Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jájj viktor , te el szoktál olvasni magadon kivül mást is... probáld meg nem nehéz...

mellesleg mesélj már arrol az általad agyon fényezett nagyobb vizpumpa keréktől hogy szoktál forrni... esetleg kérdezzük meg Gabit is tényleg igy van-e...


lassan leirom még egyszer mert látom nem érted amit irtam....
nem azt mondtam semmit nem ér.... hanem azt hogy nyilván valamit segit, időt nyersz vele, de nem csodaszer, főleg az egyhelyben állos sziklás küzdelemnél....éééééééééérttttttttttteeeeddd?

az igazán jo megoldás a ventillátor, akár mindkét oldalra... akkor lehet sokat küzdeni..... ennyi.

zsiráf az nagyon ritkán , max összel-télen fordul elő hogy tele rakja dzsuvával a hűtő elejét, de megjegyezném neked mint szakértő szerelőnek, a ventillátor MINDIG elsziv, és nem fuj!
Kinn nem volt se ventillátor se tuning vízpumpa se extra big rotor se nagy hűtő azt mikor kérdeztem hhogy mi van ha beáll a patakmeder alján a CRF akkor nem értették.. azt mondták ott rohadjon meg I buy a new one) na?
tuning hűtőhöz mai amúgy is lassú ráamlással van..mert ..ez a 130%felületel van..(30%nagyon mint a djári!)
ehez a a gyorsabb viz ez meg akkor még 100% javul.. úgyhogy valszeg le kel dugóznom az egyik hűtőt ..mert lefaygna az a szegén 4t...
az vagy ..6-7 mm rel volt megemelve...
zsiráf..
vigázzá nagon wigázzá
csák roniksznak ..mindég..ismétlem.... igaza wan
tiszta húlyék vagyunk hogy nem gizgazzal nyomjuk..
de ez van bálylint... dont angry for me


a pówerpártszosok ra sem szabad haragudni...mert buksi mind...
azért a ventis sem kutya...
de láttam már exc 450 ventillátorossat forrni...robúrnál ez volt..
2010exc 450..aztán látta a kutyabergt amin a nagyvizkerék volt és én meg...
aztán póverpártcból vett tunnying vizkereket
aztán sosem for meg..pedig robúr nagy küzdő
Én semmit nem látok, nem tudok...ezt a cuccot a német Sommer-KTM fejlesztette ki, és én anno 35.000 papírért vettem egy szettet. Én leírtam a tapasztalatomat, aztán mindenki azt kezd vele, amit akar....ha szaros a hűtőd, ergo eltömődtek a lamellák közti nyílások, akkor a ventilátorodat is feldughatod...
amugy létezik olyan cucc + vizpumpa, amit simán a vizcsőbe raksz bele olyan mint egy patron , és ott gyorsitja meg a vizet ahol már lelassult a hűtötöl-csövektöl....
azt is ilyen mexikos félsivatagos helyekre ajánlják az okosok...

gondolom te már láttál olyat
nyilván ér valamit, és ahogy viktor is irta aki időt nyer az az időnyerő....

mindenesetre párszor már leirtam, szerintem (sok helyen lehet erről olvasni) a nagy lapátos vizpumpa előnye főleg olyan helyeken jön ki mikor nagy tempoval motoroznak geci melegben, ilyen sivatagos, Baha tipusu versenyeken....

viszont ha csak az egyszerü paraszti logika szerint gondolkozol, amikor helyben motorozos sziklás patakos felfelében küzdesz, keringetheted te fénysebességel is a folyadékot rekord tempoban elrántva a hengerfejröl, attol még nem lesz nagyobb a hűtőn a hő leado felszined 1 mm2-el sem , márpedig ott hűl le ugyi.... de még extra szelet sem generál a nagyobb vizlapát....
olyan fitt vagyok,ebben a nagy bűdös zimában bent ülők a meleg lakásban duruzsol a kandallo, az elöbb ettem meg a szilvás derelyét, mindjárt megnézek valami filmet.... mindezt szőrös macko gatyoban...

video nincs rola... elég ha elképzelitek..
nana kérem szépen , azért gondolkozzunk logikusan...érzékeny játék ez, akármeddig nem szükitheted le a vizteret , meg az átáramlo lyukakat mert akkor nem jut elég hűtőfolyadék be, osztán nincs ami elvigye a hőt.....

amugy szerintem sokkal inkább azért van kis viztér az újabb hengerben mert alkalmazzák a kevesebb anyag, ergo nagyobb hő, sűrübb meghibásodás ,ergo több fogy elvet...

amivel nincs is addig baj amig van tempo, és a vizlapát is forog rendesen....
tudjuk hogy te sokat sexelsz azért vagy ilyen fitt
http://www.youtube.com/watch?f...!
küldöm az értékeket
aki nem eszik az éhes marad..
aki nem öltözik fel a meztelen marad...
aki nem sexel..... na az nem én vagyok...
Mindenkiét nem mondtatok ellent
Nagy vízkerék meg ventillátor

Nekem max ventillátor lesz, ha lesz
most akkor kiét fogadod el?
Köszönöm a válaszokat!
igy akkor most ez nem épül vissza a 7végén..mert megvárja az úly cuccot
na..nekem ez volt régi..ez 3mm rel volt magassabb a gyári lapáttóll..ez kb 45-50%ot jelentett!...a gyári az 6mm magas lapátu volt a kilépő élnél!
de ez amit zsiráf berakott ez valami német cucc.. ez 9mmrel megassabb..ezt nem a schufnitunnyingba kisérletezték ki...mondjuk az ára sem annyi volt mint az enyémnek..de nekem kell ilyen...
megint megnéztem.. nagyon..nagyonnagyon profi a cucc
ez csak vick vót..egy úlyfajta..4 centes....

zsiráf...
én el vagyok ályulva tőle.,. meg szerintem m,ég sokan mások is el lesznek...
van egy pár 450-520-525-540 aki tutira vevő lesz rá..én is az leszek.. csak készüljön el a cucc
witanix
akinek kell az vesz ilyet..akineke nem az meg..
az meg gas gas-t vesz
figyu..
te nem tudhatod..

de használhatod
Ronis! Ez örök vitatéma marad, de én azt tapasztaltam, hogy a nagyobb teljesítményű vízpumpa, és a spec hűtőfolyadék többet ér. Mert ugye a ventilátor is hiába teker, ha a hűtőd tiszta dzsuva elől. Szerintem (is) ha minél gyorsabban elviszed a forró vizet a hengerfejből, akkor kisebb a megforralás esélye...nekem EXC 520 volt, 540-es hengerrel, ilyen pumpával, és működött.
kátélyem..
a 2t látszik a legjobbna.. az úlyakon úgy el van vékonyitva a viztér a henger mellett. épp csak van!
ez is azért van..hogy ne melengesse feleslegessen..hanme hűtse le és a forróviz mihamarabb húzzon a picsába
déw
okos vagy..
a jbs féling..iletve részing is leirja.. az a cél kevesebb legyen a viztér viza de gyorsabb az áramlása hogy a hőt minél jobbna elhordja.. a hűtő hatásfoa annál nagyonn minél melegebb a viz..de azért igy is felforr ha nincs semmi sebesség..de a kis sebességű haladás IS már elég hogy elhordja aa hűtőről azt a nagyon forrón leváló levegőt

eddig az enyém ami volt... az 3mm volt megassabb mit a gyári..és az is szépen megoldotta
..időt nyertem vele..
és aki időt nyer ...teret kap..
aki teret kap.... lehetőséghez jut..
aki lehetőséghez jut és él vele az meg ügyessen továbbhalad..
aki továbbhalad az sebességet kap..
és aki sebességet kap....
az akkor vissza hűtést kap .
és aki nem áll meg a szétfőtt motorját lehűteni és dűtögetni vbele a drága vizet!az megint időt nyer...ami a racén...egyre kissebb hejértékes számokat jelent...
Mindenki szereti ot,csak neha nem jon at neki.


A haveri kore Vitez Laszlonak hivja,tenyleg hasonlit ra.