ezt a szepeles témát nem mesélted..
nekem is mondta tavaj paló hogy aszivó.va gy akipufogó az eélggé megkopott mér..de még aszelephézagok igy rendben vannak..olajcserénként nézem..adig nem vergődök vele..
mondjuk ha egyszer sokat kéne álitani..akkor azért én si szétkapnám..mert é anyit hogy jó megbiz6ó verda legyen.
ja az jo lett. megölte a prolong uj korába beletettem. aztán a használt hajtókarral mijen jol eladtam hamar. aztán jött álmaim motorja a 2006 os uj sx 250 alig fogyaszto vas kistankal. picsába. azt is egy nő miatt kellett eladni.
csak 99%
de van 1% esély hogy nix..
7.30perckor felhivod..és megmondják hogy va n polcon..vagy csak kedd reggel 8ra lesz itt..mert kb enniy lesz vele a kérdés
a ktm hang on kivül semmi nem ktm a serkóban ..de pontossan ugyan az mindene..úgymond..csak mégsem stimmel mert szerkó..de ugyan az mindeniben..ránézésre is látszik hogy koppincs.. den m gáz mert jóról jót koppintani nem hiba
bili.
mondtam..
ha széthúztátok már a ft akkor vegyél bele skfnél úly görgőket.. gondolam a csap és a hajtókar felületei ..hibátlanok.. és rakd össze azzal...
suzalinak annó az én hajtókaromm.a.mi 4000 órát biztos ment..is úgy lett öszerakva..palkó csoválta a fejét ..de összerakta.,. oazt 1,5 év múlva úgy ment el mint az úly.. pedig másfél év alatt azért kapott a pofályának...halas lábon oda vissz ..6 nyélen..az azért nem kimélős..vagy de?
mondtawm neked...úly hnegergörgőket megvenni.. palkó összetolja a főtengelyt vele..mert gondolom a hejtókar az hibátlan állapotban van..maga a hajókar..nix kipikejesedés meg ilyesmi..(ha már opálosodik a futódelület..nagyon..akkor kezd már elkopni..az m,aga a 100admm es kopásokből jön...)e nem gondolnám hogyaz olyan.... és megent gó 500órát..a z úly kart meg szépen felteszed a opolcra.. sé mindég vigyorogsz rá ..minden hajtás után.. 4 év múlva meg már mikor nem mosolyahsz rá oly aböszen..azzal kell összerakni..oszt lyaúnapot
sosem volt..2006osao..az 5 volt
nézd csak meg a forgalmilában..
nekem is mondta tavaj paló hogy aszivó.va gy akipufogó az eélggé megkopott mér..de még aszelephézagok igy rendben vannak..olajcserénként nézem..adig nem vergődök vele..
mondjuk ha egyszer sokat kéne álitani..akkor azért én si szétkapnám..mert é anyit hogy jó megbiz6ó verda legyen.
bakkter..tudjuk a duna mér t jön kia sodrábóll...amiért a háuze mestered is.. hát a vizfogyasztásodtól
de van 1% esély hogy nix..
7.30perckor felhivod..és megmondják hogy va n polcon..vagy csak kedd reggel 8ra lesz itt..mert kb enniy lesz vele a kérdés
még jó hogy a vonat nem vágott be eléd
bili.
mondtam..
ha széthúztátok már a ft akkor vegyél bele skfnél úly görgőket.. gondolam a csap és a hajtókar felületei ..hibátlanok.. és rakd össze azzal...
suzalinak annó az én hajtókaromm.a.mi 4000 órát biztos ment..is úgy lett öszerakva..palkó csoválta a fejét ..de összerakta.,. oazt 1,5 év múlva úgy ment el mint az úly.. pedig másfél év alatt azért kapott a pofályának...halas lábon oda vissz ..6 nyélen..az azért nem kimélős..vagy de?
http://youtu.be/IE5wvkBodP0
amugy a sherco-ban nem ktm blokk és hajtokar van?