Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kedves pampera titokolvasó de esemesben meg nekem irogató barétom
ird le te amit szeretnél mert nem koptatom vele a billentyHűt(fele enyi karakter elég lenne hogy leirjam mit üzentél ..de itt elvekről van szó ).múhahaha
amit irtál tudom és sajnálom is..de hiába mondod hogy 87 kiló mérlegen a gasgas pampi 280 és 32 lóerő..és a hat literes tankal...másfél napig el vagy vele.senikt nem érdekell..
ha nem legalább másfél milla..vagy több..akkor leszarják..vágod..magasról
aki kis pénzből motorozik ott ahol fren a 1,5 millásal sem tud..az mind...hÜLe...

vágod?
oltsó lyános
ne halgass rá... awonos barátom...ha ilyne oltsón adja..az szar tanács... ha 8ezer akkor az már jó

csak saját tapasztalataim.
fe 450...sx 525 ...ök
csak az autómata dekompresszor van rajtuk ami a kipufi bütyöknél van...és röpsúlyossan dolgozik...
sima deko kart soha nem használtam.. de egyszer letört..még 3 éve a bergen...a ktmről egyből leszereltem..nem törjön le a qplungdekniből az a darab...
ha bedőlök..és tudom hog gáz van...akkor a meleginditó kisegit elsőre pöccen vele...
röviden nem.

simán tudsz élni dekompresszor nélkül , mondjuk egy bedőlés utáni jol megszivja magát szituban nem lesz egyszerü életre kelteni, ezért az a tanácsom, NE DÖLJ BE...!


nncs mit 5 ezer..
Elolvastam én ezt még akkor, csak most jutottam oda hogy nekifogjak... Visszakerestem az irományt felelevenítésként.
Nem akarok én belsőszelepes belsőt csak a típus érdekelt, de akkor a hevidutyi belső...
Valamiért nem tölt fel képeket, mind1.
Sziasztok!
Tegnap végre megjöttek az első USA rendelésem, egy komplett váltó, és egy olajpumpa. Most örül a fejem, mert a váltó nélkül esélytelen lett volna, hogy valaha is újra működőképes legyen a gépezet. Igaz használtak, de a Kawánál horror árak mozognak.
Olyan kérdésem lenne felétek, hogy gondjaim vannak még a dekompresszorral, javíthatatlan röviden. A kérdésem az, mi van akkor ha kiiktatom teljesen? Milyen következményekkel járhat? Az ok, hogy nehezebb lesz berúgni, de azon kívül? Olyasmire gondolok, hogy a megnövekedet terhelést pl nem bírja a berúgó, fogaskerekek, áttétel stb. Ahhoz, hogy javítsam kellene egy kipufogó vezérműtengely (most lenne egy 35e), és sajnos akkor se lenne 100%-os, mert ennek a típusnak 3 hibája van. Dekompresszor (elméletileg módosított), berúgó fogaskerék (lehet kapni módosítottat), és a csillag kerék (amit itthon kell módosítani.)
Szóval érdemes 35e fektetni egy dekompresszorba?
csak tibricnek!

18 colos HD belsőnél a szelepnél mért átmérő 9,0cm ami a 0,35bárnak felel meg a sixdays gumiban...
krocc guminál ez 8,9...8,8 is elég..ugyan ehez keménység eléréséhez...
rigába a 8,9 el volt nagyon kafi...(mert a riga is keményebb oldalfalú a sixdays nél)
kb...1-1,5mm az 0,1 bár nyomásnövekedésnek felel meg...tehát ha 9,15cm a hd 18as belsővel...akkoraz már 0,5 bárnak felel meg...

a michelin starcross 120as gumiba a 19colos 4,5 col széles vékonyfalú belsővel..a 8,8mm az a jó nyomás...az kb 0,4 felel meg...
(a 18ass Hd és a 19 es vékonyfalú 4,5 col széles belső közt a különbeség 1mm a 19colos kerék javára.. azaz a 18as HD 8,9cm=19es 8,8cm)
nekem nem,.
2T
az a hiszti hogy ezt nem lehet fillérekért erösé tenni. mint a 4T
itt minden hianyzik ahhoz erös legyen nincspower szelep, más a henger más a sebesség váltó (rövidebb). A 7 literes tank pedig sajna keves egy 2T-nek. Ami vonzo a 92 kilo.

a 350 blokk egy csoda.
1 biztos a 4T vel eddig nem volt akadály,
1 nem birtam még megforralni, a kuplung soha nem nyekeget be (uj fata van benne). K könnyü tunningolni es kb 5 perc 26 lobol 45 lotcsinalni.
jol fogyaszt, több fokozatban jobban motorozok, mindenki engem akar már legyözni a haverek kozt.

de vak is azt modnta meglássuk.
hály
tibcsi
ürülök hogy ilyen figyelmesen visszaolvasol

ez egy régi vastagbelső...abból van a belsőszelepes...
de mint mondottam a sima 19colos 4,5széles belőből ugyan az a 6ás érhető el....
azért jobb a 19 colos mert ott a szelep ugyan úgy mint a 18 colos HD(vastag) belsőnél...0,4 báron már teljessen visszahúzódik a küllő peremig...gyakorlatilag a belső szelep ott sem éri el a a gumiban a küllő anyákat!a sima 18as 4,5 belsőnél ott még 0,2 báron is befekszik a belső a teljes gumiba illetvee a küllőanyákig beér...
csak ez miatt van jelentősége a 19es belsőnek...a falcot meg igy is szépen a helyén tartja...
vágod?

csani...kafi...naon kafi...
pont úgy ahogy godoltam...pont úgy megyünk..végig..fingom sincs hogy hol vagyunk, de egyszer csak a kocsihoz érünk

legközelebb ha megyünk akkor a dév-a patakot is illetve beleviszem magunkat..odafelé a csemege patakba...na ott lesz anyázás..a végén a meredek felfelében ott lesz egy kicsit vissazhajló méter magas sziklakiszögellés és most nem felrakjuk a motorokat..hanem megtecsnixkázzuk... megcsináljuk...meg megnézük hogy milyne úly patakokat találtál..meg van még meglepi patak számodra ahol sosem voltál...és tuti hogy beirod a neveit a gps be.. mert amúgy meg bele fog égni az agyadba az tuti
Na most értem oda hogy megcsináljam...
Én is vagy 3-4mm körülit bentebb visszahajtottam a rugót meg lecsippantottam a felesleget.
Alig bírtam visszaakasztani, de sikerült.
Az eredeti állapot nagyon satnyán szaladt, kicsit meg is volt ragadva szerintem. Adtam neki zsírt is, most viszont siet a lapka után a muanyag pöcök.
Nagyon kíváncsi leszek mit mutat gyakorlatban majd.

Vick! Te milyen vastagbelsöt használsz?
Ja és köszi az instrukciókat neked meg gonzónak is!
Helló!
Zari! Küldöm a vasárnapi hajtás nyomvonalát!
Látszik, hogy számos helyi látványosságot/nevezetességet érintettünk...
Ill. hogy merre vannak új helyek, amikről beszéltem.
azért az a 2 millio 1száz hetven ezer Huf, elég combos ár..
triálban sincs power, viszont van benne akkora főtengely meg lendkerék min egy malomkő...
kafi kis prüttyögők ezek a freeride-ok...remélem tüzbe jöttök tőle.. mint én a kis krocc verdáktól
de ez azért jóhog észrevették hogy az igazi extrémek..nem a krocc ördögei.. és ha nincs benne krocc akkor nem kell alá-egy extrem endúróba...52 forditott teló ...52 mert a 48as az vékony volt

viszont a súlytmeg rakja fel magára. a nagy teló...nagy villa...nagy minden..
a kis apróságok meg könnyűek és a kivánt célra tökéletessen megfelelnek
lásd scora ossa explorer meg frírálydredi tú kész...

egy a fontos..mindenki azzal a géppe érezze jól magát amit vettt.. és ah ez megavn akor célba ért a dolog...
réwbe értetek mint én a kis öt nyuszi öcsivel
Le van butítva, nincs benne power szelep.
92,5 kg !
1:80-ra kell a benzint keverni?

ez is folytva lehet mint a 350-es
na ez a beszéd kérem szépen...

Feri lehet kicsit elhamarkodtad a vásárlást... itt már nincs rezo hiszti, kiváncsi lennék milyen menni vele... ...
2T
ez már teccik
ezt a szkorpát bontós már 2008ban kinézte magának...de hála istennek...szerkó lett belőle

mert a stilusa...neki nem a szendergős szundi hanem a sztrítfályter állat...
aki meg ketyekgtetősben szeret..az meg...

látom ronnak is hiányoznka azok a gyors kis utazások az erdőben amire csak kroccgumival képes az ember...
dehát gumizd fel mint fren is a fríít..ősz akkor azért 5-6 ban gyorsak azok a triálok..nEEm
Szkorpa..ic mály lályf:http://www.google.hu/imgres?im..." target="_blank">ic mály lályf