Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

melyikre gondolsz.. arr a hogy 70% h elkerülték az a nyomot a csekpont olyan helyne voilt hogy ezt nem látták és megkapták a kört..

mesélték hogy a H P feljáróban is a tetején volt a csekkoló..és szali meg csoresz felküzdötte magát ...igazi bajnokhoz méltóan..de sokan kikerülték mert a felénél van egy út amire ha rácsatlakoztak akor a tetején meg a beirós az nem is látta hogy az alsó.. a szopó részt pikk pakk kikerülték
nem baja ha kikerülte..csak akkor kapjon már bónuszperceket..nem?
ma már az egyik felszopik akkkor a másik fent ne vigyorkázzon kipihenten
http://www.youtube.com/watch?v...
ilyen volt normál körülmények között...

és ilyen volt sárban:
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/wat
ch?v...


jó az alsó kicsit önvétel is..de egy bajnoknak ..ez megengedett
Szerencsére megoldódott , amúgy én minden másodpercét élveztem a versenynek , még a szopó részeket is! Minden olyan szélsőséges helyzetből nagyon sokat lehet tanulni amit még nem éltél át addig, na hát most ebből is tanultam valamit mert még ilyen terepen ami ennyire szopó nem voltam még, de ahhoz képest jó volt és ameddig jó volt a mocim ment és minden oké volt, Pető Ádit 3-szor bevártam és próbáltam lebeszélni róla hogy menjen tovább mert úgysem fejezi be az első napot, kíváncsi voltam mit mond de kemény volt és azt mondta, hogy addig megy amíg tud és ment tovább de hát végül igazam lett! Mondtam is neki a vacsinál hogy látod nekem lett igazam sajnos Ádi!
ezen sirva röhgögök. én meg azt gyakoroltam, hogy tudok elszaladni a motor elöl. amit a te nyulad kerget amit kiugrasztott jarvis a gumi alol.
ez a talyicskás hasonlat jó.. csak kiegészités re szorul..
mintha egy fullasan szarla megrakott taicskával próbálkoznék . .
kis székely olvasonk..zsolti..zsoci tanítwánya
is ugy hallom balsoral volt...
mert neki meg talán a 2tbe tisza benyát öntöttek...az ürestankba..ami azt jelenti...the blokk is over

mesélj már ..lépj ki a fénybe..nyillyá meg..
ez volt...
eská legalább is ezt mesélet....
a 2t be tiszta ron 95 kaptál
Engem a szervezési hibák zavartak rettenetesen!
azért ez csak azt mutatja hogy kemény volt a szitu..nem?
azért kemény lehetett az a qplung nélküli hazajövetel..de megoldottad

ezért is mondom mindenkinek a története valahol valami műszaki hiba miatt szakadt meg a tankpont előtt...
kivéve nekem.,..mert nekem egyszerűen csak...lelkibebénázásom volt.. a tulpihentetett állapotban akartam motorozni .
Amikor már a többedik dombot (felfelé és lefelé!) csináltam úgy, hogy nem volt a lábam a lábtartón, kezdtem azon gondolkodni, lehet-e ezt még motorozásnak nevezni?
Felfelé azért mert akkora volt a nyomvályú, hogy leért volna a lábtartó, ha rajta van a lában, így aztán maradt az ocsmány módon való feltekergőzés a kormányba és a gázba kapaszkodva 2 nyélgázon, ám mégis komótosan haladva...
Lefelékbe meg úgy cibáltam a motort, hogy annak annyi élvezeti értéke volt, mint ha egy megpakolt talicskával próbálkoznék...
Amúgy több 4-5 fős csoportokba verődött csapatokkal találkoztunk akik a benzinért és a túlélésért küzdöttek , na meg persze segítségért , de hát az nem jött!
ez találó
vak vezetett világtalant című buliban voltunk Gyuszóval
a gép az 5nyuszó 5 nagyon jól viselt mindent ..a bénázásokat is .. a nagygázos kettőben kapartatást is..a nagy vizkerékkel megforrás nélkül

dév.. a tiéd gyanúsan hengerfejtömités...
a vizszimeringet azért nem gyanitom mert a viz általában nyomás alatt van...és ha jó a sapkárd akkor a nyomáscsökkenés hatására az nyit és nem a szimeringen rántja be a levegővel az olajat..
de ha mégis akkor a viz(általában) nagyobb nyomása miatt belepréselné magát a váltó olajadban is...
de ha az nix.. akor csak a hengerfej..lehet a lukas..illetve a ludas
mert ott biz nagyobb nyomás van mint a viznél..és ott betud dolgozni szmötyit...
de akkor a vized is melegiti ám még jobbna mint eddig.. pedig eddig sem volt egy lyeges telya(álysz tí) az az áremiksz
12 körül adtuk fel és 17-re értünk vissza a depóba! (5 óra Cumi)
részvétem
azért csak volt ott jó is
Ebben a sárban kurva nehéz motorozni, az egyszerű feladatok is ultra nehezek lesznek. Láttad Jarvist is mennyit "gondolkodott" a dacia előtt, máskor meg csukott szemmel megcsinálná...
Na szegények van itt élmény dögivel
Van ilyen a vasak jelzik, hogy ne menjél tovább, csak nem hallgattál rá
Enyém is megveszett, habzik a hűtővíz mint a veszett kutya, megspékelve pár bubival valószínű vízpumpa szimering meg hengerfej gebasz is lesz
ádi meg goldentúttal küzdött váll vállvetve
A 4 csekp. után elszállt a kuplungom Gyuszónak meg a váltója így összefogva vissza a depóba én kuplung nélkül ő meg sebesség nélkül, kb 1 km-re a tank pont előtt a hegy közepén benzin nélkül! NA EZ A SZOPÓ!
ez igaz..de az első kettő esésnél még működött..cska a második iszapfurdő után ..már nem akarta hogy legyen több és behúzta a kéziféket ..mint a szamár..szántcsó..(magyarul szántó) szamara
Sajnos nem sok pozitív
nem igazán élvezted a motorozást...
milyért
wály
várum
purkuá
perké
ezt ennnyi idegen nyelven is meg tudom kérdezni mert műveltebb vagyok mint egy fak-kabát
Gyuszó velem volt!