uram magát hívogathatja az ember 100-szor ha nem veszed fel a telefont... sms-re se reagálsz semmit, de multkor az ismerős is 2 orán át várt a benzinkuton a megbeszélt találkozora hogy oda érj ....
nem igazán értem ha valami kamu amit el akarsz adni akkor mi szükség van ilyesmire...
Frenk ha a gumi bütykén van 2-3 miliméter puhább réteg az csak attol lehet hogy a technologia során direkt ilyenre csinálják ...
a futozáskor a teljes futo felületet lemarja egy gép, mint egy utcai slick gumi, utána kap egy vékony folyost, és berakják egy olyan formába amilyen gumit akarnak és ráöntik nagy nyomáson az új futo felületet a gépben vulkanizálodik készre a cucc.
miért Ti nem szoktátok sebességben tologatni? nagyon jó edzés
úgy derült ki amikor szedtem ki a kocsiból és sebességben volt, behúztam a kuplungot és semmi.
azért kérdezem, hogy ez normális-e, hogy foglalkozzak vele vagy ez igy jó. bár gondolom erre is az a megoldás, hogy használjam amig szét nem esik utána ráérek szerelgetni...
egyébként tegnap kipróbáltam rendeltetés szerűen is, már amennyire az alföldön ezt lehet. jó a gép nagyon, szerintem könnyű lesz meg szokni a zweitaktot
csak sajnos hatóság szétzavart bennünket a pályánkról egy roppant kedves embernek köszönhetően, aki minden alkalommal feljelent bennünket
úgy néz ki megtanulom azt is h kell berúgni a motort, csak kicsit hiányzik az öninditó, viszont a drz-hez képest -40 kg mindenért kárpótol, az erdőbe olyan mintha biciklivel lennék
es-té-t
dév..
déved..
dont dú disz..ne csináld ezt...
ez nem sár...
ez koksz..a benzinben az olaj elég..ami nem jó olajra utal...
de koksz mindég keletkezik..csak ez nem kevés.. mondjuk öreg bergnél ez előferdül. ..
szerintem dani 2004 ktmjében nincs ennyi koksz a kipufi csőben...
mert ha sosincs forgatva.. azért keletkezik rendessen koksz...az állandó tötymörgéstől....
mesélj már mi volt a nagy hajtáskor.. rmx jó forrás nélkül elvolt..
riga gumi...
az a 0,5 bár az nagyon sziklásban is jó ..mert kenyény a gumi a futózástól...ide hozzánk a 0,3 az a jó még sziklásban is...
amúgy ha valaki nekiáll reszelni az éles köveken.. nincs az a gumi ami ne mihálylana meg kissé...ronx tudna képeket mutatni hogy az úl gumi hogy néz ki egy napos bakonyi reszelt-sajtolás közben
a lengővillában simán elfér. sosem fog megragadni. kicsivel ballonosabb lesz a nagyobb méret mint a mostani. inkább a nagyobb való rá és emez a kis 125 ösök mérete. de jó ezis! de szerintem a nagyot vedd ha venned kell másik gumit. picivel drágább kb egy 1000.- ressel mint a kis virsli gumkik.
ha nem indul pöccre, hidegen, melegen, és olajnyomáslámpa nem alszik melegen alapjáraton, na nem erősebb fényévekkel egy DRZ-nél, akkor kb 200ezret még rá kell számolnod, hogy motor legyen.. amúgy nagyon szerethető motorok, szerintem ár érték arányban legjobbak között van.... de nagyot lehet szívni is vele
Szevasztok.
Kérdeznék egyet nekem most a Ec300-on 110/100-18 gumi van lassan újat kell venni nézegettem a gyári méreteket de az 140/80-18-at ír. elfér az a villába nem ragad meg a sárba?
Mondjuk nekem semmi gondom nincs a mostani mérettel. Csak kíváncsiságból érdeklődök.
Üdv. Lenne egy két kérdésem. Volt már valakinek valami tapasztalata FSE 450 SM-el? Most épp supermotot szeretnék venni, de mivel itthon motort eladni gyakorlatilag lehetetlen, így most csere mellett döntöttem, és elég jó áron találtam egy GasGas-t. 2003-as modell, ha valakinek volt már hasonló, ossza meg velem, ha gondolja :)
Köszönöm.
Ronis én abból gondoltam a 2-3mm,mert alatta ott van egy keményebb bütyök ami nekem úgy tűnt mint ha a régi minta lett volna,ezzel a gumi készítéssel nem voltam tisztába,de így ahogy mondod egy értelmű a dolog!Sárba mikor voltunk kint akkor 0,2-0,3bar volt a hátsóba,most kicsit keményebb talajon pedig 0,6-0,7bar!Amit én nem tartok annyira keménynek kemény talajon!
zsír. megint kitettél a hard enduros csoportbol a fészen? furálltam hogy nem látok egy nap 50 db megosztást mondom benézek már. erre nincs hova . csak nem azért mert likoltam gabriel írását? elég erős a cenzúra bazze. pedig épp be akartam másolni ide a többi kommentjét amiket még utána írt. amúgy találkoztunk velük. ne kavard már tovább a szart mert mi oda járunk és nem szeretnénk ott pofára esni vagy szaros tányérból enni. köszi szépen. az nem zavar ha a hard csapatból kibasztál. én puha pöcs vagyok amúgy sem odavalo. ott igazi kemény endúrósok vannak nem csíra szarok.
Daninak valami nem stimm a KTMel, túl sokszor rotyogott neki
Lehet a sok holtpont amit csinál, azt nem szereti
Kicsit gyakorol még, s úgy fogja nyomatni a lassú kerekezést, mint Jarvis
Próbálgattam én is, de egyenlőre nem megy, az +10kg a motor alján odaver, ha kicsit oldalra billenek már borulás is van
nem igazán értem ha valami kamu amit el akarsz adni akkor mi szükség van ilyesmire...