hiv haver menjek már el vele motoros bejárásra mert 3 napos lovas turát vinne ,és nem igazán ismeri azon a részen az utat...
olyan rémrmx-e van mint Hovátünt DéVID-nek... na hiv hogy valami baj van mert folyik belőle valami, de nagyon és mindenhol......hát befigyelt egy kisebb karburátor reparatur, de azon kivűl éppen csak a bele nem logott ki.. pár km alatt elhagyta volna a szép new berugokart , hátso fék pedál lent fogott a földön , meg hasonlok...
mindegy közben rendelt három pizzát, amit befalt a társaság és sokat röhögtünk milyen egy lovas gyerek gazdátlan motorja... olyan kötőfék nélküli
Ron..akartam kerdezni,hogy neked a power nyitasa hogy van beallitva?mikor nyit,vagy fokozatosan?
Nekem allitottunk de fel van tolva hogy 80 % gaznal nyilik ki telyesen es sokszor nem akar nyitani,mert sokat megyek alatta...
de igy sokkal motorozhatobb...esetleg vissza allitanek egy kis kotya legyen...
Az,hogy jo eros az nem baj,ha van ero van nyomatek
En maradok a gassnal,igenytelen jo motor,foleg ha egy kicsit tuningolod..mi a fasznak rapallni egy kas penzt egy narancsra,amibe megint szelepek vannak meg precizios dolgok.2T!egyszeru mint a faek!,csak motorozni kell tudni vele.Ha van ero minden van,kezelni kell tudni es kesz!
..Na akkor mikor es hol probalunk ki egy friirajdot..szerelmes lettem bele
Én már csak az egyéb költségekre lennék kíváncsi a freeride-al kapcsolatban? Mikor és mennyi olaj? Dugó, szelep stb. csere...
Biztosan jó motor amire kitalálták, de sok embernek többcélú motor kell! Második vagy harmadik motornak én is elfogadnám!
Nekem ilyen motor kellene,amelyik így bír porolni.
Nem ám akármilyen.
Ez a domboldalon úgy felmegy ,hogy csak ülni kell rajta,na meg rágyújtani egy cigire.
motorozz mindig 80% felett friiii?
hiv haver menjek már el vele motoros bejárásra mert 3 napos lovas turát vinne ,és nem igazán ismeri azon a részen az utat...
olyan rémrmx-e van mint Hovátünt DéVID-nek... na hiv hogy valami baj van mert folyik belőle valami, de nagyon és mindenhol......hát befigyelt egy kisebb karburátor reparatur, de azon kivűl éppen csak a bele nem logott ki.. pár km alatt elhagyta volna a szép new berugokart , hátso fék pedál lent fogott a földön , meg hasonlok...
mindegy közben rendelt három pizzát, amit befalt a társaság és sokat röhögtünk milyen egy lovas gyerek gazdátlan motorja... olyan kötőfék nélküli
Nekem allitottunk de fel van tolva hogy 80 % gaznal nyilik ki telyesen es sokszor nem akar nyitani,mert sokat megyek alatta...
de igy sokkal motorozhatobb...esetleg vissza allitanek egy kis kotya legyen...
A sok okos meg nézi mint a vett malac.
En maradok a gassnal,igenytelen jo motor,foleg ha egy kicsit tuningolod..mi a fasznak rapallni egy kas penzt egy narancsra,amibe megint szelepek vannak meg precizios dolgok.2T!egyszeru mint a faek!,csak motorozni kell tudni vele.Ha van ero minden van,kezelni kell tudni es kesz!
..Na akkor mikor es hol probalunk ki egy friirajdot..szerelmes lettem bele
Biztosan jó motor amire kitalálták, de sok embernek többcélú motor kell! Második vagy harmadik motornak én is elfogadnám!
Nem ám akármilyen.
Ez a domboldalon úgy felmegy ,hogy csak ülni kell rajta,na meg rágyújtani egy cigire.