Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zari,
itt egy 525 nyuszi5 gasgas akos vezeti
http://youtu.be/n1_Se-b9gBI
Öreg
a román gumit nullával kelle menni, vagyis alig tegyél bele.
fökép te neked mert alig van sulyod.
hallod kövön is oylat fog beszarsz, se nem kopik bazz.
fákon mindenhol jó volt de sárban hóban brutál.
erösz a szerkezete a guminak nagyon. en ezzel indulok a versenyen.
igaz ott a pirelli is meg a masik titkos ami szintén nagyon jó.
de ez olcso s áláz.
ha kérő a ház akkor igen haladunk vele,nem lesz motorozás,már nem érdekel,de ezt a luki jobban tudja még nálam is majd ő megmondja helyettem hogy mit akarok,és mit szeretek
ez jó röhögtem. amúgy ez a fajta hátra esés nem vicc-. így lehet nyakat törni hipphoppsz. jó hogy nem lett baja. hanyatt esel és egy fához beékelődsz töri ki a nyakad előre . rotty. nem tud menni a fimes pirellivel? muhahaha ez nem vicc. akkor mivel tudsz krisz? eddig minden gumit szidtál! van eladó geomax is. de neked az sem jó. várom a román gumit én is . majd meglátom. zsákbamacska menyi labdát tegyek bele . nincs idő próbálgatni már. max 1 x szedem szét ha nem jó. legfeljebb többet rakok és kiszurkálom ami sok . péz nem számít .
kérő felépült ? zsir ? lesz gyorsagásigzás ?
ha lesz szolj megyek meg spongyorállak egy gumával.
na nem a motorozás miatt várom a jóidőt pufi,csak annyira mint te,hogy lehessen napozni
csá zsir....
látod en motorozok mig ti várjátok a jo idöt.
szia fericica
Zari
ez neked GASGAS akos nyilatkozik egy 525 rol ö a mentorom
s most van nála egy 525 tesztre.
http://youtu.be/THT9w5sKUqY
hallod jo a román gumi kurvára.
ma hoban jégen sárban első hely a Xt754 mindenhol fog. mindegy szigla vagy mi. oldalazo kiraly csak ki kell vágni minden msodikat,
utana a riga volt a legjobb.
volt fim pirrelli S.K szopot egsz nap vele.
volt fim mitas dettó, volt Pirelli skorpion megforditva GASGAS akos 525 el se mindehol alázott. nem vicc. nezd a vidiket.
S.K szopás
http://youtu.be/bwCWXibr38E
Béka bori !
mai menet.

fészen 64 kép meg video hegyek !
kiez hosi?
Illetve ez lehet nem a mi kis B-s szintünk lesz
goprozás lesz? nem lesz egyszerű dolgotok az biztos, sok sikert!
A feladat adott.nem egyszeru
sehogy...látod azt se tudom a bengát hogy oldjam,meg,vagyis már itt vannak az ötletek...a 7en tákolás egész estéken keresztül... de motorzás az éven 2 volt... 1 feketerdő jan 3-án,meg patyiéknál egy kb 1 hónapja... azt helló...
értem már! gecc ez a prolog ez szívás...a nyiregyi haverok azzal nyugtatják magukat h egyes akadályokat csak a pro-s mezőnynek kell megcsinéálni, a B-nek nem...de hát itt nagyon alternatíva nemigen van...
na megjöttünk. kishíjján 60 km t mentünk . délutánra kezdett a brutál sár leszáradni elképesztő sár szintre. ekkor értünk le az autóhoz 3 kor. 10 percre rá sötét felhő jött fel és rommá mosta felhőszakadás képében az egész hegyet! eddig se volt por de most szerintem nem maradt föld a sziklákon! mindenhol vizesések vannak és sárlavinák. a patakok felismerhetetlenek és igencsak bő vizűek. méteres sziklalépcsők keletkeztek! az egyik hejen a b nyomvonal megy egy máskor járható patakban. az egyik részén keletkezett egy meredek kb 8 méter hosszú vizeséses vizlépcső! pontsan ugy néz ki mint a tavaji romaniacson az a vizlépcső ahol jarvisékat filmezi a kis helikopter! az A mezőny is felakad majd rajta rendesen. azt hogy a hobi mit kezd vele el sem tudom képzelni. találkoztunk a track managerekkel . el vannak csigázva. minden nap mennek a tökig érő sárban.

feljárokon csakis a stift nyélgáz vezet valamire. keresztbe kasul ment a motor eleje egész nap ugy csusznak az ösvények. ha nem mulik el az eső bajban leszünk mind.

amugy nem tudom eltalálni hogy fimes gumival vagy sárgumival menjek. a patakokban gecinagy szopók lesznek ahol megszopathat a sárgumi. a felmenőkön meg fimes gmuival képtelenség feljutni anyira csúsznak. hömpölyög le a viz mindenhol. na majd lássuk.
hály.. takiék voltak kint.. és a tegnapi menet a zarándról.. full sár..agyig full..
Köszi!
A kék végű kell
Na hogy készültök a versenyre?
Otthon sárban dagonyázás és ilyesmi?
Lehet,hogy be kellett volna neveznem,most nem porolna .