheted a képeket mert felraktam.
Egy szakmai kérdés. Számít-e valamit az alumínium dugó kora? (Gumiknál tudom, hogy fontos, mert felkeményedik)
Pl. 98 környékén legyártottak gyári alapméretes dugókat, s valaki most 15 évre rá teszi be a gépbe?
Ha indításkor kb +20C°-os az olaj és ésszel melegíted, akkor elég bele egyfokozatú olaj is, tehát akár a napolaj is szóba jöhet
Amúgy beszarsz, van olyan motorszerelő (saját bevallása szerint) aki étolajat önt kétté váltóba ha szimmering gyanus a gép, mert a szagából azonnal kiderül ha átenged a szimm.
GG ? viccelsz én nem...
nem rossz a GG de a KTM 2x jobb mindenben. nem vicc.
s had ne soroljam miert.
a GG 1 dolgoban jobb a KTM nel a hütése. de én nekem volt 2006, 2009 2013 és sehol nincs egy KTM hez képest.
igaz a KTM nek is vannak hsiztiei de nem vitatkozom.
brutál