én a múltkor úgy járatam be a 300 ast uj dugóval. hogy 8 ra volt megbeszélve románbiába a tali azzal aki hozza az alkatrészt a póverhoz. úgy vittem ki a motort hogy le volt bontva a fél oldala. na ezek csak fél 1 re értek ki! 10 perc alatt összeraktam a motort. feltankoltam 40 es epres ipone keverékkel. pöccre indult. beöltöztem. míg öltöztem járt 5 percet alapjáraton. bezártam a kocsit ,még fordultam a motorral két kört a parkolóban neme szét akar esni valami. kicsit kiszellőztettem és mentünk is motorozni este 6 ig nem nagyon álltunk. gondolom jól be lett járatva. annyira figyeltem oda csak ,hogy felmenőkön ne húzzak nyél gázt neki csak felet és úgy jussak fel. nehogy még sok legyen neki a fordulat.
amúgy ezeken nem igazán kell járatgatni. gondolom nem vadi uj hengert raktál rá csak dugót cseréltél és kész . a hajtókart is minek járatni? jár az eleget. kicsit pöcögteted alapjáraton meg néha húzol neki egy kis gázt oszt gó! a vadi uj 0 km es motort se kel 3 óránál tovább járatni. a lényeg ott is az hogy 3 óránál olajat cserélj aváltó miatt is. azalatt lekopnak a megmunkálási sorják egyebek. szóval a 6 órával te már csak koptatod az öreg csótányodat és nemsoká cserélheted megint a dugót.
tamás.
a nikazilos illetve nikasilos kett ték bejártatás a a következő képp irlya a lyamahó
(yz 250 1995-2007ig tuti.. )
fogy egy órát lehetőleg lukas legen és ekkor mennyé ki motorozni..
melegidst be ovatossan majd köröz közép gázokik szépen felváltogatva kigyorsitgatva..15 percet..
aztán állyá meg.. lehűtés...
aztán megent indillyad be.. megent közép gázokig körözgessé felváltogatva.. 15 percet.. állyá meg.. ztá mikor megent kihült akkor mehetsz vele nyélen...
azért itt mindég úg csinálták.. a zsir úly gépekkel is ..hogy egy tank benyát elmotorozgattak vele.. aztán meg -. a következő tankolás nál már eegettéjk is ...mint a barom...
4t nél én is mindé gegy tankal bejárattam a végefelé.. már néha huzgáltam ia neki...aztán a következő tank az már a normál menete volt..
Szevasztok. Nem rég újítottam fel a motor blokkot új henger Wössner dugó hajtókar stb stb. Na most az a kérdés, hogy eddig minden motoromat kb 15 Üh járattam.
Ezt a típust is addig kéne? Most már van benne vagy 6 Üh
az nem jedi te marha.. az akor volt jedi mikor 525tel volt..azóta csak nagy lyeti
tudom ismerem..
ö is ismer
én nem akarok megtanulni motorozni..mi a lófasznak..csak élvezni akarom.. és ezzel az van.. ugy hogy nem kell kiverni a faszom hogy felérjek valahova..mert ez a gép kivari magától..nem kell neki könyörögni..
csak a tanksapkába odasuttogom.. csak mennyé föl osz majd pihizünk amig ezek szanvednek..
dörrent egyet hal-kan...leht hallan ai szépen egyenletes alapjárat mellett egy kis rábrummantást.. osz én már csak ülök ez meg visz felfelé
elhiszem tegnap láttam GG-t meg régen téged is.
volt egy durva nagyon meredek zsiros felfel, s neki rontot, el engedte a gazt s az a buzi motor még tolt felfele hiaba engedte el a gazt.
az erdélyi track manager (heca) mondta volt 525-e s azert adta el mert a motor vitte fel mindehova s nem ö. s eladta és atult egy gas-ra. azota szenved, igaz 115 kilos nagy darab Jedi. De mondta megtanult jobban motorozni.
hát én mindég mondta..men hiszitek el.. ne csak a szemeteknek hÍdlyetek nekem is...
figyu,.egy sx 525tel megalázom az összes motrt.. az a szerencsém hogy nem hiszitek le..mert ha rályalyönnétek a titokramit irok mindég..kenda gumi meg sx 5nyuszi 5(meg hogy nagy tepedék legyé )akkor csúnyán mindenki rám várna.. igy meg..igy meg..én vagyok a drályver
na bazdmeg ezektöl a nagy tempoktol parázok én, ha ot valami elbaxodik akkor leves. vagy elöre törik vagy vissza, csak godolj bele amma a nyálas sárban a térded kifordul azon a tempon. baxarsz ott helyben.
ezért én már tudom fosok a tempotol.
figy tegnap barátod egykerék feri olyat szopot a olasz kordé gumival de ez az bazz, a golden-tooth-tyre al hogy na pedig nem volt nagyon kopot, csak a kemény volt.
érdekes béka a riga importör nem rigával megy hanem goldentyre-al s moose al, tegna jo volt, de kiprobáltam béka xc-jet, egykerek sixdays 350 és a berget, hét a 350 erős mindehol de forgatni kell, nem olyan fasza hirtelen mint a 2t, a béka xc-je finom alacsony, lehet ez lesz a következő gépem, de alttam nagyon himbi limbi az xc.
s ami érdekes tegnap mindenki az 525-re volt beizgulva. mégs.k. is meg GGÁkis is baz. szerintem te szar vagy a motor jó... a nyuszi 5 fiam.
te csalsz.
it a biztositék..szórom a hülye vidiket mint tibibácsi a pöttyös lasztit.. http://www.youtube.com/watch?v...
a meneten is látszik a fejlódés.. elsőre csak valameddig..aztán már egész magasra..aztán meg full..mert folyamatossan tanultam az idegen motort is meg a gumit is.nem pedig folyamatossan ugyan addig.. .
mindég kicsit máshogy de 1re jobban..mondjuk akkor már a delet is elütötte az óra ugy hogy muszály volt egyre jobban
zsir.. eza gumi.ez a mitasz c-02
ez ezer éve gyártott gumi..
mezea tiéáde ze trelleborg.. csaka mitász átvette a trellét ugy ez a minta attól van.. és nem ugyan az mint a c-02! !csak nagyon hasonlatos...
de nem ugyan az.. ez a a tiéd sokkl ritkásabb és kissebb a bütyök..ezáltatl még tisztulósabb.. ami ..jó...
amúgy vittelm fel robór motrját kemény tlajos goldenkutyával.. a zarándi sártakonytengerben..mikor robi úr már kész volt tőle idegileg..
felmet az is ..cska kicsit több gáz kle mint kapott előtte a exc 350
e utána robúr látta hogya a tecnika és a gumi is képes..és megemberelte magát...
szóval az a gumi is fog csak más teknika kell(kifinomult büdösnagy gázok helyet... parasztbüdösnagy gázok
szóvala fimes is fog aa sárban csak kicsi a lapát többször kle átforgatni a kislapátolós kereket mint nagylapátolóst..illetve a gázt is többször kel átforgatni a kormánymarkolat körül..egy hegyoldalom belül is..
amúgy ezeken nem igazán kell járatgatni. gondolom nem vadi uj hengert raktál rá csak dugót cseréltél és kész . a hajtókart is minek járatni? jár az eleget. kicsit pöcögteted alapjáraton meg néha húzol neki egy kis gázt oszt gó! a vadi uj 0 km es motort se kel 3 óránál tovább járatni. a lényeg ott is az hogy 3 óránál olajat cserélj aváltó miatt is. azalatt lekopnak a megmunkálási sorják egyebek. szóval a 6 órával te már csak koptatod az öreg csótányodat és nemsoká cserélheted megint a dugót.
a nikazilos illetve nikasilos
(yz 250 1995-2007ig tuti..
fogy egy órát lehetőleg lukas legen és ekkor mennyé ki motorozni..
melegidst be ovatossan majd köröz közép gázokik szépen felváltogatva kigyorsitgatva..15 percet..
aztán állyá meg.. lehűtés...
aztán megent indillyad be.. megent közép gázokig körözgessé felváltogatva.. 15 percet.. állyá meg.. ztá mikor megent kihült akkor mehetsz vele nyélen...
azért itt mindég úg csinálták.. a zsir úly gépekkel is ..hogy egy tank benyát elmotorozgattak vele.. aztán meg -. a következő tankolás nál már eegettéjk is ...mint a barom...
4t nél én is mindé gegy tankal bejárattam a végefelé.. már néha huzgáltam ia neki...aztán a következő tank az már a normál menete volt..
a 6 üzóra az elég lesz neki...
Ezt a típust is addig kéne? Most már van benne vagy 6 Üh
amúgy meg minek is az locsolás...
de úgy léátom mindenki oda van.. be akartok rúÚgni?
szali biztos nem fog mert ő anti..alkohol..lista
Berúgtam - oszt hánytam!
Szabad- e locsolni?
hiába várom,senki nem jön locsolkodni
kb 17 fok és kicsit borongós.olyna igazi jó motoros idő
és tudod már akkor hogy ebe az a szörnyű hogy ez..
tudom ismerem..
ö is ismer
én nem akarok megtanulni motorozni..mi a lófasznak..csak élvezni akarom.. és ezzel az van.. ugy hogy nem kell kiverni a faszom hogy felérjek valahova..mert ez a gép kivari magától..nem kell neki könyörögni..
csak a tanksapkába odasuttogom.. csak mennyé föl osz majd pihizünk amig ezek szanvednek..
dörrent egyet hal-kan...leht hallan ai szépen egyenletes alapjárat mellett egy kis rábrummantást.. osz én már csak ülök ez meg visz felfelé
volt egy durva nagyon meredek zsiros felfel, s neki rontot, el engedte a gazt s az a buzi motor még tolt felfele hiaba engedte el a gazt.
az erdélyi track manager (heca) mondta volt 525-e s azert adta el mert a motor vitte fel mindehova s nem ö. s eladta és atult egy gas-ra. azota szenved, igaz 115 kilos nagy darab Jedi. De mondta megtanult jobban motorozni.
figyu,.egy sx 525tel megalázom az összes motrt.. az a szerencsém hogy nem hiszitek le..mert ha rályalyönnétek a titokramit irok mindég..kenda gumi meg sx 5nyuszi 5(meg hogy nagy tepedék legyé
ezért én már tudom fosok a tempotol.
érdekes béka a riga importör nem rigával megy hanem goldentyre-al s moose al, tegna jo volt, de kiprobáltam béka xc-jet, egykerek sixdays 350 és a berget, hét a 350 erős mindehol de forgatni kell, nem olyan fasza hirtelen mint a 2t, a béka xc-je finom alacsony, lehet ez lesz a következő gépem, de alttam nagyon himbi limbi az xc.
s ami érdekes tegnap mindenki az 525-re volt beizgulva. mégs.k. is meg GGÁkis is baz. szerintem te szar vagy a motor jó... a nyuszi 5 fiam.
te csalsz.
http://www.youtube.com/watch?v...
a meneten is látszik a fejlódés.. elsőre csak valameddig..aztán már egész magasra..aztán meg full..mert folyamatossan tanultam az idegen motort is meg a gumit is.nem pedig folyamatossan ugyan addig..
mindég kicsit máshogy de 1re jobban..mondjuk akkor már a delet is elütötte az óra ugy hogy muszály volt egyre jobban
ez ezer éve gyártott gumi..
mezea tiéáde ze trelleborg.. csaka mitász átvette a trellét ugy ez a minta attól van.. és nem ugyan az mint a c-02!
de nem ugyan az.. ez a a tiéd sokkl ritkásabb és kissebb a bütyök..ezáltatl még tisztulósabb.. ami ..jó...
amúgy vittelm fel robór motrját kemény tlajos goldenkutyával.. a zarándi sártakonytengerben..mikor robi úr már kész volt tőle idegileg..
felmet az is ..cska kicsit több gáz kle mint kapott előtte a exc 350
e utána robúr látta hogya a tecnika és a gumi is képes..és megemberelte magát...
szóval az a gumi is fog csak más teknika kell(kifinomult büdösnagy gázok helyet... parasztbüdösnagy gázok
szóvala fimes is fog aa sárban csak kicsi a lapát többször kle átforgatni a kislapátolós kereket mint nagylapátolóst..illetve a gázt is többször kel átforgatni a kormánymarkolat körül..egy hegyoldalom belül is..