túl van trágyálva...
illetve tárgyalva...19 hlt a za jó nekem is ..2... or 3 dély is mehet..csak mennyünk már...
az utolsó hajtás is qrwa jó volt....már alig várom hogy menjünk..
ktm 525 fríírálydon kész az aksi nélkül is hibátlanul tekerő venti
ezen behugyoztam a röhögésől...
csak az hiányzott mikor előtted 5m re a patakban kapartatnak egyhelyben.. és jön pofádba a vizes sziklazuhatag meg a fadarabok
fekete, ... az egyik karbon arrow kipufot is szét kellett furnom darabokra mrt ráestek és szétcsuszott benne a perforált cső, rögtön 50%-os lett az a henger...
Elírás, 2002-es vázszám alapján, a KTM-nél leinformáltuk. Ma kipróbáltam és áh . Az olyan helyeken, ahol az 5nyusiz öttel ugratva mentem ki, azzal most ezzel nem tudok még csak kimenni se, de nagyon élvezem a 2T életet.
Ja, mellékesen mondom, hogy a Tabi Enduro Team-ba kisebb sztárok lettetek és rendszeresen követij/követjük a videókat !
dév..
ezen nem tudtam átlépni...idézet:
Pihenőn van a szemem, szgép előtt csak azt csinálom, amit muszáj.
..te perverz állllat
nem kell nézni.. csak csináld..csak csináld a végén mindég elmegy a geci
de egy köcsög ez a beirás ide a freeride fórumba....a 450nek az a baja hogy sosem lesz...igazán jó motor..mert csak egy megoldás van..az igazi megoldás...
..newe....
ktm 350 frírályd....redi tu kész bály frí ferÍÍ(1,4 milla plusz kicsi schufnituningos párszázas ajánlat..és már majdnem olyan jó mint egy tt-r 230 )
az a szitu...
az a négy5ven az azért olyan pergős és erőszakos..mert lefaragtak a lendkerékből nem keveset.. ezáltal lett pergős agerssziv...ÉS lefulladós is...
mint a gg nél is van az s3 lendkeréksúly..szerintem az a megoldás..hogy ide is valaggogy ráheggeszteni vagy rászikoplasztozni a főtengelyel együtt forgó helyre...
pl a lendkerék végébe...
azt mondják az a súly az agrsszivitást csökkenti felpörgési hajlamot rontja..leböffenési hajlamot viszont...csökkenti...
amúgy ugy is túl agresziv az a 450 innyektilyon...szerintem úgy is ez lenne a megoldás...a lendkerék anya helyére egy lendkerékanyasúly....
nem zsóti?
illetve
dem zsóti
is megmondja a valót meg a... mega frankót
csak az a kérdés elfér é a súly ott vagy valahol
déw..
ha valaki hiányzik erről a frírályd fórumról..az te vagy..
mi lett aszemeddel.. nézted a csajokat a strandon az asszony meg . .kibökte
zsoltikám..az egy exc 350 indzsktoros verda..neked milyen van 1általán...
a 450 injection-ok azok nagyon leböffenős hajlamúak
karbisnál ugy van ahogy gonzó ír mondá...de az egyszerűbb megoldás röviditeni kicsit a rugót..ezzel erősebb lesz...csak 3-4mm kel kihajtani két nagyon ügyes pipa fogóval
nekem bejött...
amúgy meg a zŐd rugós sxs a megoldás...tú hándred forintért...
Páran érdeklődtek telefonon, így jelzek, sorry, hogy nem írtam le, nem leszek egy darabig
Nem olvasok/írogatok ide se még egy darabig.
OK: Pihenőn van a szemem, szgép előtt csak azt csinálom, amit muszáj.
Motorozni járok általában, akinek "hiányzom", kérdése van, dobjon emailt, azt olvasok, vagy hívjatok telón.
Remélem mindenki rendben van és jókat motoroztok!
További jó fórumozást és csapatást mindenkinek!
illetve tárgyalva...19 hlt a za jó nekem is ..2... or 3 dély is mehet..csak mennyünk már...
az utolsó hajtás is qrwa jó volt....már alig várom hogy menjünk..
ktm 525 fríírálydon kész az aksi nélkül is hibátlanul tekerő venti
d szeretnék én egy 100kiló alatti kissebbbb sztár lenni
megyünk a baltcsi alsó részére.. lelle mellé..de nem viszem a verdát pedig megjárathattatok volna...
lyaúl lealáztátok volna az alfödi kicsicsillagot
örülök hogy rályöttél hogy az sx 5nyusző ötcsivel minden könnyebb volt..de neked kell a 2t ..hát hajrá
fidgyu...
ha tetszik akkor tetszik..azt hogy mindent küzdősebben fogsz megoldani..azzzal csa ka motorozás élményét fogod növelni
csak az hiányzott mikor előtted 5m re a patakban kapartatnak egyhelyben.. és jön pofádba a vizes sziklazuhatag meg a fadarabok
én már megrendeltem.. remélem ti is...
http://www.youtube.com/watch?f...
Elírás, 2002-es vázszám alapján, a KTM-nél leinformáltuk. Ma kipróbáltam és áh . Az olyan helyeken, ahol az 5nyusiz öttel ugratva mentem ki, azzal most ezzel nem tudok még csak kimenni se, de nagyon élvezem a 2T életet.
Ja, mellékesen mondom, hogy a Tabi Enduro Team-ba kisebb sztárok lettetek és rendszeresen követij/követjük a videókat !
mert ah nem a fríírálydá alakitást csináltad..akkor mind haszontalan amit ma tettél
mondjuk a hangja az gyönyörü....
ezen nem tudtam átlépni...idézet:
Pihenőn van a szemem, szgép előtt csak azt csinálom, amit muszáj.
..te perverz állllat
nem kell nézni.. csak csináld..csak csináld a végén mindég elmegy a geci
én azt mondom aki másra esküszik mint a frírályd..az mind
elmehetek...illetve..elmebeteg....
bár a ronis féle megoldás az igazi végleges megoldás...
..newe....
ktm 350 frírályd....redi tu kész bály frí ferÍÍ(1,4 milla plusz kicsi schufnituningos párszázas ajánlat..és már majdnem olyan jó mint egy tt-r 230 )
és futsz...
az a négy5ven az azért olyan pergős és erőszakos..mert lefaragtak a lendkerékből nem keveset.. ezáltal lett pergős agerssziv...ÉS lefulladós is...
mint a gg nél is van az s3 lendkeréksúly..szerintem az a megoldás..hogy ide is valaggogy ráheggeszteni vagy rászikoplasztozni a főtengelyel együtt forgó helyre...
pl a lendkerék végébe...
azt mondják az a súly az agrsszivitást csökkenti felpörgési hajlamot rontja..leböffenési hajlamot viszont...csökkenti...
amúgy ugy is túl agresziv az a 450 innyektilyon...szerintem úgy is ez lenne a megoldás...a lendkerék anya helyére egy lendkerékanyasúly....
nem zsóti?
illetve
dem zsóti
is megmondja a valót meg a... mega frankót
csak az a kérdés elfér é a súly ott vagy valahol
Az enyém 450 exc. injektoros.
És leböffen.
Mi erre a megoldás?
ha valaki hiányzik erről a frírályd fórumról..az te vagy..
mi lett aszemeddel.. nézted a csajokat a strandon az asszony meg . .kibökte
zsoltikám..az egy exc 350 indzsktoros verda..neked milyen van 1általán...
a 450 injection-ok azok nagyon leböffenős hajlamúak
karbisnál ugy van ahogy gonzó ír mondá...de az egyszerűbb megoldás röviditeni kicsit a rugót..ezzel erősebb lesz...csak 3-4mm kel kihajtani két nagyon ügyes pipa fogóval
nekem bejött...
amúgy meg a zŐd rugós sxs a megoldás...tú hándred forintért...
Páran érdeklődtek telefonon, így jelzek, sorry, hogy nem írtam le, nem leszek egy darabig
Nem olvasok/írogatok ide se még egy darabig.
OK: Pihenőn van a szemem, szgép előtt csak azt csinálom, amit muszáj.
Motorozni járok általában, akinek "hiányzom", kérdése van, dobjon emailt, azt olvasok, vagy hívjatok telón.
Remélem mindenki rendben van és jókat motoroztok!
További jó fórumozást és csapatást mindenkinek!