Tokod enduro tali !
huh ma csodálatos élményem votl találkoztam élőben Csikával.
huh jol eset nagyon nagy arc, s kiderült már régről ismerem...
kicsi a világ, valami 40 percet dumáltunk, bgaoyn szimpi ze a csikusz.
összefogok vele járni de sex nem lesz.
látta a freet is és jelezte az első fogaskerekm elkopott 20 ü.ó után, a telom első pedig nem dolgozik végig. bazz.
de jo gyerek imádom.
ma majdnem gyomam vele egy zsirtv-t de nem jutott idő rá.
kint voltunk a Tokodi enduro versenyen ö kint volt megnézni versenyzőit.
zsírral időről időre elszáll a ló. képes azt gondolni hogy pár hét alatt dimenziókat fejlődik. eljárkál ide oda amoda bohóckodni. aztán meg ha valami éles bevetés van bekarcolja a dnf et ahogy szokta. zsír néha menj el másokkal is ne csak a szűk csapattal ,hogy kontroláld magad s fejlődésed. nehogy az legyen mint amikor lejöttél siriába nem túl rég oszt egy árva szó nem tudta elhagyni a szád még levegőt se kaptál. a motorod meg ott feküdt a földön mint valami elhagyott büdös zokni. szerintem a freeride val se lesz ez másképp ha rendes helyre kerülsz geci. megy majd a kifogás meg a fuldoklás meg az értetlenkedés.
mivel bénán motorozom a kormány örökké a földön van, aztán széttöredezett az eredeti dűbele(jó szar spiáter volt)
na ez nem fog
ráadásul így legalább nem emelgeti az elejét olyan könnyen az xr4
csikusz , gondolom a ducati olasz dizájn center kacatra gondolsz....
az hagyán hogy léghűtéses, de a legtöbbön még egy szaros olaj hűtő sincs.... meg azok a megoldások... jájjj legalább pár japo mérnököt felvehettek volna pici pénzé...
hály.
az van hogy a 45 lóerő ..az bőven ölég...
főlega ha aza keréken mért és nem valmi kiszámitott felszorzott játék..
a ec 300 gg teljsitménye..2006 keréken volt 44le...
a fékeken lehet javitani...
naon egyszeerrűen..ha gyengének találja valaki... kis adapter kell hozzá és a tárcsaátmárőt kell növelni...mint a ktm exc nél volt régen a exc szuperlotyó átalakitó szeten ott volr a 300...320 tárcsához való fékadapter...
amúgy nem ért me fríferi...
téged sokat alázhattak gyerek korodban...csoport társaid..iskolás átrsaid....vagy tesőd.. vagy szüleid.....
vagy mind
mert állandóan visszaalázol...törlesztesz
vagy mért van ez...
inkább alázatot tanunál..tanitanád a nálad gyengébbeket...
nézd a vidieimet...
ha nem jönnek fel...nem ot álok é röhgök mint a fakk..kuta...
jönnek a jaú tanaxok...
mod6ni...osztom az észt
de lásd robúron...ö odafigyel meghallgat...majd megcsinálja...
már ott tartunk hogy 3 éve még csak figyelt mint a kiskutya...
de most meg már ...ügyesebb mint én ...
Végül is nem kell bivaly eros legyen csak tudd kezelni az erőt.Es a 45 az simán elég,főleg ha egy 350 4T szájából jön , nagyobb 4T be sem kellene....szertm az az ideális kategória.
Bíírom a 32 fokot,csak odáig fajultam ma is miatta,hogy legalább fél percig kerestem a hűtősapkát hol lehet a motoromon.Mondom mennézemmá milyen benne a fagyálló
Aztán leesett,hogy bammeg Te barom állatok királya,ez léghűtéses
Ma vettem egyhasznált alus kézvédőt, de nem gondoltam volna, hogy ennyit szívok vele. lényeg, hogy irgalmatlan tákolások lesznek, mert itt semmi nem passzol semmivel
hely eddig 1 ft nem lettt még rá költve.
a rugo elöre meg lett rendelve 100 euro, de nicns még benne.
a pc-pedig nem kerül bele, mert plusz egy dolog ami elromolhat,
85 km evett 3,5 litert brutál.
s össze nem hasonlitható egy exc-vel az egy crox váz. nekem nem kell.
mos vett haverem egy 14 berget 350 mentem vele és ultra jó de nem kell. ennyi free for ever.
jah a moci soha de soha nem tudtam még megforralni...
es 32-34 fokoban motoroztam.
huh ma csodálatos élményem votl találkoztam élőben Csikával.
huh jol eset nagyon nagy arc, s kiderült már régről ismerem...
kicsi a világ, valami 40 percet dumáltunk, bgaoyn szimpi ze a csikusz.
összefogok vele járni de sex nem lesz.
látta a freet is és jelezte az első fogaskerekm elkopott 20 ü.ó után, a telom első pedig nem dolgozik végig. bazz.
de jo gyerek imádom.
ma majdnem gyomam vele egy zsirtv-t de nem jutott idő rá.
kint voltunk a Tokodi enduro versenyen ö kint volt megnézni versenyzőit.
Örvendtem neked csikusz