laca.
szali ktm marketing miatt nem ad6ja el a gépet mert egy úllyal veszélybe kerülnének dzsárviszék
amúgy meg a 300sx az kb ugyan úgy megálja a helyét mint az úlyak vagy az sx 525öm..szoval ez csak vick vót.
de mondjuk annak meg szar...
na mind1
vannak azéletben olyan dolgok amikor nem hátrál6tsz kia a döntés elől .de elodáz6od
de úgy látom neked amaz a szimpli..tehát a válasz már meg van....csak a jól kell kérdezz
Uram maga fejlődik
szépen érthetően ír és teljesen 1 értünk.
mi volt véled a első nap a tnak pont után be jutottál ?
én a tank pont elött 1 km-rel két uj benzin volt a tankomban s elindultam visszafele, le ozt egy lábtartóig érő sárban beragadt a gép mivel pont ot fogyott ki a benya. s amikor hoztak addigra hisztivolt majdnem 3 ora volt.
utána csak az hogy kikerüljünk az utra maga 2 óra volt mert olyan mély volt a sár a föld uton traktor is elakadt. Kb 3 huztuk toltuk a motorokat mire kimentünk, a beton uton is megint benya nélkül maradtam.
én nekem hanyingerem volt az egésztől másnap nem indultam el mert féltem u.e kapom majd.
ez a venezulai közmondás nem mindig igaz, én meg hiszek a csodákban, bár eddig mindig rábaftam vele
egyébként a legolcsóbbat már kizártam, túl sok a hekkelés vele.
a másik kettő meg mind gyári csak van kzöel 2kiló az árában meg 2 év meg 50cm3 , nekem a cm3 mind1 h 250 vagy 300.
elméletileg minda2 mostanában kapott dugót meg pár apróságot.
kérdés h a 2 év megér e 2kilót, vagy 150et. annak fényében, hogy az öregebből is most lett kidobva a gyári dugó... tehát nem egy elnyűtt darab
persze ez költői kérdés mert nékem kell dönteni...
Már sajnálom, hogy nem csaptam le Szali gépére, mert akkor most én lennék a HECA királya
egyébként meg gratula az összes indulónak,neked is Vitkor
fidgyu..
olcsó húsnak húgy a leve...
igy tartja egy venezuÉlai közmondás
az egyik 300as.. a többi nem...namármost..a 300as az 300as a 250es meg ...nem 300as..
ha veni akarsz valamit akkor vegyé valamit.. kicsié..de ha meg hajtani is fogod meg minden akkor az legyen az első hoyg 1ben legyen...ne legyne mókolva fejlesztve...majd te fejleszted magadnak
mint pl az én djári esigszem..mikor megvettem gyári volt...
már nagytank meg 18as kerék tunying hüttő tunying vizkerék..póvel páltszos erősitett hádtcsó féktárcsa...meg ilyenek.. ha eleve ez igy lett volna lehet nem is kell..mert mókolt...
szóval legyne minál gyáribb a tulaj annál ovatosabb duhaj volt..
Sziasztok
Tudja valaki, hogy GG ec 250/300 esetén van valmi jelentős különbség évjáratok között 2003-2006. Amennyire én utána tudtam nézni nem igen. Mert van egy fiatalabb kevésbé jó állapotban és vanegy kicsit öregebb de szép állatpotban a tulajok elmondása szerint. Sajna megnézni nem tudom az összeset mert akkor kb 1500km-t kellene elautózni, így megpróbálok elsőre beletrafálni a tutiba. Persze ha megnézés után kiderül, hogy fostalicska akkor nem kell.
1 opció: ezt Ronis talán ismeri is (füredi) ec250 2003 magyar papírokkal, nem túl régi dugó, ami előtt még a gyári volt benne 459.000 alkuképes
2 opció 2004 ec 250 műszakilag rendben de elég sok mindene hiányzik (lámpa, sztender, óra stb) 400.000
3 opció 2005 ec 300 műszakilag ez is rendben, 2.gazdás mindene megvan, magyar papírokkal 585.000 alkuképes
A 2. annyira nem jó mert kb 400km-re van és kellene rákölteni, bár az ára jó. Az elsővel csak az évjárat a bajom, ezért kérdezem a különbségeket. A 3. jónak tűnik, de ha olcsóbban is tudok venni ugyanolyan jót akkor inkább az. Nem tudom mit művelnék 2T-vel ezért inkább kevesebbért veszek valamit, hogy ne álljon bene sok lóvé ha nem tudunk megbarátkozni...
na meg mostanában nem a legjobb a bankszkma sem
ház ezt már vár6od...
akár holnapra ,de csütörtök az a biztosabb
mert már úton van
racéra visszatérve...
zsir...
jó szervezés?
fészbukszra irhatod nekik..de 1más közt...azért ha a 2t 80% nem jut el a tankpontig..akkor azért talán ott volt kis gikszer...
és ha a 1-2 ketes tankpont uy gvan meghatározva hogy a 2 tankponton nem is tankoltk a 4tvel mert mondta hogy az tök közel volt egymáshoz..onnan meg a vége megent viszonylag közel...akkor azért csak volt némi...kis gsx-r..azaz gixxer
ha már 2 t pont volt lehetett volna okosabb szétosztás...
mondjuk a 3 cpre berakni a tankolást meg a 9dikre...kb az lett volna úgy jó a 2tnek is...
meg az hog szegény 300exc be belement a tiszta benya azt nem tudom hogy csinálták de belement...
lehet nem is tankponton...plusz az hogy sajnos..sajnos legalább 50%elcsalódott az B nyomra de mégis megkapták a beirást az A ba..az is kicsit gáz..
de első szervezésben lehetnek hibák...
a nagy hiba az viszont az volt.. hogy it a zsrvezők egyben nem csinálták meg a pályát...A nyomon soha...de úgy lehet a B sem...ezért is eshettek ebbe a tankponti hibába...
az időre nem lehet fogni mert szaliék..is egy 7tel előtte betegnagy sárbanvoltak kint...szóvasl már akkor ki kellet volna hajtani valamelyi kfő tráck mánágert..hogy na ...csináld már meg egyben...
oszt akor mindjárt kiderül hogy...üzemanyag ne mjó helyen van...
ez volt a redzsimenten is thavaj...
már megent csa ka dévai racét tudom felhoznui etalonnak...
ott azok azért nem esnek ilyne hibába..mert van emberük aki egyben megcsinálja a pályát... és akkor látják az idejét meg a benyáját is...
ez végül is mond6ni rutintalanságnak is...
de azért (ameddig eljutottam addig) a pályakilyelőlés az csillagos 5ös...de robúrék elmondása szerint az egész nagyon homogén volt.. szóval full összekötő mentesen le meg fel....nagyon hárdos lett..
ezt mi sem bizonyit6ja jobban hogy te is ..elfáradtál kellemessen ..nem?
Igen, De ....
Ha eszterga padra akarod befogni akkor csinálni kel hozzá konzolt ami a 4 tőcsavar helyére megy bele és teljesen derékszöges, ( ez lakatos munka) És ha a derékszögben minimális eltérés van nem lesz jó a síkod. a sík köszörőre meg felteszed belövöd a vizet és had szóljon
Már ha tévedek elnézést..........
ez köcsögség
mért vetted le?
a te videód.. azt csinálsz amit akarsz vele..
kérlek tedd vissz..főleg olyna miatt ne vedd el aki nem is olvassa a szardobálásos fhórumunkat
az amit mondtak minden szóig igaz...
hol a videóban az az értéktelenség ami miatt nem marad6 fent
a csalásról annyit...
kb 50% volt aki kerülgette a forró kását...
vili is mondta volt onyan name akit 3szor előzöt meg úgy hogy az meg 1szer sem előzte vissza
hát ez hogy lehet
szali a sirokit nem is mesélted....az hogy volt szétrugatva?azt is kicsalták a sokak
Ezt az infót is köszönöm!
A múltkor amikor kidobtam belőle a tűzgyűrűset, néztem, hogy nem-e repedt el, szerencsére ilyen bajság nincs
Holnap többet tudok.
amiröl te beszélsz azok auto henger-hengerfejek amik sokszor vasöntvény, vagy ha alu akkor is tele van acél betétekel pl előkamra.. na azokat csak sík köszörűn, mert megemeli a kést az acél betét....
de amit Dév szeretne az egy semmi kis aluminium 2t henger-és hengerfej azt simán fel lehet huzni esztergán, vagy marogépen ütő késsel...
csak merthogy elég sokszor, sőt inkább mindig a saját kis maszekjaimat pont egy ilyen hengerfej felujíto műhelyben csinálgatom magamnak...
amugy Dév szerintem a hengerfejedben lesz a hiba oka, valoszínű a multkori tömitéses parádban sikerült agyon huznod... nézd meg nem-e repedt...
Ami a versenyeket illeti illetve az embert magát mindig is lesz és volt csalás, okoskodás !
én azt állítom az ember a legkisebb erőfeszítéssel a legnagyobb hasznot (energiát, pénzt) akar elérni, aki nem így tesz az előbb utóbb meghal ez a természetes, lehet hívni korrupciónak, csalásnak, csalafintaságnak, mértékétől függően változik a megnevezése illetve hogyan érinti a társadalmat s az adott egyént.
Valójában van aki pénzért megy (az eleje) és a hírnévért, van aki csak azért magának bizonyítson, s sok sok szándék van.
ami ezt a versenyt illeti figyelembe kell venni azt hogy a nagy tömegnek közel 310 embernek 1 szándéka volt élvezni a versenyt, be érni a célba még ha utolsónak.
Én azt aki csal vagy úgy ér el eredményt jobbat mint egy másik hogy átveri a tömeget az lehet eredményesnek tűnik, de elmondom higgyétek el az tudja magában egy szar maga, mert magát nem tudja átverni s ezt a terhet viszi magával öröké elégedetlen és irigy lesz a másikra aki saját erejéből éri el az eredményeket.
sajna ilyen az ember. ami lényeges nem sok ilyen van. !
Hagyományos eszterga padon, vagy cnc-n nem lehet pontosan síkba marni.( én úgy tudom) Ezt köszörülni szokták,
ehhez viszont síkköszörű kell. Azon lehet megcsinálni.
Ez van itt 60-ba agy jászárokszálláson, akik ezzel is foglalkoznak, hengerfej felújítás stb. Biztos van több helyen de ezek régóta működnek meg jól dolgoznak nekem is csináltak már ezt azt.
Kérdés: Esztergályos szaki hengerfejet és henger tetejét egybe tudja síkolni? Szerintem "elméletben" esztergán/marón be lehetne.
Csak elméletben érdekel a módszer, hogy szokás,
még nem tudom mi a gyíkja, hogy nincs rendesen lehúzva, vagy nem elég sík valahol. (Tömítés gyári új benne)
Választ köszönöm
annyi történt hogy a bukaresti federatiotól nem hozták le a csekkponthoz járo chipelő pisztojokat. ha ezt nem felejtik otthon most másképp nézne ki a végeredmény is. nem irtak sem időt sem sorrendeket a cp k nél. mint ahogy azt is lehetett volna másképp ,hogy pl a hp feljárónál volt ugyan két őr , de kb csak pont akkor amikor mi ákival odaértünk. megvárták mig vért izadva felvonszoltuk a két motort aztán jót röhögve elmotoroztak. mikor mi szenvedtünk a tetején épp akkor kinlódott az aljába rienk tunistra ,paul fratilla, alex baleanu akik nem kis nevek romániában! ők ott estek ki! a mieink ezt mind meguszták mert elmotoroztak arrébb 50 méterre és felgurultak 3 perc alatt.
mint ahogy később a panta maret is kivették!nekünk azis benne volt még.
azt monták a verseny előtt hogy a feljárok tetején lesznek a cp-k. ehejett jó pár száz méterre rakták. megjegyzem a hp feljáro csak a 3/4 részéig volt szétrugatva ! ami egyet jelent azzal hogy ott kb az első 3 mon kivül senki de senki nem ment fel! és lám mikor mi feljutottunk ákival bő fél óra alatt..... akkor szépen jöttek befelé a nyomok balról a csiken linen! ép akkor ért oda a 2 rajtszámú is akit visszazavartam de állitolag megvárta mig mi elmegyünk és ujra kikerülte. mondjuk arra nem számított hogy a cp nél már tudták ha jön a kettes akkor nincs neki beixelve a cp je. muhahahah
jövőre remélem kicsit pontosabb lesz minden. így elsőre azért akkor is ütös kis race volt és le a kalappal hogy ekkora fos időben is meg tudták rendezni és ugy ahogy lebonyolították nem kis nevekkel! aki meg befosott a prologtól az szerintem kár is hogy benevezett. arról nem is beszélve hogy röhögve pakolássza fel a pofára esős fotókat. amúgy ilyen fejreállásból kb én az erdőben ugy 3 -5 db 10 x komolyabbat bemutattam. kár hogy ott nem készültek fotók.
Jarvis motorja teljesen gyari, szalon állapotu motorral ment a versenyen, elötte jozták oda a verseny helyszinére. csak leveték az indexek meg faszságokat.
Kérdeztem töle a futomü meg egyébb tunning s azt mondta semmi nincs minden gyári a motorján. s nem vicc.
szoval n rekluse semmi. sehol semilyen tutkos fék kar vagy barmi minden láb meg kézből megy.
Valamelyk vidin láttam, hogy lefullad a motorja, emiatt sem valószínű a Rekluse!
Amúgy Jarvis még rezóvédőt sem használt, meg a kézvédője is az a krosszos fajta volt... Hát persze, ő nem tervezte, hogy el fog esni!
szali ktm marketing miatt nem ad6ja el a gépet mert egy úllyal veszélybe kerülnének dzsárviszék
amúgy meg a 300sx az kb ugyan úgy megálja a helyét mint az úlyak vagy az sx 525öm..szoval ez csak vick vót.
de mondjuk annak meg szar...
na mind1
vannak azéletben olyan dolgok amikor nem hátrál6tsz kia a döntés elől .de elodáz6od
de úgy látom neked amaz a szimpli..tehát a válasz már meg van....csak a jól kell kérdezz