amúgy én is most úly felylesztésben vagyok...
azt a kémlelőablakot ..ami tegnap ..betört azt akarom megizélni...valami nem tudom mit odatenni..mert amúgy az ablak az jó...és eldugott helyen is van..de az hogy betört..igy ez nekem ..nagyon gázos volt...
arra gondoltam ..esztergányoltatok oda egy kis korongot...abba rakatok 6os menetet..és majd csavaros lesz az olaj nívom..mint a régebbi 4t motoroknál is....vagy az nem jó
a ktm úgy is zat határozta meg hogy hidegen az ablak alja a nivó szint...extrém endúróban a 1/4 -1/3 ablak szint felett csak kifricskázza hamar...szóval oda rakatok egy csavart oszt ...lyaúnapot..
na én például... nem mert sosem volt úly krocc blokkom
te gonzó...hagyd a gecibe.. csak idióta itt mind(velem 1ütt ) és 0,5re értik az irásod...vagy csak dobáljuk mi is az öt szenteseket . .
az a lábizé..az eléggé szar lehetett
épp tegnap voltunk abban a patakban ahol áki annó kiszalagozta a térdgye kalátsát
ahol szali mondta a sercós havernak..aki akkkor még a bontós motorjával jött ..meg csoresszal m.ikével:
-figyu...itt a fogkefe fogkrém ..és mosd ki a pofádat ha igy beszélsz a motorozásról meg a helyeinkről....
igazándiból...nem volt semmi gond ..csak akkor túl sok volt a barna a csapatnak
Még mielőtt valaki magára akarná venni az inget, kiteszem a rongyosbatyut az asztalra, aztán lehet válogatni, kire illik hamupipőke papucsa:
ujra crox blok crox hangolással ez érthető ?
az tudod mit jelent ?
egy erdőben ? egy enduro szakaszon ?
kezelhetetlen, nem bir majd vele elindulni, én probáltam a crox blokkot, olyan mint egy F1 autoval indulni a varosi dugoban...
Lehet rám célzol, mert én sem tudtam nagyon jókat menni az 5nyuszi5 tel. Bár már a 250-es csettegő szétSX el már jobban tudok menni mint az 5nyuszi5-tel. Nem tudom miért. Vigyázzatok, jövök föl, mint a talajvíz.
Haló -e ! Ennyi titokolvasás után ideje már nekem is rendszeressé tennem magam. Megmihálylítom magam. Múlthéten ledobott magáról Riska, aztán olyan hülyén estem, hogy valahogy beszorult a lábam a kormány alá és Radiálisan hatott a térdemre az erő, ezért most is olyan vagyok, mint a Vuk-ban az öreg róka. Leülni meg menn i is alig tudok, de holnap azért motorozunk
mindég mondom.. hogy akor könnyebb ha a gép viszi fel az embert..és nem az ember a gépet
feltolta felibálta..de fent volt ami azt jelenti nem kell visszamenni és mehetünk tovább
+ olyan szituba felcigányolta am otort hogy el sem hittem...konkrétan az alsó egy tizedtől...gyakorlatilag ha odáig mék fel...mennék fel ..eszembe sem jutna hogy onnan nekiáljak küzdeni...
de mek...mekcsinálta
nem volt hiszi...
nem volt az a baj...
nem magyarázkodott..hogy nekem mönnyű mert..... mert nekem sx-em van
szóval nekem és a többieknek is szimpi az ilyen nyűglődésmentes pozitív ember
bontós..
annyit mondott hogy megfigyelte a nap közepére hogy a 4t vel jobban megyünk..és akkor már látta hogy a 2t vel a serghajtók leszek goldennel...
ezt el nem mond aranyfognak.....10 perc múlva mikor felhívod
meghflály feltolósról annyit...
nagyon komoly meredek hosszú...renedesen vany benen vagy 3-4 méter magas lépcsős rész....csoresz nézte ki a múltkor..mondom akkor mennyél..mert nagyon brutálnak néz ki először...de mikor láttam hogy elsőre felmegy a egy harmadáig....már elhatároztam.. it nix másfele út..
úgy is volt...elképesztő hogy patkból indulván...milyne meredekeken is feljut6unk...
van benne 2 sziklás lépcső is.. az nagyon ilyesztő...
de mikor bontósék felküzdötték magukat...akkor látta hogyha két nagy fát elhúzunk az útból..nyil egyenesssen is meg lehetne csinálni...igaz hogy az a fa amit lelvettünk az útból..az nem is volt útba azoknak akik csak a nem jutottak el lentről még a feléig sem...
de mocsok nagybütykű mintás gumi...nagyon tolta az sx et...ugyhogy ez kb..nem is volt kérdés hogy ott lesz egy nyom felfelé is
aztán visszléptünk a patak alján
épp ahol a pesti berg csapat megmihálylott épp feljutok a hegyre..mikor oldalra nézek és.. látom...csupa olaj minden...
hát ott volt vége a túrának..de ha minden jól megy a ktm károodás nélkül vészete túl ..mert után már elsem inditotam...
hihetetlen hogy az az ablak..az olajkémlelő...mitől törik be ott eldugva
lyó reggelt.
nem lehet mindég videlyó nélkül csak irogani
zé45678...
itt volt meki..mekflály...hát volt neki kellemes filingje.. de vitézen tűrte a megpraúbáltatásokat amiket az élet elé vetett...álltamal ..és bontós által...
volt egy hely..ahol...mondom nem segitünk senkinek..de csak ott voltam..és mondom...odanyúlok..de nem szolt hogy innen ha feltolja is ..de egyedül...hát kemény volt....
mondta is ....hogy rendessen volt izé érzése a végére...
mond6ni talán azt hogy kicsit....megdobogtatta sziwét
Egy olyan motorral, amit arra terveztek, hogy 120-al minden probléma nélkül, kényelmesen átugrasson egy háztömböt, ritkán praktikus a patakmederben felfelé.
Bár csika alig várja az ilyen kuncsaftokat, hogy átszelepelje, pont ennyi lóvé hiányzik a nagyobb kazánjához, vagy nagyobb kazán-házához.
A főtengely kicsi lendtömegét is megoldhatod vagy 70 ezerből, hogy ha a haverjaid véletlenül bevinnének valami extrém helyre , akkor ne böffenjen le hipp-hopp.
A 18-as hátsó kerék kb 50 ezer.
A hosszú váltóval nem tudsz mit kezdeni, meg az önindítóval is. A kicsi lendtömeg miatt nehezebben indulnak benzinnel megömlött helyzetből.
Egy nagyobb tank is szükséges lesz, az is annyiba kerül, hogy elsírod magad már a gondolatától is.
Szóval, amit krosszra terveztek az a krosszra a jó, amit enduróra az az az endúróra jó, a 525-ös meg a legjobb. Cipész maradjon a kaptafánál.
Azért az egyik ember kedvéért elárulom, hogy megfelelő felkészültség birtokában lehet a krosszal is endurózni, hiába agresszívabb.
jó reggelt..
ja nem mehet túl szarul aki a dij kiszóró...illetve dijj kiosztón a dobogón van elszállásolva
z45678
mekflály már valószinűleg úton van...akár csak innen a regiment csapat..
bár tegnap nagyon hivogatak hogy innen ki és hogy mert mindenhonnan.. még a tavajihoz képest is..kevesen mentek...nyiregyről is tavaj vagy 7 ..most 2
dé földvár és környékéről..tavaj vagy 6-7 most senki...
pestiből eská sem ment..legalább is tegnap még délben ez volt...
innen is talán ketten...
igen.
emlékszem de neki 2009es volt vit reklúz
ö még akkor kis-cipőbe járt az endúró téren...de ondta hogy igy utólag...a hosszú egyes az volt neki a gáz...
emezzel az a baj hogy akkora buta bén a nagy tankja meg idomja van ..hogy el hányom magam...
ahhoz képest a berg egy kárcsú snájdig motorocska volt...ja és annak meg 9es volt a tankja...a jamahónak meg még 6 sincs
szóval rendesen előre üléskor mintha egy indiai elefántot akarék beforditani a kanyarba...ami azért gepárd súlyú..+
ornehéz.. de nem kicsit...
ugyhogy túlon túl sok dolog az amit változtatni kéne a redi tu készhez...a sx 525 kártélyemmehez képest..meg ugy számolgattam..soha nem lenne redi tu kész...
nem tudom hogy van az exc 525be havernak...4 amperos aksilya van...bontós hozott nekem 7 amperosat..és az is belefér....
de a valódi megoldást it is a ventillátor lekapcsolása okozza..mert mi a reteknek forog még leállitás után 2 percel is...
egy 20-30 sec után simán ki kell kapcsolni
És a 2-t-k hogy bírják üzemanyailag a 4-t vel szemben?
Mennyit mentek egy nap km-ben?