Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gecsa. szerintem aki egy jót akar motorozgatni kellemes körülmények közt annak teljesen felesleges versenyre beneveznie. egy verseny azért verseny mert megpróbálod magadból kihozni az átlagodon felüli teljesítményt. ha csak boklászni akar valaki szerintem kár kidobni ilyesmire a pénzt. az hogy valakinek tönkre megy a motorja. istenem. szar dolog de áldozatok nélkül nincs semmi. egy " csatában mindig vannak halottak.

azt pedig végképp nem értem miért lett ez az egész idájig fajítva.

hetekkel előtte a csapbol is az folyt hogy gecinagy sár van! képeket pakoltak fel a románok valos időben! hó volt egy héttel előtte! itt is többen beszámoltak képekkel videókkal leírásokkal ,hogy kibaszott szarok a körülmények! senki se mondja már hogy nem tudta! pláne ezen a fórumon! érdekes mód körbe tudták telefonálni a fél országot akik befostak ... mégis mit gondoltak? hogy 2 nap alatt felszárad a méteres sár? minek indultak el mégis ha ekkora probléma? hát mert belül hajtotta öket még a tűz! legalább utólag ne rinyálna mindegyik hanem maradna csendben és kész. senki sem örül más kárának pl a motorja tönkrement. érdekes mód én semmi ilyesmiről se hallottam csakis kizárólag itt ezeket olvasva és a fészbukon!

mondjon már valaki egy nevet akinek igy járt a motorja! ne azt hogy egy ismeretlen német katona.. hanem konkrét nevet! rajszámot stb.... egyet! én minden este ott vacsoráztam a központban de ott érdekes mód senki egy árva szóval sem emlegetett szombat este ilyesmit! és nem is láttam elégedetlen hőbörgő embereket.

viszont ami itt és a fészbukon megy az szánalmasan nevetséges légbőlkapott faszság! sokan kiestek az lehet. de hogy itt egy csomó vadonat uj ktm besült és megszorult meg ijen képtelenségek azt nem tudom elhinni. szerintem egy igazi hisztéria az egész valami ökör elindította és akit meg tudott azt meg is fertőzött ezzel a valódi szarral!

rakjátok fel anevét rajtszámát annak aki így járt. különben egy gecinagy kacsaszar az egész sztori. ha valaki így járt nyilván kipakolta már máshova is.
nekem azért volt szörnyű,mert "ha" én lettem volna ott a saját új motorommal bizonyára kurvára szentségeltem volna ha nekem folyik a pufón keresztül a víz a motoromba... mondjuk aki kifizet 2misit ,mert végre rászánta mgaát egy új motorra,lehet nem örül annak h a motor beáll még az első negyedévben... de perzse ha zsebből húznám elő azt a 2 misit akkro lehet engem se érdekelne...nem azzal volt baj h elkopott 1 szett fékbetét,meg olyan retkes h rá se ismerni,meg hasonlók...hanembeállt a motor...sztem elég jelentős különbség

hobbyzunk, hobby kategóriában mentünk,de ez nem annak való volt akárki akármit mond,úgy h ott se volt... sajnos ebbe semmi extrém enduro nem volt,inkább extra szopás volt...
Nem tudom,mert nem foglalkoztam vele Meg kell egy kicsit edzeni
Sziasztok.
Üdv csika!
Neked is ez a Dávid Tibor írogatott?Nekem most ezt küldte.Nemtudom mit akar de mintha te is ezt írtad volna.Egyeseknek úgylátom marha sok idejük van szórakozni.

Ezt küldte nekem csak érdekességképp.
Hello Ádám

Megírhatnád szerinted akkor mennyi lenne a reális ár mert 550-ért olyan leütött szarok vannak......! Beszélhettünk volna normálisan is ha nem jössz a "birka emberezéssel" és a "jászsági cigánygyerek" dumával. Ha 600 alatt mutatsz nekem egy ilyen állapotú 250 2T-t (nekem nem kell crf 450), lentebb viszem az árat. Nekem se tetszik sok minden mégse kezdek el mindenkinek emailt írni hogy kiosszam. Ez tényleg nem volt szép tőled.

Remélem normális hangnemben válaszolsz, ha válaszolsz

üdv: Tibi
inkább tul öszinte...
Tuti fáradt voltál, ne tagadd, ehhez hasonlókat akkor szoktunk már csinálni
Most hogy mondod, tényleg
Annyira sarasak vagytok, hogy fel se ismertem Zergét se, pedig gyakran látom
Napot
Jó reggelt
mért kell így beszélni? rosszindulatú vagy Bálint.
"szörnyű volt nézni a new ktm-et abban a mocsárban"

gecsa ..aztán mi volt rajta szőrnyű..szegénykének... kész vagyok mindig a motor simogato, motorféltőktöl.... minek mentek egyáltalán endurozni ha ott folyton sáros lehet, meg eltörik összekaristolodik a technika...
el kell menni a fagyizo elé azt ott dzsampizni lámpátol-lámpáig valami azfalt motorral.. ott nem sérül az érzékeny lelketek...
jo reggelt
azért volt zerge vállán keresztül vezetve a kötél hogy ő próbálta felfelé cibálni a motor elejét én meg a vállán keresztül a húzó erőt közvetíteni... összejött végül, ez egy kisebb mentés volt, ami ezután következett kb 200m-re, na az volt az igazi szopás, ott nem így volt elmerülve a motor... szörnyű volt nézni a new ktm-et abban a mocsárban
13.16nál és utána kezdődik a produkciLYÓ
elfekvés a gyökér gödrében
na ott megent indokolatlanul nézelődtem...mint ezen a racén sokszor...
http://www.youtube.com/watch?v...
lyaúl sejtettem.. ezen a nyolcas vidin..8.perc körül ott figyelemezeket milyen nehéz eze a hely..8.45 től meg mondom i a geci ez mit csinálnálok itt..nincs is akció--és már megyek is felfelé a a nagy töfögővel

úr isten ezeken a vidiken többet vagyok rajta mint a salyát lyutúb honlapomon
mondjuk lehet jobb lenne ezt a teljesimény(nek nem nevezhető) sárgombocolást nem reklámozni
13.16 nál megen t ottvan sárgombócmaci
kettő pers végefelé..ott bolya bólya bilice mitöl béna vagy máma
http://www.youtube.com/watch?v...
ha ha ha ha
MÚÚhahaahha brúhahaaha
ez a tsávó az élő bizonyiték hog én a B nyomokban vótam a megküzdő ember..úgy hogy visszafelé ált a motor..mondom hogy elgyertyáztam..állandóan egykerekezett ez a mocsok oszt vissazfordultam a gyertya végén ..rothadt kenda meg za öt nyuszi öt párositás.. .
de mikor fent birtam maradni ...akkor szépen haladtam előrfelé
csak ezen dolgok volt nem egyszer hogy az emelkedőnek nem nevezhető részen a púp előtt következett be...ott ahol már nem is volt akadály...csak én ...sajátmagam alá beestem nagy-ferde-tuskónak
de azért látszik...
aki nem a nyomon megy az szépen hald.. csak akkor mért megy vissza..
tehát az elejében ..az elejében azért könnyeb volt....
mondjuk..itt sem volt nehéz..csak ne csúszon az ülés ennyire ..
z45678
akkor ha visszaelőztem... . még van vidi ahol bólyázok neki. ..
sajnos.. zsirnak igaza van...
de aki hobbi.. az nem jó helyne keresgél egy román racén...
aki hobbi az kijön velem zarándba osz hobbizgatunk bólyázgatunk..nem racelkodunk ...
aki meg racel..az meg tegye oda magát rensdessen.. ne pihenkéllyne a katakban mint aki jól végezte a dOlgát
miközben nem is végezte jól mert se kis dolgot nem végzett sem nagyot
csak integet mint valami rendőr lámpa. . .
a benzinbe olaj..témára nem is irtam...
mert arra nix okosság..csak a 4t
jó jó..elmondjam hogy lehet megnézni hogy az a benya tiszt É vagy sem...
fogsz egy 19es kulcsot(fontos hogy 1 és hogy tizen9es )
beledugod a benyába.. kihúzod belőle...
a tiszta benyzinnél olyana száraz les za kulcs 2 perc múlva mint az atom...
a bekevertnél pedig lesz rajtaolyna fÚrcsak kis sikamlós élmény.. mert az a kettő..azaz 2 100alék..bekeverés.. azaz 1:50..az ám a 19es kulcsot is kenyi ninx mit..
ha ezt hamarabb tudjátok.. nem sülnek be a blokkok..ronix olcsójános 8500zzal elmehet a faxba
0,5re tréve a trélyfát...
az acélon gyönyőrűen lehet érezni azt a kis sikalós réteget...egyből..csak akor benzines lesz a kezed...érzed hogy ott van rajta
még a sima benzinnél olyna nagyon száraz az acél oldala...
ezzle a bekeverési százalékot nem.. csak a bekevertséget lehet mondani hogy bekevert..vagy sem...
de mikor ezt tudjátok már ..nem baszátok el a bekeverést othon sem.. nem lesdz az hogy 1:50 hejet 1:25 keveritek be..meg az sem hogy 0% ban keveritek be!
mondom nix mit 7ezer
210 hobbie motorosból az első nap 33 fejezte be !

mi az ugyan már ?
több mint 10 motor blokja ment gajra a rossz benzin miatt.
üzemanaygot loptak
haverem táskáját el lopták, harom napos szembesités után sikerült vissza eröszakolni.
egy hobby motoros az aki akár 3-4 hete üll motoron annak miért tesznek be olyan feljárot amit szarozon is nehéz teljesiteni.
hát simán azért mert barmok. !
nekem 2 német srác megsugta lehet jogi ügyet fognak a dologból inditani.
ugyanmár zsír.
Nagykanizsai rajt, # 55
Sziasztok!

Az elmúlt szombaton, Ácson rendezték az Országos Endurocross Bajnokság 2. futamát. Az időjárás végre kedvezett a motorozásnak, hiszen kb. 18 fok volt és a nap is sütött. A pálya néhol picis saras volt reggel, de a 2 órás futam rajtjára eleget száradt, így tökéletes körülmények vártak minket.


Sajnos az első Szarkáspusztáson rendezett futam motorhiba miatt rosszul sikerült. Ezen a versenyen az új Husaberg FE 250 típusú motorommal álltam rajthoz. Pont egy héttel a versenyt megelőzően még Romániában voltunk egy teljesen más versenyen, és mivel hétközben nem tudtam motorozni picit izgultam, hogy hogyan fogom átkapcsolni magamat erre a versenyre.

A rajtom nem egészen úgy sikerült, ahogy azt szerettem volna, de a 2. körtől már az abszolút 8. helyen motoroztam és az E1-es kategóriát vezettem. Sajnos a rossz rajt következtében és az ebből adódó küzdelem miatt elvesztettem az élmezőnnyel a kapcsolatot, így szinte az egész versenyt egyedül futottam. Nem igazán hajtottak hátulról sem, hiszen elég előnyt építettem ki a sebességemmel, de sajnos az élmezőnyt sem sikerült elcsípni. Olyan ez picit, hogy ha az ember nem lát maga előtt senkit, aki húzni tudná hajlamos egy maga által jónak ítélt tempóra állni, ami ez esetben nem volt jó. Végül úgy érzem nincs okom elégedetlennek lenni, hiszen a 2 órás versenyt az E1-es kategóriában megnyertem, így csökkentettem a pontversenyben a lemaradásomat. Összességében látom, hogy még mindig van hova fejlődni, de ez az, amiért csinálom.

Szeretném megköszönni a segítséget!

Pető Ádám #4
na ahoz képest hogy akkor egyből faxa volt kis hibákkal ..emezen irásod..homlok(rakódó) egyenest nem az hogy faxa volt..
most akkor mi van
tanácstalan vagyok