nem jott elötte le mar egy és jelezte kézzel 2 ilyen nagy disznyo jön de a ember bolond, ép frissen esett belocsolva a terep és huzta, szerintem meg is uszta volna de huzta a gazt és meglátta a nagy behemodot és shockkk.
hallod ultra nagy buli volt a sirok, mar jovore le is foglaltam a szállodát, meg mindent megent lábon és buli bazz...
te fax.
jöhhetél volna le sirokra oriasi buli volt tuti reszeltél volna valami fiatal csibével s annyi csajt furikáztunk volt amelyik sáorba is kötöt ki volt aki az erdőbe, huh nagyon durva jó hely sirok, koncert minden. vóóót.
dehogy nem, sokan kérik a tracket és nagyon sokan jönének, keresnek meg. s elmondom oriasi élmény mindennél jobb.
szép végig extrém, és nincs benne se dozer s föld út sem asztfalt.
a pc jövö héten kerül bele auto tune al és lesz lemérve.
nem mertem most a turára bele tenni, mert 1 több tényező ami okozhat hsiztit.
A PC a magyar hivatalos PC forgalamzónál kerül beszerelésre, állitásra és padozsra Ago Motors ki nekem tulaja jó haverom Agó.
Jobbágyi - Sirok Mocival terepen
77 km terepen, 9 óra menet idő, max magasság 826 méter,
max meredekség 32 fok, átlag sebesség 9 km/h.
Max sebbeség 80 km / h
Megtett szint különbség 2800 méter emelkedés és u.e lejtés.
figy nekem S.K. , GG Áki és Hosi-t tudok elismerni mint m.o. leggösszetetteb tudásu motorosait, s azt is tudom s.k, a Fr350 kb 450 percig eltünt mig próbálta ki, majd nem akart róla leszálni. ennek valami oka lehet.... hogy gyenge... hát nem tudom 92 méteren volt sirokban...
nekem életem legjobb gépe mindent eladok és ez marad csak... pedig volt már egy pár gépem s van is.... de nem kell már más...
nekem nem kell 60 loerő meg nagy test az élvezethez, ez mindent kárpotol nem utazzol rajta soha nem eröszakol meg az erő vagy a gravitáió, ha állsz a segged alat az ülés a motor a rabod és nem forditva.
mész vele és véged van, lamoore első látásra... ennyi.
aki fikázza annak vagy nincs .... vagy ... tényleg nincs ... véja....
Rayy is fikázott ozt látta miket csinálok vele és nagy csönd lett...
igaz ö egyrejobban engem meggyöz nagyon jó motoros... s ez nem vicc.
csak egy fax motor polirozo... kellene látnotok rayyy a 14-45 áttétellel miket nem csinált meg a vályuban, a feljárokban, rayy csoda jó fiuk...
ez a siroki dolog lett volna a te pályád meg esélyes is lettél volna.
2.000 Ft nevezéssel 120e lehet a markodban. igaz ide kell nagy cerka fax köbcenti és bátorság, mert elöször felnézel és azt mondod, ne, amikor már fent voltál alig várod felmehess ujra.
sokan félnek...
csak ugy elmondom ez az a hely ahol lehet pénzt keresni a semmiből 2.000 Ft belépővel és nevezéssel egész hétvégén csajok ülnek az öledben, és Király is lehetsz nem sár meg dagonya király hanem a Siroki Király.
A tét 120e Ft, 2.000 befekttetéssel, és persze elvileg a nagy hegymászo tudással és a 525 motor tulajdonában. GG Áki eladta a gasgast és atult a 525 steve ramon-ra, aszonta az a motor való oda, de érdekes a 300 exc ugrot feljebb 2 méterrel. Igaz szerencse az egész a szikla fal felett, már.
Addig, mig eljutsz a szikla falig van 86 méter 75 fokos meredekség és sziklák, fa csutakok és olyan nyomok amiben kell tudni ide oda rakni a motort, mint egy samba tancos.
Itt lehetett és lehet megmutatni ki mit tud, itt nincs sár se akadály kivétel a szikla fal ide kell orias here és azt mondják nagy köbcenti....
a pici Fr350 sok nagy motort és motorost alázott. Jobban szerepeltem vele mint a 300 fene vaddal. lesz még folytatás ..
szali kipróbálta a kecskeméti hegyégben..ha igaz.. és ő azt mondta neki inkább. .
vagy csak az is 5 centes volt.. egy igazi.. utolsó öt centes a határ előtt
zsir.
túl sokan modják hogy jó ahhoz hogy csak úgy lhussanjon felete az ember...
demzsóti is...krisz is...mondjuk szerintem mosd le a motorod ha hazaértél...mert elmondásai...novellái alapján....tuti ráélvezett...
de végül is az van amit még annó beszéltünk ronnal...
vegyé egy rm80 nagykerekű kroccmotrit...oszt rakjál bele egy 350-400 ktm blokkot... oszt könnyű is lesz... de nyomatékosabb is mint a kis 80 2t...alacsony is mert nem kell 30cm rugóut az extrémkedéshez..cska 22-25cm..ezáltal súlypontja lejjebb kerül..ezáltal a meredekebb falakat is jobban szereti majd...
krisztihánynak nagyon nagyon bejött...szerinem fejben már el is adta a szutyok 300exc jét....(persze azt tudni kell.. gumi volt rajta.. nem triál!)
viszont ami nyüszikölés volt hogy nix rajta fék...
mondtam neki.. ze hülyeség..látam a képeket a motorrról ..sé elöl..sőt hátul is tárcsa fék van rajta...
azt mondta az lehet.. de nem fog...
mondta hogy a nemfelrobbanó nyomaték az nagyon karaly...kicsit erősiteni kellene még rajta...de azt mondta igy nagyon szuper...
krisz.. ezek után a te véleményedre sem adok már . .
Kipuffogó?