Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

zsir de ez egy uj gumi, uj keverék uj technologia
az mikor volt 2005 ? szoval nem biztos most rossz.
ne har-a-gudj te fax. nem serteni akartalk de te mindig mindent 2 értelemben irsz. s szerintem lejött a negativ abban hogy sgitett.
A srac a 450-el be bizonyitotta mit bir a motor, azt képzel a siroki mindent a ktm 450 2007-el nyél gazon oldameg s ra kuplungol, képzld el milyen lehet amikor egy 450 9000 fordulaton kb 20 percig megy egy akrával, olyan gözfelhö alakul ki beszarsz, s mondom a srác nem értem hogy nem robban fel a blok. hat azert mert kátéjem. szoval ott fejjel lefele annak a bloknak ott nem volt semmi hidd el.

a gumi téma. pedig jah. a kenda kutya kimaradt de akkor az nem jó kövön meg fán ? olyan kétésgesen fogatam be a michlent a pirelli után meg a mitast is most.
de rájöttem ezek a gumik a tartóság szntén csúcson vannak, s igazad lehet a gumi nyomás az nagyban febolyásolja a kulonbséget, meg hogy milyen könnyü szerelni.
michlen: nagyon kemény szerkezet, nehéz szerelni, tubiliss-el jó de csak akor ha nem szakitod meg a peremét, kis nyomásal megy közel 0 de akkor a dupla tömlő meg a zsirozás kell. Me lehet forditani.
pirelli: mindegy a nyomás, lehet 0.8 tol 0,3 ig, de ha kövön mész akkor lekell engedni nagyon fogjon. könnyü szerelni nagyon.
mitas: nagyon könnyü szerelni.
Riga: mint egy six days de tartos nagyon mindenben nagyon jó de a hisztiben 0,3 - 0,5 max mert ha nem nem fog. s megfejtettem titkát miért ilyen jó, mert kb 2 kiloval nehezebb mint egy sima gumi s ott marad a talajon mindig a sulyabol adodoan.
1.11 nél leht látni hogy tépte szaggatta talajt.. de uj volt..(egymotorozás volt benne)
igen.
volt már ilyne gumim..k
egyszer régen..a megszi megszi thávoli közelmúltban..még 2005ben..vettem 1db ilyne gumit...nagy nagy sártakony volt...sok kitört faág gajjak meg minden...csak én jutottam fel a fe 650nel ezzel az új gumival röfögve..emezek mikor hazajöttünk mindenki vett ilyet...
kb 3 motorozásig volt jó...aztán a jó talajban nagyon szar volt vele menni..kérdezd csak dévet.. ez a gumi csak lapátolni tud..ami mondjuk most a zarándban kell!de semmi..ismétlem semi másra nem jó..mondjuk ha a 22mm bütköket kopáskor utánfaragnád.. lehet jó lenne..
mert moi megvágtuk meert akkorá a byügykök gumivágóval a közepébe 6mm széles 8mm mály v alakot raktunk..an akkor is fogott mint a disznó!
it a vidi az úly koráról.. ekkor volt hogy 5 ból négyne ilyne úly gumival mentünk..sárban..avarosban..
http://youtu.be/T3XjhChIVv8
a büdöshothadt qÚrwa életbe.. ..máremegent(inkább mint-dig)0,5re vagyok értev...ezt kapom 6óra 30perckor
ha mond6ok valamit akkor mondanám..
lyaúreggelt...

tiszta hülye vagy...
mi az hogy mocskolok.. már megent te mocskolsz..mert épp mondom az ember ott segit ahol tud... és egy olyna meredek falaon a feljjel lefelé álló motort ha nem löki le..akkor ott lyárt volna még 3percet alapjáarton..kenés lófasz és az árt a zn4t nél nem az előnyos oldal.. szóval..ha nem löki le.. emezz soha nem kapja vissza a motort..
zsir nem szeretek veled fórumozni mert mindent 1/2-re(0,5re...) értesz
kérlek ezt a mocskolódos dumádat légyszives hagyd meg azoknak az asztalának akik rühelnek és igyá velük pertut és ennyi..
köszönöm.

gumi...
ez igy van ..csak azt mondom hogy mostanában hy visszaolvasol..magad vagy úgy összességben az egész GG fótumot ..de nem lehet meet olyna gumiérték nincs ugy kigyülythető állapotban..szóval ha visdszaa lehetne úgy lvasni hogy gumiokosságok..akkor azért értetted volna miról is beszélek.
egy...1... one... ván....
zari gumi..amiről ő azt irta hogy it zarándban zsiros sáros hisztiben jó...(nem a bakonyba hanem, szalonnás takonyban
kentaki gumi..meg a riga..(motor amin van 5nyuszó öt.. weight 113)
riga kétséges mert 1szer szali sziddta..de kérdezd már meg hogy a tegnapi nagyon szutyokban a mislen ms 3 és a riga köztmi volt a különbeség...hát este 23 óra 30kor épp az hogy ..semmi

kettő..2...two..tÚ...
pirelli sportilyon..zsir fren gumi..amiről zsir azt irja jó a zarándban is a böri be is mátrába is a bakonyba is és a (zarándi) takonyba is legutóbb misleny stárkossz emes 3om..ezt a tippet zsir zaritól kaapta zari meg a nyir1i haverektől...látta szemével hogy az 1 báros gumi hogy dolgozik...
pirelli kétséges(mint amott riga)mert eská..azaz krisztihány kicsit köpköd rá..de csak addig még fel nem rak..bármilyne más gumi..mert onnantól lyön rá az értékekere az ember mikor már a jó..a jó nix helyette meg van a szopás...(az emberek ilyenek..a jó csak akkor veszik észre hogy az volt mikor már az nincs és a mási kdolog a mi van heléyette az meg..szar..mert minden visszonitás kérdése..minden...itt pl most 7.00 van szakad a hó ..ez most ha deszember lenne jó lenne ..de április elsején .. hát vicknek elég szar . ..mondjuk azért csak nem marad már meg

szóval a pirelli sportion(láttma vel eskát mikor sárban mentünk 4en.. robúr szli eská meg én.. és sokat beszéltem skv al mire ez a két jószág felröfögte magát a hegyoldalakon...a szuper fimes 6napossal).
szóval pirelli a kenda és a riga misleny már nekem gumitémában biztositék a takony ganéban...
most hogy te ..kipróbáltad a mintás eghsztrémet... ilyen havas takony hisztiben..az is biztositék..

hol is tartommtam mert elvesztettem a fonalat..a sok qÚrwa anyázás közben...
Sose alszunk
Te ezt ki mondja ? probáltad már ?
én ma probáltam minden talajon, volt száraz is s ott is jó volt kövön mindenen. hátrányát nem találtam, mondjuk tudom mi de nekem nem gond, belsövel 0,2 kell vele menni s igy lehet lefordul.
De nekem tubilisem van azzal nincs hsizti.

figy ilyen szar a hely ahol nyomjuk kriszti-hány eldobja a vasat !
mindig mocskolodsz te...
szegény 450 szétzúzodott.
figy mindent meg lehet közeliteni egy egy módón:

pl. árban. pls nem mindenki tudja megvenni a Michelint 20 pénzért
vagy tartosság, eddig a legtatosabb a scorpio
vagy kinek mi a izlése.
pl. a pirelli szerkezete puha a michelin kemeny.

S megjegyzem emlékszel még egy beszélgetésre amikor irtad S.K. jelezte gyenge sazr helyek ahol mi motorozunk ?
a látvány szerintem most az ellenkezőjét bizonyitotta, tölem 10 percre ilyen helyek vannak, olyan mint erdély nem vicc.
S.K ma jelezte kurva jo helyek. s most már fizetett hivatalos versenyzőnek hivjuk Kriszti-hányt.

én úgy érzem heca-ra felkészültem, a Bergica tökéletes volt.
megmondom jobb a váza mint a Gas-e, de a gas-al könyeb ez a csiga menet, a bergel nagyon gyorsan lehet menni.
Kis béka borka nagyon megvan táltosodva, most megmondom ugy megy ha nem baxa el bent lesz az elsö 20 ban heca ban s rá merek fogadni.
az ember ott segit ahol tud
http://www.youtube.com/watch?f...
vik,all nalatok ma 12 fok+napsutes volt ma?
zsir amúg jól néz ki az a gumi.. élőben is láttm pár románnál.. de ha jó is az jó..amúgy meg ugy léátommostanában amilyne gumit használunklol az mind jó...
nem?
kenda.jó
mitasz extrém..jó
mislen ms 3 jó
pirelli sport ion jó
riga..jó
akkor most már nem látok kristálye tisztán..melyi kaz a gumi ami szart és krisztihány egész nap nyalt vele?
akÓ tanidzs mezster
léátod ezt zsir..
ez negyon hasonlit a tiedére csalk ez 22mm magas a 16,5mm helyett
kár hogy a sáron kivül nem jó sehova
de felfelé nagyon tol..brutale... meg a gyökereket meg mindent visz magával mert olyna lapátolást végz mint valami dózerkanál...viszont szárazban meg szar..de hol lesz most száraz?
ha mennél a c-2 vel ilyne talajon az is brutált tol..faágas ban felfelé egyenesen disznó.. de oldalazóban meg nem az igazi.,..mint ez sem..
http://www.gumaker.hu/componen...
lehet nem krisz az ügyetlen a fimes pirellivel. hanem én vagyok kurva ügyes hogy tudok menni vele.
örülök ha lyó az egszrém mitasz.. de ha jó akkor minek kel vágni az oldalazóban is..akko csak nem az igazi
zsri.. üressen ki megy motorral?
ki a faszt érdekell az öres súly..
csak a hülye gyártót.. mert üres motorral rajthoz állás ..nix

az enyém 113kiló tele..
az exc meg 109..ott 4 kiló van...
a exc az 123kiló tele.ott már 14 kiló..
és a négy kiló az még csak csak de a 14 az már klyúrwa sok
és ez a lényeg..
105 és 113kiló
az 8 kiló..auz nem kevés..
az 50 deka parizer meg 7 és fél kiló füstőt kolbász
az 525 sx 107 kilo öüresen
az 525 exc 114

összesen 7 kiloval kevesebb.
525-on pirelli skorpion tölem de már megforditva nagyon jol jött
a mitas xt754 az enyémen jött s nagyon jól holnap mosás után rakok képet.

ma Krisz nagyon vegyesen jott soha nem szokta dobni a gepet ma volt hatra szalto meg minden Kriszt részéről.

halood ma az 525 nagyon ment mindehol. tényleg jóóó.
ÁÁáá .
látom mindenki motorozott ..én meg..én meg itthon...
de hát ez vann nem lehet mindég motorozni
fasza vidik fren..
a gumi leirás nem teljessen tiszta...
most akor az 525ön jó volt vagy sem..de úgy látom jó volt..
az a pirelli mix midszoft?
eza kenda mei most van lefagyottsa sarat nem biri. ..ilyen lefagyott sarasban..csúnyán ... 1szerűen nem tapad..
de kint romiban nix hó meg semmi csak sHáár.
krisz hivott hogy megy a bébe..de nem értettem mert nem tudta elmagyarázni mert vendégség volt...
de láttam a vidit..
krisz .
ne keseredj el.. szarintem..neked a b is erős lenne..mennyé ..inkább C..B..A ba le tejé..mert talán onnan még fel tudsz menni
ma te voltál legbólyább zsir csapatába .
akkor ki vagy tagadva

zsir..
az a szitu...mindég mellényúltok ezzel az öt 20on öttel.mert az enyém nem egy disznónehéz exc 525
az enyém egy 10kilóval könnyebb S...X...+18as hádtcsó kerék...hosszú egyes normál kettessel...vagy naormál egyes..közép kettessel..rövid 3 -4-5-6(ekkor a hatban nem sokkal gyorsabb mint ez exc a gyári 14-48as átétellel.. 5ben
szóval
az a 10kilcsimeg a többi amitől ez alázatot parancsol.. minden motornak .
S.K
S.K. - zugás aki soha nem dobálja a motor
ma volt hátra szaltó is.
http://youtu.be/efU6P0xxETs