Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vik...sőt veled sincs bajom , annak ellenére hogy néha rendesen elkezdesz turmixolni keverni-kavarni mint egy rossz csapágyas ndk mosogép, attol én még birlak ilyen gyagyásan is... de semmi buzulás... nem dugunk...
olyan pálinkát kaptam havertol... ritka jo holmi, tán még nem is kostoltam ilyen finom gymőlcsös ízüt...
nekem nincs semmi bajom a ti csapatotokal te okos tobi, sőt szivesen hajtanák többet ott ha az anyegin engedné, ilyen világ van mostanság ezt kell szeretni...

Dew pont egy olyan kotlát szereltem ma mint a tiéd....egyik havernak van.... fuuu mekkora egy minden tömény vasbu van, az a power szelep agyrém szépen belevert a dugattyuba,ami ráadásul 1 gyűrüs, kompresszio elment borért, kézzel simán letoltam a berugokart, még a robogomba is nagyobb az ellenállás, pedig az csak 50 cm3...
te neked nem büdös hogy aki 1cer oda lemegy azt ugy megszivatjátok többet nem akar le menni ? nekem ez jön le..
Ronix...
a másik az a Zarand ne mrosz de nagyon egyhangu...

ne sértödj ezen be de...
csani..
kafi leírás..
garatula az erednényhez...
vémpusz.
8x22x7..vagy 10
az utolsó szám a az vastagság...a gyári az kétajkú szimering...
nekem a 1998as sx 380ban (2003 ig bizti ugyan az ..)sima porvédős sziemring volt...valami jobb minőségű..lehetet vagy 200ft...
az a lényeg a viz oldalon a nyomás..az olaj oldalról az olaj soha neem megy át a vizhez...illetve a pv szimering nem engedi meg a visszaszivást...(hamarabb nyit a hűtősapi szelepje)
nekem 1,5 évig volt benne..aztán eladtam..és még ki tudja meddig dolgozott az a 200ft sima szimemring..

az a szitu a gyári is ha tönkre megy ..mivel kettő té.. nem látod mert nix neki kis furat a két sziemring között mint 4t nél...csak azt tudod hogy az olajba benyomja a vizet oszt..lyaúnapot .
évente kibaszni a picsába.. mert mondom 200 huf forint...valami japót vegyél azok jók szoktak lenni...
de inkább a 7mm széels az lesz a tiéd..az a szitu régen volt már az a sx 380...még 2006öszétől-2008 mályusáig..mikor az ominózus ronix.. az az bálylint lejött a zarándba..akkro még nem volt neki büdös a csapatunk
és akkro tönkrement az első nap végére a berugórendszer..és úgy húztak ki a hegyből...
kawagabi.. a kx 450 nel..én meg vittme visza bandát..a 4t vel és úlyra belezúgtam a 4t be az pecsételet meg a 2t-k sorsát a részemről..
nem tudom ki hol indult, ha volt kategória és amatőrben indult akkor gáz a srác mert szlovák bajnokségban megy...country cross bajnokságon volt E3 ba 4. helyezett 1 ponttal lemaradva a dobogós helyezésről és mindezt tele műszaki hibával vagyis az utolsó 2 kört hátsó fék nélkul széttört kerékaggyal csinálta végig... szóval jól megy a srác,meg am jó arc, csak tényleg kinőtt már onnan!
Természetesen mindenki el van ismerve ugyan úgy a Bence is,meg mindenki aki elindult,én csak a gép mögül dumálok itt,szal bánom,hogy nincs még megjavítva a defekt se , se a gázkarom,se sehogy se áll az exc-m!
Egyébként vasárnap Kassa mellett lesz endurocross verseny, tavaly éven nem volt,de előtte is hagyomány volt valami kis Kassa környéki helyen, nagyon patent rendezés és verseny, innen mennek sokan...
Zsír TV !

Meg nem erősített források szerint te talán tudnál nekem segíteni vízpumpa szimering ügybe. 250-es 2002-es SX-be kéne. Akár egy mérettel, akár máshogy, bármire nyitott vagyok ! Valami elérhetőséget megadnál? Fészbúk is jó, a többit privátba megbeszélhetnénk ha tudsz segíteni !

Köszi előre is a válaszod !
Egy deka víz nincs benne!
Persze hogy tiszták voltak,nemigen van sár az erdőbe sehol.Na meg ha Nyúl után találkoztunk,akkor meg már főleg tiszták voltak,mert a kúton leverettük a port róluk.Legközelebb dudáljáá,vagy villogassá!
Nem tudsz 100KM ide hozatni,mert csak 50-et hagytam ott belőle,a többit elhozattam ide a ház mögötti kertbe!
A napsütéses vasárnap még jobb volt a talaj, szinte ideális csak egy-két árnyékos helyen volt saras, csúszós. Kb. 70 százalékban full élvezetes, gyönyörű helyeken kanyargott a nyom. A checkpointok előtt, ill. után volt egy-egy feladat egyébként a szombati nyommal ellentétben, ez megszeretteti az emberrel a motorozást. Szinte sajnáltam is, hogy olyan gyorsan jönnek egymás után az ellenőrző pontok, nem akartam hogy vége legyen. Bár így utólag visszagondolva gyanús lehetett volna, hogy olyan sejtelmesen kívántak sok szerencsét a check pointoknál. Mondtam is magamban, rendes tőletek, de ma nagyon jó a talaj, sokkal könnyebb a nyom, minden very nice egészen a 8-as check point-ig. Ott mintha elvágták volna az eddigi nyomot és jött vmi más. Kb. 20 perc után már alig vártam, hogy vége legyen, az egésznek... Olyasmi lehetett, mint nálunk a napkezdő, csak sokkal-sokkal hosszabb. Kb. 1 óráig tarthatott. Még egy szalagot is megnéztem közelebbről, nem-e a profi nyomra keveredtem...
Csak én láttam két embert, aki leamortizálja a hűtőjét az erdő közepén. Reszeltek, aztán hirtelen belekapott a gumi egy gyökérbe és pont úgy rátették a motort egy sziklára, ahogy nem kellett volna. Úgyhogy ezek után nehéz bátran húzni a gázt... De átverekedtem magam, méterről-méterre, hűtőventi folyamatos munkában volt, de nem is forrtam fel. És aztán elérkezett a várva-várt Red Bull kapu is. Kemény volt. Persze biztos nehéz kijelölni 2x80km nyomot úgy, hogy kellően nehéz legyen, de a mezőny vége is tudja teljesíteni. Szinte garantált, hogy lesznek olyan helyek, ahol nagyon nehéz átjutni.
MPI-nek nagy gratuláció, ő volt a legjobb magyar a B-ben. Nagyon ment, iszonyatosan jó állóképessége van.
Igazad van Zsir!,Amugy a gumi ultra brutal jo.Mondjuk az en eszreveteleim nagyon hard enduroba jelentkeztek,ott ahol akarmilyen gumi kell kaparjon es rugjon,ott lattam,hogy a sixel jobban haladnak mint en,vagyis kissebb erofeszitesel tolta fel a motor.Des sok esetbe kacagva hagytam el oket,a meredek oldalazos fuves reszeken,ott szoptak ,holott en vagy 10 et leszedtem:)
Azt csinalom,hogy mikor anyira kopik akkor kivagom a butykoket,de addig kar mert ahol ezzel elmegyek,ott a tobbi csak maszik utanam,ugyhogy igy is zsirfasza a gumi!
A szombati napra volt 88km. 9 check point a B-nek. Egy picit javult a helyzet, már ami a sarat illeti, de reggel eleve volt akkora harmat, hogy egyedül emiatt csúsztak volna a kövek és gyökerek egész délelőtt! Ezekből meg volt nem kevés a 88km-en...
Ami emlékezetes volt, rögtön az első check point után volt egy felfelé. Egy széles vályút kell elképzelni, aminek nagyjából a két szélén lévő rézsű párkányán lehetett volna felmenni lendületből, ez is kanyargott, meg egyenetlen volt és főleg a sár miatt csúszott, a közepe meg tele járhatatlan sziklákkal. Na, mivel ez még a menet elején volt, még nem szóródott szét a mezőny, kb. 30-40 motoros örvendett egymás társaságának ezen kicsi 200-300méteres szakaszon... Az, hogy menjen mindenki vissza az aljába, és kezdjük egyenként lendületből, az kivitelezhetetlen lett volna, helyből onnan feljutni majdnem lehetetlen, de ami majdnem lehetetlen, az kötél segítségével elméletileg lehetséges , így aztán el lehet képzelni, milyen csúnya munka folyt ott a hegyen... Kb. 1 óránál nem is tartott sokkal tovább, míg összefogással leküzdöttük ezt a szakaszt... Cserébe ráadásul a vizünk is elfogyott, de a legrosszabb az a kilátástalanság volt, hogy mi van, ha ez ilyen lesz végig? Na, de elszántság, kitartás és remény nélkül nem lehet ezt a sportot csinálni, így folytattuk tovább... A későbbiekben is volt egy-két feladat, de nagyjából minden csinálható volt. Sok volt a csúszós-köves, kanyargós, farönkátkelős felfelé, lefelé és oldalazó is. Volt egy mély patakátkelés is a tankpont előtt. Apropó, több, mint 10l benzint igényelt a szombati napra a nagyon keveset fogyasztó motorom . Összességében küzdelmes, kimerítő és embert próbáló volt a szombat. Ha valakivel meg akarnánk szerettetni az endúrózást, nem erre a nyomra kéne hozni. Úgy is lehet mondani, hogy jó kis nyom volt, csak kicsit sok volt benne a szopó...
Köszi Csani!
Ez tényleg rövid volt
Köszi!
Hát volna, mit mesélni... Nem adta magát könnyen, az biztos!
Úgy kezdődött az egész, hogy a verseny előtti napon, csütörtökön volt egy kiadós eső! Emiatt sikerült a levegőszűrőt szinte teljesen tisztán megőrizni a teljes verseny alatt , cserébe viszont volt más baj...
Na, de kezdjük az elején: a prológ közepesen nehéz volt, lehetett haladni, gyakorlatilag lábletétel nélkül a sár ellenére. Nagyon sűrű volt a program, jó kondi kell(ett volna) hozzá leginkább. Ha volt lendület, akkor tudtál haladni. (Ha van gáz, nincs hiszti! ) Ugyanaz volt a nyom az A-nak és a B-nek, így lehetett látni, hogy a B legeleje ugyanolyan gyors, mint az A. Az a nagy helyzet, hogy ha "csak" teljesíteni akarod a versenyt, akkor is célszerű nyomni a prológon, hogy minél előbbről indulhass, mert főleg, ha sár van olyan szinten nehezedik a nyom, hogy a végén már szinte teljesíthetetlenné válik.
láttam ezt a bagázst
igaz nem az erdőben, hanem a 82-esen hazafele vontatták a 3 járművet. ugró szarvasokról megismerem.
tiszták voltak a motorok
Csaniiii!
Nem vagyok türelmetlen ám

Kelj már fel
Haló-e. Látom mindenki motorozott tegnap, mi is. Sajnos rá kellet jöjjek, hogy bazik a hűtővizem elég szépen. Hopp egy vízpumpa szimering....
Ventilatoros szemcsi !
http://www.youtube.com/watch?v...

Oaklwy harci szemüveg ! allitolag amerikai katonak hasznaljak (harci)
http://www.youtube.com/watch?v...
Csanád Gratulálunk hogy teljesítetted
Csak egy rövid beszámolót ha lehet
2T FreeRide tiszta trial hangja van

https://www.youtube.com/watch?...
Regiment eredmények
Borka, SzakacsRobi, Hosi, Borka