Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lesz majd ebből csudaszép...csak idő kérdése minden
ugy látom anya a gyerekenk csak játszóteret tud főzni,,magának konyhát...nem
déw...
első ef 08..legjobb mitas..és egy xt 754 de neked inkábbc-20as kellene.. na mind1 szóval párban...28500.postával együt ha kapudban...

csak az ef 11500és ha mondom elhiheted az egyik legtartósabbb nagyon tapadós fogós gumi...én eddig kettő ilyet használtam.. az egyiket ...másfél évesen kaptam...még egy évig mentem vel akkor kezdett el az oldala lehullani...
az úly ss.days gumi egy éves kroában már dobálja lefelé a bütyköket...és amúgy meg olyna bénabéla az oldaltartása hogy beokádok...
nagyon nehéz elkapni azt hogymég terüljön is..de ne kopogjon a köveken..
mitasz ehez képes t fényévekkel tartósabb és legalább olyan tapadós

ha pedig a mitasz c-4 veszed meg az pont olyan lesz mint a pirelli sport-ion...de tapadást azt nem tudom...
ami jól tapad mitaszban..c-10 krocc kontri..c-18..c-20
ez a mitasz extrem ez kétséges...
mert tegnap 3an voltunk vele...kettő vacsi úly...3dik megvágva full úlyszerű...
de patakba éreztem kis hisztit.. ottó meg konkétan köpködte...
én azt hogy szar azt nem éreztem..de azt hogy az erdei talajosban jobban toló gumim még nem volt.. az tuti...
uyg ment felfelé..oldalazóban is hogy volt egy hely ahol kifejezetten goldentút sokkot kapott ..bontóstól..
na ott a patakban én felcsaltam balra az oldalfalra..majd jobbra fel...olyan magasra hogy a végén már el sem itttem hogy még mindég megy..ferdén felfelé
mondjuk nekem kb úgy volt beállitva a belsőszelepes hogy..0,5 bárnek megfelelően terült...és ahogy néztem még simán engedhetek belőle...mert köveken kopogásról még szó csem volt...

igaz hogy mintha kicsit kapirnyált voltna.. de mögöttünk jött mekflály..neki szikszdélyze volt hátul90% állapotába mégh majdnem éles volt...és ő még jobban kapirnyált a köveken
persze mindenkienk aki ott volt..múz..ottó még becsavarta egy pót belsőbe hogy jobban kemény legyen
miközben ez a trágyaszóró gumi...ez jócskán peresebb mint a szikszdélyz...
konkrétan 5mm laposabbra kellett hagyni nekem is a belsőt...(8,55cm) mint a sziksznél..és igy is a 0,4 heklyett 0,5 + még a fala is keményebb.. szóval...
én mondtam nekiki hogy nem beszarni,...csak kicsit lapitani és már tolni nekik is a sziklán.
ilyen most a konyhám
jó estét,én csak titokolvasgatok mostanában
anyaghiba... egyszerűen a 2 bár szétszakitotta...
mert ekkora repeés a grande kanlyonon sincs...és a kicsipődés az nem is ilyen irányban van..hanem pont erre merőleges...és kettő darab...
ez gyakorlatilag olyan anyaghibszerű...
Grat a fiúknak, csak így tovább!
Szép napot!

Tud valaki valahol max 15eFt új michelin S12 első gumit?
Pest Aunernél mi körül lehet, arra megyek hétfőn.

Oldalt vagy 8 bütyök leszakadt az elsőmről, hátsó kuka, kő széthasította
Defekttel másztam meg pár hegyet fel majd le, csak a vakszelep fogta, de így jobbat fogott a pirelli scorp, mint 0,4 nyomás alatt
Egy kis csapatás nem árthat a térdnek.

Most lépek, további szép napot Gássz fórum ! Majd jelentkezem, ha túlélem a pinceszert.
Nincs is annál jobb,mint totál másnaposan,3-4 óra alvás után motort cibálni a katlan alján 25 fokba!
A térdel azért vigyázva,mert vagy nagyon nehezen jön rendbe,vagy sehogy!
ktmforum...jó telis teli van ktm-el
nem úgy mint a gaszgasz...mert itt van egykét gaszgaszos is de 1re ritkább

bálint mer...úgy mész mint az állat...

csanád meg ugyan akkroa idt ment mint robúr
az érdekes...

mpi meg a legjobba B ban

hosi meg az A ban
Mink vasárnap megyünk motorozni. Aztán ma este a helyi somogyi hárt endúrósok pincebulijára megyek. Lerobbant térddel.

Azon gondolkoztam el hirtelen, hogy eddig egymás után ez a harmadik KTM-em, de nem nagyon jártam még a KTM fórumban.
Én még műanyagokat fejlesztettem,mert holnap készülök a bakony öööö izé a boltba krumpliér.
Ahogy titok olvasó cimborám szokta mondani:Ez tipikus sofőrhiba.Hülyén mész!
Sehol senki ?!
Mi a stájsz, csak nem partyba készül mindenki?
Vik, pozitív hozzáállás, Csak nem lett baja a legendának
Minél előbb csináld meg a leskelődő ablakot
számomra te vagy a belsők tudományos doktora
ez a "defekt" mi a ráktól lehet?
teljesen eseménytelen aszfaltos utazás közepette (kb 2000km lehet a belsőben) 2 bar nyomás lehetett benne, a vakszelep a közelében se volt
Csanád 49. prologon
Bejött neki a 2014 exc
meg az élet is
legyen úgy hogy semmilyen károsodott ..csak a lelkem

hangja szép volt..és kb egyből észre lett véve..mert előtte pár percel mikor rugtam pont néztem...aztán egy 30m fejáróba felérek...és mikro odaérnek a töbiek kihajtom a berugót és olajos...
mondom ..mi a picsa....
nézem csupa olaj minden...csizmám...blokk oldala..alja blokvédő..nézem honnan jön...
nem látom...de nagyon friss volt az olaj...gyakorlatilag ott szakad6ott be..
szoval nagy esélyel..semmi baja.. de olajszintet nem nagyon láttama benne mer ot azerőben nem is néztem hogy menniy lehet..az alján..otthon meg már sötét volt...meg tiszta mocsok az egész ugyhogy...
majd lemosom és ha leengedem a maradékot is akkr olátom hogy mennyire hamar volt az észlelés
Annyi tuti nem ártott meg neki, legalább is ismerősöm 520-EXCjének sem, pedig amit az kapott.... Nem hazudok, az erdőben vette észre, hogy elfelejtett hűtővizet rakni a verdába . Az erdő közeépn, addig meg jött. Aztán olajcsere megvolt, a nagy besszélgetés közben csak a megbonbtott flakont öntötte bele, amibe volt fél liter .... max. Aztán egy csomót úgy ment vele és nix, kájne hiba. Szóval a legenda bírja
ablakot kiszedem..és úgy rakom be a M6 menettel elátott korongot..ami pont ablak méretű..ezért a szigetelése sem változik majd..(a gyári óring az tartja az olajat majd) meg a zégerje..
hogy menyit megyünk egynap...kilómétreben..hát kilóméterben semmit mert a zarándban megyünk

na jó ez vick volt..de annak meg mondjuk elég szar

ha jó a nix gixer..1ütt a csapat...akor 60km kellően jó...
ha kifogunk izét ..de nem annyira izét akor pl a múltkro50km mentünk..ami azért nem szar...
de tegnap is mentünk terepen...40..45km...úgy hogy 3 kor befellegzett a menetemnek

mert nagyon kafi volt a tegnapi is...az meg hogy a ktm károsodás nélkül túlélte azt nagyon remélem
És konkrétan hogyan akarod bedugózni az ablakot? Próbáld meg zsugorkötéssel, az tuti megfogja. Azt a kis csapot meg előtte átfúrjátok, beleesztergáltok egy belső menetet és csókolom ! Csak ne Withworth menet legyen.
Nem szabad így motort venni, de azért egyértelműen többet eszik a 2T. Nem sokkal többet, de szerintem a 2T sokkal nagyobb élményt ad. Bár sokkal nehezebb vele menni, az biztos.
ja...
ott a fékpedál..
de ugy rém-lik hogy épp ott azért majd ki tudom csavarni...mert hely az van mögötte ...csak pont..de nem mert pont felett e a csavar majd ...odafér az az imbuszkukcs...


a 2t még benzinnel birja caak csak..csak a sofőrök birlyá
mert 11 liter kell goldentútnak...és a tegnapi nem túl nagy nak gondolt menet is épp csak hagyott egy litert a tankjukban...a serco 4t meg el volt...6 literrel..