Reggelt!
Kösz a kesztyűt zsír
Ha már kint voltál oda adhattad volna lefagyott a kezem
Enivéj
Köszönjük CSANI-nak a tegnapot meg a türelmet ami valljuk be kellett hozzánk
Csanánd a legjobb fej túravezető a zarándban
1 jó tanács annak aki gumi témában elveszettnek érzi magát
lófasz gumi márka minden gumi jó oda csak új legyen és kellően lapos
És ha valaki még egyszer azt mondja nekem hogy jó az a kopott fimes megvágni sem kell akkor azt én vágom meg
Itt jelentkezik a Haz(ud)os ZsirTV igazán most fogtok fogat vicsoritani meg dühöngeni de ide egy kép sem vidi nem kerül be a HECA verseny tegnapi élményeiről. Hanem a fécen fent lesz a beszámoló a képek a prologrol, a videok s képek a trace (útvonal). Tegnap szalagoztunk, végig mentem majdnem a Siria-ig tarto B nyomon a fiukkal (szalagoztunk), az A nyom ha lesz sár A++ lesz. S olyan durva a verseny hogy a B feljárok sár esetén A+ osak.
Kikérték véleményem egy két helyen milyen az A s mondtam az A++ Jarvisnak is.
egy képet berakok a kedvetekért meg majd a facebook linket.
miket nézel te? big ámerikában komoly üzletág már a geddonra valo felkészülés... mondjuk a nagy töbség először a fegyvereket veszi meg, szoval ha beüt a krach ott jo sokan kinyirják majd egymást....
nem tudom végezhetett volna a végén rosszul is mondjuk rá rongyol esésben ülve saját jobb lábára. vagy beakad a gumik köze az első kerék s elöre repül supermanban.
vannak neopren cuccaim a komplett ruháig, de azokat csak vizen használom...
de ha valaki fogyni akar felveheti ruha alá... garantált az eredmény...
amugy nekem teljesen jol mükszik a plus szatyros történet, a hőt nem engedi ki faszán bele dinsztelődik a lábad jo melegen... volt hogy duplán huztam fel, amugy a neopren is ugy működik hogy a tested hőjét tartja benn, az alatt mindig van egy kis vizréteg.
Köszi a tippet, van centírozó eszközöm hozzá, ki is tudnám vele húzni, ha csak el lenne hajolva, de nem, ez csavarodva van, hullám lett a tárcsában, mert egy faszkalap volt aki tervezte, ilyen fos után gyártott szart még nem láttam. Nem értem miért kell így elgyengíteni egy féktárcsát
Szóval első lépésben sík asztal és kalapács, majd utána jöhet a centírozás
hagyd a helyén a kereket...
forgassad szépen..a kisbuksi fejed meg tedd úgy hogy a tárcsa sikjában legyen a szemed és a féknyeregnél azt a távolságot lásd(felűröl nézed... szemből felűről)ahogy a féknyereg fékbetét támaszójánál..van kb 1-2mm a tárcsa mellett jobbról is meg balról is...
látod?
ha ez em van forgasd a kereket..látod hogy a tárcsa hol jobbról hol balról közeldik ahozt a merev fékbetét támaztó konzolnak..na.. nézd meg hogy hol mekkora a görbület..majd egy jó erős francia kulcsal..de lehet vizpumpa fogó is...szépen a megtalált helyeken..szépen kezd el a visszafelé hajlitást..
de éssze mert azért nem olyna nehezen görbülnek..de erő is kell..
szóvaé rátámasztol és megnyomod...
aztán(az után..)szóval aztán...megent körbeforgatod.. nézed hogy javult e.. vagy szart csináltál..mert mondjuk túl erősen vagy szar helyne nyúltál hozzá..szóval ezt addig kell csinálni..amig az ütés 1mm belülre kerül..azzzal azért már úg dolgozik a fék hogy nem veszed észerea a karon hogy gebasz van..
ha ezt nem érzed a magadénak ....akkor vegyé úly tárcsát...
hiddel ez könnybeb és gyorsabb igy mintha kiszeded és egy tükör asztalon elkezded méregetni hogy hol is kéne meookrát odabaszni...
mert van olyan is hogy a tárcsa maga sikban vannak tűnik csak az egyik másik lába ál kifelé...
na zaok a kifelé álló lábak...azok ha a helyére van felcsavarozva a tárcsa (a keréken)akkor azok szépen fogják agukat.. egysikba kerülnek mikor felhúzod a tárcsát kerékagyra..viszon az igy egysikba került lábak fogják és az amúg futfelületen egyenesnek álló tárcsádból csinálnak egy 88as tárcsát..
ezért mondom hogy a helyén az egyszserűbb és a jobb is..
már a romániai tapasztalatok szerint..IS
egész napos motorozásra nekem ez nem jött be
az első fél-egy órában még faca volt hogy nem az átázott csizmába kellett belebújni de utána ugyanolyan fázós lettem
ezeket a neoprén zoknikat nem próbáltad? csizmában nagy királyság nem tudom milyen lehet zokniban
csanád 1 tanács a téli motorozásra... mielött beledugod a lábad a csizmába huzz rá egy nagy erős pl plus-os szatyrot és ugy vedd fel a csizmát... nem fog annyira átázni a lábad, és a nejlonba faszán melegen marad....
mond6om zsép idő van igy március 20-on ötödikén
és egész 7ten ez lesz...
de a 7végén..de inkább későbbmár meg it a thawasz...15-17 fokok...
de a hó még ked szerdán jön .. kint is.. aztán meg pénteken tetemes mennyiségű tsapadék... ami remélhetőleg nem hó és elmossa a havat kint
és ha még a jövő7en még eski egy kicsit.. csütörtök felé...hát bajba lesznek sokan. . az tutti
de nem úgy bajan...mert lehet választani hogy A..or B ..de ha valaki túlbecsüli magát....azt a NAGY és kemény faxát... akkor lesz bajban
PP van ráírva, ez azt jelentené, hogy plipropilén?
Előre is köszönöm az infót
Nem utángyártanak RMX250 98-ra hűtőtakarót(RM250 nem jó rá), gyárit meg nem veszek re csilliárdért, enyémet meg csak a matrica tartja össze