Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egyre gondoltunk...
ááá nem kell ragasztani... van az az újfajta elketro mágnes ,ami már fogja az alut is... még nem is hallotad
Jajmáán te meg mindenhol csak a problémát keresed!
szegasztok
gratula a helyezésekért kivált kép szalinak
alu mágnessal NEEEM
éacika nekem amugy a középső 04-es amin az fmf kipufogo van az tetszik legjobban... főleg 4 kiloban... amugy minek neked lámpa 3-4 ezer ft egy lámpás fejidom felrakod oszt kabát....
ráragasztja.
Jajjj, csak félve kérdezem meg, hogy hogyan fogod fel a síkköszörű tárgyasztalára a munkadarabot, síkoláshoz?
hernyos lufit is töltök, kivánságra mangalica kolbászt is, joféle házi páleszel keverve...
Estét!

HECA eredmények felkerültek.
http://heca.ro/king-of-the-hil...
lacika ..

a füredit nem ismerem, ha jol tudom nemrég vették tán itt irta is valaki hogy tőle... nem tudom...

ha rám halgatsz elmész minél többet megnézni... már ami értelmes távolságban van...még mindig ez a legolcsobb dolog...

a különbségekröl anyit a 05-nek már fekete szinteres váza kell hogy legyen, az előzöek még kromosak... kb ennyi...amugy nem vennék rendszámos papirosat a helyedben, sem jobban eladhato, és csak feleslegesen vizsgáztatod, fizeted a biztositást ilyesmi...minek... ?
ez hülyeség.
beszéltem a többiekkel.. mindenki mondta vár után motorosoként volt két bomba csaj aki orálisan kényztette a rálydelokat amig a román srácok felvitték a motorokat meg lemosták...
ugyhog megent nem szólsz igazat
egyik haver még mondta is hogy kérdezték szopás közben hogy kér e mézesmustáros proszt-tata masszázst...

ugyhogy nem tudsz megtéveszteni itt senki
Hát ez így jónak tűnik..:D
Az ember mindig tanul.... hernyós lufit is tudsz tölteni mert akkor az kellene színesben persze ........
zolika49 .. tratok egy kis szakmai továbbképzést...

ilyen kis hengerfejeket mindig gyertya menetnél fogunk meg... oda kell egy mezei menetes befogo ami öt perc, de álltalában minden esztergyályosnak van polcon....
és ugyi mivel hogy normál jobbos menet és az esztergának is arra kel forogni ezért a kés nem tudja kipörgetni ....

és a gyertya menet is álltalában miindig merőleges ,és a kereszt szán az esztergán is merőleges a tokmányra szoval a derékszög téma sem játszik ....
mellesleg akár még szándékosan is lehetne változtani mondjuk marogépen a derékszögön, arra gondolok hogy pl befognád nem síkban az asztalra és ugy nyomnád le ütőkéssel , attol még a két felület tökéletesen egymásra fekszik meghuzáskor mert tökéletesen sík, a robbanotér meg észre sem venné ugyis homoru,

higyjál neke ezer+1 éve igy csináljuk...

nincs mit akcios tanácsadás volt... ugyan itt elégett benzin-levegő keverékböl megmaradt akcios égéstermék gáz formájában elado, lufit hozzál jeligére...
Thanks....
Szali, Viktortól elkérem a számodat, majd rádcsörögnék a motor miatt.
Köszi
L.
én szombat este fékbetétet cseréltem hátul és elöl. pénteken vadonat uj brembok voltak bent! nullára koptak. ép nem ették a tárcsát. lestem is hogy mi a fasz.

viktor. megmondom miért nem mentél tovább. mert béna vagy és beszartál még magadtól is. és kishitű voltál.
én a mult héten kérdeztem a track managert amikor találkozatm velük , hogy bejárták e egyben a pályát? és mértek e időt? a válasz nem volt. és hogy felesleges mert végig lehet menni.. mondom oké de azért menjen végig valaki közepes rider..... nem nincs rá idő és ember ...volt a válasz.

az érme másik fele.

ha egy motor többet eszik a normálnál az ez enyém. nos az enyém kibirta. igaz hogy vittem 2 liter benzint és bele is öntöttem mikor gyertyát cseréltem egy ingovány közepén. de amikor a tankponthoz értem a bevitt 12 literemből nem ment bele csak kb 9-10 liter. (tehát elvileg kibirta volna )
hozátartozik hogy odáig minden feljárora egyet kellet dobnom és feljutottam.. nem köszörültem sokat hiába. ha pár helyen sokat rádobsz kimotoroztad a benyádat ,sajna ez a helyzet.

az pedig oriási tévedés hogy az első tanpont után már nem volt semmi! és a felénél volt!

hülyeség.
pont 3 részre volt osztva és az első harmadnál illetve a második 3 nál volt a benya. és mindvégig volt szopás bőven! még a leges legvégén is egy kis buzi sziklás patak amiből kötéllel huztam fel a motort egyedül végigszántva a sziklát kétoldalt. előtte is volt vagy 2-3 ocsmány nyélgázos hosszu felveretés nula nekifutoval. szóval aki ugy érezte hogy a vár után már könnyű lehetett az nagyot téved!

a kanákról annyit. nekem két kannám volt bent 12 -12 literrel . mikor elmentem értük este a depóba üresek voltak. a maradék 2-2 literek elpárologtak. vagy másnak öntötték be ami nem baj nem sajnáltam. csak nem tudtam hova lett. vasárnap be se hozták a kannákat anélkül jöttem haza én is. viszont egy teli 5 literes üveget magamhoz szólitottam cserébe mert kellett a mosoba benzin és nem volt sehol. nyihahahah..

szerintem jo volt a szalagozás. egyedül a csekpontokon kellett volna a csipes ellenörzés idővel sorrendel. és picivel lejjeb tenni a cp ket közvetlen a nehezek alá vagy fölé. pár helyen így volt! pl panta mare meg még egy néhány. ott állt a cp ember és mikor beixelt mutata hogy ott ni fel vagy le . na az egészet erre a szisztémára kellett volna építeni nem úgy hogy pl a hp nél is senki se volt vagy ha volt akkor az meg válogatta kit küld föl vagy kit hagy a kerülőn sunyogni.

viktor. a sirokit kivették egy az egyben. nem volt benne a nyomban de ott akkor úgy éreztem a siroki a vicc kategória lett volna a többiekhez képest. szóval lényegtelen hogy benne volt vagy nem.

nekem az fájt a legjobban hogy a 12 ik cp után azt hitem már vége és értetlenül néztem miért megyek ujra egy fehér husaberges patakban? ezek mit akartak ezzel elérni? nem esett le még akkor sem hogy uj kört kezdtem. csak mentem mint egy zombi birka és vártam valami redbulkaput meg pomponos lányokat egy dombtetőn. de ez elmeradt. ugyan ott volt a cél mint a rajt . bent egy bokor tövében jól eldugva. de legalább én 14 cp t mentem így tovább motorozhattam mint mások.

amúgy a motor eladó ugyanúgy. mint ezelőtt. ott majdnem eladtam egy román srác a prolog előtt kérdezgette neme eladom. és rá volt cuppanva de utána nem találkoztam vele.

áki. a tárcsám nincs elrepedve de ma megnéztem kilazultak a csavarok és mozog az egész. szerintem sáros volt és azt nézted repedésnek.
na majd ez a féktari ez jól birja nekik.. nekem is jól birja...
néztem én is az enyémet de ezen semmi nem látszik...
tudom tudom..gondoltm.. ez csak 5 szentes volt

az én benyám is eltűnt.. a kriszéké is...
elszivódott

amúgy nekem a tanoklással épp azzal sem voltgond...
mondom szűrnyű..semi gikszer nem volt és mégis..illetve mégsem mentem tovább

mondjuk hibafelvételezés ma megtörtént.. a hátsókerékcsapágyam az kuka lett .pedig 1 hónapja cseréltem..3-4 hajtás.. annyi viz volt benn hogy tsuda..
szolik úr is azért hivott mert neki Is elkopott a zelső féktárcsája...
de nem csak neki..hanem robúrnak is..
ez olyna érdekes..ilyne ről ne mis hallottam még...
de ez van..és többnek i..
az hogy abetétek elfogynak azt elfogadom..persze mert valai gagyi brembó vagy mi a retek
dwe hogy a djári féktárcsák elöl hát ilyet még nen hallottam
te hülye !

mentem le a hegyröl s egy katlanban voltam kevesebb mint 1 ujnyi benzin s már láttam az utat nem volt más út mint arra le és bele, de pont a közepén fogyott ki. ott ültem 3 órát.
3 roman rider segitet ki szintén benya nélkül telefonáltak s utána vonszoltuk plusz 2 órát a motorokat.
nem 1 értelmü amit irsz talán az hogy csira vagy de te is tudod
itt nem te vagy más volt a csira hanem elbaxtak a tankolási pontot.

a korrekt az lett volna azt mondják a 4 tankolási pont előtt mindenkinek érvényes a napja és kárpotolják az embereket az el lopot benzinnel.
mert te is tudod el tünt 220 liter benzin becslések szerint, volt hogy üres volt a benzines kanna volt hogy az egész kanna eltünt.

utolag kiderült bevalloták elvitték a kannát tankolni a közel 150 kint maradt motorosnak, de akkor azok akik beértek s nem volt benzinuk azok hogy mentek tovább ? stb stb

szoval egy undormány volt az egész.
fúllly..
ez aszt últragané.. mért vitted bele a motort a fothó kedviért .


ez csak költöi kérdés volt.. csak a szirtévének adott interlyú miatt
mondom csira vok.
mert ugy látom mindenki szopott mint rokosborz...
viliék is mire kijutottak a hegyből lenyalták a holdról a sajtót
már tuti.. én voltam az első akit nem engedtek be..a tankpont után .
de én meg bemehettem volna mert ..simán még ha késésbe is voltam..csak azt hittem hogy még 2x vár rám ez ami a tankpont előtt és az akkor 13óra ,motorozás
de kiderült.. a szopás maradt de onnantól kb már e felénél volt a race...legalábbis az elhngzott elbeszélések alaplyán mostmár ez tükröződött ki...
meg az is hogy hiába az utolsó helyről rajtolás.. ugyan ott voltam 50perc múlva mint azok aki 20-30 helyl előrrébb indultak...
csak sajnos..sajnos nem ismertem fel a haverjaimat... lehet mert motoros ruhában voltak
bakker sisak néklül a kocsinál egyből vágom melyik melyik...
heca első nap benzin nélkül
várva segítségre.
qÚrwa élet...
ez nem az igazi zarándol volt..mondom valaki beirogat itten nektek helyettem...
ami érthető azt nem én ir6tam