kipufogót azért akarok ,mert a gyárival 45-50km/h-ra képes a motor,persze tele van azon kívül még folytással,de egy 2T-nek a rezója sztem csont üres,ez pedig tele van katalizátorral meg még ki tudja milyen terelő lemezekkel...
Vedd le a gombát és tegyél rá egy kapcsolót(gyári index kapcsolót) ami műkődteti a ventit.
Amikor megállsz lekapcsolod és nem szívja le. Itt mindenkinek így van megoldva, csak az új motorokon nem kell mert több a töltésük.
hali
ha jól láttam készülőben a kipuff! nagyon szép az a motor, le is megyek majd megnézem élőben ha még az van ott Petinél....
hamarosan nekem is csinál egyet,csak 125ös endurora
mikorra tervezed az első meneteket? idén várható? nekem a nulláról kell jönni fel,el vagyok szokva, de mindentől...
Igen igen arra gondoltam.
Azért úgy tettem fel a kérdést hogy milyen paraméterűt. A gyári SPAL hűtőnek hány Ah-s aku lenne jó ami nem egy hajtást bírna ki...
Majd otthon megnézem a pontos típusát a ventinek a paraméterek miatt...
Azon filózom lehet vennem kéne nekem is egy kis akksit, leszarnám azt a kétésfél kilót.
Gyári KTM hűtőm van fennt gombával, hajlamos leszívni az akksit ha olyan helyen megyünk, és nem marad önindításra.
Gyári ventihez milyen paraméterű akkut keresgéljek ami bírja is?
Csak foglalkozol motorral is a peca mellett, helyes :)