bandita , az a nyomatéknövelő lemez ami a karbinál van az a legtöbb évjáratban benn van alapbol,, benézel a szivocsonkhoz és ott van a v-force meg a csonk között..
én most raktam be azt a kiemelő lemezt, simán a gyári fedél alá... arra az állitos 50 e.ft-os holmira nem áldoznék annyit...
ismerősömet is elkapták, 50 ropi volt a jutalma! állítólag kurva sok rendőr volt, minden ősvényen ment rendőr! akikkel beszéltem és meglógtak ,azt mondták nagyon necces volt a szituáció! még a földeken is rohangáltak a yardok terepjárókkal!
Ok,en 421.,majd belehuzok.Megvan a lassu defektem oka,az a mocskos ,cigany pirrelli karkasz kidorzsolte az oldalat a belsonek,de csak akkor latszik ,ha nagyon felfujom.Pedig be is sikporozom mindig...
Haló Raj!
Én 50.-nek indulok a prológon ha jól el....szom mehetünk együtt majd bevárjuk Viktort is aztán sütünk szalonnát valahol Riki hozza a csokikát
valakinek nincs egy km óra jeladó kábele?
gerecse 36000-ért tudja hozni , ebayo sem olcsóbb
viszont a 2006-oshoz már kb 3000, viszont annak más a cikkszáma, mondjuk kép alapján nem látok különbséget... nem tudom az jó lehet-e az enyémbe.
Ez lenne az első motorom amin látom, hogy mennyivel megyek
tudom h teljesen felesleges, de rettenet megelégedéssel töltene el
Hello
Hát az enyémen is volt/van mit csinálni, de egyébként jó nagyon, szerencsére a blokk rendben van a körítést kell javítgatni, de itt is inkább az előző gazda "igénytelenségének" köszönhetően, igazából semmi extra, csak én szeretem, ha motorom minél inkább hasonlít arra, ahogy a gyárból kijött.
Hello! A gerecsemotor által is forgalmazott cuccokról írtál?
Van valami nyomaték növelő lemezük amit a karbi és a szívócsonk közé kell rakni, meg van power tér növelőjük meg állító is hozzá...
Neked melyik van?
ez érdekes... ezek szerint a racingos powerpartsos -ba berakják az összes többibe meg nem....
amugy érdekes megtapasztalásom van mostanság ezzel a nagyobb power kamrával... tényleg nyom rajta nyomatékot alul...egész érdekes hogy folyatosban tök máshol megy a motor, viszont temposban szerintem nem előny....
olyan kislányosan nyulosabbá válik a tempos,
közép tartományban nagy gáznál érezni parányi bizonytalanságot, gondolom majd karbi állitás segit rajta...
max ha benne vagy a motorozásban akkor 2 hét alatt fel lehet rendesen készülni, de igy hogy még sosem voltál a román hegyek között, hát....