arra gondoltam legközelebb kiegészithetnéd azzal hogy...: bekanyarodtunk 4 patakba, volt 5 nehéz feljáro, 8 közepes , és 12 db könnyü, láttunk 4 tehenet, és egy templomot....és ehez átlagban 7,25 liter benzint használtunk...
Jó reggelt!
Tegnapi hajtás:
jó volt,nem értük el 100 km /nap átlagot de több mint felét mentük ahhoz képest hogy 9 azaz kilenc fő jelent meg reggel a panziónál ez egy nagyon jó szám /szerintem/ lazán kezdtük egy kis bemelegítéssel a kis erzbergnél oszt elég meleg kezdett lenni így hát irány a lombos fás erdő/egész nap nem esett 1csepp eső sem kb 25-28 fok volt/por sehol talaj kicsit nedves ahogy dög szokta írni szalonnás fogós de az a jó kis füstölt szalonnás / a napkezdő feljárót a napvégire módosítottuk mert kipihenten nincs benne semmi kihívás de fáradtan már jó .Mentünk minden felé patakba fel le nagyon jó kis patakok vannak arra felé .A helyek neveit nem tudom úgy hogy az útvonalat sem tudom pontosan leírni legyen elég a km szám amit Csanád pontosabban meg tud írni.Volt technikai prolem is 2db 1db berugókar ricni halál 250 sxf 2010 kertész géza öccse 1db olaj elfolyás drz 400 brutál henti gépe
2db sérülés 1db ujj bőr mentesítés hűtővíz által patakban hűtve 1db kormány hasba szúrás .
Összegezve jó nap volt kellően elfáradva tértünk be a black bikába egy vacsira .
Ja majd el felejtettem a napzáró feljárót könnyen teljesítettük a nap végén
Szombati időterv és programok:
Endurocross:
- nevezés: 8-10 óráig
(minden nevező ajándék belépőt kap a Sobri Jóska Kalandparkba)
- szabad edzés 10.30 - 12.00-ig
- 1órás Verseny 14.00.-tól
- Értékelés: 3 kategória I.oszt, II.oszt, III. oszt + napi licencesek
- Díjak: 1-3 hely kupa + Teljes körű belépő a Kalandparkba (ingyenes minden* )
3-6 hely érem
Triál kupa :
Pro és Amatőr kategória.
verseny : 12.00.- órától 14.00.-ig
2013.06.30.-án Extrém Enduro Kupa I. fordulója
- nevezés 08.00 - 09.30.-ig
(minden nevező ajándék belépőt kap a Sobri Jóska Kalandparkba)
- selejtezők rajtja 10.00.-órától
- Díjak: 1-3 hely kupa + Teljes körű belépő a Kalandparkba (ingyenes minden* )
Gas - Gas különdíjak
3-6 hely érem
Büfé, sátor, zene.......
Várunk szeretettel mindenkit!
Markó - Motor SE
--
Markó-Motor Sport Egyesület
8200 Veszprém
Margit Tér 2.
06-70/369-8592 www.markomotor.hu
a hibás én vagyok..
mindég..tud6nád.. a zarán-DÖG .
. . .
én kérdeztem is hogy akkro minek kicserélni a 200üzórás hajtókart..ha olyan kevés az üzórály..mert úgy vette meg tudjuk is az előéletét...!
mondta hogy akar6 neki egy úly hajtókart ha már szétszedte.. mondom nézze meg az oldal iráynú lógást ha már annyira akraja.. csa ka számokra nem elékszem menyit is lóg6 ..+eg rmx ahogy déved nézte..lehet kissabb holdtHlyátékkal van mint eza a nagy egyhengeresek..mert ezek nem holdtH lyátékkal vannak illesztve hanem ..lötyögéssel..mert 4t nél elég nagy a hűmunka.. 2tnél meg a friss levegő még hű(ly)íti
ja.. nem lak6 mindenki szar helye..
bontósra 6ott a tegnap esti gaszgasz fórumnyomás...ha minden igaz..már megy is és rakja össze úgy ahogy van...a 200órás hajtókar..gyári..még elmegy neki..simán 400-500 órát...(4-5 évet)
úlyszelepek úgy gyűrűvel.. hibátlan lesz..a kis ötnyuszi öcsit(ami 509ccm) tezswÍre..a 510szerkó...
ha összerakod FT....szerda csütörtökre összeál6ta a géped..7végére meg megyünk egy KIBBaszott jót
mert jó ez a fűben kapirnyálás is nagyon... de van ettől jobb
(fűbe kapirnyálás után...kint vannak a heverok... a régi ismerősök még 15 évról.. és egy marhagulyás galuskával babbal tipusú bográcsost benyomni ..a motorozás után.. kéttánylérral..jó mondjuk a vidit vehette volna erősebb körömben is..mondjuk nehéz lett volan kitalálni szegény tomnak..melyikben is mék majd..nem annyira bénán )
azért kösz is skacok
bontós..
ne faszakodgyjá...
hajtókart kipréseltétek már a FT ből
ha igen akkor szerezd be a skf foltban a hengergörgőket..és rtolasd össze palival..ha nem..akkor it helyben széttolják...valahol dorozsmán is.. és akkor meglátod hogy mi kell hozzá ..milyen méretű a hengergörgö és ved meg .. vagy rendeld meg hogy holnapra itt egyen...mert ktmhez van polcon az tuti.. de ez európai..szóval gyanús hogy ez is raktárkészletes hengergörgő lesz...
mert ha a hajtókaron kivül minden itt van hozzá.. egy percig se várlyÁ..a hajtókar ha megjön..felteszed a többi alkatrészed helyére amit eddig tároltál.. kicsit had pihenjen.. majd 4 év múlva berakod neki..
az ft ha szétnyomja az ürge..előte tolómérővel mérd meg hogy milyen a sonkák közt a távolság..nem is milyen hanem mekkora!.
hogy pali 100ad pontossággal tudja majd összenyomni.jó nem század az csak 10ed, de akor is ..nem fél mm pontossággal kell
kérdés,,:hány éves volt a tura vezető...
fűnf cent volt,
Sajnos nem de kösz a bókot
Tegnapi hajtás:
jó volt,nem értük el 100 km /nap átlagot de több mint felét mentük ahhoz képest hogy 9 azaz kilenc fő jelent meg reggel a panziónál ez egy nagyon jó szám /szerintem/ lazán kezdtük egy kis bemelegítéssel a kis erzbergnél oszt elég meleg kezdett lenni így hát irány a lombos fás erdő/egész nap nem esett 1csepp eső sem kb 25-28 fok volt/por sehol talaj kicsit nedves ahogy dög szokta írni szalonnás fogós de az a jó kis füstölt szalonnás / a napkezdő feljárót a napvégire módosítottuk mert kipihenten nincs benne semmi kihívás de fáradtan már jó .Mentünk minden felé patakba fel le nagyon jó kis patakok vannak arra felé .A helyek neveit nem tudom úgy hogy az útvonalat sem tudom pontosan leírni legyen elég a km szám amit Csanád pontosabban meg tud írni.Volt technikai prolem is 2db 1db berugókar ricni halál 250 sxf 2010 kertész géza öccse 1db olaj elfolyás drz 400 brutál henti gépe
2db sérülés 1db ujj bőr mentesítés hűtővíz által patakban hűtve 1db kormány hasba szúrás .
Összegezve jó nap volt kellően elfáradva tértünk be a black bikába egy vacsira .
Ja majd el felejtettem a napzáró feljárót könnyen teljesítettük a nap végén
lefelé
És akkor az új GG-ket mikor lehet kipróbálni ?
2013.06.29.-én tartandó program:
Szombati időterv és programok:
Endurocross:
- nevezés: 8-10 óráig
(minden nevező ajándék belépőt kap a Sobri Jóska Kalandparkba)
- szabad edzés 10.30 - 12.00-ig
- 1órás Verseny 14.00.-tól
- Értékelés: 3 kategória I.oszt, II.oszt, III. oszt + napi licencesek
- Díjak: 1-3 hely kupa + Teljes körű belépő a Kalandparkba (ingyenes minden* )
3-6 hely érem
Triál kupa :
Pro és Amatőr kategória.
verseny : 12.00.- órától 14.00.-ig
2013.06.30.-án Extrém Enduro Kupa I. fordulója
- nevezés 08.00 - 09.30.-ig
(minden nevező ajándék belépőt kap a Sobri Jóska Kalandparkba)
- selejtezők rajtja 10.00.-órától
- Díjak: 1-3 hely kupa + Teljes körű belépő a Kalandparkba (ingyenes minden* )
Gas - Gas különdíjak
3-6 hely érem
Büfé, sátor, zene.......
Várunk szeretettel mindenkit!
Markó - Motor SE
--
Markó-Motor Sport Egyesület
8200 Veszprém
Margit Tér 2.
06-70/369-8592
www.markomotor.hu
Gas Gas Teszt nap is...
akkor lesz VárPalotán..vagy VeszPrémben
PaÁl napja
meg valami endóró téma is ..talán tos fifti írta..
mindég..tud6nád.. a zarán-DÖG .
. . .
én kérdeztem is hogy akkro minek kicserélni a 200üzórás hajtókart..ha olyan kevés az üzórály..mert úgy vette meg tudjuk is az előéletét...!
mondta hogy akar6 neki egy úly hajtókart ha már szétszedte.. mondom nézze meg az oldal iráynú lógást ha már annyira akraja.. csa ka számokra nem elékszem menyit is lóg6 ..+eg rmx ahogy déved nézte..lehet kissabb holdtHlyátékkal van mint eza a nagy egyhengeresek..mert ezek nem holdtH lyátékkal vannak illesztve hanem ..lötyögéssel..mert 4t nél elég nagy a hűmunka.. 2tnél meg a friss levegő még hű(ly)íti
voltál már olaszban a szappanos -ecsetelős -napon szárogatos, tanfolyamon? neeeemmmm? akkor ne szoljál nem tucc te semmit..
Mikortól meddig lesznek...
Alig találok program leírást.
Köszi !
bontósra 6ott a tegnap esti gaszgasz fórumnyomás...ha minden igaz..már megy is és rakja össze úgy ahogy van...a 200órás hajtókar..gyári..még elmegy neki..simán 400-500 órát...(4-5 évet)
úlyszelepek úgy gyűrűvel.. hibátlan lesz..a kis ötnyuszi öcsit(ami 509ccm) tezswÍre..a 510szerkó...
mert jó ez a fűben kapirnyálás is nagyon... de van ettől jobb
(fűbe kapirnyálás után...kint vannak a heverok... a régi ismerősök még 15 évról.. és egy marhagulyás galuskával babbal tipusú bográcsost benyomni ..a motorozás után.. kéttánylérral..jó mondjuk a vidit vehette volna erősebb körömben is..mondjuk nehéz lett volan kitalálni szegény tomnak..melyikben is mék majd..nem annyira bénán )
azért kösz is skacok
nem nagy fakszni a szét-össze préselés ,ki-órázás, persze ha valaki nagyon trehány azt is el lehet baszni mint mindent
olvastam, lehet hogy már az én irásomat is törölte... ők szakértők mi azt nem tudhatjuk hogy kell teloban olajat cserélni...
amugy megint sokat röhögtem a 6 képen a nyomatékkulcs, meg a szappanos ecsetes telo mosogatás...jajj deszip hogy csillog a napon...
ne faszakodgyjá...
hajtókart kipréseltétek már a FT ből
ha igen akkor szerezd be a skf foltban a hengergörgőket..és rtolasd össze palival..ha nem..akkor it helyben széttolják...valahol dorozsmán is.. és akkor meglátod hogy mi kell hozzá ..milyen méretű a hengergörgö és ved meg .. vagy rendeld meg hogy holnapra itt egyen...mert ktmhez van polcon az tuti.. de ez európai..szóval gyanús hogy ez is raktárkészletes hengergörgő lesz...
mert ha a hajtókaron kivül minden itt van hozzá.. egy percig se várlyÁ..a hajtókar ha megjön..felteszed a többi alkatrészed helyére amit eddig tároltál.. kicsit had pihenjen.. majd 4 év múlva berakod neki..
az ft ha szétnyomja az ürge..előte tolómérővel mérd meg hogy milyen a sonkák közt a távolság..nem is milyen hanem mekkora!.
hogy pali 100ad pontossággal tudja majd összenyomni.jó nem század az csak 10ed, de akor is ..nem fél mm pontossággal kell