Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

száz szónak is eg a térgye.. illetve szászoros baszogatásnak is egy a lényege..
mindenki úgy élvezze az életet a hobbiát ahogy szereti..em kell foglalkozni holmi nagyfaszú megamegmondókkal..
az élet igy is elég megpróbáltatást ad mindenkinek anélkül hogy még ezekkel is foglalkoz...
dont vörri...
hajts ahogy lyaúl esiksz...
mindenki élvezze amit szeret...

pl itt a kártyavártim arra vár hogy bilinke ..bontósnak végre öszeáljon a verda mert adig 4-5 ember nem tud motorozni románban..bontós miatt..
bontós..te vagy a hibás
h te nem jössz golden sem...ha raany nem jön szali sem...ha senki sem jön.. én is csak a füvesig jutok..
mondjuk..élvezek benne hajtani...ez tény..de egy jó romániáx már hiányzik
ezt senki sem érti
de mikor egy elbaszot túlugrás miatt nem döglik meg a paraszt leérkezéskor.. annak sok köze van egy jól beállitot tunnying telóhoz....
tegnap én is élveztem 1-2 ezt a telószárakban
na persze azért ez is kicsit sok..pl a reptető dunaföldváriak.. aki közbe meg soltiak azoknál meg kicsit ez a ...raaay-DNS..rélydéenes..az meg hiányzik
http://youtu.be/eMJt60V9NTs
Húú,még ez is van-e minek kell ezeket így szétszedni,fogalmam nincs,de legalább sosem unatkozok
Jóóó reggelt,kéne egy ecset,egy kisvödör,meg szappan Me ezek nincsenek ,és neki is futhatunk a mának Vannak bajok

szemét
nyalogassad vagy aluggyá vele
hát nem egy pina ez szép női köntösbe búlytatva hogy nyalogassa meg aludjon vele
ez egy rothadt ktm ami csak akkor élvez el ha odateszi magát a sziklák közé:
http://youtu.be/oepdvkTUWCY
megent ez a mocsok irt..pedig az elején.. próbált szépeket irni..fészbukosakat..de aztán belebukott..mert az igazi Ő-llyE megent előtérbe jöt .
ezt az a IZÉ-dög..irta ..a motcsok.. hát még a nevében is bennevan hogy...dög
hogy lehet valakinek..ilyenneve...ilyen találó .
rély... kennyed vágjad a pitét...és ha ügy adódik...mennyé el fészbukszfecóval megent motorozni..persze ha defekted van..hagyd a gecibe..nem éri meg vergődni vele.. mert mikor a gumit szereleed erdei körülmények között tuti összekarvcolnád a kÁrc mentes felnidet..ami aztán meg akkor nem érne egy fabatkát sem..
az ilyne srácoktól kell megvenni a motort.. mert 3 évesen van benn 30 üzóra .abból 15 csak azért mert motormosás után kicsit beinditja nehogy valami gixxer negyen a dologban...csak azok a ...nem úlymotorárában akarnak megszabadulni a hőn imádott géptől..hanem mondjuk fél misivel rövidebbért...ugyhogy szerinte neked lesz párhuzamosan eszerkóval még egy kárcentes kártélyemed is s garagéban...
mert jól megy...
szir mesélte hog egész dévát te fizetted neki...meg még mikor a motorja sáros volt ö meg fáradt.. a többiek úgy tépték ki a kezedből a motorját mikor el akartad vinni a mosóba lemosatni...
ugyhogy neked zsirral még sok jó hajtásod lehet..mert megtaláltátok egymást...
zsir aki aztán úgy dobálja motort..mit gyuri bácsi a pöttyös lasztit...te meg úgy vigyázol rálya mint koszorús lyány a menyaszonyi csokorra
ugyhogy kiegészititek egymást mint borsó mega mega héllya

lyancsi.
az a szitu...nekem pici költségvetésből kel megoldani a motorozást ezért ..Én konkrétan nagyon óvatos vagyok...nem szoktam motort dobálni hajigálni meg főleg...bár az utóbbi időben két menetnél is megjárattam a motort minden hogy a hegyoldalon...de ez kiderült ..rosszkoboldok rosszul levágoptt kenda bütykei voltak...oldalazóban nem vitt az úlyfajta vágás . és ezért volt a szenvedés..még itt a füvesben is majdnem megjártam ez miatt..
ugyhogy aki konkrétan nem próbálja ki a határokat....az nyuszifül
mint mondtottm még lyanni volker és dzsárviksz is kárcolja a gépet...
sarasságról meg akkor beszélünkk..ha mondjuk a kizslánckeréknél...ott ahol olan fényes a haverod motortja.. oot legalább 1 azaaz egyköbcenti sár talál6ó..de itt ..ott..egy köbmili sár sincs.....az hogy a kerék az feldobálja az edzett erdei talajt.. a sárvédőkbe..hát ez már attól megtörténik ha leérsz a betonútról..
tehát már van rá bizonyiték..látták emberek hogy te karcmentes verdád..azért volt már erdei talajon is
réj. dehogy irígykedik bárki is. menj ,sőt szurkolni is fogunk én legalábbis biztos. a romaniacs on 5 napon át mennek napi 150-200 km eket. sokan este érnek be. nem lesz időd simogatni a motorod. egyszerűen képtelenség úgy végigmenni egy napot ha nem teszed oda ahogy kell. (csak hallomásból tudom ) szerintem kizárt dolog ott úgy végigmenni ,ha óvatos az illető és a motorjára gondol. persze ez hülyeség nagyon is vigyázni kell rá ,hiszen ha szétkurod kiesel. de nem úgy kell rá vigyázni ahogy az vigyáz rá aki nem akarja hogy "karcos legyen" ami mindenképp mellette szól ,biztos örök emlék ,ha sikerül teljesíteni!

ha elindulsz szard le a gecibe tedd oda ahogy kell mint egy rendes terepmotort!vagy kérj egy olcsóbb vasat ami megbizhato ugyan de nem féltős. emezt meg vidd el a lelked üdve miatt és nyalogasd esténként. vagy aludj vele!
én szeretek annak a barbár istennek áldozni.... sőt ő is szeret engem, mert a multkor is pl. elhagytam a legalso csizma csatot, csunya erdei koboldok kicsatolták valami fával... de aztán a barbár erdő isten vissza adta , mert megtaláltam.
örök hála és fák között átsűtő világosság fényeskedjék neki....
ki tudod hajtani kulcsal,pucold ki a levegőnek át kell rajta menni mivel van rajta egy kb 3-as furat...
kaffe..
Ez tényleg nem koszos. Sima sárral nem is lehet igazán összekenni a mocit. Erre akkor jöttem rá mikor 60 km-t mentem ázott folyóparton... 20 centi vastagon állt rajta az agyag ahol a kerekek ráverték, volt rajta vagy 30 kg, még a nagynyomású is alig hozta le.

A fórumos kötekedőkkel meg ne foglalkozz, még nem jutottak el odáig, hogy rájöjjenek, hogy az a profi aki folyamatosan a saját és a pillanatnyi körülmények határain motorozik és nem esik el, nem töri össze a gépet...
Ők valami barbár istennek rendszeresen motor áldozatokat mutatnak be, csak terelnek
mosas utan,ime
mosas elott,prolog utan
az enyém mosás után sárosabb ettől
ez gondolom már mosás után van..mert ha mosás előtt lenne akkor ezt még nem is kell lemosni...ez nem sáros...ez épp csak nem tiszta...
Kenytelen voltam osszesarazni multkor is....
hogy én jót akarok
megent 0,5re lettem értve
réÉÉly...
lyoda...figyellyé joda
a gyári 33 az nagyon jó..nekem most 31mm de nem fogok vergődni vel.. igyhagyom...
nagyon nagyon szépen ment...nem tépte ki magát a kezemből alul mikozben meg k9özéptől fölfelé csak hörög...szépen megindult és lineárissan adta neki a lóerőket ...nagyon kafi volt...ez a dob igy most erősebb alul is mint azeredeti hosszú 38as végű dobbal.. +felül is talán jobban lép...ugyhogy most nagyon eltalát a járgány.. kezemre állt
Nem abbol indult a dolog,h akinek karistos a motorja az a fasza gyerek....

Nem sertodtem meg,tudom,h csak jot akartok,v egy 5 centes volt?
elég ha mm ert irsz..
de hihető legyen..ha 10mm nél kissebbet irsz ..tudom hogy öt centes..han meg 50 mm nél nagyobbat tudom hogy 10centes...
Majd hónap beteszem,milyen cső van a pócomon,me nem teszem fel,de,hogy lássák,hogy az is van azé tartogatom és jár bele csőőő
aki meg nem hiszi hogy colos cső kell a kipufiba hogy jobban mennye,..az lyárlyon utána