Mentem a kertész géza tesójának a 350-ével meg a dózer 500-ával ami xcw hát nem sok különbséget érezet a kettő ereje között de a 350 sxf cariolioli könnyebb olyan mint 1 bicikli az 525 uitán
525sx exc smr még meg van ácsi verseny nem tett jót a szelepfedélnek szivárog az oil de dáwa előtt megjavítom.
Másik motor akkor dől el ha ezt eladtam milyen lesz eladó jó árban
de a 350 felé húz az a 4t szívem
most desztillált víz van benne
Sok apró pici bubi jön mint a pezsgőben, akkor is, ha nagy fordulaton van, meg akkor is ha csak alapon ketyeg. Amikor gázt rántok meg leáll a sok kicsi bubi(biztos innen szívja a hirtelen hiányzó levegőt na jó ez csak vicc ), egyenletes fordulaton nyomatja, ha nagyobb fordulatról engedem vissza a gázt akkor jön egy nagyobb bubi is
Nem úgy bugyog, mint a víz, amikor forr, csak pezseg inkább
Hűtővíz nem fogy, a motor nem melegszik jobban mint "szokott", azaz nem vészes, lehet már van ezer éve ez a jelenség, csak sose néztem eddig
Egyébként a fő probléma, hogy nem láttam még olyat, ami jó majd 7végén meglesem kistársaim motorkáit, hogy azokon mi a jelenség. Sima lecsavart kupakkal csak alapjáraton lehet lesni, mert gázt húzok és kilöki a picsába a hűtővizet a vízkerék, ahogy megforgatja hirtelen tettem rá gumis dugót, abba bele csövet és arra öntök vizet, így lesem, hogy jön-e fel bubi a csőben, azaz keletkezik-e plusz levegő a rendszerben.
A hivatalos bevált eljárást nem ismerem, hogy is kéne nézni persze ha valaki leírja, köszönöm
mi van veled.. racer...
gyerekeket megetette..
kutyát elvitted sétálni..pisi kakira
sx 540-15 meg van még vagy mér a 300as gaszgaszt tolod ki be a garagéba
dév..mi az hogy ..bugyborékol még mindég?
mi a retks fasz faygálót tettél ble..
mert goldentútnak is azért butyborékol a verdálya..mert kb habanyagot töltött bele.. fagyálló helyett.
mutatja a kupát...
felrázom,.. bugyborékos lesz 4cm magasan a teteje.. és 5 perc múlva ia bugyborékhalamaz ban a felső 1cm ben
há mondom jó hogy forra motor.. mert a habna..a habanak elég szar a hőelvonó képessége.. de a hőelzáró az nagyon jó..ezért is használják sokhelyen..pl tűzoltásra ia ..(mondjukott nem a hőelzárás miatt
lyaúnapot csHívánok...
gecsa..1000ezt matematiakilag dobta a gép...
nem én találtam ki és az 1 m3 az meg pont ennyi mondommatek
figyu..nekem ponty 5liter hiányzott amit mástól megkaptam..én ezért egálban vok..nem is riHnyálok
minden racén vannak bedöglő motorok...
és sajnos..sajnos azoknak lett igaza a puhább magból aki otthon maradt...dehát ez várható vol hog nagy leszsa a malaj és mondták a trakkmanaggerek is ..ahogy zsir mondaná..nem tudták átszalagozni a pályát...
csak azt nem értem a tankpontot..mért nem tusdták áttenni..ha már gy emberük sem ment végig a sáros pályán...
amúgy a 4t ből 6 litykó hiányzott... ugyhogy nálam nix hiszti...tankpont miatt..plzs ez a race ez két hete volt.. nyalaogasunk már másik csontot mert ez már full lerágott..volt már egy 7es is most meg már full lenyalt...és már se ize se bűze
mindenki nyugodjon meg....
ez igy sikerült...de..ahogy a belüngyi miniszter is mondá a hhelyzetnél..nem hal meg senki..tehát ügyes volt a szervezés és ezáltal akkor jól sikerültek a dolgok.. .
reméljük jövőre jobb..
erősebb..
nehezebb pályát jelülnek ki....hogy dzsárvisznak legyen.. .5-6 óra
Pécsről jut eszembe!
Tud valaki közeli információt a nyomvonalról mer nem szeretném a 4-éve ugyan azon a nyomon keletkezett rumplikon megint szétcseszni az ánuszom
Kösz
Jó estét !
Ez itt a Heca kibeszélő topic
Javaslom beszéljünk a következő versenyről amin ott leszek én is
mer ez már kezd uncsi lenni
Szóval Pécs EC vagy Déva hard race!
Köszi!
figyu gabesz, én a magam részéről nem rinyáltam, ami a saját dolgaimat érinti,csak h elkopott a betétem,de nme rinyáltam h ezért kártérítés meg faszomat követlek... a beállt motort mi szedtük ki, ne hargudj h nem jegyeztem meg a rajtszámát,de ha megvárod,meg fogom találni,prologos videón láttam a srácot,csak lássam leolvasni a számát és nevezésen megnézni.,aztán írhatsz neki fészen h valóban megállt-e... én nem rinyáltam,leírtam mikkel találkoztam... kurvára nem érdekelt a kurva sok eső ami leesett,mert mégis odamnetem...ha érdekelt volna akkor előtte 2 nappal mint sanyierost akkor beírom h nem indulok,de ott voltam mentem...
hamarosan dobom a nevet majd... nekem nem a zsír, nem a faszom tudja kik mondták,nem hallottam,hanem láttam... sajnálom ha telefostam a fórumot a faszságommal , h van akinek nem lehet megengedni azt h lepusztítsa a motorját 1 kibaszott versenyen...
érdekes mód engem meg az nem érdeklt h eltűnt cirka 1000liter benya...mert ennek a mögöttes tartalma csak viktor fejáben született,de a motor dolog,amit megéltem az tény...
jah és bocs már h nem mind a 310 versenyző a főhelyen vacsorázott veled 1 asztalnál h elpanaszolja magát,mi is történt aznap magával...talán ettől kicsit nagyobb a világ a szervezőket meg ugyan hol érdekelte ez a dolog,mégha tudtak is róla(mivel elvileg ők hozták le őket) akkor se fogja mondani...
Estét!
Csenteri féle HFej tömítés tökéletes, összehúzható a tűzgyűrű, nem úgy mint az után gyártott 7x annyiba kerülő esetében...
Lehúztam 25NM el minden csavart és tömítette a vizet, teljesen jó.
Az apró pezsgő bugyogás viszont így is megvan, HFejet néztem, repedést nem látok, hengeren sem, nem tudom, honnan jöhet
Tudja valaki, mennyit jelent a 0.2mmel magasabb hengerfej tömítés 67mmes átmérőjű henger esetében? Észre fogom venni, hogy gyengébb a mocc?
Mindenesetre most ki lesz próbálva a préssáv emelés
nem nagyon akarok állást foglalni de sztem Gabesznál a pont...
aki elmegy egy versenyre az vállalja fel hogy lehet bármilyen körülmény húzza neki a gázt vagy szépen kiáll s várja a következő racét...
volt olyan verseny anno 10 éve esztergomban hogy talán 30-an értek be mert akkora volt a sár.....az osztrákok már szombaton hazamentek....de hát ez van....
vagy cereden az ec-n már a verseny előtt sokan összeestek mert olyan meleg volt s csúszott a rajt mert valaki benn ragadt a felvezető körben s meg kellett várni míg visszaér......meg páran a verseny után is rosszul lettek....
vagy pl Tapolcán volt egy olyan sziklás rész hogy sok mocinak kiütötte a blokk oldalát......pl nekem is....nem esik ez jól senkinek de benne van....
szóval nem kell menni racéra ha az ember sajnálja a technikát.....sztem......akkor ott a cross....
Megjött a hengerfej tömítés, 1800 Ft. volt a 3db
Kíváncsi leszek arra, hogy a tűzgyűrű bele üle-e a klingeritbe, ha lehúzom...hengerfej oldalon a Mester már "belesíkolta", másik oldal még kiáll, ami persze normális.
nem jönnek az adatok? egy rajtszám és egy név? durva. pedig megszorult egy csomó 2013 as uj ktm. mekkora kamu az egész. egy hülye feltette a többi ostoba meg elkezdett kiabálni mintha ő járt volna így. azon se csodálkoznék ,ha páran összefognának és kimennének cirkuszolni meg követelőzni.... mondjuk azon se lepődnék meg ,ha aztán ott jól szájba verik majd a sok kamugépet legközelebb.
Másik motor akkor dől el ha ezt eladtam milyen lesz eladó jó árban
de a 350 felé húz az a 4t szívem
Sok apró pici bubi jön mint a pezsgőben, akkor is, ha nagy fordulaton van, meg akkor is ha csak alapon ketyeg. Amikor gázt rántok meg leáll a sok kicsi bubi(biztos innen szívja a hirtelen hiányzó levegőt
Nem úgy bugyog, mint a víz, amikor forr, csak pezseg inkább
Hűtővíz nem fogy, a motor nem melegszik jobban mint "szokott", azaz nem vészes, lehet már van ezer éve ez a jelenség, csak sose néztem eddig
Egyébként a fő probléma, hogy nem láttam még olyat, ami jó
A hivatalos bevált eljárást nem ismerem, hogy is kéne nézni
Gyerekek ettek má alszanak a kuty kakilt pisilt én ittam már sört is úgyhogy happy bár a finis még várat magára
gyerekeket megetette..
kutyát elvitted sétálni..pisi kakira
sx 540-15 meg van még vagy mér a 300as gaszgaszt tolod ki be a garagéba
mi a retks fasz faygálót tettél ble..
mert goldentútnak is azért butyborékol a verdálya..mert kb habanyagot töltött bele..
mutatja a kupát...
felrázom,.. bugyborékos lesz 4cm magasan a teteje.. és 5 perc múlva ia bugyborékhalamaz ban a felső 1cm ben
há mondom jó hogy forra motor.. mert a habna..a habanak elég szar a hőelvonó képessége.. de a hőelzáró az nagyon jó..ezért is használják sokhelyen..pl tűzoltásra ia ..(mondjukott nem a hőelzárás miatt
gecsa..1000ezt matematiakilag dobta a gép...
nem én találtam ki
figyu..nekem ponty 5liter hiányzott amit mástól megkaptam..én ezért egálban vok..nem is riHnyálok
minden racén vannak bedöglő motorok...
és sajnos..sajnos azoknak lett igaza a puhább magból aki otthon maradt...dehát ez várható vol hog nagy leszsa a malaj és mondták a trakkmanaggerek is ..ahogy zsir mondaná..nem tudták átszalagozni a pályát...
csak azt nem értem a tankpontot..mért nem tusdták áttenni..ha már gy emberük sem ment végig a sáros pályán...
amúgy a 4t ből 6 litykó hiányzott... ugyhogy nálam nix hiszti...tankpont miatt..plzs ez a race ez két hete volt.. nyalaogasunk már másik csontot mert ez már full lerágott..volt már egy 7es is most meg már full lenyalt...és már se ize se bűze
mindenki nyugodjon meg....
ez igy sikerült...de..ahogy a belüngyi miniszter is mondá a hhelyzetnél..nem hal meg senki..tehát ügyes volt a szervezés
reméljük jövőre jobb..
erősebb..
nehezebb pályát jelülnek ki....hogy dzsárvisznak legyen..
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube
.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v...
Tud valaki közeli információt a nyomvonalról mer nem szeretném a 4-éve ugyan azon a nyomon keletkezett rumplikon megint szétcseszni az ánuszom
Kösz
Ez itt a Heca kibeszélő topic
Javaslom beszéljünk a következő versenyről amin ott leszek én is
mer ez már kezd uncsi lenni
Szóval Pécs EC vagy Déva hard race!
Köszi!
hamarosan dobom a nevet majd... nekem nem a zsír, nem a faszom tudja kik mondták,nem hallottam,hanem láttam... sajnálom ha telefostam a fórumot a faszságommal , h van akinek nem lehet megengedni azt h lepusztítsa a motorját 1 kibaszott versenyen...
érdekes mód engem meg az nem érdeklt h eltűnt cirka 1000liter benya...mert ennek a mögöttes tartalma csak viktor fejáben született,de a motor dolog,amit megéltem az tény...
jah és bocs már h nem mind a 310 versenyző a főhelyen vacsorázott veled 1 asztalnál h elpanaszolja magát,mi is történt aznap magával...talán ettől kicsit nagyobb a világ
Csenteri féle HFej tömítés tökéletes, összehúzható a tűzgyűrű, nem úgy mint az után gyártott 7x annyiba kerülő esetében...
Lehúztam 25NM el minden csavart és tömítette a vizet, teljesen jó.
Az apró pezsgő bugyogás viszont így is megvan, HFejet néztem, repedést nem látok, hengeren sem, nem tudom, honnan jöhet
Tudja valaki, mennyit jelent a 0.2mmel magasabb hengerfej tömítés 67mmes átmérőjű henger esetében? Észre fogom venni, hogy gyengébb a mocc?
Mindenesetre most ki lesz próbálva a préssáv emelés
nem nagyon akarok állást foglalni de sztem Gabesznál a pont...
aki elmegy egy versenyre az vállalja fel hogy lehet bármilyen körülmény húzza neki a gázt vagy szépen kiáll s várja a következő racét...
volt olyan verseny anno 10 éve esztergomban hogy talán 30-an értek be mert akkora volt a sár.....az osztrákok már szombaton hazamentek....de hát ez van....
vagy cereden az ec-n már a verseny előtt sokan összeestek mert olyan meleg volt s csúszott a rajt mert valaki benn ragadt a felvezető körben s meg kellett várni míg visszaér......meg páran a verseny után is rosszul lettek....
vagy pl Tapolcán volt egy olyan sziklás rész hogy sok mocinak kiütötte a blokk oldalát......pl nekem is....nem esik ez jól senkinek de benne van....
szóval nem kell menni racéra ha az ember sajnálja a technikát.....sztem......akkor ott a cross....
a lájkolók írják a neveket ki az a sok ember akiknek megszorultak a vadi uj ktm ek.
Van kontaktotok a michelin vagy metzeler replika gumikhoz? korábban láttam fent hirdetést is de ost nem találom.
köszi
L.
Megjött a hengerfej tömítés, 1800 Ft. volt a 3db
Kíváncsi leszek arra, hogy a tűzgyűrű bele üle-e a klingeritbe, ha lehúzom...hengerfej oldalon a Mester már "belesíkolta", másik oldal még kiáll, ami persze normális.
Hazos Ferkó rajtszám 88?
remélem most már csak elkezdesz motorkerékpározni... terepen
reggeli kv-hoz mindig kijön belőlem a degeci származás..
és a felezővonalak sincsenek fölfestve gondolom
bolondok vagytok...
amúgy jó reggelt béláim !