Nekem is fújó venti van, csak hátulról fújom előre, ha lassan megyek nix tempo olyan mind1, előről se kap vissza nyomást.
Fesszab nélkül bátor dolog, nem
Néztétek mit bír az a robi venti? Ok terhelésen nincs akkor fesz, mint üresjáraton a generátoron, de azért csak van, s nem tudom 1:1 ben rányomod a 70-100W os generátorra a robi ventit, nem e megy tőle el idővel szabadságra a venti tekercs? Foglalmam sincs, milyen huzallal van tekercselve, de egy biztos akármekkora áramot egyik vezeték se bír el, idővel túlmelegszik és volt nincs venti, lehet újratekerni.
persze az ötlet az jo, viszont ha fullosan lezárod hátul, akár csak redőnyszerüen is, akkor elég jol megreked bent a hő, mivel oda az átjárhatoság, szél nem birja átfujni rendesen.... szoval gondolom a gyári ventileket ezért csak részlegesen zárják, mivel a használatuk is csak néha kell....
már megent megy a matek
hát a halyam is ettől hullot ki ..de most már a fán szőrzetem is tsomóba jön kifelé
még az hiányzik hogy a hónajj-kutyámat is elveszitsem
ne tedd ezt velem..déved...a matek sokszor téved...
tegyél fel praúbára ventiket.. oszt majd látod mi mit fúly...
ez a 4000ft robi venti.. előre.. ez a legegyszerűbb soha benem ázós!+ ha aksiról megy...10mp alatt letolja a forró levegőt a motorrol...ha meg forgórészről..akkor meg csendessen lefully kényelmessen...biztonságossan...neked amúgy si van forgórészed..nem?
nem kell feszab...vegyél réá egy egyenirányitó gretz hidat...1200ft ért.. és told rá a ventit....meglátod... nix több forrás ....a fúlyóventi.. sokkal nagyobbat tol....több hőt tol el a hűtőtől...robi venti nem érzékeny a vizre
Strandra nem, de motorozni járok
A motor az nem bírja az extrémet, teát főz gyorsan
kíváncsi leszek a tákolmányomra, mit alkot majd hűtés terén...
Megoldottam kicsi pénzből, 2 db PC ventillátorból kivágtam az elektronikát, volt két szar walkmenem, abból kikaptam a szénkefés motort, ezt összevarázsoltam. Igaz 6V os ak, de ezt megoldottam a fesszabályzóval, meg az egyenirányításhoz rádobtam egy 8 amperes egyenirányító hidat, a híd volt valami 200Ft
Egész jól fúj, a kismotorok forognak vagy 5000 et, az a 80x80x25 ös venti ilyen fordulaton szállít minimum 100 m3/h a kettőből meg is van a 200 minimum, aztán majd kiderül mit alkot
az nem is én voltam.. mondtam én nem lehettem ott
.
de kitaláltam...ez a 7 kör ez is lófax...persze nem nekem mert én nem voltam ott...de mondták hogy negyed óra sem volt...a nagy tohonya bengálinak
kell menni 30 perc + két kört...akkor már azért csak érezné a paraszt ..hogy helly ..törödnek velem... a pénzemért motoroz6ok is ...(én pl 7,5ért motoroztatnám őket rajta ..kétszer egy órát is )
na mindegy...
azt találtam ki..hogy országos racé kivül..lenne egy szhupewr futam...az lenne a neve hogy bordány extrémlye...külön..
szerintem mpi tudna is pézt bele feccölni...egy kis pézdily a végére.. de mivel a péz lófax..ezért mondjuk egy kroccgumi lenne a fődily...nem irom ide hogy milyen
és azért meg akkor mehetnének a racelok....35-40 percet...(15-20 kört!) ot már azért lennének kihullások is...
meg a kkor robur is aztmondja hogy eljön..mert maga a 3x 10 percért..nem nagyon akarnak távolról..de ha már a 3x 10 perc után..még kapnánk egy jó kis 40 percet...akkor egyből állna a faszuk..a gumi csak azért kell hogy....legyen neki dillya.. mert ne hinnám hog egy racel..aki eljó ide... osz 100 rádobál a semmire....annajk a 15ezres gumi hiányzik othonról....
szóval...érted peti
akár egyszereraz egész mező.. egy pályán.. ötös sorokban...30 mp kent ráengedni a pályára...mert amúgy elfér rajta 20 ember is...csak ne egyszerre rajtoljanak...
dév mi van veled.. te is kimentél dolgozni szalival
Benne voltam én is a témában nemrég, légszállításokkal számolgattam Utánanéztem a gyári KTM ventik 200 m3/h szállítanak, de csak azon a 12x12 es felületen, amit te írsz, az még kisebb légszállítással rendelkező ventik esetében is nagyobb hatásfokkal dolgozhat.
jó..meg ne ilyedjetek mamszkeménypöcsűek.. azt mondta peti.. hogy az indul amatőrben aki ...akar
hát akkor én ...mindenki helyett azt mondom ..mennyünk az amatőrben ..és akkor mindenki ugyanzazon kategóriába és elbiráléás alá esiksz
jó ez vick vót...
mert tegnap volt aki mondta bontós nak hogy ő fejben sokkal jobban megy mint bontós. .mert mamszos racer de nem értem..akkor mért nem a förszt azaz first klasszét céllozza meg...fejben
és szóv olt hogy zarándög.. ott valaki...
kikérem magamnak.. összetévesztettek valami nagy benga 108 kilós kopasz álllattal
az meg szegény nem létette miről is van szó ...én nem voltam ott bontós mesélte.,. hogy látta a tagot..akitől kérdezték ..az meg nem értette... ..mert az a nagy kopasz egy ..érthetetlen
szeretnék 2elyeket el hessegetni a helyi szinten csongrád megyében..bordányban...(gps koordináták...1..2...3..4...5...6...7..8...9..0 ig helyes sorrendben és darabszámban leirva pont megadja )
hogy az indulhat csak aki eljön..ha nem jön el..táwindulási lehetőség nix ..csak szálykaratékához
és a nevezés...nem 20 rugó ...hanem 75ezer..de az 10 fős csapatnak
ha csak 1es 1edül jön valaki..akkor neki 7,5 ezer huf forint...
puhapöcsöket is várnak...sokat.....mert kel a néző.. keménypöcsűek..meg állyanak rajthoz....félős keménypöcsűek...szekond klássz...
illetve aki racer meg mamsz liszenszes kőkeménypöcsű..az csak is az első osztályban..ha már nekem is csak ott van lehetőség...
mert azt mondták...100kg felett hol indulnék... mert fat kategóri külön meg nix . .
jó az az extrém mintás gumi...de azért a misleny szárkrox sem néz kis szarul
vagy 4ezerért venni egy robinyó ventit.. ami fúly olyat mint tornádó.. és a ráfúlyó levegő sokkla nagyob 6ásfokkal hűt mint az elszivott...
próba:
fúlyd a levest..ami forró volt...lehül..aztán ugyan a za teljesitményű tüdővel ..szivd a levegőt a levesről...
hát ez hülyeség mert anyád ad egy taslát...
mert ő is tudja a forró levest fúlyni kell és nem szivni
0,5 re a trélyfár...
a szivóventi nél a helylyel va na dond..sok helyen nem fér oda a krocchoz...
de ez a fúlyó...
és ott van hely lamellázni is.. a kis ventit...ami nem 4 A vesz fel...csak mondjuk 0,5 az azért aksikimélőbb
de minek az aksi ha van kellő áram a forgórészről
amúgy gto ez 5letes..és szép...üdv a titokolvasáson kivüli világban
ezek szerint a kék tablit vetted be tegnap
kel az irás ..mert a sok törtzstag lelépett... zozi...dév...ktmaki emiksz tibi..pacsiricsi és még sorol6nám..de
ezen beokádtam a röhögéstől . . ..nyÍÍhahaha
mÚÚhahaha
hahahahehehehöhöhö
né
zem a végén minek fut.... kamerázza rendőnyöket...
mikor mondom hogy fut ez ..valami gazella vagy 50nel...aztán már látom a crf kormányt
Így ahogy mondja kedves uram! Itt sajna nem kilazult ha nem letört még az előző gazdánál a csavar és így megrepedt a blokk....beszéltem Szatyinával is de neki csak hidro kuplungos blokkja van ode meg kellene vennem plusz komplett kuplungot is felső-alsó munkahenger stb.... annyit meg már nem ér az egész motra....
belegondoltam abba amit irtál és tök ötletes.... ha a gyártok ilyen megoldást tennének fel ,lényegesen megnőne az élettartam ...sose lenne többé tea főzés...
Ha kell, akkor felteszek a rajzról képet, de lényegében úgy éred el a vízhatlanságot, hogy a "doboz" első és hátsó falán olyan szögben helyezel el "lemezdarabokat", hogy fedésbe kerüljenek egymással, ezáltal a víz nem bele, hanem lefolyna rajta.
Az ablak zsaluhoz tudnám leginkább hasonlítani.
Még cseppmentessé is tehető, ha labirintuson van átvezetve a levegő és nem egyből a lamellák mögé van helyezve a venti.
Az hűtő felőli részen ez szépen begyűjtené a felszálló meleg levegőt amit a ventillátor már szívhatna is kifelé, de nem a vízhatlanság lenne benne a vászizdász, hanem hogy ez a hűtő teljes felületét egyenletesen szívná.
Lénygében egy a hűtő mögé felszerelt trapéz alakú vékony doboz, ami teljesen lefedi a hűtőbordákat, de van benne 1-2-3 venti amiktől függetlenül is ugyanúgy rendeltetés szerűen tudna üzemelne a hűtő, mert a levegő képes "átfolyni" rajta.
Időigényes inkább megcsinálni, mint drága, itt inkább a hely lehet gond.
Na tényleg bocs a bevauért, csak megrágtam magamban a témát kicsit
400V 8A os ak vannak már 200Ft ért
Nekem is fújó venti van, csak hátulról fújom előre, ha lassan megyek nix tempo olyan mind1, előről se kap vissza nyomást.
Fesszab nélkül bátor dolog, nem
Néztétek mit bír az a robi venti? Ok terhelésen nincs akkor fesz, mint üresjáraton a generátoron, de azért csak van, s nem tudom 1:1 ben rányomod a 70-100W os generátorra a robi ventit, nem e megy tőle el idővel szabadságra a venti tekercs? Foglalmam sincs, milyen huzallal van tekercselve, de egy biztos akármekkora áramot egyik vezeték se bír el, idővel túlmelegszik és volt nincs venti, lehet újratekerni.
jól tetted.
már hiányzott a felylesztés.. csak én takecoltam..egyedül rajtam röhögött a sok marha
Sok sikert mindenkinek!
Nincs semmi extra, én itt melózok, s utána computer off, most is melóznom kéne, de helyette gondoltam bejövök kicsit társalogni.
hát a halyam is ettől hullot ki ..de most már a fán szőrzetem is tsomóba jön kifelé
még az hiányzik hogy a hónajj-kutyámat is elveszitsem
ne tedd ezt velem..déved...a matek sokszor téved...
tegyél fel praúbára ventiket.. oszt majd látod mi mit fúly...
ez a 4000ft robi venti.. előre.. ez a legegyszerűbb soha benem ázós!+ ha aksiról megy...10mp alatt letolja a forró levegőt a motorrol...ha meg forgórészről..akkor meg csendessen lefully kényelmessen...biztonságossan...neked amúgy si van forgórészed..nem?
nem kell feszab...vegyél réá egy egyenirányitó gretz hidat...1200ft ért.. és told rá a ventit....meglátod... nix több forrás ....a fúlyóventi.. sokkal nagyobbat tol....több hőt tol el a hűtőtől...robi venti nem érzékeny a vizre
Strandra nem, de motorozni járok
A motor az nem bírja az extrémet, teát főz gyorsan
kíváncsi leszek a tákolmányomra, mit alkot majd hűtés terén...
Megoldottam kicsi pénzből, 2 db PC ventillátorból kivágtam az elektronikát, volt két szar walkmenem, abból kikaptam a szénkefés motort, ezt összevarázsoltam. Igaz 6V os ak, de ezt megoldottam a fesszabályzóval, meg az egyenirányításhoz rádobtam egy 8 amperes egyenirányító hidat, a híd volt valami 200Ft
Egész jól fúj, a kismotorok forognak vagy 5000 et, az a 80x80x25 ös venti ilyen fordulaton szállít minimum 100 m3/h a kettőből meg is van a 200 minimum, aztán majd kiderül mit alkot
.
de kitaláltam...ez a 7 kör ez is lófax...persze nem nekem mert én nem voltam ott...de mondták hogy negyed óra sem volt...a nagy tohonya bengálinak
kell menni 30 perc + két kört...akkor már azért csak érezné a paraszt ..hogy helly ..törödnek velem... a pénzemért motoroz6ok is ...(én pl 7,5ért motoroztatnám őket rajta ..kétszer egy órát is )
na mindegy...
azt találtam ki..hogy országos racé kivül..lenne egy szhupewr futam...az lenne a neve hogy bordány extrémlye...külön..
szerintem mpi tudna is pézt bele feccölni...egy kis pézdily a végére.. de mivel a péz lófax..ezért mondjuk egy kroccgumi lenne a fődily...nem irom ide hogy milyen
és azért meg akkor mehetnének a racelok....35-40 percet...(15-20 kört!) ot már azért lennének kihullások is...
meg a kkor robur is aztmondja hogy eljön..mert maga a 3x 10 percért..nem nagyon akarnak távolról..de ha már a 3x 10 perc után..még kapnánk egy jó kis 40 percet...akkor egyből állna a faszuk..a gumi csak azért kell hogy....legyen neki dillya.. mert ne hinnám hog egy racel..aki eljó ide... osz 100 rádobál a semmire....annajk a 15ezres gumi hiányzik othonról....
szóval...érted peti
akár egyszereraz egész mező.. egy pályán.. ötös sorokban...30 mp kent ráengedni a pályára...mert amúgy elfér rajta 20 ember is...csak ne egyszerre rajtoljanak...
dév mi van veled.. te is kimentél dolgozni szalival
Benne voltam én is a témában nemrég, légszállításokkal számolgattam Utánanéztem a gyári KTM ventik 200 m3/h szállítanak, de csak azon a 12x12 es felületen, amit te írsz, az még kisebb légszállítással rendelkező ventik esetében is nagyobb hatásfokkal dolgozhat.
Benézek már, mi újság?
ez mondjuk rád vall.. olyan kis sarokban üldőgélős csendben elszöszmötölős, soha be nem szologatos kedves srác vagy...
aki még nem tudta volna...
hát akkor én ...mindenki helyett azt mondom ..mennyünk az amatőrben ..és akkor mindenki ugyanzazon kategóriába és elbiráléás alá esiksz
jó ez vick vót...
mert tegnap volt aki mondta bontós nak hogy ő fejben sokkal jobban megy mint bontós. .mert mamszos racer de nem értem..akkor mért nem a förszt azaz first klasszét céllozza meg...fejben
és szóv olt hogy zarándög.. ott valaki...
kikérem magamnak.. összetévesztettek valami nagy benga 108 kilós kopasz álllattal
az meg szegény nem létette miről is van szó ...én nem voltam ott bontós mesélte.,. hogy látta a tagot..akitől kérdezték ..az meg nem értette... ..mert az a nagy kopasz egy ..érthetetlen
hogy az indulhat csak aki eljön..ha nem jön el..táwindulási lehetőség nix ..csak szálykaratékához
és a nevezés...nem 20 rugó ...hanem 75ezer..de az 10 fős csapatnak
ha csak 1es 1edül jön valaki..akkor neki 7,5 ezer huf forint...
puhapöcsöket is várnak...sokat.....mert kel a néző.. keménypöcsűek..meg állyanak rajthoz....félős keménypöcsűek...szekond klássz...
illetve aki racer meg mamsz liszenszes kőkeménypöcsű..az csak is az első osztályban..ha már nekem is csak ott van lehetőség...
mert azt mondták...100kg felett hol indulnék... mert fat kategóri külön meg nix . .
jó az az extrém mintás gumi...de azért a misleny szárkrox sem néz kis szarul
egy úly szülötnek minden wick úly
vagy 4ezerért venni egy robinyó ventit.. ami fúly olyat mint tornádó.. és a ráfúlyó levegő sokkla nagyob 6ásfokkal hűt mint az elszivott...
próba:
fúlyd a levest..ami forró volt...lehül..aztán ugyan a za teljesitményű tüdővel ..szivd a levegőt a levesről...
hát ez hülyeség mert anyád ad egy taslát...
mert ő is tudja a forró levest fúlyni kell és nem szivni
0,5 re a trélyfár...
a szivóventi nél a helylyel va na dond..sok helyen nem fér oda a krocchoz...
de ez a fúlyó...
és ott van hely lamellázni is.. a kis ventit...ami nem 4 A vesz fel...csak mondjuk 0,5 az azért aksikimélőbb
de minek az aksi ha van kellő áram a forgórészről
amúgy gto ez 5letes..és szép...üdv a titokolvasáson kivüli világban
ezek szerint a kék tablit vetted be tegnap
kel az irás ..mert a sok törtzstag lelépett... zozi...dév...ktmaki emiksz tibi..pacsiricsi és még sorol6nám..de
de az úly vér frissítést ad a dumáknak
persze vicces
mÚÚhahaha
hahahahehehehöhöhö
né
zem a végén minek fut.... kamerázza rendőnyöket...
mikor mondom hogy fut ez ..valami gazella vagy 50nel...aztán már látom a crf kormányt
belegondoltam abba amit irtál és tök ötletes.... ha a gyártok ilyen megoldást tennének fel ,lényegesen megnőne az élettartam ...sose lenne többé tea főzés...
Az ablak zsaluhoz tudnám leginkább hasonlítani.
Még cseppmentessé is tehető, ha labirintuson van átvezetve a levegő és nem egyből a lamellák mögé van helyezve a venti.
Az hűtő felőli részen ez szépen begyűjtené a felszálló meleg levegőt amit a ventillátor már szívhatna is kifelé, de nem a vízhatlanság lenne benne a vászizdász, hanem hogy ez a hűtő teljes felületét egyenletesen szívná.
Lénygében egy a hűtő mögé felszerelt trapéz alakú vékony doboz, ami teljesen lefedi a hűtőbordákat, de van benne 1-2-3 venti amiktől függetlenül is ugyanúgy rendeltetés szerűen tudna üzemelne a hűtő, mert a levegő képes "átfolyni" rajta.
Időigényes inkább megcsinálni, mint drága, itt inkább a hely lehet gond.
Na tényleg bocs a bevauért, csak megrágtam magamban a témát kicsit