Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tárán=tárzÁn
z45678
figyu.
te egy ilyen kis tipusú ember vagy neked elég lenne 1 ec 200as..de lehet hogy a 125is...
szemezgessé csak a köleses tálból gyorsabban mert különben nem jutsz el az áll a bálba...
alád valami renses motor kell.. valami...
itt a racén volte egy tsávó valami 950superenúrhóval...
na az...
amúgy meg 100kiló +al nme is lehet endúrózni

bele vagytok bolondulva a kéttékbe de higgyétek el.. nem segit.. aki sx 540el nem lett bajnok..az ec 125tel sem megy majd jobban..max egy rm 80assal..mármint egy 80as kiadású 80assal..
főleg egy ekora nagy kolbász mondjuk extrémben jól mennél vele.. mert a patakban csak a hónodalá kapnád és mennél fel vele mint tárán dzsénnel a hóna alatt
Azta
Ebből màr hova 2méter vagyok vastag csontokkal
A fogyás
Te vagy az én emberem én is igy gondolom
"elektronika nekem maradt ugyanaz észre se venném hogy más vagy én nem értek hozzá neekem jó igy , még az alapjárat se változot meg. leszartam megy és kész."
Köszi!
Még semmit csak szemezek egy 250 gasgas ec 2008-as motorral de ha esetleg kevés lenne a 100+kg hoz akkor mik a lehetőségek
mire?
henger, komplett póver, vagy részleges póver , hengerfej bele O ringek , dugo tűgörgő más nem kell. asszem. egy százas ha van jó áron 80-200 ig. atól függ mit vettél. nekem asszem 120 ba állt meg .

elektronika nekem maradt ugyanaz észre se venném hogy más vagy én nem értek hozzá neekem jó igy , még az alapjárat se változot meg. leszartam megy és kész.
Szali!
Te első kézből tudsz nyilatkozni nyilj meg kérlek mennyire lóvés és bonyolult dolog ez?
Jó estét!
Ronbá!
Mekkora hisztéria egy 250 ec átalakítás 300-ra a henger és dugón kívül még kell elektronia meg hengerfej meg meg meg ...?
Köszi a választ ha lesz
amugy sehol egy jo videó vagy sok foto a látotakon kivül. lehet a szar időnek köszönhetően senki se kamerázgatott én legalábbis nem találkoztam kamerások hadával amit beigértek. de zsír stábjával sem valami profi bandát emlegetett vagy mi.
HECA prolog onboard.
http://youtu.be/OFE8NrPobxI
türelmessen várom a reprodukciot . .
fren..
nem ezt bszéltük meg
Néztem,de már meg se mertem kérdezni!
előtte meg viktor balettozik.
hát ez ez te marga...
hát a gyári tárcsák kopta kel..
az én általam hozattak ...nem
ez a kor nem is 3om hanem 4gy
de nem soroltad fel az ötödiket..
elgörbül a thárcsa egy kövön...
elgörbül a thárcsa egy sziklán...
elgörbül a tárcsa mert átmegy a fekvő motoroson egy álló motoros
najo, de 1 verseny alatt koppra.. azé az nekem a durván bili minőség...

utoljára a Vik féle vágatott tárcsa volt ennyire gagyi...



ne vedd fel...fünf euro cent
Mi az érdekes benne? 3 eset létezik:
1. nem fog a fék
2. fog a fék, és a tárcsa fogy
3. fog a fék és a betét fogy...esetleg mindkettő...bizonyos szinter betétek, főleg sárban, eszik ám a tárcsát...
ez az első féktárcsa elfogyás tényleg érdekes...
Az nem az ALU(l) mágnes? De szokták ám puncimágnesnek is hívni...
el mondom mi van...
nem szép hogy szolingem urat igy baxtatlyátok
el kell neki magyar-ázni
esztergába minden befogható aminek legalább..két oldala van..mint minden éremnek
az a neve hogy sik tárcsa...
de pl a központos djertlya furatú hengerfelyeket..azt viszinylag 1szerűbb is...

dévid
90% hogy 100%ban nem kell a hengered baxtatni..csak a hengerfejet.. ha jól elizélted.. de ha nem izélted el akkor meg lehet csa kegy jó úly tömités és jó is..
de eg hajszálvékony esztrgályos téma nem árt6 neki-e
erőből ment és össze szedi magát hihetetlen