de jó szerelő megcsinálja magának a jó munkákat..pici pézé
igaza is van..látja hogy tipródtok..nem tudtok mitkezdeni azza a 30ezer munkadillyal meg 150 ezer alkartésszköltséggel.. hát dobjátok be gyorsan..abból egy szerelőnek baja nem lesz
lyaúl mondom ...zozi
Ez tudod úgy indult hogy a 2 kipufogó szelep cseréje miatt,amit mindenféleképpen ki kellett cserélni ahhoz le kell venni a hengerfejet! Namármost ha lent van a fej akkor és kell az összerakáshoz új tömítés akkor már nézzük meg a gyűrűket is mert van új gyűrűm és ha kell csere. A további sztorit tudjátok mert írtam
vili..
én akkor másik bolygón voltam..
mert pl ottó 450je 500órásan sem lettszéthúzva..
a te fc meg 1azaz egy db hatókart kapott amivel én öseakta ma blokkot.. ha előtte te raktál bele másikat.. azt nem tudom...
arra emlékszem hogy 450exc hazahozta valaki kecsóról..és utána széthúzattad mert hülye hangot hallotáll..belűről(de ezerintem nem a gébről belűrről hanem )ma mind1 osz széthúzás után derült ki hogy minden méreten van.. oszt öszerakták..csak a szelepek ktm hangoskodtak kicsit..de ez ktm emi olyan szelephangos mint atom..főlega icsit még nagyobbra is hagyják...
ati gépe is igy járt.. +3 hónap alatt 3 széthúzás mert kolompol..oszt csak a szelepek vergődtek a 0,3mm szelephézagban
hát én szét sem szedtem volna..
az enyémben is volt 300-40 óra. .és csak a gyűrűsort meg a törött balfőtengelycsapágyat cseréltem.. és azt is a hengergörgőst c-4 6206osara..és azóta sem bántam meg...már lassan 130 órát raktam bel a felúlyitás(gyűrűzés óta )
mondjuk a szeelpeket nekem is lehet cserélnem kell..de majd az télen ha megéri azt a telet..mert az a tél lehet nem idén lesz
ha nem jön meg..netán 2-3 hét múlva sem.. akkor én azt mondom.. holnap bemégy skf be megveszed a skf görgőit.. mert van minden méretbe.. úl csappal a nagymágocsi ember összerakja!aki nekem a tc 610et is javitotta.. és megent 500üzóráig nem kell bánkódj
Vik! Emlékszel mikor először letörtem a hátsó sárvédőt? A következő hétvégén már az új megrendelt sárvédővel mentem, szóval eddig nem volt gond a rendeléssel, nem tudom hogy mi a fax van most? Már erre az árvízre is gondoltam vagy mit tudom én?
én mondtam hogy nem 100 százalék ez a 2mm ezt ..it déwnél láttama okosságot..hog oldalirányú elhajlás is megmutatja a csapágygörgők és a csap hajtólkar közti hézagot.....és nem vok biztos hogy 2mm már szar..vágod?
mikor a 525sxben ..még a régiben kivettük a hajtókat..és megjöt a prox.. hát az nagyobbat lógott mint a gyári amit kiszedtem belőle.. azt végül is az is vissza lett rakva egy másik.. egy másik 525be..és még ment vele sokáig
ugyhogy.. ha kell cserélni cseréljétek...ha meg főtengejes lesz.. akkor meg az lesz...ezt nem tudod kivédeni...bontós meg szaloi is rakott bele prologót mert akarttak neki kedvezni.. mind e kettőnek 1 hónapon belül hajtókarÓs lett...bontó hazament vele 30km mikor már olyna hangja volt mint öregapám zetorjának.. szali meg végigmotorozott botondékkla egynapot..sé után szedtük szét...hihetetlen.. 1,5mm volt a lógása...szétkopva mint a szar..de ment vele és végül sui a hengert szem karistolta szét...szinte egyáltalán...úly dugó hajtókarral mentek is össze...sőt bontóséba még a dugó is maradt a régi..a 650be!
tudom ..mind a kettőt én raktam össze...
szaliét a sx 525ből kiszedett hatókarral!..talán kapott úly hengergörgöket?lehet bontós neked is csak az kellett volna! ősszzerakni és gó még 500 órát
Én Vik-et kérdeztem és ő mondta ha a tetjét mérjük akkor oldal irányban kb. 2mm mozdulhat ki jobbra-balra mozgatva. Na az enyémben ez 3mm! Akkor most mit csináljak szerintetek? Úgy gondoltam akkor eljött ennek is az ideje, vagy roszúl gondolom?
Nem kotyog se-le se-fel, úgy nincs vele gond azért mondom hogy így is még jó, csak már amit akár a ktm-nél is ír a fáma hogy X üzemóra után cserélni kell, és ebben is már biztosan megvan az az üzemóra!
amúgy meg tényleg semmi gond nem volt vele mióta megvette.. pikk pakk jön is vele bontós..ügyesebben mint a sx 250nel
most meg hálából locsol rá lóvét(feleslegessen) de az ember lelki üdve a legfonotossabb..úgyhogy hajrá vili..ne hagyd magad
az lesz a szőrnyő..hogy a gári hajókaral amivel kijött a szalagról.. elmegy..600-800üzórát.. a másik meg jó ha 400at kibir.. ebben volt kétszáz..szóval még mindég 200üzórával többet vbirna ez mmint majad az úly ami megjön
és sajnos..sajnos ez nem vick
Ezt cáfolom! Nincs gond a sherco-val csak sokan félnek az alkatrész beszerzéstől! Eddig mindíg bármit rendeltem hozzá, 5 munkanapon belül megjött osztrákból!
hogyhogy miért?
mert telebeszélték vili felyét..(nem volt nehéz )mert mikor megvette akkor azt mondták alig hasznéált..kb ugyan az most telebeszélte hog csak szedják már szét..vagy 200uzóra volt benne.. és full felúlyitás...
most ..szezon közepén
kb ha igy haladunk...majd ősszel lesz belőle motor..
lyaly bontós is olvas.. akkor lebuktunk
lyaú az rély vedd meg .. ha ugy sem mész vele csak évi 2-3 üzemórát.. hát akkor nem mindegy mivel nem motorozol egész évben
igaza is van..látja hogy tipródtok..nem tudtok mitkezdeni azza a 30ezer munkadillyal meg 150 ezer alkartésszköltséggel.. hát dobjátok be gyorsan..abból egy szerelőnek baja nem lesz
lyaúl mondom ...zozi
én akkor másik bolygón voltam..
mert pl ottó 450je 500órásan sem lettszéthúzva..
a te fc meg 1azaz egy db hatókart kapott amivel én öseakta ma blokkot.. ha előtte te raktál bele másikat.. azt nem tudom...
arra emlékszem hogy 450exc hazahozta valaki kecsóról..és utána széthúzattad mert hülye hangot hallotáll..belűről(de ezerintem nem a gébről belűrről hanem )ma mind1 osz széthúzás után derült ki hogy minden méreten van.. oszt öszerakták..csak a szelepek ktm hangoskodtak kicsit..de ez ktm emi olyan szelephangos mint atom..főlega icsit még nagyobbra is hagyják...
ati gépe is igy járt.. +3 hónap alatt 3 széthúzás mert kolompol..oszt csak a szelepek vergődtek a 0,3mm szelephézagban
tényleg emlékszem volt valami nagyon régii video talán pont Wili ugrat bele valami bomba gödörbe ami tele van vizzel...
az enyémben is volt 300-40 óra. .és csak a gyűrűsort meg a törött balfőtengelycsapágyat cseréltem.. és azt is a hengergörgőst c-4 6206osara..és azóta sem bántam meg...már lassan 130 órát raktam bel a felúlyitás(gyűrűzés óta )
mondjuk a szeelpeket nekem is lehet cserélnem kell..de majd az télen ha megéri azt a telet..mert az a tél lehet nem idén lesz
amugy látod mostmár ő is azt mondja jo lenne még...
tudod itt szoktunk ilyen kis kedves élcelődő célzattal egymásnak hajigálni 5 centeseket...aklimatizálodnod kell...
ugyhogy.. ha kell cserélni cseréljétek...ha meg főtengejes lesz.. akkor meg az lesz...ezt nem tudod kivédeni...bontós meg szaloi is rakott bele prologót mert akarttak neki kedvezni.. mind e kettőnek 1 hónapon belül hajtókarÓs lett...bontó hazament vele 30km mikor már olyna hangja volt mint öregapám zetorjának.. szali meg végigmotorozott botondékkla egynapot..sé után szedtük szét...hihetetlen.. 1,5mm volt a lógása...szétkopva mint a szar..de ment vele és végül sui a hengert szem karistolta szét...szinte egyáltalán...úly dugó hajtókarral mentek is össze...sőt bontóséba még a dugó is maradt a régi..a 650be!
tudom ..mind a kettőt én raktam össze...
szaliét a sx 525ből kiszedett hatókarral!..talán kapott úly hengergörgöket?lehet bontós neked is csak az kellett volna! ősszzerakni és gó még 500 órát
most meg hálából locsol rá lóvét(feleslegessen) de az ember lelki üdve a legfonotossabb..úgyhogy hajrá vili..ne hagyd magad
és sajnos..sajnos ez nem vick
mert telebeszélték vili felyét..(nem volt nehéz )mert mikor megvette akkor azt mondták alig hasznéált..kb ugyan az most telebeszélte hog csak szedják már szét..vagy 200uzóra volt benne.. és full felúlyitás...
most ..szezon közepén
kb ha igy haladunk...majd ősszel lesz belőle motor..
lyaly bontós is olvas.. akkor lebuktunk
lyaú az rély vedd meg .. ha ugy sem mész vele csak évi 2-3 üzemórát.. hát akkor nem mindegy mivel nem motorozol egész évben