zsir..semmi közünk egymáshoz(fórumon kivül) és nem is lesz...
sem fogadni nem fogok veled semmiben...sem nyalni nem foglak..nem vagyok én..sokan más...
jó a duma (fórumon bejön..)de pösti haverodés is jó volt.. amig nem kelet motorozni....addig...de ez itt...
nem számit...
a hegyben kell mutatni...után meg aki igazi tanár az csk mosolyog.. a bénabéla meg mindég mindent megmagyaráz ráfog..azabaj-kodik...
leszarom a gumit hogy hol ki mekkora bajnok...vag tud jönni..vagy kiszopkodja a hegyet...de ha tud jönni nagy haverok eszünk...mint itt páran...pestből meg nyiregyről meg máshonnan is.. is.....
zsir mi semmilyne szinten nem vagyunk együtt..sem emberileg sem anyagilag sem motorilag...nem is mérem magam olyanokhoz ...minek
te mindenben jobb vagy.. én elismerem .. és ennyi
99-es CR250 tulajdonosa lettem és inkább endurózás lesz belőle mint cross bár ez még a jövő titka,ha nehéz lesz vele endurózni akkor megyünk pályázni! A kendát néztem most az RMC-nél akciósba! Dunlop D952 mi a vélemény!? Ahogy néztem a leírását több talajra írj!
igazuk is van és legyen. én azt tudom miota itt ezzel megyek
mindehol felmegyek nem faradok el nem for meg a gép mindig indul pöcre
ls mindenki engem akar lenyomni...
s elmondom az extremben nehezen van ellenfelem...
hogy gyenge igen egy hosszu homokos feljaroban 3ban indulsz a kozepen 2 valtasz és 1 kereken mesz ki a 106 kilommal.
figyel pulyka..tudod mi a különbség az sx és az exc között. úgy látom fingod sincs..mert az a 8 kiló az az öninditó aksi kábelezés...
na azért sx és ezért nem exc..
frenk...
milyen vasat vettél?
mire kall az a 19es krocc vagy endúró...
ha endúró akkor k 771 az kiváló választás...semmi másik kenda...
de füves kroccpályán nagyon hamar legyalogolnak az oldalsó bütykök homokosba jó kroccra is..meg keménybe is ..csak a gyöpes az szaggatja mocskossul...
de inkább a mitaszt javaslom...c-18...c-20...és talán a extrem is jó kroccra is...c-18..20nak nagyon jó az élettartama...
illetve csak kroccra..c-16 is jó...kb olyan sosem kopik el gumi...de tapadása az ...nem az igazi keménytalajos csúszós sároson..erdei csúszkában konkrétan..szar...
c-18..20 még erdőben is megállja a helyét
Zsir!Itt is voltak free bekaval,de azt mondtak gyenge mint a harmat.Beszelgettunk a gyerekkel,es azt mondta hogy abszolut nem tudott ott elmenni a bekaval mint tavaj a 300 assal....Izlesek es pofonok...de a piscu negrunal sokszor a 300 as is mekegett:)
figy en azt mondom 120 az a motor és a kulombséget amit én allitok azt fizetem x 1000 Ft ha nem te. Viszek merleget majd egy kozos menetre bekapcsolom a zsirtv- lemerjuk s en fizetek.
ha tobb mint 113 kilo akkor te pulykázol ok ?
de azért nix hari ha az sx 525 az teli tankolva minden lófaszal 113kiló
azért az a sharki bolt nix közel..mert úgy hallom 4. és 5.-be is leforgott a kis jószág
kedves norci hazafelé azért elmondta.. hogy nagyon összeillünk a kis sx el..mert ugyan akkora paraszt mint én vok
amit mondta..stilus ember motor összhang egyezzen és akkor mindenki boldog ...kivéve aki boldogtalan akar maradni...
lemértem anno a harom motorom sulyra:
gasgas 2009 9 literes tankkall tele tankolva kezvedo meg minden menet kész - 120 kilo
husaberg 2012 rezo védö kezvedök meg 12 literes tank - 120 kilo menet kész
KTM exc450 2009 9 literes tankkal menet kész 120 kilo.
s mosta kis békám: Freeride menet kész mindennel felszerelve + 5 literes tankal felszerelve vagyis 10 liter volt benzin rajta - 108 kilo volt a moci menet kész
ez összesen 12 kiloval konyebb mint barmilyen moci.
de ez nem biztos.. alig 400-600 óra lehet benne
itt most esik az eső...úr isten...nagyon örülök...
riga megy kukába...misleny ugrik fel... extrém mintás...meg ugrik be a garagéba tartinak...
mert az az igazság.-.tegnap..inkábbb hivjuk a tegnapot..csandinapnak
szóval csandinap az is besegitett...de nem számit..
motor ember gumi talaj..és minden együtt az számit a végelszámolásnál a kocsiba beszálláskor
sem fogadni nem fogok veled semmiben...sem nyalni nem foglak..nem vagyok én..sokan más...
jó a duma (fórumon bejön..)de pösti haverodés is jó volt.. amig nem kelet motorozni....addig...de ez itt...
nem számit...
a hegyben kell mutatni...után meg aki igazi tanár az csk mosolyog.. a bénabéla meg mindég mindent megmagyaráz ráfog..azabaj-kodik...
leszarom a gumit hogy hol ki mekkora bajnok...vag tud jönni..vagy kiszopkodja a hegyet...de ha tud jönni nagy haverok eszünk...mint itt páran...pestből meg nyiregyről meg máshonnan is.. is.....
zsir mi semmilyne szinten nem vagyunk együtt..sem emberileg sem anyagilag sem motorilag...nem is mérem magam olyanokhoz ...minek
te mindenben jobb vagy.. én elismerem .. és ennyi
itt a speckoja http://www.bikez.com/motorcycl...
http://youtu.be/4gTRVrRPN5s
itt téged senki de senki nem akar lenyomni...
bordányban sem akart..,de megtetted te azt magadnak
mindehol felmegyek nem faradok el nem for meg a gép mindig indul pöcre
ls mindenki engem akar lenyomni...
s elmondom az extremben nehezen van ellenfelem...
hogy gyenge igen egy hosszu homokos feljaroban 3ban indulsz a kozepen 2 valtasz és 1 kereken mesz ki a 106 kilommal.
na azért sx és ezért nem exc..
de ezek nem a mért adatok.
tedd a motort indulás kész állapotba és tedd fel egy mérlegre mérd le és ird ide be.
Pl. az uj gasgas 115 Kg. szárazon.
milyen vasat vettél?
mire kall az a 19es krocc vagy endúró...
ha endúró akkor k 771 az kiváló választás...semmi másik kenda...
de füves kroccpályán nagyon hamar legyalogolnak az oldalsó bütykök homokosba jó kroccra is..meg keménybe is ..csak a gyöpes az szaggatja mocskossul...
de inkább a mitaszt javaslom...c-18...c-20...és talán a extrem is jó kroccra is...c-18..20nak nagyon jó az élettartama...
illetve csak kroccra..c-16 is jó...kb olyan sosem kopik el gumi...de tapadása az ...nem az igazi keménytalajos csúszós sároson..erdei csúszkában konkrétan..szar...
c-18..20 még erdőben is megállja a helyét
ha tobb mint 113 kilo akkor te pulykázol ok ?
faxa kis ziki zakik..an ilyenben régen a ktm úgy megforrt mint a pinty...de már az is a múlté...
Zari segíts nekem,lecseréltem a KTM-et egy cross-ra és olyan kérdés lenne hogy 19" cross gumiba mit nézzek ami pénztárca kímélő is és aránylag jó is!?
azért az a sharki bolt nix közel..mert úgy hallom 4. és 5.-be is leforgott a kis jószág
kedves norci hazafelé azért elmondta.. hogy nagyon összeillünk a kis sx el..mert ugyan akkora paraszt mint én vok
amit mondta..stilus ember motor összhang egyezzen és akkor mindenki boldog ...kivéve aki boldogtalan akar maradni...
Piscu Negru Transzfogarasi versenyrol videjok...
Itt az elso..Jozsa Norbi a kis 16 eves Profi kategoriaba..
http://www.youtube.com/watch?v...
Na meg a tobbi fideo.
http://www.youtube.com/my_vide...
Kegyetlen szakaszokkal,de kituno latvannosagokkal
https://www.facebook.com/media...
http://youtu.be/dAiH-K9k5M0
bibi
lemértem anno a harom motorom sulyra:
gasgas 2009 9 literes tankkall tele tankolva kezvedo meg minden menet kész - 120 kilo
husaberg 2012 rezo védö kezvedök meg 12 literes tank - 120 kilo menet kész
KTM exc450 2009 9 literes tankkal menet kész 120 kilo.
s mosta kis békám: Freeride menet kész mindennel felszerelve + 5 literes tankal felszerelve vagyis 10 liter volt benzin rajta - 108 kilo volt a moci menet kész
ez összesen 12 kiloval konyebb mint barmilyen moci.
pont ez évben majusban. kint van erdelyben mar a cucc.
fasza kis Hebo volt.
itt most esik az eső...úr isten...nagyon örülök...
riga megy kukába...misleny ugrik fel... extrém mintás...meg ugrik be a garagéba tartinak...
mert az az igazság.-.tegnap..inkábbb hivjuk a tegnapot..csandinapnak
szóval csandinap az is besegitett...de nem számit..
motor ember gumi talaj..és minden együtt az számit a végelszámolásnál a kocsiba beszálláskor