A kipufogó nem oldja meg a kérdést, mert nem azzal van összefüggésben.
A probléma és ezért a megoldás is a szívóoldalon van. Kb 5.-ft ból megoldható.
A gyorsítópumpa vezérlőjét és a pillangószelep vezérlőjét össze kell kötegelőzni a porlasztónál, hogy ne legyen benne a gyári rugós "késleltetés" ami időben elnyújtva spricceli be a gyorsítónak rendelkezésére álló üzemanyagmennyiséget.
Ezzel a megoldással, -egyéb jó beállításokkal- úgy fogja venni a lapot a géped, mint egy befecskendezős. -(mivel gyakorlatilag az lesz:-) Nem fog leböffenni alacsony fordulatú üzemnél, hirtelen teljesgázadásnál.
Ha nagyon igényes akarsz lenni a merge racing forgalmaz a gyáritól eltérő erősségű rugót. -ugyanezen hatás, jó drágán.
Én azért vettem a motort,mert jelentkezni fogok póstásnak.
Erre a célra szerintem meg fog felelni ,az újságot,leveleket kihordani.
Mindezek előtt korán reggel még a bótba menni is jó.
tejért,kenyérért.
Szerintem itt az akra dobnak nagy szerepe lessz.
Egyik kaputól a másikig.
És majd ha évek múlva belejövök a motorozásba,akkor irány a legelő,szalammenet a tehenek közt.
Akkor ez a befulladás,ez nem hiba,hanem kevés volt a gáz.
Mert az enyém is alapról hirtelen gázra képes befulladni.
Most egy akaradobbal megpróbálom kiküszöbölni ezt a jelenséget.
Ha ez nem segít,akkor át kell programozni?
a petya motorja...hát visszazúgott ..mert lefulladt.. mint hallani a is a videlyón...azért fulladt le..mert a bal ondalon lévő kart nem huzogattta összhangaban a jobboldalon lévő markolat csavargatásával...ami szoros öszefüggésben va na motorkarkteruisztikával..meg azzal hogy egy frírálydal nem járt volna így
vagy ami még megmentete volna az a reklúzer kupli...
hály.
vémpusz..nem akarlak elkeseriteni..de 2003
az már egybeidomos a segge...narancs az egész tank mindenlófasz...
2002 48as a teló csúszószára...
de ahogy nézem...ez még a 43 első teló..ami max 2001...de nem gáz...
amúgy hidrokuplis.. mert az 1999től már az mondjuk a telót asszem 2000 forditott...
Na, eddig titokolvasásba raktam magam, elkezdtem mostanába éjjel-nappal melózni és az embernek ereje nem volt írni, csak az egérrel kattintani. Na, mindegy, ma sikerült megvennem egy 250-es SX-et ! A PDS szem kuka, de 380 nem volt érte sok szerintem + járt hozzá egy narancs idomszett ! 2003-as a verda ! Ma délután tesztelem, este jelentkezem a hírekkel.
az van hogy van egy olljan motor..ami 50kiló sincs..és 60-80 lóerősek..sem fék sem váltó nix benne...mer nem kell egyik sem egy lyaú motorhoz..hátsó rugóstagszerelést vállalok...(mer az sincs benne... )
ja és a tankja..alig 1 liter
ja és 4t...500ccm
és felmászik minden hova..d főleg a palánkra http://youtu.be/4tdDsIAc7DM
meggondoltam.... kettőt veszek... és olyan gyujtás-fékpadnyomatékgőrbét töltetek rá, hogy rajta lesz az egész havasalfőld...
aztán majd csak pillogtok hogy szökkenő szarvasként röppenek felfelé az alpok tetejéig... noo...
ennél képnél csak is a nézőknek meg a fotónak lehetett a produkció...mert különben ..mi lehet az alapelképzelés
na mentem egy fríível...a legjobb gép a világon...
nix nála jobb...aki nem ezt mondja az hülye(nem tisztm jlzőt használni rályuk ..és nem is fogok(ezt feritől nyaltamel ezt a dumát..köcsögjó )
mikor ezt mondja az ember az a legnagyobb álszent duma.. mert már ezzel úgy leirja a parasztot . ..
lényeg lényegben....akinek nincs az hülye...
...
bálint...
széttakecolod azt a gépet..állandóan szegény paÚert szereled...
0,5 re trélyfát....eladásra nem jó az a 80%....
mert azt tudod ugye ..hogy az úlyfríírályd amit akarsz venni...az redi tú kész...csak pár százast kell rádobj..a futóműre meg hogy legyen fék...amúgy aféket nem is értem..az minek ..csak lassilya a menetet...meg még pluszszszszsz súly is
beszéltem a srácokkal..az útcánkban is...és mindenki olyat vesz...már le is vannak rendelve...gyakorlatilag narancsba borultak az almafák
mert free almafa az lehet narancsa neEEm..mert csak szabad...fríí
még jó hogy vannak itt okosok is.