Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát azé..itt irja is hogy nagy faszságot csinált

zsir..kérlek ne haragudj emberekre csak mert nem a te frídet vették..kérlek..kérlek
tadeuszt sem bántani meg dévid knightot sem

hidd el nem zért vette hogy téged bosszantson..csak mert ő olyat szeretne...mert neki az tetszik...kérlek tarts d tiszteleteb más döntését...és véleményét...

goldentút mondta hogy menyünk el hozzád hogy megalázhass minket...de mondom...túl sok nálatok a kerités...
mondom hivd el a zarándba.. azt mondta itt már megalázott minket..hagy alázhasson meg máshol is
huh nagy faszsagot csinált az a motor motorzhatatlan, allitolag a crox blok van benne. sokan nem tudják mire jo.... de tényleg.

engem meg haverem lebszéltek rola mert beteg erős.

huuuuuuh.

örvendek és dünk van.. lé...
Hámé?
ja azt tudod hogy sanyúó szőr zsuirnál..elvágta a faszát..de csúnyán tőből..sőt tő alatt
déw...
köszönöm ezt.. hogy vagy nekem... ..
mert végre..végre..
leirtam valamit..és valaki..megértette .
. .
Sanyó tegnap becsengetett a helyi KTM szalonba, és megrendelt egy 2014-es 350 xcf-w-t, tehát nem a pénzzel volt a problé- mája.
50w...mert a ventim is annyi...
ha nix venti...simán a két vezetéken ..nekem is ott a 9-30V...de az akor épp nem megy sehova..cska jelen van...(0 A- ral)
de rátolom a ventit akkor kéri az ampert...közel..4,5 A 12 voltnál= ebből jön ki a közel 50W(P=UxI)
de mivel kicsi az a tekercs.. igy mikor rátolom a ventit..akkor egyből olyan terhelést kap hogy ölég is neki...
hogy ez mindég leterheli a tekercseket és bajság lehet. ..
de nem mert a tekercselő mondta hogy a 0,7mm vezeték..nem olvad le.....mert ez birja ezt
még jó hogy gcsk a kismozdonyt kinoztad meg..és nem a laptopot.. ugy lehet most megent úly laptoporzékolód lenne
gerjesztő áram..:a forgórészben van és ezt csökkentve...ha nő is a fodulat..kevesebb áramot(töltőáramot) indukálódik az állórészben...hiába a növekvő fordulat..
és kis fordulaton...meg rákülédi a gerszető áramot a maximumra és ezért tud má alapjáraton is 13,2 voltot tölteni egy személyautó generátorja...
de ezek a 12-17 ezres fordulato ne birnák ezáltal ez motoroknál nem kivitelezheztő.. eért van az hoy gazok meg előállitanak annyit amenyit előálitanak frodulat függően. és ezt meg vagya átengedi aszabályzó vagy nem...
a te párhuzamos szbályzód meg egyszerűen...zárlatol ezáltal feszkót nulláz...rövid időkre gondolj...de pont úgy és anyiszor hogy az lámpádat..amit odaraktál..szépen 14,5 voltal táplálja meg....

de pl az enyém ami épp csak 50w os tekercset kapott és épp csak 10.000 éri el ezt az 50 wot...na azt fszab nélkül..sima egyenirányitással rá lehetett kötni...a töltésre...mert ez annyira leterheli mindég hogy ...nix ereje soha 12 voltnak nagyon fölé menni...
de hamondjuk 200w tekercsem lenne akkor már nekem is kéne szabályzozni..de alaplyáraton is mondjuk dupláját forogna a ventim...
ami végül is...ig is pont eleget forog..ezt már bebizonyitotta a faterpatak-gép és emberkinzóban
Köszönöm szépen!
Érthető, s így már azt is értem, hogy amikor a kismozdony trafón próbáltam miért "vibrált" s csinált zárlatot

de a generátor tekercsnek szerintem nem éppen nyerő a zárlat, mert akkor igen nagy lesz a rajta átfolyó áram...bár lehet van az egészben valami ellenállás is, ami csökkenti a zárlati áramot

Na mind1, a lényeg, hogy megvilágosodtam, köszönöm
Gratula!
Nem is szóltam hogy megjött a cucc be is raktam, köszönöm!
Remélem hétvégén tesztelem már, végre esett az eső is.
Nézzed csak milyen jól megy a berghez az LM szuszpenziós matrica
az a jó
mikor azt irtad szénkeféket.. azt akartam olvasni szétkefélted ...

dév...
ezt úgy képzeld el.. ez a tirisztolyos feszabályjó...
gyakorlatilag zárlati áramot csinál miliszekundumokra....ilyenkor az az áram értéke 0-ázódik....mert a tirisztor nyit....14,5 voltnál és egynepotenciálra engedi a + és a -...vágod..akkor ott abban a minutumban 0V a feszkó....aztán meg engedi.. akkor lehet épp vagy 30 volt...de a tirisztor érzi hogy ú apám ez geci sok...és újra nyit és 0V...na ezt úgy számolgatja a kis b...uzija hogy az átlagérték..14,5 V lesz...

mert autóknál ezt úgy oldja meg hogy a töltő áram eléri a 14,5 voltot akkor a generátor forgórészére a bgerjesztő áramot csökkenti.. ezáltal...csökken a töltőáram is...hiába nő a fordulat..mert ezzel van a gikszer.. a fordulat változik...ezáltal a generátor... hol 12 voltal tölt végfordulaton meg vagy 30-onokkal...

cska az a szitu motoroknál a gerjesztő áramot em tudj szabályozni..mert nix szénkefe amivel a forgórészbe juttatná azt...motoroknál van mágnes..ami állandóan ugyna akkora fluxust biztosit a tekercseknek..amik viszont alapjárattól...végfordulatig...pl az enyémnél..8,9 voltot tölt és 10.000nél meg 30V...és ebből csinál a ktm ..és a tröbbi krocc is...négy vezetékből!ből...kettőre 14,5 voltot..amivel működteti a villamos alkatrészeit...
de pl ktmnél nem a + és a - teszi egypotira..hanem ott nem engedi át a feszkót...ha jól tudom...
de ez a két lábas ..ez olyat nem tud.. ez csak egyenpotenciálra hozással..azaz zárlatolással tud szabályozni......

ha valamit értettél belőle..... az állat
Még azt használom, de van egy baja, ha nem megy a motor, a lemezeket nem tartja kint a centrifugális erő, s a belső oldaluk súrlódik az acél lamellákon, így van némi áthajtása, ha dombon lefelé gurulok sebességben behúzott kuplunggal álló motorral, ez néha tud életveszélyes lenni, amikor gurulnia kéne a hátsó keréknek, mert behúzom a kuplungot, de nem teszi, hanem csúszik a hátsó kerék
Szóval ezért akarom cserélni újra, a lemezeket cserélni kell így is időnként. Egyébként teljesen jól funkcionál
Dév!

Nagyon komoly a kuplugkosarantyú megoldása.

müxik még?
Ezen is automata, pont ahogy leírtad. A lényeg, hogy elméletileg a 2003 előtt gyártott típusoknál rosszul van fokolva, és egy idő után szétesik, ezeregy kárt okozva. Ennél a motornál ez korábban már bekövetkezett, mert gyökerestül kivan iktatva. Szó szerint, valaki fogta és levágta a vezérműtengely végét. Volt, nincs. Ha dekompresszort szeretnék, kell egy komplett vez.tengely, és mindenképp 2003 utáni.
Hű bameg az a zorrós rész nem semmi, főleg ott ahol már megálltál pihizni a nagysziklánál a 8. vidiben.

Végigmentél a pályán?
Tényleg, akadt egy kérdésem, nem igazán fér a fejembe, hogy párhuzamos kapcsolásban hogy a fenébe szabályozhatja a generátor feszültséget a 2 vezetékes egyfázisú fesszabályzó ilyen mint ez, aki vágja, leírhatná nagyvonalakban

Mértem, csak akkor szabályoz, ha párhuzamosan van kötve
Így mint a képen, a zöld mondjuk egy lámpa
Akkor jó játékot hozzájuk!

Pihengetek számítógép ügyileg azért nem fórumozok, semmi extra egyébként, várom az eső végét, mennék hajtani, már nem voltam régóta ott sem, leégett az egyik ventillátorom szénkeféje, most azt bütykölöm.
szeva Dew , eltüntél mint az aranyora... mi van veled ?

igen született most hirtelen két ilyen holmi, az egyikből épitek egy üléses triált, a másik gyári, nem alapozok én már semmit, csak játszok velük...
Grat a motorhoz!
Alapozol?
Szép napot!
sorry... akkor 8 ezer... velem mindig , minden körülmény között lehet alkudozni..... felfelé.

Reméltem, ilyen választ kapok.
De tudom még fokozni. Dugattyú – henger. Megmutattam szakinak, Kawa, plusz utána olvastam. Nem lehet hozzá túlméretés dugattyút kapni. (Nem is tudtam, hogy ilyen létezik) De ezt most szerintem kihagyom. Kopót a dugó és a henger is, de nem horror… A motor működésképtelenül került hozzám, de indítani lehetett, füstölni nem fűstől. Rendbe teszem még a hengerfejet, összerakom, és megnézem milyen élesbe. :) Majd mélyen elgondolkodom..
a tanár úrról..az oktató úrról meg annyit...
mikor visszaértünk akkor mondt hogy az első órán tanitották neki..hogy semmit nem kell tudni motorozni ahoz hogy valaki sportmotor oktató legyen...
ezen alaplyán én meg simán helyesírásoktató is lehetnék..mert nem kell tudni helyesen írni..elég ha csak kilyvitom a másik hibáit..beleokoskodván az életébe...
na én pl ilyet pont tudnék is csinálni .