off:
tuti kérdeztem már de nem emlékszem a válaszra
lenne egy xt600z hátsó rugóstag, eléggé puha
tudnál bele szerezni izmosabb rugót?
a bele jónak tűnik nem folyik meg ilyenek, de szerintem azt sem ártana kitakarítani, meg azt a szétfoszlott ütközőgumit pótolni
ugyhogy lehet hogy nem lesz soha frírálydom....de hogy feri neked meg ilyen csapatod....
na erre..na erre lehet irigykedned
hogy a büdösbunkó alfődiek csapata...dú biz de beszt...
szerelés...
goldentút szétrugatott fékcsöve.. lelazult.. olaj elfolyt.de kinál van dot 4 a zsebbe... ..köszi zari .
gumiszerelés...szerszám volt 3 embernél...köszi srácok...golden megköszönte...
reggel lehugyozta a füvet aho ezek közlekedtek a motorok körül.. hát volt ám röhögés ..meg ugatás.... ...
persze a hegyben meg ...
két defektszerelés...zari mpi..bontós.. meg akié a motor...(gyanús hogy szarul ragasztotta be az első dfefektet..mert még nedves volt a ragacs mikor már türelmetlenségből tolta is rá a fÓtot...
és az 4 óra múlva...
lényeg hog megent ütős volt a csapat. . telis teli poénokkal röhögésel intrikával.. akcióval....
sajnos izé...norbi nem került fel.. mert ahol be kellett vállalni.. a vállával miatt nem tette...
de érdekes ahol meg nem volt beszari ..ott meg jött mindenhol...
pöstiek végül is álták az ideális talajt...sárba..gyanúsan dunaföldvári szindróma lett volna ...
de csak az számit ami akkor ott volt.. és az meg ..lyaú volt
csak nem ....350 or 300
bakker.. mindenhol kiszopatoda számat.. eddig is a sx 300...de most.. ..
még jó hogy a többeik ügyesebbek nálad.. és ezért csak engem fogsz megalázni
nas látod ..frÍ..azaz ferÍ
ha egy 2014es te 300 lesz akkor máris irigy e vagyok e...
de nem baj..
az 525 ezzel is kiáll...
amúgy mocskossul sajnálom hogy nem frírálydot veszel...ugy elröhögött volna rajtad goldentút..hogy a sor elejéről a sor végére kerültél volna . .
amúgy hihetetlen...de vészesen nagy por nem volt.. nem csak elöl.....
jó fejáróban .. várni kellett....de kb mikor felért valaki... azonnal lehetette menni...ez a szuperszuperben is látszódik.. mert egyből elfútta a szél a port...
és a kinti 38 fok..bent a fák árnyékában...mert végig az van a zarándban! 28 fok sem volt
mocskos nagyot mentünk...még norbival is...
+18 kor értünk a kocsihoz..fél nyolkor sikerült elindulni..mert rántott csirke volt sültkrumplival ...nem szalival-...salival...viszafelé is vadban.. az utolsó lefeléig..
4 defekt...3 otónak.. ebből kettőt megcsináltunk...meg egy fél ötkor bontóssnak...
elfordulásra érzéketlen belső...0,4 báron...nem nem szakad ki a szelep bointósnál gyanúsan két motorozás ..két szelep..kuka
az jó...
a lc 4el is 90 ig simán feljutott
bakker akkor ez igazi fejö(d)(v)és
jó van.. jó van.. csak ez akkor most matematikailag is kimutat6ó fejlődés
tuti kérdeztem már de nem emlékszem a válaszra
lenne egy xt600z hátsó rugóstag, eléggé puha
tudnál bele szerezni izmosabb rugót?
a bele jónak tűnik nem folyik meg ilyenek, de szerintem azt sem ártana kitakarítani, meg azt a szétfoszlott ütközőgumit pótolni
mondjuk elég perverz lenne az a csaj akivel az erdő mélyén össze futnák bűdősen izzadtan a koszos ,poros krosszmotorral és ettöl rámizgulna... nane...
na erre..na erre lehet irigykedned
hogy a büdösbunkó alfődiek csapata...dú biz de beszt...
goldentút szétrugatott fékcsöve.. lelazult.. olaj elfolyt.de kinál van dot 4 a zsebbe... ..köszi zari .
gumiszerelés...szerszám volt 3 embernél...köszi srácok...golden megköszönte...
reggel lehugyozta a füvet aho ezek közlekedtek a motorok körül.. hát volt ám röhögés ..meg ugatás.... ...
persze a hegyben meg ...
két defektszerelés...zari mpi..bontós.. meg akié a motor...(gyanús hogy szarul ragasztotta be az első dfefektet..mert még nedves volt a ragacs mikor már türelmetlenségből tolta is rá a fÓtot...
és az 4 óra múlva...
lényeg hog megent ütős volt a csapat. . telis teli poénokkal röhögésel intrikával.. akcióval....
de érdekes ahol meg nem volt beszari ..ott meg jött mindenhol...
pöstiek végül is álták az ideális talajt...sárba..gyanúsan dunaföldvári szindróma lett volna ...
de csak az számit ami akkor ott volt.. és az meg ..lyaú volt
http://youtu.be/W5mr6CcDTS0
bakker.. mindenhol kiszopatoda számat.. eddig is a sx 300...de most.. ..
még jó hogy a többeik ügyesebbek nálad.. és ezért csak engem fogsz megalázni
nas látod ..frÍ..azaz ferÍ
ha egy 2014es te 300 lesz akkor máris irigy e vagyok e...
de nem baj..
az 525 ezzel is kiáll...
amúgy mocskossul sajnálom hogy nem frírálydot veszel...ugy elröhögött volna rajtad goldentút..hogy a sor elejéről a sor végére kerültél volna . .
amúgy hihetetlen...de vészesen nagy por nem volt.. nem csak elöl.....
jó fejáróban .. várni kellett....de kb mikor felért valaki... azonnal lehetette menni...ez a szuperszuperben is látszódik.. mert egyből elfútta a szél a port...
és a kinti 38 fok..bent a fák árnyékában...mert végig az van a zarándban! 28 fok sem volt
mocskos nagyot mentünk...még norbival is...
+18 kor értünk a kocsihoz..fél nyolkor sikerült elindulni..mert rántott csirke volt sültkrumplival ...nem szalival-...salival...viszafelé is vadban.. az utolsó lefeléig..
4 defekt...3 otónak.. ebből kettőt megcsináltunk...meg egy fél ötkor bontóssnak...
elfordulásra érzéketlen belső...0,4 báron...nem nem szakad ki a szelep bointósnál gyanúsan két motorozás ..két szelep..kuka
itt egy kis összefoglaló...
..de előtte
bontós kiélvezi az akkor még nem lukas szerkót... a pisztolyosban
http://youtu.be/z_rT9GqOGGM
na ültem a freeridon. marad a boltba . helyett más van kinézve. azért na . maradjunk a kaptafánál. pláne ha egy árba van egy rendes motorral.
ez a majdnem kategória... majdnem belehaltam még a látványba is
http://youtu.be/Lr_H5UJH1w4
egy haver meg most már úgy lehet boldog frírályd tulaj lett.. sok sikert neki hozzá
nem látszik meredeknek..de az...
http://youtu.be/EYziVJNP5bA
a lc 4el is 90 ig simán feljutott
bakker akkor ez igazi fejö(d)(v)és
jó van.. jó van.. csak ez akkor most matematikailag is kimutat6ó fejlődés
találtam jó átugrós viditt...útátugrósat
http://youtu.be/qXRtJTIQxY8