alumaniumtol semmi baja nem lesz,de azert vedd ki a darabokat
a mester szepen kirakja,h kicsi +legyen a sikbol,es leppelovel szepen lecsiszold,belerakod az eredeti profiljat,lefenyezed,eszre sem veszik kivulrol,h javitott
nem ér bele,már szét szettem darabokra az egész kuplung felöli oldalt,bele eset sajna az összes letört darab rohat szerencsém volt mert nem károsodott semmi,az olajban se volt törmelék
Felmerül bennem egy kérdés, ha így kifurkáltad most ott a füleket, akkor nem fog kevesebb olaj jutni a fül azon részéhez, ahol a lamella ráfeszül(ahol be szokott kopni fogasra a kosár)?
Azaz talán előbb "beverődik" a kosár?
Persze fogalmam sincs, hogy merre is áramlik az olaj menet közben, csak feltételezem, hogy nekicsapódik a fül belső oldalának és szépen rávezetődik oda ahol bekopik a lamella a kosárba, aztán lehet nincs így
ha valaki ismer olyat aki menne dévára és nincs benevezve . kérem szóljon . van még két eladó nevezési hely. kategória lényegtelen.meg lehet cserélni. 100 euro .
hu ez gáz. probáld meg amennyire lehet finoman kikalapálni. aztán ha ügyes vagy pótold ki az elveszett darabot 2mm es alu lemezből kifarigcsálod. addig csiszolgasd köszörülgesd mig jól illeszkedik a nyílásba. aztán először egy oldalról epoxi gyurmával ragaszd be épp hogy pozicionálva legyen. aztán munkáld le. majd a két oldalon is jó bő cuccal kend be majd lepkés korongal simitsd le . szerintem 100 évig jolesz. van még jobb anyag is! az is valami devcon hideg folyékony aluminium javito aneve. na azzal is gfaszán be tudod tölteni de a hiányzo részt potold be ugy jobb lesz. nézd meg belül ne zavarjon be a lamellákhoz ott ne álljon ki sok anyag. nekem volt egy deknim. romániába kijukadt 2006 ban az erdőben javitottam meg epoxi gyurmával. mikor hazajöttünk még kicsit lesimitotam flexel a púpot. de amúgy hónapokig azzal jártam . csak aztán azt amotort eladtam.
a mester szepen kirakja,h kicsi +legyen a sikbol,es leppelovel szepen lecsiszold,belerakod az eredeti profiljat,lefenyezed,eszre sem veszik kivulrol,h javitott
a lényeg utána egy sik lapon huzkodd meg csiszolo papiron akkor látod hogy mindenhol felfekszik-e..
azt is meg kell nezni,mikor kiemel a kuplung akkor nem er e bele...
Azaz talán előbb "beverődik" a kosár?
Persze fogalmam sincs, hogy merre is áramlik az olaj menet közben, csak feltételezem, hogy nekicsapódik a fül belső oldalának és szépen rávezetődik oda ahol bekopik a lamella a kosárba, aztán lehet nincs így
Készüljetek DEVAra
tos 50 biztos tud,max meg kell nezned par Kasler Arpad videot