Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egészségedre legyen. !
s ujra elmondom ember függö a dolog.
ha egy barom vagy s sok iylet ismerek a zsir uj 2013 sixdays KTM exc 300-at 10 u.o raval besütött s van a másik véglet.
de legyen neked igazad ! ha örömodre szolgál.
nekem a bizonyiték fényképezve megvan megvolt közé is tettem a fészen.
mardj a hitedben kedves Zsiráf !.
Na, megint megy a nagyot mondó verseny...700 üzemórát hol bír ki a főtengely csapágy, meg a hajtókar? De még a szelepek se bírják ki...
"Ott bizonyithatod s fogod is tempoban a nagy mázsás disznyo felmegy mindenhol !"

ez ám a biztatás...
na az a második felszopó ..ahol vagy 4szer visszamegy..az is nagyon komoly volt..de az utolsó menetben nagyon szépen fel tud menni oldalazások nélkül
na oda volt beragadva a legtöbb ember...annak a tetején a csekponton lehetett már 30dik hely körül az sx 525

a második rész végefelé látszódik ..azok az iszonyatos sársinek..amibe lehetett menni de azon kivül megy csak az az igazi trutymó...
azon a kis fán is a ferdén végénél.. meg kell küzdeni..ezmiatt
8 dik percnél jön az első feladat.. na goldenék innen kerültek. . .
én meg itt egy 20ast
a 6dik perc után volt az a sziklás felfelé.. na ott taliztunk ferivel.. de én csaltam mert a nyom mellet 2mrel a sziklafalun ugrottam felfelé
te olyna hülye vagy. ezzel a zaránd királyával..
kérdés adott(gyaloggalopp) :
mér lettél te király.. mert egy vizirevüből valami lotyó lovaggá ütött egy rozsdás kardal
eredetiben:
http://www.youtube.com/watch?v...


rafael.. elsővidi
http://www.youtube.com/watch?v...
csoresz meg mpi is visaztért a teknikában a 2t ről a 4t re.. jó monduk az 350exc de látszik hogy sokkla könnyben megy vele..mpoi is meg csoresz is...
mert 350t az olyasmi mint a 300 2t csak valahogy mégis könnybben mennek vele...
sárban mpi csak a motorváltás utáni első menetben azonnal 100%ot javult!és akkor az még sx-f 350 volt...
itt a vidi ami a biztositék nem igéret...
ottó vili is csak hümmögött... 5nyuszi öt szali és után jött mpi
pedig volt ám takony

http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/wat
ch?v...

videómegrendelők .
ráfáéla trocok.. dem zsóti kedvensze ű
nagyon jól mnet msot is...mint mindég..itt az a szopó a második
http://youtu.be/mDm5zKLt6Ik
ember ott a disznyo fosban egy 110 kilos kolbasz mint te plusz a 115 kilos 525 az nem gumi ugratásra van. oda konnyü 2t gép kell.
a szopásod oka 1értelmü szar vagy az extrem-csigában, söt kerülöd. s már rág mondom nem lehet mindenki jo mindenben.
De a gyors tempos feljárokban a zaránd királya voltál, megint bizonyitanod kell.... igaz a prolog nem is a zarándban volt. hanem györök homok bányában.
ami tetszet az első nap első A osztályos feljáron szépen felmentél megelőztél néztem is.. grat. de szerintem te a motor meg saját sulyod miatt a sárban oriási hátráynban vagy én is. mert csuszol mint a szar a budiban jobra balra, s nem uszol a viz tetelyén mint egy 2t meg szali a kordés a viz tetején.

a másik hogy ne csodálkoz kerülöd a lassu extrémeket, mert persze, inkabb keresed a gyors temposakat, s ezt mondom régota neked. most pedig be bizonyosodott.
Lesz szervezve verseny amiben 3 szakág lesz le vezényelve ott lesz Jarvis, Birch is s sok magyar versenyző majd meghirdetem ha minden részlet kidolgozásra került. Ott bizonyithatod s fogod is tempoban a nagy mázsás disznyo felmegy mindenhol !
figy hosszutávon a 4T drágább hid el. egy generál 350-400e Ft.
525 kivétel s nem vicc. szedtunk szét 700u.o 525 s csak gyürü meg szelepek de az sem votl kevés.
a kuplung hiszti ember fuggo. nekem is egy 4T 450 2007 be haver évente 5 kuplungot dobb kéz függö. a dolog.
a 2t ember fuggo menyibe van pl. havernak 700 u.o van a motorba s se dugo se semmi nem lett cserélve. ne forgasd. ennyi.
szval hidd el mebr fuggo a dolog.
az nem jó..
mert én azt akarom hogy az összes titokolvasónk is..az a másfál milliárd ember boldog legyen tőle....
oszt ha 1cő az élet úgy adja hogy kijut velem a sáros zarándba..akkor meg majd meg is látja mia szitu..mikor levidelyózom ahogy épp sehol ne mképs felküzdeni magát ahol a kis bénabéla kiröhögött big pig(nagydisznóbél-a)felkungog
lehet a veretős összekötőkben nagy hátrányal indulok a hévhilyánya miatt .de ha kilyutok még valaha a büdöséletbe valami román racéra ..azért addig még fejlődök
Vikike!
Mentem már 2t-vel de nem életvitel szerűen
Amikor mentem tetszett pont a lefelékben volt nagy, ász meg hogy az eleje nem hagyja annyira el magát mint az 525 oszt a fene se tudja még hogy mi lesz
salynos ezen a fórumon ugy nem látom azértékeker mint a szarfröcskölést
de pl zozi levezeti-levezette neked a költségeket 2t vs 4t

pl egy 525 7 évesen kapott úly gyűrűket...meg egy db főtengely csapágyat...
lehet jövöre kap szelepeket is...(mondjuk azt most is kapott hátulra mert úly belsővel úly szepel is lyár )
uigyhogy motornak kuss legyen...
olajcsere...hát igen az vankb aniy olajkell bele mint a benzinbe..mert 60literhez megy el az 1,3 dl... de ez 2tnél sincs másként..
szelepállitás..na igen az van...de az lófasz...
szerelésben igaz 2t 1cerűbb de 4t sem nagy wász iz dász..
de za igaz hogy aki olyna hobby schufnituning mint szali meg dév..neki ka finom tecsnika ne mvaló..amúgy meg a hszervizbe viszed a blokk miata kkor tényleg nem oltsó...
és az is igaz hogy a 2tnél egy dugócserével szépen kihúzod a karbantartásokat....
az hogy odateszem a gázt és úgy megy ahog akarom és ahoyg kell hát az meg megfizethetetlen..
kuplung...
kérd méár meg szalit az utolsó 3 éven mennyit költött rá...nem a mechanizmus részére..csak a lamellákra...hát többet mint gondolnád!
legalább2-3 lamella törik el neki per év!+ ami kelkopnak az meg számtalan...
de mondjuk szali úgy is megy ahogy gyilkolja.. brutálissan

ugyhogy én minden képp egy riga 2t 49ccm javasolok.. ilyen nagy kolbász..sőt vastagkolbász méretű embernek
12 de legyen ott - Otto a média stár - mocskolodo,
Szali a csalo,
Vili a kuplung nyenyeritő,
illetve csanibani. a csöndes mosolygos.
és a dagonya király.
ha adsz egy email cimet akkor neked egyedibe engedélyezem.
vagy másnak akit kérsz. de Ottonak igaza van nem akar hisztit veled.

s újra hivatali út uram. !
leszarom megrendelőt..rakd vissza különben.. nem tudjuk nézni .
na
z45678
az a szitu.. mintél már olyan motorral amiről álmodol?
mert ha nem akkor mennyé vele és aztán álmodozzzZZZ
mert én pl egy titkokolvasó 6ására...lettem szerelmes a husaberg 650limitedbe szutyabergbe..de mint utólag kiderült.. a sx 520ast az miatt kótyavetyéltem el...és után még full beszopás volt a 650 fostalyicska.. pont ellenkezőkleg mint a fc 450 kutyaberg...(azé jkuztyberg mert hűséges megboiz6ó társ volt..amaz meg azé szutyaberg mert 400rugóba került 1,5 alatt8az a bukó volt!) ugy hog közben minden második motorozás sikertelen volt.. visszavontatás meg ilyenek...
szóval ne álmodozz olyanról amiről csak halottál meg olvastál valami izsmeretlen fhÓrumban
főleg hogy egy akkora vastag kolbász vagy..majdnem mint én...
neked az sx 525 az az ideális gép csak egykét módositás mint nekem is..oszt akkor ki vagy vele békülve...
most a race után az enyém úgy érzem megált a felylesztések útján..elérte a tsútsot...
ez a hűtéstuning ez volt a legvége...a hűtő sem volt rossz dolog..sőt otta hűtőfelület az nött!de a nagyobbb hűtőfelület meg égjobban kérte a hogy gyorsabban keringjen bebben a viz...és hogy igy kering benne..igy ez maga a tsoda..az hogy nem hiányzott belőlesemmi..pedig volt ámott a súlyokm alatt kapratás dögivel...
ugyhogy zsiráf...
előtt meg a német tervezők előtt le a kalappal.


frenszisz.
péntek okély...csak találd ki a mikort...
figy a 2T sok dologban jó
enduro fejlődés:
1.- a hirtelen meglepetés szerűen (nem tudsz rá készülni) feljárókra úgy fel repülsz mint egy rakéta, simán kuplung be, lecsavar fulra a gáz majd ra enged s zsupsz fent vagy.
2.- én olyan helyeken ahol soha nem birtam felmenni elsőre felmentem.
3.- lefelékben nem a mozdonyon ülsz s mész amerre ö akar, hanem te irányítod.
4.- ugratni vonszolni nagyon könnyű.

technika-karbantartás
olcsó és könnyű üzemeltetni. otthon szétkapod 10 parc pl egy henger fej le.
pl. nincs olajcsere (motorba) ktg.
a kuplungba 20 ü.o. elég olajat cserélni.

hátránya: hömérséklet és a magaság miatt (ha ezek változnak) gyakran kell karburálni.
Zari,

a megrendelő illetve a produkció atya kérheti vissza vagyis Otto.
te a szenvedő alany utasítsd öt, ö pedig engem.
Ez a hivatali út.
Pénteken lehet megyünk a számlámra halászlézeni (tudom te nem eszel halat) Szali szervezésében.
beszéljetek össze.
Hali!
Csak azé gondoltam hogy 2t mer még sose nem volt ilyen motorom oszt jó lenne valami változatosság 1-2 évig míg megszokom teljesen meg kevés edzéssel nem tok már fejlődni hátha 2t-vel jarvix leszek
ember a 250 alul nem tol ugy
de felül jobban tol és hirtelenebb mint a 300-as.
en mentem gecsa 250-sevel s ugyan azon a brutal feljaron biztosabban mentem fel mint a 300-al. igaz a lasu csiga menetben biztosabb a 300.
szoval a 250 nekem eszembe jutott mert tuzes, crox ban pl nincs 300 mert nem jo. nem forog ugy mint a 250.
egyebbkent is a motogp ben is 250cc volt hengerenkent a 4 hengeres v motor, mert a furat loket aranyban a 250 a legjobb (fordulatra)
röviden.
amugy szerintem tök jo kis verda a 250-es,... nem kell agyon misztifikálni a háromszázakat....
kicsit pörgösebb stilusu kb annyi...
kicseréled a henger-dugot oszt annyi...
szoliqr
há a djári az 9500éert hozzák a szij tomaszék a redulályn motornál..
valami leütöttet meg ..ha találsz is...ami egyben van az 6000 alatt nix is...ja és az már azért 6 éves!kifakult.. karcos..jó lyó karcos lesz az a helyén az erdőben nem sokára ..de akkor is azért egy djári úly és egy használt között..a huvéval kapod kb..akor 11000 és 8000..persze ha lesz valami ..álllapotó...mert amúgy ezeket gyorsan elkapkodják...
ha kell megadom a számot..de redlályn motor vagy mi a retek.. de mondom ha kell felirom ide a telszámukat..
kb 15-20%oltsóbak mint a schima bolt