Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tudtam...
tudtam
csak nem selytettem
hogy ebbe is beleraklyátok a hibát...
mert onnantól kezdve.. hogy a Qplung rugókat kicsavarozzátok..onnantól kezdve( nem kedden!kezdve )normál esetben.. (hacsak össze nem heggesztette valaki) az alu agyat az avél fogaskoszorúval... )
szóval a kÚplung agy és a fogaskoszarú kulongkosaras része száz 100alék külön mozog..csapágyazot versiaonban!
tehát vagy egy csavarhúzóval befeszitessz a qplung agy és kuplungkosár közés.és még eg másik csavarhúzót bedugsz a két fogaskerék közé is(főtengej és qÚplungkosár) ez mondjuk az a verzió amikor valamit letörsz széttőrsz...mert igy nem lehet lelezitani a kúolungagyat...
vagy!ami működik
hog sebességben hátsófékkle fékezve lehajolsz a blokkig.. ráteszed a huszon valahányas krovát...majd jobbos menet lévén..meglazitod...
mivel a kuplungkosár és a kúplunhg agy aonantől kezdve hogy a rugók már nem tartják össze a lamellákat erőzárással.. ezért az az aluméneunmberakás..az olyan kevés mint a virágföldel megrakott kentaky gumim..rély győzelméhez

vágod már rély?
jo,ha csak a kis dekni van leveve,akkor nem ok
Réj az alu lemezes modszer még akár működne is, a baj az vele hogy a fogaskerék tök a kosár alatt van, és ha a kisdeknit szeded le akkor max 5 mm-er van a dekni és a kosár között, na ha ott letolsz te egy alu lemezt akkor pályát tévesztettél és a nőgyogyász vs urologus szakmában kéne gondolkoznod...
mégha legalább 1 percesek lennének,...de inkább ilyen 8-10-15 másodpercesek...
Viktor, te vagy
http://www.youtube.com/watch?f...

4:24 től jösz, 4:30 nál dob valaki egy hasas a sárba, motor a nyakábat
4:52,5:39?
semmi baja nem lesz,a valtokat,stb is igy csinaljuk


na majd ha megjott a cam,akkor oruljel
A mögött milyen mahináció lehet, hogy a HECA-ra el tudtak hívni PRO ridereket(Jarvis, Bolton, Birch,stb.) de pl. DEVA listán nem látom őket, még Zsoc nevét sem látom, aki "helyi" rájder,
Csapágy/fogaskerék szereti ezt az "illegális" terhelést?

Na lesz onboard DEVA by Raaaay
Ha csak nem Kínából rendelted és hajón jön, akkor ideér jöv hétvégére
direkt vettem egy contur hd camerat,h megorokitsem a tenyeket,es ne a zsir tv 1 perces szosszeneteit kelljen nezned


mar csak az a kerdes,megjon e addigra...
az a trukk benne,h nem vizszintes a talaj,igy a felmeno oldaL is jobb,meg a leerkzes is

egyebkent dew,egy 2-3-4mm vastag alu csikot a primer fogaskerek koze teszel,es siman lelazitod a kuplungot
csak azt írtam, amit tapasztalok, természetesen elfogadom az elméleti nyomaték áttétel számításod
Amikor lazítom le, nekem biza "rugózik" a pipa kulcs rajta, érezhetően nyúlik kicsit a "rendszer", csak egy idő után lazul meg a csavar.
de meg ne kérdezed, hány fok eltérés ez

amit nyúlásnak érzek, az biztos csak a lánc feszülés
Nekem fa sem kell hozzá feljáróban előadtam már
igaz nem maradtam a nyeregben

Így lassítva még jobb , láttam már egyszer valami videóban töredékként.

Grill nem retteg még?
Jó napot!
a láncszaggató dévednek irtam..aki egy 3,3 tonna szakitószilárdságú láncot megnyúlyt egy krowával

amúgy ügyes a pasztrána...
de a múltkor zsir feri is ezt mondta rélyről...
szoval rély is ügyes

rély.
nyugodj meg ha elválok...hozom a gumidat is...
Néha már félig megy
mire kepes a viragagyas
legalább kicsit felpezsdül otthon az élet...
vik,hagyd a p be azt a gumit,nem akarom,h ramenjen a hazzasagod
#4 #9
na ezt gyakoroljátok... Pastranának már rampa sem kell hozzá, elég egy fa az erdőben

http://youtu.be/ANN49ZBoQ1g
Vik probáltam elkapni a technikai fonnalat, de ez akkora katyvaszra sikerült hogy csak hadonásztam itt össze vissza...
egyáltalán kinek van szüksége mindeféle nyomaték számitásokra egy nyamvadt anya levételéhez... nane..

Jaxy előző nap kölcsön kérsz havertöl egy légkulcsot és máris rákészültél a mutatványra,

persze a véső-nagykalapács kombo is leszedi csak ugye nyomot hagy az anyán... a te döntésed...

vissza huzást ésszel , ugyis van rajta biztosito lemez+ a kuplung ellentétesen forog tehát mindig ráhuzza magát.
motorszerelésben nem marhaságokat irogató lyaúreggelt csinálok

lyakszi...
nem fog nyúlni a lánc...
az a csavar 50Nm körül lesz meghúzva...a motorod nyomatéka a főtengelyen kb 45Nm
a szekunder áttétel(most nem számit..de a primer ..a primer az igen(=primer áttétel ..elsődleges átétel.. ami a főtengely forulatszám és a qplung forulatszám aránya...= a két forgaskerék fogszámának aránya...)
tehát primer áttétel.. az 2,3-3 körüli érték szokott lenni...(pl.:33-78 as fogszám)
ennek a két fogszám arányával ami mint irtam kb...2,.. és 3,... ezzel szorozd be a főtengelyről leszedett nyomatékot...ész kb 150Nm ami statikusn számitva terheli azt a láncot aminek a tengelyének a csavarját te 50Nm körüli erővel lazitod meg...
+mivel ez egy erősen igeénybe vet kroccccc motor..ezért a tervezők olyan biztosnsági tényezőt raktk bele hogy 3...4..5...
mert ha mondjuk 2 nyélen érsz le a talajr a akkor nem csaka a statikus erő terheli majd az alkatrészeidet..hanem a dinamikus is.. szóval...
azt a láncot..aminek a szakitó szilárdsága..32000N- túl felfelé van(ez egy oringes nem túl erős CZ 520 ORM) szóval te s kis kezeddel meg a fékpedált lenyomva 5 dik fokozatban azzal a krovaszárral...
a büdösrothadt életbe nem nyújtotd meg azt a láncot

légkulcsal egyszerűbb az tHény, de garázsban otthon sima krovával sem túl bonyolult...
és az az 50Nm ami elég ahhoz hogy visszahúzd az meg egy sima krovaszárral nem széttépett erővel meghúzva már elegendő hogy a elyén tartson mindent...
fe 650limited edision szutyokbergnél 2003ban egy db zégergyűrű tartotta fent azt a kosarat!
ugyhogy ha csak 15Nm húzod meg a csavartz amit lebiztositassz az alátéttel... már az is megtartja a kuplungagyat a helyén ...BIZTONSÁGGAL..
ha már egy sima zéger gyűrű mögött elvolt a kuplungagy egy 650 blokkkban..hidd el igy is jó lesz...
légkulcsról annyit ..kérdezd meg okossan felhúzatva ...felruggatva.. szétrugatva..hogy nehogy lelazuljon még jobban felruggatva... hogy már a váltóból kihúzná azt a tengelyt azzal az anyával.... szval a széthúzott csavar mogött az a két kis fél alátét..ami tart ellent ennek a csavarnak!az hogy is jár...
hát darabjaira törik..és feltolja az agyat a kis csapágyra az agy mögött..
ugyhogy a meghúzást azt ésszel


rély.
baj ..mondom baLY van..
asszony ragaszkodik a virágágyáshoz.. ezért a szpongyori kentakival baj lesz..de ha akarod..csak miattad kiszakitom a fődből...muskátlival együtt.+ előkeresem a levágott bütykeit is..
ha meglátod büszke leszel rám...
ha ezzel a gumival egy dombon is felész déván.. hát akkro meg énm leszek büszke rád...
lyaú .
En is igy vettem le a yamahonak a kosarat,es így is tettem vissza .
szerintem nem töri le.
Ezzel a módszerrel szoktam leszedni mindig a kosarat, már vagy 10x tuti levettem, még nem tört el egyszer sem.
Igaz nekem pipa kulcsom van, az tuti nem fordul le róla, nem esik szét, stb.

Mindezek ellenére, tuti a légkulcs, azzal 100% nem töri le a fület