azt is mondta...hogy én nagyon hasonlitok rá.. .
mondom ez igaz lenne.. akkor nekihajtok 90nel fék nélkül az első villanykarónak ...mert a haverjaimat is a sirba viszem mint dugovics tiFusz..az európai úniós haverját...a török gádzsót ...
de miért
lya.
vacsinál meg mondja az ember hogy a krisz börcs...igy...meg úgy rámnéz..
amúgy ez a krisz börcs egy világszinten elismert extrémes...
ránéztem..
tényleg...
mondom jó hogy mondod..mert még sosem hallottam róla...
jó hogy az embernek vannak ilyen ismerősei akik felvilágosillyák.. fényt hoznak a homályomba csak olyan keveset.. a fekete lyuklyaim egyből elszíwlyák
mert két dolog van..vagy megcsiálod sé meghetünk tovább vagy késel 10 percet és jönnek a magyarázatok...
kidőlt elém egy ...himalálya...
lerugattátok előttem ..(és túl lankásan meg nem megy, mert most 7végén volt ilyen most a pösti izénél )csak a többiek meg utána lábletétel nélkül tudtak jönni..az volt a fhúrcsa
lényeg legyen hiszti.. van miről irni...
ah mindenki mindig mindent lsőre.. semi akció nem lnne.. akkro valamit qrwa szerul csinálnánk..és valszeg nem lennének jók a hajtások sem...
már megent 0,5re értettél
nem a rezonátor miatt fogyaszt sokat.. vagy ezt irtam vóna..
igazániból amit akartál irni az nem a triálokon lévő konfúzor diffúzor.. hanem az hogy van gázlnegés a sima csőben is ami visszatartja a kipufi résznél a sima levegő benzin kiáramlását a hengerből ami a fogyasztást illetve a a hengertöltés 6ásfokát javitja...
Vik rezonátor célja nem csak a bizonyos fordulatszám tartományban elért teljesitmény fokozás, hanem a gázlengés által , a kipufogoba veszteségként kiáramló benzin-levegő keverék vissza terelése ...
amugy a triál kipufogonak is van konfuzor-középrész-difuzor elrendezése, csak nem anyira radikális mint egy krossz motoron...
és mellesleg anélkül nem fog kevesebbet enni a 2t, szoval ne irj zöldeket lécci...
mert még a végén a hozzá nem értők elkezdik leszerelni a rezokat és raknak rá colos csövet merthogy amiatt eszik sokat , itt olvasták...
én régota mondogatom a jo megoldás a 2t motor szerkezeti ujragondolása lenne, pl jobbos hűtő nem lenne helyette a balos lenne dupla olyan vastag, a rezot meg rögtön fel lehetne huzni első kanyar után a jobbos hűtő helyére...
nyilván nem fogyna annyi alkatrész ami nem biztos hogy jo a gyárnak, kipufogo gyártoknak...
ha megjelenik az injektoros 2t ugyis fogják variálni az elrendezéseket mint az ossa-n...
sosem értettem ezt a kisajátítósdit...
meg a pofozkodást sem...bár már az enyém sem pofonszűz
mit csináljak.. kajálok és jön kikelve magából cséphadarózva...én meg ülök...két cséphadarás között helyrebillent a fejéban a sok mosatlant elöblitő mosogatólé ...
de nem vagyok rá büszke...ha úlyra megtörténne...valszeg nem várnám meg a második cséphadarót
de nix baj..ezek a nőises nők már csak ilyenek.. én meg amolyan...békésbocimaci... ..az első ütésig
és csak annyit mondtam neki...ha még egyszer megütteted magad velem elválok a picsába...
azóta volt már ilyen kérdésem is...
figyu ha megütlek elválunk. ..mert akkor már kapod is a pofont
na megnéztem a forma egyet...
illetve az elejét.. meg a befutóból láttam ..izét...
de meg ne kérdezze valaki ki lett az első három mert arra nm emlékszem.. talán sumakker nyert... menszel a második.. és szenna a harmadik...
de ezt nehogy megfogadjátok a következő futamra.. mert ...
manka...
ezt muszály volt ideirni.. a biróság miattt..mert 3 hónap mulva mikor a sok méregtől kiészül a gyomra és gyomorvérzésben ekszitál...akkor ez a biróságon ..lyaú pont
rély.
teli van a axom hogy te va gy a legjobb rálydel akivel zsir találkozot valaha és még nem jöttél ki románba ..
te direrkt szopatsz minket
14-45 aki endúrózik ..az már csak is extrém lehet... bár zsir ebben is csalt 11%ot..mert azt mondod.. csak 14-50....
nem lehet már megbizni benne sem...11%... az sirokon a 91..méter helyett...101m..azzal már imán nyert volna a freeride 350 szewendélyzilyével...ki tudja...kamu az egész ember....
lehet szegény patyi sem kapott emi reklúzert.. meg jakszi sem gumit csak falaz neki ....meg én sem tőle kaptam a rigát..hanem ..csak a tenger mosta ki a partra seggednél
zsir ..mondjá valamit...regiment előtt két 7tel...bontós akkortól ér rálya
nekem volt egy ismerős csaj aki ezt szoszerint megcsinálta...
hatalmas sztori volt, csávo valami focista volt, és a csajjal összeveszekedtek valamin a csávo pedig megpofozta a csajt.... erre a csaj csak anyit mondott neki fogsz te még egyszer elaludni....
na ez a csaj meg is csinálta, mikor a csávo elaludt ugy elverte sodrofával, hogy jajj... betartotta amit igért... ez volt nála a szakitás..
télleg..
és egy frírályd reklúzzal..akkor az mindent visz..nEEm
a jogtalan előny a világ legyjobbfree ide re fejlesztett motorja...járviksz elmehet a faxba
patyi beszponzoráltad egy ilyan qplungal.. ami az álmom...
én meg hogy örültem a kis ingyé rigádnak...patyi meg a 70 ezres Qplungal...
nem gondolnám hogy lelépet vele...én már ismerem régről.. bár még sosem láttam ...
de igy látatlanba rábiznám az sx 525öt... csak küldjön előre 8kilót a számlámra ...mert a fórumbarátcsHÁg mindenek felett...
zsir grat..elbasztad a reklúz vételemet...mert ha nem irja lée patyi hogy hogy szuperál akor nekem nem lesz.. ugyhogy ebben is TE vagy a hibás . .
szerintem meg kifejezetten egy 300 kéne paúer szelep nélkül.. és !a lényeg hogy nó rezó mint a trilyálokon sem!
ugrana is...lenne 35 lóerő is és akkor a fogyasztást is kordában tudnák tartani...
21:00 tol a menők.. S.K 2012 és 2013 bajnok, GG Aki.