Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jo estét!
Ha van egy kis hátizsákod azt tökéletesen fel lehet a pántokkal rakni a rajtszám tábla elé oszt nem húzza a hátad a sok benya meg könnyű belőle tankolni nem kell rag szalaggal baszakodni meg egy pár szerszám is elfér mellé.Viszont fasza orrnehéz gépet kapsz cserébe
Bakker, mennyit eszik neked a vas?
RMX-en 1 üzemórára szoktam 2L-t számolni, normál használat mellett, ami nálam inkább csiga tempó, power nem sűrűn van nyitva.
Lehet te végig nyitott powerrel mész "light endúróban"

Cseréld le szerintem a váltóolajat is, kuplungolni fogsz bőven
Gumiba dupla belső és nem lesz defekted
ja meg super wrc-s fékolajt se fogok venni...jó az amivel kijött a gyárból a motor... ha meg elmegy,majd "síelek" a motor mellett

húzókát kell még kötni majd a gépre előre-hátra
meg azért vmi hegymászókötelet teszek a gépre...
9,5 L a tank...3 óra ligt enduro alatt simán kimegy... ha 6órát számolk a versenytávomra ( ez csak egy elképzelés) akkor a feléig elég,de mivel k nagy sár lesz elforgatom a motort mindehol,kell a plusz 4-5liter sztem....
hétfőn kezdem a motort összetákolni,aztán még az is lehet h valóban a lámpa helyére egy 5L nitrós flakont felspanizok azt annyi

am is mindehol eggyel nagyobb fokozatban megyek,itt meg pláne azt kell
amin agyalok még,h a váltóolajat le kéne cserélnem közel 40óra van benne...de most egy új olajam van amit nem tudok h muzsikál extrémben(mert az a 7vége extrém lesz a javából) aztán h ne szopjam be a kuplunggal lehet jobban járok ha le se cserélem addig...
gumit meg akkor megvágom, poroszkálni jó lesz
ami még fosatós a defekt...nem szeretném ha amiatt kéne bármit is abba-ki-hagyni...de előre csak tublissem van...haverék elől-hátul azzal mennek,de én a sziklás patakos részen fosok h mi van ha kicsípi és leereszt... de a muszáj nagy úr, ezért meg nem veszek előre mousset...
1. Tegyél fel rendes gumit!
2. Minimum egy fokozattal feljebb motorozzál mindenhol, mint amit ránézésre gondolsz

Akkor szerintem a tankolópontig elég lesz a benya, ha elsőre megcsinálsz mindent és nincsenek fekvések
Szerintem első és hátsó sárvédőre felgumizott üveg nem esik le.
Amit még el tudnék képzelni, hogy a fejidom helyére csinálni egy speci mini tankot, 3,4L est tuti lehetne oda.
na mi zuH
itt esiksz az eső

gecsa nem értelek.. neked neem exc-d van?
akkor elég a benya.. szalinek kel aggódni ezmiatt..mdeg mondjuk ha sár lesz akkor mindenki kicsit aggód6 mert hasárban nem vagy brilir akkor azért meg tudod etetni a benzint a motorral hamar.
én ugy csináltam mikor gyagyásnak..kordésnak vittem a ebnyát. hogy a sárvédőhöz volt odakötve..nem függőlegessen állt hanem vizszintesen..még a 2,5 litkós(bruttó2,8 liter)kaólás üveget is elviszi ugy...mondjuk nekem felül van a fekete merevitő bütymürütty és oda van spaniferezve..
de ha csak páúer téppel körbekötöda sárvédőnél..akkor át nem valószinű hogy berugóztatod hogy letépje...

gumi miatt ne aggódj ..ha nem lesz rendessen bütykös akkor hozzál magadnak 30 liter benyát, mert csak egy helyben fogsz álni...
ha meg normális gumid van akkor a fogyasztásod sárban kissebb lesz tehát nem is kell benya...az exc be
igen! azzal csak az a baj,hogy a menet közben a flakon alja kidörzsölődött aztán,ha zé nem veszi észre akkor elfogyott volna az összes nafta...vagy akkor alá is kell teni vmit... am tényleg kidörzsölődik a sárvédőtől...a 125ön jgy volt
Nem nyit automatikusan. Azt csak akkor használod amikor feltöltöd vízzel, hogy ki tudd légteleníteni. Amikor felforr akkor csak a sapkánál engedi el a gőzt, de mivel hogy, egy vízkör az egész, így a másik hűtőből is kimegy a nyomás.
ráállítod az első sárvédőre a flakont,úgy hogy a lámpához tudd szalagozni....
aludtam nyugi,nix hiszti... de szemem a pályán lesz és aki Aból lejön B-be az ellen óvást nyújtok be a végén
de am meg yha ennyien úgy gondolják a lentebb lépst,lehet nekem kéne fellépnem az A-ba
szarok bele,megyek a szar dunlopommal amit még meg se vágok! olvasod Feri? meg se vágom,mert annyira kopottt hogy úgy is mindegy..majd megyek a csikeen... ha lesz... de azon kezdtem el tovább agyalni,vajon mennyi plusz bengát vigyek a hátizsákomban? sztem a 2,5lityó kevés lesz, de ha teszek az ivós részbe 2lityit vizet, akkor mellé már csak a 2,5es pepsiflakonba fér a benga... ki kell találni neki egy frankó helyet a motorra +egy 2,5 flaska helyet...ronis? erre nincs vmi jó ötlet az ötelttáradban? jól jönne! hátsó sárvédőre szoktam szalagozni,de idő után elengedi, itt még a sár is jól betapad majd azt hamar leesik...

vagy övtáskába kell teni 2x1L vizet, a hátitatyóba meg 5L benga...


am tankolóponton mennyit lehet tankolni? csak a motorba,vagy megtölthetem a kupáimat is? nagyjából fél távnál van a tankolóspont? inkább ilyeneket osszatok már,meg én sem voltam még ilyen versenyen,meg sztem a sok titokolvasó közt is van ilyen meber akit ezek a részletek érdekelnek!

motort hol tárolják majd este?vagy mindneki lakatolja az autójához?vigye a szállásra?

gabesz? hozod a mosód? mert dobnék majd pár 5centest egy jó mosásért na de komolyan? másnak eléggé kellemetlen lesz még az a plusz 40kg sár a motoron...
Köszönöm válaszod

S mi a helyzet a forrással? Amikor már rotyog a cucc, akkor automatikusan nyit ez a légtelenítő azon az oldalon, ahol a sapkánál nem tud lefújni?
Jó napot!

Minden elismerésem annak aki elmegy a HECA-ra ebben az olvadó hóban hajtani Sárban/takonyban lehet menni, sáros sziklán is, de az olvadó 5 centis hóban kis dombokon annyit tornásztam felfelé a motoron, mint még soha A gumi az feltol, ha odafigyelek a tapadásra, de akkor is elképesztő mennyi súlypont áthelyezés kell, állandóan elcsúszkál oldalra, lehet még is számít a forgásirány a RIGA-n
A havas fán viszont meghal a RIGA, bár szerintem az összes gumi, kivéve a csavarost Azért fajin volt végre hajtani egyet, még ha csak bejáratós menet is volt
Motort még kicsit állítgatni kell, nem az igazi még

Pár tájkép
jimmy....
Amikor feltöltöd vízzel, akkor alulról felfelé emalkedik a vízszint a beöntő nélkőli hűtőbe és ha felül nincs összekötve akkor nem tud távozni a levegő. Ami nincs összekötve, azon szokott lenni a tetején légtelenítő csavar.
valami azt sHúgja hogy nem mész te egyedül.. lesz ott titkokolvasó..mert 1cő csak felveszitek a kabcsolatot
legalább gyakoroljátok a sarat
szali ne halyoly le ért e ez csak öt szentes..dobálom, mint tibibácsi a pötjös labdát

ha holnapiról kérünk vidit...
mert amúgy senki..senki nem hiszi el hogy ki mertél menni ilyen NAGY shárban

én sem merek..mert mint mondtam már 5 napja a 7 vége és a lyövő hét első napja az a lotsolásé...majd ha neked is lesz fiad..majd megtudod...
amúgy jó halytást...
holnap ha találkozunk a várnál ot legyél...edzed mert ez a sáros téma.. nem ment a múltkor sem..tudod
és aki racerkodik az csak tolja már fel ha másnem ne csak pakolja alul a fadarabokat
http://www.youtube.com/watch?v...

már a sztárolástól el vagyok mert 300
http://www.youtube.com/watch?v...
mekkroa .ülye vagy ..hogbeszélsz igyszlival ez a kérdés még kérdésnk is QrwadÚra
há hogy lenne kockázatos...

szali
állyá mán le..mert:
nem unod még azt a fos mitasz egszrtémet fényezni? bazki vedd már észre hogy fél éve minden egyes kurva nap beírkálod ugyanazt a fos dumát.8ehejett még csak tegnap vetted de már fényesebbre nyaltad mint annó frensziszt..mikor még együtt jártatok kinem szarja le a gumidat? amúgy magamnak egyet vettem a mitasból. a többit ervinéknek viszem. leszarom hogy jó vagy nem. tanulmányozgassa képen a faszom se érdekli! majd ha látom élőbe esetleg ledarabolok ezt azt vagy beszögezem.vagy kihajítom a kukába a bringa mellé. akadj már le a fostalicsa motorod (esigsz 300mÚÚha brúha...haha..he )..és a mitász fingomsincscsaka románok tolják vel az erdőt eksztrémben ..de nagyon ..gumid és a szarod fényezéséről! senkit se érdekel.

sajnos az idézt átirása nem teljesen let hibátlan de azért rajta voltam a szerkesztésen és jó is:-)
attól függ ki mondja.
Érzi a vasat a gyerk, ezt több helyen bizonyította már.
Pl ez se semmi.
http://www.youtube.com/watch?N...
Láttam már, akárhányszor nézem, mindig azt mondom őrült.
OK, lehet tényleg volt az alján elég kiguruló, de akkor is nagy bátorság kell hozzá
A csávó egyébként taichi tanaka.
Az igen még ha felfelé menne a motorok ára megérteném, de így
Úgy hogy még nem mentetek a gumival, mások elmondása alapján nem kockázatos feltenni versenyre, hogy akkor próbáld ki?
simán lehet. én is ismerek aki behozta amcsiból a motort pár éve ott áll a garagéban le se szarja. közbe meg eltelt vagy 4 év. még vett rá vagy fél milláért extrákat is aztán 2 x berregtette a garagéban hogy jaj de szép jaj de jó ráülni meg azóta se ült rá. na abban sincs tüöb mint 2 üzemóra de még a kereke sem fordult körbe kettőnél többször.