déw.
én ezt a nyél gázon megyek vele pár percet..ezt nem anyám-lom
figyu..19éves...ez csajban már dugványozható tövényileg is
de egy motornál nem feltétlen jelenti azt hog ez neki a legnagyobb erénye...
inkább kicsit ne mennyél-gázon vele...oszt lehet hogy nem nyirod ki....
sárban 15 fokban
na itt a lapköves feljáróban...
itt 3 perc alatt forr fel...
ugyhogy nem kell mindlyárt beszarni hog szar a gép..csak ez már nekik sok! http://youtu.be/bMA8489lJ14
figyu..ezt tudom is.. 16szor ki be dugtam.. de 17diknek meg úgy eldobtam mint a szart
de pistabá..pistabá nem olvassa a fóruot.. vagy olvssa csak nem engedett be..úgyhogy egcsináltam ..működik is.. de ennek a rúrónka a tokmánya a szar...
ugyhogy sederből vederbe...estem..vsizont nyugodt vagyok..mert most méár nyugodatn veszek egy másikat
nincs mit ...nyócezer ..és azé ez még nem is boss
Majd Viktor kedvéért csinálok videjót arról, milyen amikor frecseg a víz, meg bubisat is
Engem csak az a része zavar, amit télen produkált, hogy nyélgázon felcsapattam egy feljárón és mire felértem a tetejére, megforralta a vizet, azaz melege lett, pedig volt tempó... Azt még nem tudom, most is csinálja-e, mert a bejáratásra való tekintettel még nyélgázos feljárózást nem csináltam. Majd kipróbálom sima úton is, ha nyélgázon megyek vele pár percet max tempóval, akkor mi a helyzet.
Bár demzsolti azt írta inkább préssáv probléma lehet a nagy fordulaton való forrás, majd most kiderül az is, mivel 0.2mmel magasabban van a hengerfej a vastagabb HFej tömítés miatt.
rázott már meg valakit mostanába áram...
csak sima 1 fázis..rázis
mert fúrót szétszerelni és nézegetni hogy mitől megy illetve nem.. oszt utána meg...
gyorsan abba ia hygatma a szerelést.. mert inkább átviszem a pistabának.. csinálja meg ő..pedig én akatam..de feladom..nem vagyok olyan kitartó mint dév...inkább csinálják meg ..1 óra alatt mint megent megnézzem hogy akkor most mért is nem kapcsolt
de 3 métet repült a kapcsoló...
viszont utána lehiggad az ember..
dév próbáld ki legközelebb mielőtt bántod a túlélö eremikszedet..
nefélj gyorsan lenyugszol
zé
nem tudtam hogy kertész gézu 5cse motorja olyan erős
akkor az tényleg komoly 2-3 lóerőt meg nem vesz észre a paraszt sőt..a forgósabb gép fog erősebbnek 6ni..mert jobban veszi a lapot!
sőt gyorsulni is jobbna fog....
ha meg még könnyű is mint a
mamut
az meg akkor majdnem olyna fasza mint egy sx 525 .
a 650 bergé s az 550 berg között lehetett ezt legjobna érezni...
a 650 59le volt keréken az 550 meg 55le
de az 550 brutálisabban adta elő magát mert forgott mint a barom hamarabb felkapta a gázt ugyhogy az 550 volt a betegebbb..a 650 meg erős de lomha az 550hez képest...
lyÁÁÁj
ne foglalkozz már vele amit irtam.. csak egy rosszindulatú kielégitetlen...(heca roncs irogat itten . . )
több mint 1 7e nem voltam motorozni és ilyenkor már nehezen megy a lyaúzan gondolkodás
de a ktm tényleg nem gelyzirkedik!viszont a tiéd ..a tilyéd..nem ktm...
lehet annak az kell..de mondom egy normális fagyálló..lehet nenm fog butykborítékolni
az hogy egy kéttély..nekem eddig kettő volt hengerfejes...amit szereletem...de azok a neÚ tömitéstől meggyógyultak!
mondjuk a huski 610esben volt egy karc..ami a hengeren volt..egy ilyne kis hengertértől viztérig nyúló karcintás!
na azt ki kellett csiszolni..de az lát6Ó volt!azt kb 15perc siklapon vizpapir szépen kivette...és után a az úl tömitéssel már nem volt goind.. de gondolom a tilyéden ilyne nix.. tehát a jó hengefejtömités..és ezt úg nézem jó.. az tömiteni kell...
amúgy meg 1 repedésvizsgáló spRAAAYal meg tudod nézni...ha szét van szedve...de az nem szok lenni....inkább a két felület özt a hibu..azt meg láttad.. nem volt ... úly tömitéssel jó is lett(kell legyen)...!
szóval dév.
tegyé bele olyna fagyálót..ne teszkÓsat.. amit kér! azzal nézd a butykborékokat.. oszt mikor meguntad tedd rá a sapkát osz motorozzá
ha hengerfejes lene...
akkor közép haladós szopóban ..folyamatossan nyomni fogja a vizet..nem felforr osz gőzölsz name folyamatosasan mintha forrna a géped...de azért nem qplungolsz egybe nyélen osz t úgy ..hanem ...guringatós haladgálós gázhúzoogatósban .. ha akkor is forr akkor ott a hengerfej a szar..ha nem akkor meg nyugodlyá meg...
bálint féle lyaútanaxal butyborékolást felrakhatnád ide hogy megnézze a 10-20 irogatós mega a 9 millilyó titokolvasó
Dew kérlek könyörgök ne higyjél már el mindent amit Viktor firkál... oszd el mindig legalább 5-el....
az hogy gázadásra kijön a viz az normális dolog, attol függ milyen rendszerbe van kötve a vizpumpa....eleve az ő nagymamis 4t motorján fent van a vizpumpa vezérműtengelyen, tök más szisztéma, neked meg lent van kuplung dekniben.
amugy enyém is kijön, meg jo sok motor produkálja ezt... ne foglalkozzál vele kis Öveges tanitvány...
a lényeg az nem forr, nem fogy a viz akkor OK. hidd el ha bele dolgozik a vizrendszerbe azt hamar észre veszed.... garantálom...
csak azért irom nehogy neki állj kétségektöl gyötörve megint szétszedni.....
Jó reggelt!
Hát pedig az 500 xcw is csak 56 le a 350 sxf meg 54 le namármost a cariolioliolin más program van akkor közel azonos a teljestménye és mivel utóbbi kicsit vékonyabb meg krosszosabb a mi pályánkon mély homokban nem lehetett nagy különbséget érezni sőt a 350 mivel kroksz futóművel van szerelve/ + csikabá rálőtte kertész géza tesójának súlyára ami titok hogy mennyi csak csikabá tudja de neki szigorúbb titoktartási kötelezettsége van mint az orvosnak vagy ügyvédnek/ ezért érzésre jobb volt vele menni mint az 500 endúró futóművel.
Látom cikizitek a "kisebbet"
Csikusz, fagyálló volt benne, csak azért cseréltem ki desztillált vízre, hátha ez nem bubisodik, míg lesem
de nem nyert
Ha igaz, amit Viktor ír, hogy nem lenne szabad gejzírként kitörnie lecsavart hűtősapival, akkor itt valami nagyon nem stimmel...
Dew , Öveges professzor reinkarnácioja....a hangok mondják a fejében...: - fiam győződj meg rola hogy működik.....
ezért mondom hogy sokkal bonyolultabb teszteket kell neki kitalálni mert a mostaniak tul egyszerüek... én pl már erősen gondolkodom egy vizrendszerbe beépithető USB betáp-rol hogy direktbe lehessen laptopra kötni....
Dewed szénsavas ásványvizet öntött bele,és feltalálta,hogy szedje ki a bubikat Csak ezt elfelejtette leírni A fasznak nem tesz bele fagyállót Nem vízre tervezték
dév.
adok 1 jó tanaxot.
ingyé...
ha kevesebbet akarnád tudni mi hogy műkszik akkor..lalán sokkkal többet tudnál motorozni.. kevesebbet romlana el.. mert eddig a rémeremiksznek hivtuk..de ez hülye-ség.
inkább ez az eremeiksz a túlélő eremiksz..mert azt túléli hogy te többet kisérletezel vele mint mengele a második világháborúban az épp hozzárendelt népcsoport élő egyedein...
mert mengele úg vizsgálta a dolgokat hogy gyakorlatilag élve is sokszor boncolt...
szoval úgy boncolgatta a dolgokat...hát ennek az épp aktuális alanya örült a legkevésBÉ...(monddom nem töb bé hanem kevés B)
szóval.. mengelének köszönhető az hoyg a magzat fejlődéséről az anyamékben gyakorlatilag nem napról naprahanme óráról orára tudjuk a lépéseit...
de mint mondtam ebbe azért sokan bele.d...hogy is mondjanm nem túl boldogok voltak akkor...
szóval.RéMdéved.. ön sokszor ..téved..ne vizsgálgassad már azt a szegény gépet..
ha műkszik ne forrr ..jobban menit eddig...és már amúgy is szétszedtet henger dugót..132ezer 567szor akkor hagyd békén...csavard rá a hűtősapit..és kész...
az hogy gumicsövön keresztül kémleleda a hűtőt. . az beteg.. .
ilyet ..inkább nem is irom le hol szoktak csinálni..hogy kinyitják lés egy nagy csövön kémlelnek be ..az ember..se..ében
azt azért elmondom...
mert van tapasztalat vizforgatásból nem kicsi..
a baszott nagy vizkerék!baszottul forgatja a vizet..de ha odaröcsinetm a gázt akor sem áll neki gelyzirkedni...de ez kártélyem...mondjuk az 2t sem ktmeknél...mert amit nyom azt el is szivja...de lehet csak a hűtővizcső állása miatt sem...gejzirkedik...
de...
1szerűen hgyd rá az analizist....
kész....
vége....
over...
gyujtást is igy tetted tönkre hogy működött te analizálgattad csak az a baja a trafóházas mérőeszközöd kissé sokk volt neki..tudod..sokkos állapotba került...
aztán persze mi is... (én akkor konkrétan befostam hugggyoztam a gép előtt..hasgörcsöm volt a nevetéstől meg 10perc után idegrángása az arcizmaimban...
1/2 re a tréfát...0,5re..félre...téve a tréfát...ha a hengerfejed szarakkor forralod.. de az a sok kis bugyborék az gyanúsan nem az lesz....
sima desztviz.. az is bugyborékol..ezt hivják kavitácinak...ha viszont valami fagyálóval kevernéd be..mondjuk a febináek van alu hengerfej alu blokk kombinációhoz ilynenje..ami 165 fokon forr...1:1 ben keverve is olyna 130 fokos lehet...+olyan simán habzás nélkül kering még a hang sebesség mellett is a folyadék...(ami a nagy vizkeréknél még fontosabb!mint a kicsinél)hogy azt pislog6nád...)szóval..bárdinál bemész és lesz...vagy a g30as mol sem olyan szar..de az a febi az jobb!
szóval próbálkozz azzal..
azzal a forrás is később fogbekövetkezni(egyzsrűen jobbanhűt mint a sima viz!jobbanba elviszi a hőt!
és lehet hogy a( tőled) rémessen szenvedő eremiksz fálydalmait is kicsit enyhítenéd
plusz kapnánk videlyós fasza beszámolokat mint az elején...tudad..olyanokat amiktől pl robúr is elcsábult hozzád..meg es krisztihány is meg énis..meg zsirferi is..
mert olynaok már régen nem voltak.. csak a szadista szerelési leirásaid....amik tiszta pcihó boncolós videó a gépek számára
z45678
ezt értem..már is mondta hogy milyne erős az sx-f 350 akrópolics rendszerrel.. de ez nekem hihetetlen hogy egy 500 innyekortos exc is megalázna..lóerőben....IS
Dew minden csövet átlátszora kell cserélni!a felvételt mindenhol elkésziteni utána összevetni...programmal elemezni, diagramot késziteni..., sőt a kuplung deknit is legyártani plexitböl hogy kamerával megfigyelhető legyen az olaj megfelelő áramlása , a kilassitott kockázott felvételen láthato lesz még az is minden kis olaj csöpp megfelelő helyre jut-e.. természetsen a hibákat azonnal orvosolni kell házilag faragott valamivel, ... esetleg akármivel.
Dew a hivatalos eljárás szerint ki kell cserélni a vizcsövet átlátszora, felkötözni a gopro kamerát és videora venni milyen fordulaton hogy bugyog, aztán mindezt begépelni a laptopba és elemezni egy házilag irt vizcső-bugyogtato-programmal....
ha kihagytam valamit akkor én kérek elnézést..
u.i.: málnaszörp hozzá adásával a folyamat szemléletesebb. nincs mit nyocezer.
hát ebben ..nem hasonlitunk 1másra.. az tuti..mert ..te mindég jollakott vagy
én ezt a nyél gázon megyek vele pár percet..ezt nem anyám-lom
figyu..19éves...ez csajban már dugványozható tövényileg is
de egy motornál nem feltétlen jelenti azt hog ez neki a legnagyobb erénye...
inkább kicsit ne mennyél-gázon vele...oszt lehet hogy nem nyirod ki....
sárban 15 fokban
na itt a lapköves feljáróban...
itt 3 perc alatt forr fel...
ugyhogy nem kell mindlyárt beszarni hog szar a gép..csak ez már nekik sok!
http://youtu.be/bMA8489lJ14
de pistabá..pistabá nem olvassa a fóruot.. vagy olvssa csak nem engedett be..úgyhogy egcsináltam ..működik is.. de ennek a rúrónka a tokmánya a szar...
ugyhogy sederből vederbe...estem..vsizont nyugodt vagyok..mert most méár nyugodatn veszek egy másikat
nincs mit ...nyócezer
Vannak ellenállás mérő eszközök, amivel 220 nélkül is ki lehet mérni, hogy jó-e a kapcsoló vagy nem
Engem csak az a része zavar, amit télen produkált, hogy nyélgázon felcsapattam egy feljárón és mire felértem a tetejére, megforralta a vizet, azaz melege lett, pedig volt tempó... Azt még nem tudom, most is csinálja-e, mert a bejáratásra való tekintettel még nyélgázos feljárózást nem csináltam.
Bár demzsolti azt írta inkább préssáv probléma lehet a nagy fordulaton való forrás, majd most kiderül az is, mivel 0.2mmel magasabban van a hengerfej a vastagabb HFej tömítés miatt.
csak sima 1 fázis..rázis
mert fúrót szétszerelni és nézegetni hogy mitől megy illetve nem.. oszt utána meg...
gyorsan abba ia hygatma a szerelést.. mert inkább átviszem a pistabának.. csinálja meg ő..pedig én akatam..de feladom..nem vagyok olyan kitartó mint dév...inkább csinálják meg ..1 óra alatt mint megent megnézzem hogy akkor most mért is nem kapcsolt
de 3 métet repült a kapcsoló...
viszont utána lehiggad az ember..
dév próbáld ki legközelebb mielőtt bántod a túlélö eremikszedet..
nefélj gyorsan lenyugszol
nem tudtam hogy kertész gézu 5cse motorja olyan erős
akkor az tényleg komoly
sőt gyorsulni is jobbna fog....
ha meg még könnyű is mint a
mamut
az meg akkor majdnem olyna fasza mint egy sx 525
a 650 bergé s az 550 berg között lehetett ezt legjobna érezni...
a 650 59le volt keréken az 550 meg 55le
de az 550 brutálisabban adta elő magát mert forgott mint a barom hamarabb felkapta a gázt ugyhogy az 550 volt a betegebbb..a 650 meg erős de lomha az 550hez képest...
hanem öt 20on öttel
egy 650...525exc..
de mind 4t!
megent az irományoim..azt mondom neki..ne nyúllyon hozzá!
ne foglalkozz már vele amit irtam.. csak egy rosszindulatú kielégitetlen...(heca roncs irogat itten
több mint 1 7e nem voltam motorozni és ilyenkor már nehezen megy a lyaúzan gondolkodás
de a ktm tényleg nem gelyzirkedik!viszont a tiéd ..a tilyéd..nem ktm...
lehet annak az kell..de mondom egy normális fagyálló..lehet nenm fog butykborítékolni
az hogy egy kéttély..nekem eddig kettő volt hengerfejes...amit szereletem...de azok a neÚ tömitéstől meggyógyultak!
mondjuk a huski 610esben volt egy karc..ami a hengeren volt..egy ilyne kis hengertértől viztérig nyúló karcintás!
na azt ki kellett csiszolni..de az lát6Ó volt!azt kb 15perc siklapon vizpapir szépen kivette...és után a az úl tömitéssel már nem volt goind.. de gondolom a tilyéden ilyne nix.. tehát a jó hengefejtömités..és ezt úg nézem jó.. az tömiteni kell...
amúgy meg 1 repedésvizsgáló spRAAAYal meg tudod nézni...ha szét van szedve...de az nem szok lenni....inkább a két felület özt a hibu..azt meg láttad.. nem volt ... úly tömitéssel jó is lett(kell legyen)...!
szóval dév.
tegyé bele olyna fagyálót..ne teszkÓsat.. amit kér! azzal nézd a butykborékokat.. oszt mikor meguntad tedd rá a sapkát osz motorozzá
ha hengerfejes lene...
akkor közép haladós szopóban ..folyamatossan nyomni fogja a vizet..nem felforr osz gőzölsz name folyamatosasan mintha forrna a géped...de azért nem qplungolsz egybe nyélen osz t úgy ..hanem ...guringatós haladgálós gázhúzoogatósban .. ha akkor is forr akkor ott a hengerfej a szar..ha nem akkor meg nyugodlyá meg...
bálint féle lyaútanaxal butyborékolást felrakhatnád ide hogy megnézze a 10-20 irogatós mega a 9 millilyó titokolvasó
az hogy gázadásra kijön a viz az normális dolog, attol függ milyen rendszerbe van kötve a vizpumpa....eleve az ő nagymamis 4t motorján fent van a vizpumpa vezérműtengelyen, tök más szisztéma, neked meg lent van kuplung dekniben.
amugy enyém is kijön, meg jo sok motor produkálja ezt... ne foglalkozzál vele kis Öveges tanitvány...
a lényeg az nem forr, nem fogy a viz akkor OK. hidd el ha bele dolgozik a vizrendszerbe azt hamar észre veszed.... garantálom...
csak azért irom nehogy neki állj kétségektöl gyötörve megint szétszedni.....
Hát pedig az 500 xcw is csak 56 le a 350 sxf meg 54 le namármost a cariolioliolin más program van akkor közel azonos a teljestménye és mivel utóbbi kicsit vékonyabb meg krosszosabb a mi pályánkon mély homokban nem lehetett nagy különbséget érezni sőt a 350 mivel kroksz futóművel van szerelve/ + csikabá rálőtte kertész géza tesójának súlyára ami titok hogy mennyi
Látom cikizitek a "kisebbet"
Csikusz, fagyálló volt benne, csak azért cseréltem ki desztillált vízre, hátha ez nem bubisodik, míg lesem
de nem nyert
Ha igaz, amit Viktor ír, hogy nem lenne szabad gejzírként kitörnie lecsavart hűtősapival, akkor itt valami nagyon nem stimmel...
ezért mondom hogy sokkal bonyolultabb teszteket kell neki kitalálni mert a mostaniak tul egyszerüek... én pl már erősen gondolkodom egy vizrendszerbe beépithető USB betáp-rol hogy direktbe lehessen laptopra kötni....
dév.
adok 1 jó tanaxot.
ingyé...
ha kevesebbet akarnád tudni mi hogy műkszik akkor..lalán sokkkal többet tudnál motorozni.. kevesebbet romlana el.. mert eddig a rémeremiksznek hivtuk..de ez hülye-ség.
inkább ez az eremeiksz a túlélő eremiksz..mert azt túléli hogy te többet kisérletezel vele mint mengele a második világháborúban az épp hozzárendelt népcsoport élő egyedein...
mert mengele úg vizsgálta a dolgokat hogy gyakorlatilag élve is sokszor boncolt...
szoval úgy boncolgatta a dolgokat...hát ennek az épp aktuális alanya örült a legkevésBÉ...(monddom nem töb bé hanem kevés B)
szóval.. mengelének köszönhető az hoyg a magzat fejlődéséről az anyamékben gyakorlatilag nem napról naprahanme óráról orára tudjuk a lépéseit...
de mint mondtam ebbe azért sokan bele.d...hogy is mondjanm nem túl boldogok voltak akkor...
szóval.RéMdéved.. ön sokszor ..téved..ne vizsgálgassad már azt a szegény gépet..
ha műkszik ne forrr ..jobban menit eddig...és már amúgy is szétszedtet henger dugót..132ezer 567szor akkor hagyd békén...csavard rá a hűtősapit..és kész...
az hogy gumicsövön keresztül kémleleda a hűtőt.
ilyet ..inkább nem is irom le hol szoktak csinálni..hogy kinyitják lés egy nagy csövön kémlelnek be ..az ember..se..ében
azt azért elmondom...
mert van tapasztalat vizforgatásból nem kicsi..
a baszott nagy vizkerék!baszottul forgatja a vizet..de ha odaröcsinetm a gázt akor sem áll neki gelyzirkedni...de ez kártélyem...mondjuk az 2t sem ktmeknél...mert amit nyom azt el is szivja...de lehet csak a hűtővizcső állása miatt sem...gejzirkedik...
de...
1szerűen hgyd rá az analizist....
kész....
vége....
over...
gyujtást is igy tetted tönkre hogy működött te analizálgattad csak az a baja a trafóházas mérőeszközöd kissé sokk volt neki..tudod..sokkos állapotba került...
aztán persze mi is...
1/2 re a tréfát...0,5re..félre...téve a tréfát...ha a hengerfejed szarakkor forralod.. de az a sok kis bugyborék az gyanúsan nem az lesz....
sima desztviz.. az is bugyborékol..ezt hivják kavitácinak...ha viszont valami fagyálóval kevernéd be..mondjuk a febináek van alu hengerfej alu blokk kombinációhoz ilynenje..ami 165 fokon forr...1:1 ben keverve is olyna 130 fokos lehet...+olyan simán habzás nélkül kering még a hang sebesség mellett is a folyadék...(ami a nagy vizkeréknél még fontosabb!mint a kicsinél)hogy azt pislog6nád...)szóval..bárdinál bemész és lesz...vagy a g30as mol sem olyan szar..de az a febi az jobb!
szóval próbálkozz azzal..
azzal a forrás is később fogbekövetkezni(egyzsrűen jobbanhűt mint a sima viz!jobbanba elviszi a hőt!
és lehet hogy a( tőled) rémessen szenvedő eremiksz fálydalmait is kicsit enyhítenéd
plusz kapnánk videlyós fasza beszámolokat mint az elején...tudad..olyanokat amiktől pl robúr is elcsábult hozzád..meg es krisztihány is meg énis..meg zsirferi is..
mert olynaok már régen nem voltak.. csak a szadista szerelési leirásaid....amik tiszta pcihó boncolós videó a gépek számára
z45678
ezt értem..már is mondta hogy milyne erős az sx-f 350 akrópolics rendszerrel.. de ez nekem hihetetlen hogy egy 500 innyekortos exc is megalázna..lóerőben....IS
Dew minden csövet átlátszora kell cserélni!a felvételt mindenhol elkésziteni utána összevetni...programmal elemezni, diagramot késziteni..., sőt a kuplung deknit is legyártani plexitböl hogy kamerával megfigyelhető legyen az olaj megfelelő áramlása , a kilassitott kockázott felvételen láthato lesz még az is minden kis olaj csöpp megfelelő helyre jut-e.. természetsen a hibákat azonnal orvosolni kell házilag faragott valamivel, ... esetleg akármivel.
azt kihagytad, hogy a hengerfejből kijövő csövet kell átlátszóra cserélni
ha kihagytam valamit akkor én kérek elnézést..
u.i.: málnaszörp hozzá adásával a folyamat szemléletesebb. nincs mit nyocezer.