Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt a mondatod nem tudom megfejteni:

"nem TE, siman a cikket letöltöd a gépedre s lementem egy mappába.
s utána nézel több forrásról."

Én letöltöm a gépemre, te lemented egy mappába a gépemről és én utánanézek több forrásból hogy te mit csináltál?
ezek a tipus evolucioi

Köszönöm a választ, ez logikus

Akkor már csak az a fura, ahol nincs, oda miért nem tesznek?
Pl RM250-esek esetében nincs, gondolják a krossz motort úgy se főzik meg?
A GG meg még érdekesebb, ha elforr a jobb oldal, akkor mi van?

Megnéztem újabb GG-ket azokon már van
Egyébként érdekesek a hűtő tervezések, sok esetben teljesen más a be és kiömlés, van ahol önállóan megy a két hűtő, nincs összekötve, vagy vannak még csavarok rendesen

Pl a GG EC az ilyen.
ha forr, gazosodik a akkor ki tudjon gozolni a kupak fele
OK, de minek teszik rá?
Pl. GG EC-n nincs, mondjuk az más nem átkötős, hanem 2 fel és 2 kimlős külön van a két hűtő, RM250-en nincs, meg RMX-n is csak a verseny változatokon.
Mindig szidod a japo mernokoket,akkor vajon miert?egyebkent a roman,eszkimo mernok is ratenne szerintem
Hűtőmesterekhez egy kérdés

RMX hűtőn felül a hűtő tetején is még össze van kötve pluszba egy vékonyabb csővel (kék). Azt vajon minek tették rá a Japi mérnökök? Van valakinek tippje?
A be meg kiömlő és a két átkötő egyértelmű, a kék gondolkodóba ejtett.
én is felraktam a 760-as kendát jó pár hete.....a nagy sárban is fogott jól....azt nemtom mennyi nyomás van benne mert sosem mérem...
ha jól betudom nyomni kézzel a külsőt az nekem megfelelő.....itt a bikkben

és csak 13 000 péz volt.....igaz kicsit széles...120-as krossz
Szerintem tuti módszer, bár a kenést még sose alkalmaztam.
Nekem azóta, amióta dupla belsővel megyek elől-hátul, tüskés defektem nem volt egyszer kaptam egy 100as szöget, de annak aztán mindegy mi van fent
Nagy pelyhekben úgy szakad a hó, mint ahogy az eső szokott

Motorbejáratás szakadó 15-20cm-es hóban? Pedig muszáj lesz, ha már összeraktam Bár bejáratni helyben is lehet a fészer alatt
Köszi a választ.
Máris okosabb lettem.
Ez elviekben működhet,sőt ha viktor írja akkor biztosan úgy múkodik. Biztos készül a versenyre.
Hajrá Viktor!
Van a rendes belső, amibe levegőt fújsz.
Ezen van egy másik belső, amit középen félbevágsz és ráteszed, mint egy paplant, majd így rakod bele az egészet a külsőbe.

A Viktor-féle módszer szerint meg kell még kenni a levegővel fújt belsőt, hogy el tudjon csúszni, azaz ha a külső megfordul a peremen, a levegővel telt belső a helyén marad és nem tépi ki a szelepet, de ez csak neki kell a pille súlyához
Nekem 1 darab vakszeleppel se szokott megforogni a RIGA 0,3 on, mondjuk én alig nyomok 68kg ot
Azt,hogy érted,hogy dupla belső?
hály.
na látom pörögtök
felugrott a kendaki gumi.. megforditva olyan éls.. el is vágtam a ujjamat...
az úl felylesztés mi csak nekem úgy a belső beszilikonzsizása szelepszakadás ellen... ugy ment fel mint az vazelinos pinát
minden fele folyt ki a kezemből..ezért r3emélem szépen el is fog csúszni belül anélkül hog kiszaggatná a szelepet. .

békáéknál ez bevált..duplabelső szilikonzsirban csúsztatva
0,3 leengedtem.. ugyhogy nagy baj nem lehet

szép az idő..van vagy 8-10 fok
ugy latom ragados a hülyeség ! csak elég bejelentkezni a forumra.

nem TE, siman a cikket letöltöd a gépedre s lementem egy mappába.
s utána nézel több forrásról.
Te letöltötted az internetet a gépedre!
Kéne már tavaszt rendelni Feri ez ügyben nincsenek ismerőseid?
Ezt még gyakorolni kell ezt is mint sok hisztit megugrani a legegyszerűbb, csak nem árt figyelni a gyorsvonatra
Jó napot!
ügyesek......de egyik sem ment a b nyomon...
ez simán megoldhato... letolod a gatyádat ráfekszel a hora bele dugod a pélodat ..esetleg még mozoghatsz is hozzá.... a hatás nem marad el...
na meni kéne melozni . keresni egy pár 5 centest. itt még hó van aradon is 20 centis. szopjon le.
az régen volt. akkor még hittem neki. aznap hazudta végig az utat . aztán mikor kiértünk közölte, hogy amit eddig beszélgettünk az egy szó sem igaz.