Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát Viktor kaparnod kell , mert Zsir Frensziszröl már utcát is elneveztek egy verseny pályán... neked meg még a rendes nevedet sem tudja senki....

pedig milyen jo fészbuk arc lennél... elképzeltem a jövőt ahogy megküzdenétek egymással a félcbukon a több lájkért... sweet future..
hihetetlen,.. de sehol nem találok rola egy videot sem...

vagyis hát a fimtv.com -on lenne rola video napi 5 euroért meg lehet-ne nézni.... lehet hogy a youtube-os privát videokat is ők tiltatják le... faszom kivan ezzel az el anyagiasodott világgal....

az biztos hogy a sportnak ez nem tesz jot..
"We can’t forget the excellent 5th place of the Rookie of the Year, Kornel NEMETH (H – KTM) and also the 9th overall rank of Daniel GIBERT, revelation of this French finale."

Forrás: A fourth crown for Taddy; http://www.fim-live.com/en/spo... [2013.03.10]


"Final Championship Standings
1, Blazusiak, KTM, 162 (fourth indoor world title)
2, Knight 130
3, Walker, KTM,119
4, Alfredo Gomez, Spain, Husaberg, 99
5, Kornel Nemeth, Hungary, KTM 89"

Forrás: Taddy Blazusiak takes fourth world superenduro title; http://www.ktm.com/news-events... [2013.03.10]
2013
Szarkáspuszta EC
Képek:
http://www.enduro-vilag.hu/gal...
nekem az újabb fajta az 125-ös volt de az piszok erős volt,nagyon szerettem
na ezt tudja meg a rendőrség
robogó 2 személlyel
vespák nekem is tetszettek egészen addig amig nem volt... iszonyat nagy csalodás.... lofasz az egész. a teljesitménye a béka segge alatt két emelettel, fék minden lofasz... az a korány válto.... ááá egy vicc az egész
gyakorlatilag az 50 ccm nem hozott fel az utcába...utolso otvar 20 éves yami robogo meg 2 személyel....
sziaaaaaa
ráérsz most irogatni?akkor megyek "oda"
lehet Home video
vik, én probálom megnyitni a videot , de nem engedi, azt irja privát video...
jövőre meghívlak,mehetünk együtt
déw..
hola zsirferi hajtásos beszámoilód?
merre jártatok most?
vidik...?
silyessé mert múlik az idő .
fefe..
te is ismered csandit?
az oroszházi p-rémet
a 300-350ig exc sx-f ek balyn-okát
főtengejszimeringet is egyszerű előhozni...
4dik nagygázról visaszaengeded motorfull motorfékkel(súber alaphelyzetben) kis fordulatra ahonnan még azért 4dikben megy.... onnan meg jóél lenyelezed...ha akkor nagy füst és hörgés van ..az egykerékreállitó gyórsulás helyett kkor az ft szimering....mert motorféken szegény motor mindenhonnan szivná magába a levegőt.-. és ha sza a ft szimeringa kkaor a forgytyúsházból úgy berántja azt ami épp ott van mint a fény...és ott meg ott a mindenfelé frecsegő olaj...
ez tipikus.. fhőtengly szimering..vagy más..
de pl lefelében az olaj előre folyik és ott akkor dúsabban benyalja...persze hogy füstöl mint a barom...meg nem is indul...az alapjéárata ia befolyásol az hogy a keverék még kap +olajat..

a másik az úszószint.. de nem valószinű.
döldtsd meg a motort 45 fokban ..ha épp kezd fúlyni a túlfolyó akkor az normális..30fok és 60 fok között jó..kb...60 fok alatt már túl alacsony.. 30 fok felett meg túl magas a szint..lefelében a tl magas szint okoz6ja a problémádat...
olyan si van hog 1szerűen a tű már kész van és a kis rugós rudazata nem mindég dolgozik jól.. akkor a szint is ugrál nem kicsit...(a kis gumifejes tűszelepről van szó.)
majd holnap után irigy-keddek
humoros vagyok mit gy zsák szotyi
fefe... miota van meg a motor ..? elötte nem csinálta, hibátlanul ment, vagy esetleg most vetted.?

ha most vetted... és ugy jöttek ezek a bajságok, akkor probálj rá egy másik karbit, lehet hogy a tiédbe belekontárkodtak, ki tudja... de igy lehetne a legrövidebb uton kizárni a karbi bajt...

sokszor találkoztam olyasmivel hogy a fuvokára irt méret sokkal nagyobb volt... stb..

kuplung felőli főtengely szimeringet is kicserélted,? mert sok olajat nem fog onnan enni főleg ha csak kezdődő még a jelenség , szoval az nem mérvado hogy nem látsz belőle eltünni , lehet csak cseppeket sziv be az már elég ahoz hogy prüszköljön az olajtol mint atom... mert első körben még arra is gondolnák...aztán lehetne valami fals levegő dologra gyanakodni...
király hely irigykedek...