Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na néztem..az első már volt.. ez meg ezen küzdötök...
fasza a hely
bolton melszió fálya.. gyenes emánuell...
olyan soik név volt mint atom..ez a marha ..ez meg ott ment köztük. . .
ugy ha a prolongot nem basza el mer tnem indult a gépe és nem 33diknak rajtol hanem mondjuk 20nak..akkor ez még dúrvább

szóval...ez a marha..
ment kiba jól..aztán egysze csak az utolsó csekpont utelőtt valahol benézte a szalagozást és rákerült hipp hopp a nap elei szlagozásra...
ezzel nincs is baj...de ahelyett hogy visszament volan pár percet. . .
ehelyett..kijött...
aztán persze sik ideg voit.. meg vissza akart menni..de hát ez már nem igy van..
szóval ha tényleg elbaszta a csakpontot a 12 ahogy gondolja..mert lehet nem si volt !de ha meg visszakerült a 2 cp hez akor tuti elkúrta valahol a legvégét ...akkor nagy szivola a papiros végeredményszerint...
a valós végeredményt szerint meg qÚrvára nem befolyásolja...
szali...a legjobb a hegy királya..
de a távolról ide hozzánk járó barátok... motorosok is mind nagyon nagyon lácsók voltak. . .

ami borzaszt hogy.. az utolsó heléyről is sima befutó lehettem volna..ha nem hegyom hogy krisz úgy elfollyon hanem beszélek vele.. rászivodok..illetve.. nem hagy hogy csak úgy pihenkéljek a semire.. meg üvölt kicsit hogy gyerünk vik ne a dd már fel minek pihenél megint birod még..majd pihensz ha úgy nem birod fogni a motort egyáltalán...addig meg MENNYÉL MÁR

szóval szánalmas volt amit tegnapp műveltem...de még az szaánalmas hog azért jól éreztem magam ...mert felfelé ment minden ..a lefeléket meg letologattam a végefelé már indokolatlanul is ,..mert nem birtam tartani a motor..és féltem hogy megent begörcsöl a kezem..pedig az a görcs kcsk a bemelegités szakasz végét mutatta és nem a vég kezdetét
ez van..
a nagy tepedék 111 kiló meg a nagy buta izmok nem segitenek ilyenkor....bezzeg emelgetni tudom azt a redvás motort.. amit most.. most konkrétan egyáltalán nem is kellett mert minden hol vitt felfelé.. ja mikor meg eldültem bebőlyáztam akkor azért volt emelgetés...
de az is azért volt mert csúsztam hátra felé a lábammmal evezés közben...
lesz úly üléshuzatom.. vagy szaliféle rücsks bőrből..ne ez a csopperos múbörszar.. vagy
zsiráf már küldi is..hétfőn
mert ott is vannak fasz huzatok
Na száz szónak is egy a térgye...

a hegy királa az szali..de nem is csak a hegy király hanem maga a romániai racékkirálya..
eddig minden racét sikeresen csont nélkül befejezett A ban és mindég a magyar legjobbak között...de tegnap..tegnap nagyon elkúrta...
amszólut 10dik helyen..mentek ákival együtt csapatoltak.. ök is
a legerősebb csapat. . .
de áki a 2dik tankpontnál már nagyon elkészül. reszketett mint a nyár falevélrakás...
ott 10dik volt szali...ugy hogy ..lyáng véd krisz börcs zsoci dzsárvisz meg romániax elösztályosból volt vagy 10en akárhány!
lehet látni a céllistán
//s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...
amit zsiráf berakott
ja a vidi ahol frencsipp láta a repülő sx525
http://youtu.be/EhUwgBvgI8o
lyó reggelt...
ezek is kelnek már.. mert nagyon korai az indulás...

na találtam fren oldalán ezt azt..de mint kiderült ezek.. régebbi hekások...
de meg lett aza vidi hol frennel váll vállvetve. ..vagyis inkább köztel egyszerre indultunk neki
nagyon faják ezek a helyek...nagyon...
remélem csani lementette gps-r mert én tegnap semmilyne infót nem tudtam eltenni a fejbe.. olyan köd volt reggel mint atom...max 100m es látótávolság..a várnál volt za hogy le lehetett látni a faluig.
lyaú égyszakát..
majd még lesz mesedélelőtt..motortmosás után...

de mai még volt olyan patak lefelé hogy csak forgatta ma szemem ma ásodik szakadék után ami egyre magasabb egyre kissebb kiguruélssal az alján...egyben majdnem orraáltam de az utolsó pillanatban csak nem
ami érdekes hogy pl az közös nyom volt
na otta kikkel dumcsizam b sek azok lelökték a picsába
presze az ezt jelntheti hogy odaál mellé ..engedi maig birja aztán elengedi..és általában azért 1ben maradnka a motorok
hangsúlyozom..általában
Gondolom Ádi tanulni ment ki,reméljük megtanulja a leckét
csikisz mászterusz..
ádi jól ment a pollógon..a 2dik legyjobb magyar volt hosi után ls szali előtt
de aztán neki..neki végképp nem jött be ez a hely .. mert mondták hogy a bényomon is kerülgette a forró a kását..aztán azzal is voltak gondok...
de ellentétben velem... filyatal még..beérhet
ami még érdekes volt..
iszonyat sokat kapart mindenki.. mindenki töltötte a vizet világnak...
de amit beszereztem nagy vizkerék zsiráftól..az ..azállat volt...
kétszer gözöltem kicsit...de amikor megnéztem a nap vége felé.. semmi nem hiányzot belőle a csak felesleget fúlyta le!
ami viszont ilyen iszonyta kaparósban..a régebi vizkerékel..a gyárival me páláne.. szétforata volna magát...
jó nem azt mondom hoyg nem volt melege.. de felértem...mentem kicsit és már visszahűtötte magát ...

és ha ez sárban ilyne erős akor ez már nekem biztositék nem igértet

zsiráf...
köszönöm

a motor hihetetlen aládolgouozz tepedék testemnek(könnyen indult mindég még a patakban is ahol alig lehetett oda férni a berugóhoz ott is pöcent egyből .. +a gumi is ...
minden nagyon egyben volt.. és maradt is
szóval a teknika az képes lene arra amire én sanja nem voltam...
Jol van vik,nem nyerhetsz mindig!az a rongyos ruhad,meg mar csereerett volt

azert grat
Ez ilyen sport
fren..
ferent ma kb...az első felfeél előtt eg sziklafalon elöztem meg...elugrottam a fejénél...
páran áltak lent mikor odaértem.. nem is láttam az esőtől ..csak tudtam max függőleges lehet ilyne füves pampás részen....már fordultam is neki..akor látom ez fren....
fren az ösvényen én mellett 2m rel egy sziklalépcsős részen mentem el neki...kettő nyélen
aztán jött a mai dély
hát a 80non rajtolóból 78asna kindulni
de tudtam pünkösdi lesz ez a királyság...

(este volt gázmarkolat szétössze sár ki kenőanyag be...motormosás meg minden )

szóval már megent hobátlan jószávggal állok a rajntnál..20 percel később mint szali meg csoresz ..meg majd mindenki már réges rég ment mikor én a rajthoz kerültem..
dehát sár van..ami a szétrugatás szempontjából...nem segit rajtam hogy 70en már szétbaszákk a hegyoldalt...szóval semmi reménnyel de gó...
az első felfeléig... pár emberkét(5 ) bekapdostam.. majd jött a zelős felszópó.. hely oldalnak nem nevezném..mert igazi felszopó volt....
a köd pont a kkor volt hogy 50-100 lehetett látni szóval.. elégsok nép ált feküdt durrogtatta a 4t ket ..nyüszitette a 2tket minden felé..
na az hipp hopp meg is volt mert a szűz résen azért ment felfelé mint az atom az öt nyuszi öt kettő nyélen

alig pár perc és megent volt egy hasonló csak az már igazi szopó volt... de ott is elég hamar végeztem...
jó elkészültem én is a szétrugatott helyokdal meghóditás a közben..de haladtam...
aztán a 2dik csekponton kérdem hogy hogy is vagyok.. mondja románul...tventi sziksz..mert románul is igy mondja angolul
ez kb a 60 perc környékeén lehetett...
és akkor még toppon voltam...
aztán ....még s.k is befogtam ..aztán..aztán jöttek a görcsök meg a csúszások lefelé a reteksáros ülésről...pár perc múlva sk vissza előzött és szépen kezdett elfolyni a lefelében....én meg küzdöte mindennel...
ezek a lefelé takonycsúszósak nem a kedvencemi.. a big alkar hamar begörcsölt ...
aztán s.k szépen elhúzott ...én eg kezdtem elanyátlanodni...pihengetni...olyan jól elidőzgettem némylik felfelében foigyelve hogy mit szenvednek ...én úgy sem férek oda tipusú bénázással.,.meg pihennem is kell ..
na itt let teljessen elbaszva a race
mert kicsit igaz hogy görcsölgettem meg már nem voltam kipihent..de akkor sem szabad ilyet...
mentségemre szolgáljon...a szuper citromsárga része az ülésnek az egy ponyve és úgy csúsztam lefelé hogy nem tudtam magam tartani a csúszós ülésen.. lábammal meg bénáztam
ezek af elfelé innentől nem voltak meredekek..hátraúlve egyes erős gázonnem kető mert az már túl sok volt nekem )..szóval ruggatósban szépen a nyomban lehetett halladni felfelé..de az állandóan leszúszó testem.. hát volt olyna hogy a bseknke bólyáztam....aztán mikor odaért megembereltem magam...ulyra megindultam(hihetetlen milyne jól dolgozik az öt 20onöt..mert egyből pöccen mindég 9 szóval a nyomban felfelé álva olyna egyszerű volt elindulni mint a pinty..csak a motroron lenemcsúszó seggel maradni..na z volt a nehéz
gyakorlatilag...itt basztam le totálissan a hecán való eredményes befejezést
de aztán jöttek megint felfelék..amik mentek is faszáulmmert hihetetlen meredekken a nomon úlyra lehetett indulni...
de pl a z oldalazókban .. eygszerűen ...nem tudtammenni... pedig ezek olyna semilyne oldalazásik.. csak a sárban...1szerűen elbénáztam és nem mentem..nem ment bele az ami egy ilyne racén bele kell meni.... ...
aztán megent pihike ivás...csocsi...
aztám már láttam is az alfüöldet ..akkor már tudtam nem vagyunk messze a vártól ...de eszevoltunk
én lassultam..mindenki szenvedett körülöttem...benzinek fogytak ki...stb stb...aztán jöt a fullos patak.. csak a-nak..na abban volt egy 5m magas sziklafal vizessésel a szélén..meg olyna kilátással hy elbasza a paraszt hogy beledöglik .
ez amit reklámosztak is ..mikor odaértem látom hogy hoppácska...
a tetején 3 ember.. kötéllel. ..
ekkor már sajnos szánalmassan sokat pihentem az a patak sima egylevegős.. mert még a nagy akciók is egyben megvannak nem kelle küzdeni motrortemelégeni..mert igaz hogy30.50cm vizzuhatag jöt le ..de úgy fogott bene a gumi hogy haj
na mindegy..akkor megent indokolatlanul pihentem majd rátöltöttem..
mondtam mielőtt visszatolatta ma nekifutáshoz...elkapjanak ám ..mert különben .(ha túlélem!) nekik meszeltek
hát persze ez is olyan volt mint a többi.. úgy suhant fel az 525 mint a fény.. a tetején üvöltöttem hogy áljanak félre..mert már suhhantam is tova...
de megen utána 10m rel...pihentem
ez már szánalmassan kipihent állapot volt..de én azért megent megáltam...
igy utólag számomra is megmagyaráz6atlan...
aztán mikr már azt hittem vége a patknak.. akkor jöt a szopó..vályú..kirugatva hogy a hátsó kerék nem ér le.. de az első is épp hogy.. épp agyaltam mi is legyen mikor jött egy ember dulyú szpik inglis.... lyú help mi ály help jú duma...
kötéllel átsegitettük egymást...majd ment tova...
aztán jötta cp 4 ott már többne voltak kifogyott benyával...aztán már én kész volétam hogy az első tankponton nincs benzinem ami kb 2km re volt...
na az se 2 volt de az már veretős fel finom egyszerű dolgokkal .. ami egész idáig nem voltak.. összekötő szakaszok!
szóvasl román fél 3 körül értem a vához.. onnan már 20 perce nem engedtek tovább senkit
mondjuk...ilyene szánalmas teljesitmény amit nyújtottam meg is érdemlem..de hát ez van...
ekkor szali
robúr
hosi
m..zoli
és krisz is már biztossan bent voltak..a tankpont után...
hazudnék ha azt mondanám nem élveztem.. az egész menetet..de akor is ha azt mondanám..ott akkor akartma volna még valamit is csinálni...
ugyhogy szánalmasan , de elég motortozás után..visszaindultunk a betonon egy csapattal a bázispontra...

valahogy ezek a lankásabb de trutymósabb részek ..nehezen mentek...nem is nehezen..inkább időigényesen...én meg a vége felé már nagyon ráérősen .

de nagyon komoly részek vannak a hegy ezen részén is.. ezt mi pont nem járjuk...és a köd miatt azt sem tudom hogy pontossan merre is jártunk....
a mi részeinkene merdekebb felfelék..és utazósabb részek is vannak...ellenbe itt a felszópó részekkel....

ami a lényeg..
szétfagyva... de vsiiazértem... egy óra múlva jött szali is..ő befejezte 10dik volt abszolótban .
aztán csoresz..de ő kiszált még idő előtt..a második tankponton már a tüdögysuzi átvete a 6almat
aztán jöt 13diknak robúr ..aztán hosi .meg m zoli
sé mikor elindultam haza akkor lérhetett be nem sokkal.. s.k.

a szánalmas teljesitményem..és a mindkét váltás szétázott szétsarazott ruhám ..pedig egyszerűen úgy értékeltem hogy már az sem lesz szánalmassabb ha ráhagyom...
igy hazajötem...
mondjuk a szétsározot vizezett ruhák azok nagyon
Nem baj vik,kemeny voltal,m a fagyott kutya laba

Elismeres a resztvevoknek!


De,h ferensz igy megalazott........ezt nagyon nehezen fogod kimozogni
na hály..
itthon vok...
én ma teljesitettem mind a két napot.. egy tankolópontra jutás alatt

z45678
az úgy volt hogy 2 akadály után fasza gyorsabn a 2dik voltam..elvoltam telve hogy a nehéz(nek gondolt)akadályik kész is vannak...csak a gumik vannak..pár sorban...(a másodiknál méhg a sáros betonlapró faszán leugrattam.. ahogy pró ban kell
aztán jöttek a gumik..
na az elsőn túl nagy volt a gáz a túloldalt pofára zuttyantam.. nem volt sár csak 30cm mély iszap . és keverve azzal a gyúrmaszerű valamivel ami vizessen meg
na ekkor még mozgott a kázmarkolat.. jött a következő..ezen is pofára estem...na ekkor már nem tudtam csavarni a gázkart...kb úgy emelt alapjárat volt amit el birtam csavarni rajta
jött a gumifal...na 2ben elelt alapályraton felsikerült rakni az elejét a tetejére...persze felhúztak...ekkor indult el a következő sor mögüllünk (mert az én soromból..mindenki..zsir fren is befejezte a pályát... )persze én meg 6almas küzdelemben vagyok...magammal a motorral a sárral.. gumifal tetején legurultam..lehet hog ott nem estem pofára..(de inkább visszamentem és ott is meghemperedtem a sárban... )
aztán a maradék gumisoron méár az emeletalapjáratta kész kinszenvedés volt..(ott a B ugy úsztak át mintha frissen nyirt pázsiton mentek volna) én viszont keményen küzdöttem a gumikkal...dont ki hódte elmehet a faszba a szélmalom ha-arc-ával
jött a faátemelős.. (persze addigra a gázkart néuztem hogy mért nem tudom elcsavarni azt ..előhozván az 5 nyuszi öt igazi énjét..
de akkor sem láttam..
szóval egy melet alapjárat szerű gázokon kinszenvedésben végigcsináltam..ekkor engedték el az utánunk következő 2dik sort..mert a miénk +1 már mind bért(de látták dont ki hódtét és nem akarták a nézőket megfosztani a röhögőgörcs élményektől..igy hagytak engem én ökör meg még kentem is...
betongyűrükön az a pocsörgős gáz elég volt ..farakásra már nagyon hervatag ..de két szántó..azaz szántcshó felcibálta ...
aztán jött a beton duplasor.. oda a ez nagyon kevés volt ez a szivatós alaplyárati fordulat...
de azon is átértem...
aztán jöte ka lefölök...
volt belőle vagy öt..
na az elsőn visszahultam a 3/4nél..mert ezek nem az alapjárati fordulatszámót igénylő sáros helyek voltak
na mire leszedtemtük a motort..jött a 3dik +sor is...
azok szépen eldfolytak már nem emlékszem hogy mikorra mert már nem láttam a sártól meg a szánalomtól...mert amit csináltam a szánalomra méáltó volt.. és én szántam is magam rendessen
aztán addig basztatam a gázkart hogy valahogy csak elforgattam.. na a következő fal tetején már ugrattam is aztán le.. aztán a következő falnál a visszangedett gázt megent nem bortam elcsavarni..
na ott megent indult a tŐ szopás..akkor jöhetett el a 4dik sor (akik négy sorral hátrébbról indultak a rajtnál!)
aztán..jött még egy feljáró..ami az utolsó voot jól kirugatva közepén függőleges felugró..teljes erőből letekertem a gázt de megent csak alig forgott a motort..de azért felforgott4ezerig is(talán)neki mentem..lesz ami lesz..a végén belöktem a motort az fentmaradt..én felmászam érte.....gyözelem ittassan elindultam lefelé..neki az ugratónak...hitt.... duplapúpnak...
hát kettő brummogva úgy berepültem a két púp közé hogy ha látták volan a nézők tuti azt hiszik ez a csávó dirtek ilyen marha..mert véletlen nem lehet ilyne hülye senki....
na ot még kicibáltuk a motort és átmentem a célvonalon.. .
a 3-5 perces pályát sikerült 15 perc alatt végigszopni ezzel a 80 beértkező közül..78dik lettem(a 70dik is 6 perc körüli volt )

szóval szép reményekkle indultam el a mai nap reggelén..
Persze
Akkor mar otthon furosztik a jo meleg vizbe?
Nem feladta csak nem engedték motorozni mert tudták hogy mindenkit lealázna
Mennyémáá,Ő nem adja fel
Jó estét!
Viktor várom a beszámolót!
Ha már úgy is otthon vagy!
ez ki?
nyomjad rozsssiiiiii.... hajrá fiuk...