Ha viszont vízálló a venti, akkor le is lehet mondani a lamelláktól.
Maga a box a ventillátor tartófunkcióját és a teljes felületen történű azonos hűtés miatt kellene.
Hogy megrekedne benne a levegő azt nem hiszem, mert a kis felületen átkényszerített levegő még fel is gyorsul / gondolja a kocsiban résnyire nyitott ablakra /, de meg lehet törni a zártabb részeket is / amíg kellő stabilitást biztosít /, ha esetleg lenne vele valami baj.
Ha összeadjuk a lamellák közti rések felületét, akkor elvileg közel azonos méretet kell kapjunk, mintha ott sem lennének. Szóval menet közben mintha ott sem lenne, lassú csorgásnál pedig nyomnák kifelé a levegőt a ventik .... ha jól van elhelyezve 1 vagy több, akkor elméletben kétlem, hogy bárhol is meg tudna rekedni a hő.
Na, de én tényleg csak elméleti harczos vagyok, pontosabbat akkor tudnék erről mondani, ha lenne olyan motorom amire csinálnék egyet. Így csak járattam kicsit a szürkémet, de valószínűleg ti csináljátok jól, mert nektek ott van a motor amin kikísérletezhetitek a legjobb megoldást
Vik Mit írtál? A második körnél kiálltam hányni! Hüe fax, úgy állítsz be itt mindenki előtt mintha 2 kört bírtam volna ki, azt végem lett volna sőt 2 második kört is csak úgy tudta végigcsinálni hogy behánytam tőle! Van 1 rossz hírem számodra megvolt az 5 kör! Az igaz hogy utána okádtam de ilyen ez a rákenról! Félre ne értsd ísmerjük már olyan régóta 1mást hogy barátok maradunk továbbra is, én nem sértődök meg ilyenen, csak kijavítottam a tudatlanságod,vagyis rosszúl tudtad nem a 2 hanem az 5-ik kör után álltam ki!
szali jelentkezz.
mi van..misikével az úly frírálydal épp a racén vagytok
vagy azt is leszóltad és inkább otthon ülsz
mi van veled..
mért kell ezt....
feri meg hordja szét hogy miket mondol...még ha igaz is.. mért kell leszólni a másikat.. nem kis munka van benne....+ még jó is...
még ottóból is ez jött...
zsir..
kérlek ne sározd szegény szalit hogy leszólja a racé...biztos nem. ..
ö nem olyan. . a hibás csak is én lehetek ...
jakszi...
most neke is egy pumpál6ó belső van benne.. a race idejére...de halgattam rád és vetem úly papucsokat mondjuk ezektől a papucsoktol még elfordul6 a belső...pedig nem fém oldalt sem
itt a képe...előre is..meg hátra is van...
ki én..az nem is én voltam.. meg aki defektet kapott az sem...
akinek a szuper elfrodulásra érzéketlen belsőlye..defektes lett.mert ...
bakker...
pont ot csapot oda a földnél ahol van a szelep....és az hasitott ki...
mivel láttam neke a 0,9 es múz is jó..é nmost egy 0,7 nyomásu gumival megyek...0,7..zarándban el sem tudnám képzelni....
inkább valósat meséljé...mikor neked mentem...na az igaz volt..
bocsánatot is kérek...egyszrűen azt hittem az egész le van zárva és te is kerülni fogsz
mekkora egy hazudós vagy..mint a szaros zsömlével.. azt hittem behugyozok a röhögéstől...mert hogy én szeretem a nutellás zsemlét... marha..é na édes dolgokoat csak a ortán szeretem zsemlében meg legyen kolbász meg sajt...
hazudós mesemondó....
ott kented hogy hogy igy meg hogy úgy ... most meg már viszanyelted...
söt...nem is jött ki...hanem még ettél menet közben..azért áltál ki nem is az öninditó miatt
Az biztos hogy ha ilyen meleg lesz nagyon durva víz nélkül akár az az öt kör is,mert folyamatosan ott kell lenni 10-20 méterenként fejben és fizikailag is mert így egymás után az akadályok folyamatosan felemésztik még a vésztartalékokat is ! Lehet másnál Pl.Viknél nem így van mert Ő Ufó DE nálam így van.
VIK! MÁR MEGINT HAZUDÓÓÓL! Most rábasztál mert végig olvastam amit írtál, AZ igaz történet ugy van hogy a 2 körnél lefulladt (leállt) a motorom és megent az önindítóm szarakodik ezért kb.10perc rugdosás napon 55 fokban után beindult megcsináltam folyamatosan az 5 kört mert ugye ez a limit, vissza a kocsihoz a sisakot levettem mert már az ájulás határán voltam a melegtől meg a fáradtságtól, a hűtőből a másfél litykós vizet a fejemre öntöttem, a mésik másfelet megittam úgy hogy közben folyt a nyakamba is a víz ,ekkor az ebéd feljött szétnézett majd visszanyeltem mert finom ebéd volt, meg amúgyis kell a kalória a következő 5 körre! Szóval így meséltem el neked is Vik tegnap, nem tudom miért nem így mesélted! Vagyis tudom
raceinfó... for szekret ríders(magyarul: titokolvasóknak)
race...
kb 5 létszámban... 2 továbbjutó..vagy 6:3... aztán mégegy ilyne selejtező .s la döntö...tehát..legjobbak 3x 5 kör... ez öt ember.. közép mezőny két futam..2x5 kör...futtottak még ..illetve pekkes kategória 1x 5 kör..de van reményfutam.. szóval...2x 5 kör mindenkinek garantált...
mésodosztályban ..szintén.. de ah többen leszünk akkor ez mégtöbb futam... ha kevesebben az sem gáz....mert akkor meg simán több selejtező lesz...
a végén meg egy 30perc +2 kör...az lesz a bajnokin kivüli szuperfutam..egybe A ..és B....
de ze kb ez sem biztos ott létszámtól és légyszámtól függő lesz..
az viszont garantált..senki sem fog kevés motorozással csak úgy hazamenni...
szoval a minimum..60 perc....
de azt tudni kell....bontós tegnap kettő kör után...kb 5 perc...kiált ...száját tátván a föld felé hajolt.. és kiengedte magából a betolakodókat...amikor beletolakodtak pár órálya...
pénzdillyas a téma..... amatőrben is meg amott is...
én csunyán le lettem szopatva..mert amúgy amatőr vagyok..nem racer.. pocokfutó..és mégsem nyerhetem meg az amatőrt..mert nem indul6ok ott..mint pongyorált racer csorbával kell vált válvetve meg nagy peti meg kátai...meg a eská hosi..robúr...de remélem a frírélel zsirt nem engedik velünk együtt..cska dzsárvisszal ...mert leszopatna mocsok..meg alázna..mert gyerek korában őt is alázták az ismerősei barátai rokonai..most meg törlesztene boldog boldogtalanon .
ilyen ez a lélek...ha fálydalmat kap egyől törlesztene.. vag ez nem igy vena fecca... ..
ha nem igy van..akkor te úgy vagy szemét a többivel hogy veled kedvesek voltak és megcsináltak mindent neked...akkor te alapból vagy ilyen megalázó ....
nekem is ilyet akartak adni..de át akart baszni mert nekem...250éert kinálták
mikor megláttam.. mondom ez vick..400V 8 A nyííhahaha.múhahahaah hehehe hahaha
az egyel nagyobbat adta valami 50A és olyan lábai vanak amire rá tudom dugni a csúszósarut...
és elmondom...az épp birja azt a 12V 4A...auzt meg valami 1000v 50A nak irja a gépkönyv...nyÍÍÍÍhaha
ez már ugy van hogy szépen langyos kivürről... monda ea szaki hogy melegnek kell lennni de ha hozzáérek és megsüti az újjamat akkor az túlterhet..de ha elbirja a kezem a melegét.. az jó....
na ez pont jó...
ez 5 V kap alapjáartaonn(8,9V-30V egyent állit elő terheletlenül!)de mikor rátolom a vnetit...egyből csak 5 V marad....és 8eze körül sem megy fel 11V fölé.. szóval tiltáson sem nagyon lehet több mint 12 V..ugyhogy feszszabályzásra nix szüksége.. a ventihez ez egy utólag rátekercselt tekercs.. kb jó ha 50W lehet.. ellentétben a gyár iexc vel ami kb 200W....
ha aksit is tennék bele.. akkor nem is töltené az aksit ha megy a venti...mint modom csak 50W lehet...
a ventin is hallatzsik hogy nem úgy megy mint egy sima aksiról.. üvöltve tombol a venti mint egy tornádó....ez alapjáraton szépen fúly... vég teljesitményen sem üvölt a venti..szóval nekem pontossan jó igy sima egyneirányitásal...
ha feszszabályoznék...akkor pont miko leveszem az ventit akkor terhelném a szabályzót mert a 30v ...ról a 12 voltra ha nincs amper levétel akor meg az csak úgy ömagában melegednek...
ami nekem nem is kell...
ha hátra rakod.. sziuvóra rakd...
bár az igaz hog sokkal töbet tol minha te 50km /h val gurulnál...szóval kb 50 körül van az hogy megáll a levegő azon a hűtődön.. ot kiegyenlitődik azelőre hátra nyomás.. és nem szellőzik csak melegszik....
de hol mész te ötvenel abban az erdőben..patakokban szopóban kb mindegy hogy hátulró fúlyod előre a levegőt.. ug is hűteni fog
nem.
a verseny után a résztvevőkkel együtt! be lesz dúrwa a tóba hogy hírmondója se maradjon....
közbe én meg itt vok..ost mondom a hireket..mert hirek azok vnnak...
mpi hivott...hogy nem titokolvasott vissza 3 napot
és az a videó is jó amit mi csináltunk és én vágtam össze...de az övéké...
hát az a vidi amit én vágtam össze az sajnos nem ennyire meseszerű...ott csak a valós pálya van ...valódi pályarészeken bemutatva a kivitelezések....
nem oly látványos...de ez azért nagyon reality
A pálya edzéslehetősége..fejben http://www.youtube.com/watch?v...
le is huzom a promó feliratot...mert ez a reality feliatot igényli
Sziasztok! Aki jön a hétvégén azt nagyon várjuk szombaton ingyen bográcsos pörkölt főzés - evés ivás a pályától 1 km.re az "1001disco" névre hallgató bulihely(habpartival csajokkal...stb. + velünk) ha jöttök és neveztek ez vár rátok http://youtu.be/KeVZwgsojgk
Maga a box a ventillátor tartófunkcióját és a teljes felületen történű azonos hűtés miatt kellene.
Hogy megrekedne benne a levegő azt nem hiszem, mert a kis felületen átkényszerített levegő még fel is gyorsul / gondolja a kocsiban résnyire nyitott ablakra /, de meg lehet törni a zártabb részeket is / amíg kellő stabilitást biztosít /, ha esetleg lenne vele valami baj.
Ha összeadjuk a lamellák közti rések felületét, akkor elvileg közel azonos méretet kell kapjunk, mintha ott sem lennének. Szóval menet közben mintha ott sem lenne, lassú csorgásnál pedig nyomnák kifelé a levegőt a ventik .... ha jól van elhelyezve 1 vagy több, akkor elméletben kétlem, hogy bárhol is meg tudna rekedni a hő.
Na, de én tényleg csak elméleti harczos vagyok, pontosabbat akkor tudnék erről mondani, ha lenne olyan motorom amire csinálnék egyet. Így csak járattam kicsit a szürkémet, de valószínűleg ti csináljátok jól, mert nektek ott van a motor amin kikísérletezhetitek a legjobb megoldást