hihetetlen,.. de sehol nem találok rola egy videot sem...
vagyis hát a fimtv.com -on lenne rola video napi 5 euroért meg lehet-ne nézni.... lehet hogy a youtube-os privát videokat is ők tiltatják le... faszom kivan ezzel az el anyagiasodott világgal....
"We can’t forget the excellent 5th place of the Rookie of the Year, Kornel NEMETH (H – KTM) and also the 9th overall rank of Daniel GIBERT, revelation of this French finale."
vespák nekem is tetszettek egészen addig amig nem volt... iszonyat nagy csalodás.... lofasz az egész. a teljesitménye a béka segge alatt két emelettel, fék minden lofasz... az a korány válto.... ááá egy vicc az egész
gyakorlatilag az 50 ccm nem hozott fel az utcába...utolso otvar 20 éves yami robogo meg 2 személyel....
főtengejszimeringet is egyszerű előhozni...
4dik nagygázról visaszaengeded motorfull motorfékkel(súber alaphelyzetben) kis fordulatra ahonnan még azért 4dikben megy.... onnan meg jóél lenyelezed...ha akkor nagy füst és hörgés van ..az egykerékreállitó gyórsulás helyett kkor az ft szimering....mert motorféken szegény motor mindenhonnan szivná magába a levegőt.-. és ha sza a ft szimeringa kkaor a forgytyúsházból úgy berántja azt ami épp ott van mint a fény...és ott meg ott a mindenfelé frecsegő olaj...
ez tipikus.. fhőtengly szimering..vagy más..
de pl lefelében az olaj előre folyik és ott akkor dúsabban benyalja...persze hogy füstöl mint a barom...meg nem is indul...az alapjéárata ia befolyásol az hogy a keverék még kap +olajat..
a másik az úszószint.. de nem valószinű.
döldtsd meg a motort 45 fokban ..ha épp kezd fúlyni a túlfolyó akkor az normális..30fok és 60 fok között jó..kb...60 fok alatt már túl alacsony.. 30 fok felett meg túl magas a szint..lefelében a tl magas szint okoz6ja a problémádat...
olyan si van hog 1szerűen a tű már kész van és a kis rugós rudazata nem mindég dolgozik jól.. akkor a szint is ugrál nem kicsit...(a kis gumifejes tűszelepről van szó.)
fefe... miota van meg a motor ..? elötte nem csinálta, hibátlanul ment, vagy esetleg most vetted.?
ha most vetted... és ugy jöttek ezek a bajságok, akkor probálj rá egy másik karbit, lehet hogy a tiédbe belekontárkodtak, ki tudja... de igy lehetne a legrövidebb uton kizárni a karbi bajt...
sokszor találkoztam olyasmivel hogy a fuvokára irt méret sokkal nagyobb volt... stb..
kuplung felőli főtengely szimeringet is kicserélted,? mert sok olajat nem fog onnan enni főleg ha csak kezdődő még a jelenség , szoval az nem mérvado hogy nem látsz belőle eltünni , lehet csak cseppeket sziv be az már elég ahoz hogy prüszköljön az olajtol mint atom... mert első körben még arra is gondolnák...aztán lehetne valami fals levegő dologra gyanakodni...
pedig milyen jo fészbuk arc lennél...