te fasz
menj segiteni gumit szerelni bontosnak mert szopik.
tegyetek egy belsőt abba a kerékbe mert egy 140 muzzal a 120 gumiba oriasi szivás lesz itt.
Mint a szűzleányok!
Volt ilyen haver aki állt a domb előtt és nézte.Menjek,ne menjek,neki merjek szaladni,vagy mégse merjek?Mi lesz ha nem tudok felmenni?És ha még el is dőlök?
Hiába mondtuk neki,hogy szaladjon neki azt kész! Az a jó a mostani csapatba,hogy itt senkinek nincs esze,és így nem is nagyon gondolkozunk!
zsir ..mi van..
beilyedtél hogy lehet hogy én is tudok menni. ..és a két szegediak a nagy 510es 4t-k a nagy 115-130kg os súlyukkal csúnyán össze sarajják a kis frídet
vagy hova tüntél...
annak aki megmutatta ..meg is csinálta ..neked hogy kell megjavitani a szabadonfutódat..és ezzel nem kis bosszúságot időt pénzt takaritott meg ...plusz egyből mehettél hajtani...
akire ezért mondta szali hogy szerelmesek vagy tok egymásba...
pedig csak anny ihogy egy barát ott segit ahol tud...
na szerintem az a csávő egy köcsög..nem érdemelte meg...
amúgy meg ...örök hála ezmiatt ..de ha többször emlegeted..többször fogok hálálkodni
mert az ott nagyon kafi volt...még akkor is ha full összesaraztad a pofámat
ami mellé van téve lendkerék az egy régebbi Beta triálé, annak még a másik oldalon is van egy fele ekkora lendkerék....
persze a másik hogy van benne egy akkora dugo mint atom.... mint egy kalapács.... az egyik henger Rmx 250 a szokásos 67-es átmérővel, másik egy Beta 250 triál 76-os dugo...
viszont ne hagyott nyugodni a zsir féle tökéletes-HEZ!közeli kormány védő felfogatás..én kitaláltam..
a kormány bilincs belső részéből..ahol a csavar van...ot kiflexelek a kiflikből 4mm...(persze a felsőből amibe nix menet!
20x5mm laposvas...kb 25cm hosszú...
abba belrakom a klét furatot..egés za szélére hoyg elférjen a kormány..nál...a két furaton kersztül gyakorlatilag a két kormánybefogót a laposvas összeköti!tehát a kapott erőt nem csak az egyik fülree vezeti rá..hanem mind a ketttőre!
majd a 25cm körüli laposvas végekre..hegesztek két 8.8as csavat.. ami úgy fog álni pontossan mint az a belső kormányfül..amibe belevertétek a csúf(os faszotokat . ..de szerintem az kibaszott jó bőven erős is..+ az úalak belül nem egy ponton fekszik fel..hanem 3-4mm szélesen mert az ú alak gyártásakor ott egy felüllet keletkezett!megnéztem ..szóval az hibátlan minden képpp...csak ez még erősebb lesz!hogy az erőt nem a kormány ra viszi..hanem a kormánybefogóra tolja rá!..mint a fecáé..csak nem a csavar az egy csavar felső részére..ha nem a belső részre...és nem is egy csavarra..hanem mind a kettőre!
gyakorlatilag a két kormányvédő..szinte egy egységet fog képezni..de a zrrlhetőség miatt...az a csavar a kormány belső részén megmarad...ennyi
bandita.. hogy képek is illusztráljam neked kimentem a szemerkélő esőben és nyomtam pár fotot hogy mitöl olyan nyulos nyomatékos lefullaszthatatlan egy triál motor... mert ekkora lendkerék van egy 250-es 2t-ben....
Van karbi kiemelő szirszarom, már csak power kamrás kell, meg ez a súly.