de hogy is ..
végig gondolta nagyon is...
csak itt mind rályaugrottunk ere a fényelsnek látcó öt centesre..ami valójában csak egy 1 márkás ..ami már régen elvesztette a fényétt..
hamis csillogásra szaladtunk
mindég ismondtam..rendes srách ez a szali...
nem várja hogy éhalálba hunnyon el aki dolgozik neki..és kap csokit...
ugy lehet a hegybe ő is ezért vezeti a nAAgy motoros tsordákat
csoki. kéne a henger. de kelleene ,hogy te megnézd. nem veszek semmit látatlanban. ha te azt mondod jó és megmondod a méretét akkor rendelnék bele dugót. mérettől fügöen. oda tud kerülni hozzád? és ha minden megvan akkor mennék föl érte és rendezem. vinném a pover fedelem is ,azt meg ott rádobnánk. vagy az egész motort. majd én lebontom. csak pattintsuk rá és kicsit ránézni a karbira. persze nem akarlak dolgoztatni. pláne nem ingyé majd viszek csokit .
. .
hát akkor nálad összetetebb volt a baj mint a kiszel családban a nagylánynál..a tüncinél
förszt problem:
kis tank..eleve kevés benyával mondjuk ha nem sziv anyit mint a szalié akkor elképzelhető az hogy elég a 9 liter de szali meg ezt azzal kopenzálja hogy rövidebb ideig élvezi a pályát(mert a nehéz helyek kutatása helyett rippsz ropsz átsuhan az A nyomon... és ez által kisebb ideig fog a benzinje ugyan azon kilóméter alat...de a 9 liter akkor is nagyon kárcsú..nem indulhatsz ki abból hogy dzsárvik megcsinálja 3 óra alatt akkor te 3 és féllel elleszel
szekond problem:
nem figyelted hogy 1cő csak elment a qplung holDth lyátékod és már csúszik is
ezt akkor csokiék vették észre
szegény lyamóha..akkor az olajat azt elég jól kinyirtad
törd problem:
a guminyomás 0kilenc nincs az az endúró gumi ami 18asban ezzel jól küzdene...talán ha a belsőre közvetlen ragasztanál bütyköket....de még úgy lehet az az oldalfalkeménység is sokkk volna
a sikdzdélyzi is..ami aztán 0oldalfalkeménységgel van...max 0,7 mikor egy kroccgumi 0,5tel van...
de én a kenda k771 vagy k774(mert ezt a kettőt használom-tam) akkor a 771volt...19colosvan... első nap 0,3 volt..másnap 0,2!
fater meg a fefe állt mögöttem vasárnap..és mondták hogy há viktor ez lukas...
á -mondom- dehogy csak kellően lapos ...
mondja fefe
ez nem birja végig a racét...elfordul a szelep és kiszakad...
há -mondom-remélem nem...de azt hogy kicsipeném arról ne is gondoljatok...
mondjuk azt tudni kell a 2 nap az olyan szinten szétbaszta a guit hogy mert a 0,2 az azért már valjuk be kevés volt...nagyobb tempóban nem mert merten nekikmenni a szikláknak.. mert hallotam a felnit hogy nem egyszer lekopan
de két papuccsal de kiszakadás mentesen túlélte...viszont a k 771 az füvesben nem fog semennyit...a k 774 az meg ott is
+771 az nagyon kopik meg szakadozik is a bütyök ha sziklásan beakad...a 774 az meg nem..jobb az élettartama is csak ezt oldalt okosan meg kell csipkedni a bütykeit.. 3ból egyet kivágni az endúrózáshoz
ádi. ez háború. nem érdemes puska nélkül elmenni a lövészárokba! vagy ha ilyen gyagya vagy legalább egy kést vigyél magaddal! ne egy bottal hadonásszál kifelé és kiabáld hogy megöllek benneteket!na jó nem mondom, nálam is csak egy vizipisztoly volt.
Sose használok nyomásmérőt mivel nincs is.... De aznap a szomszédtól pont elkértem mert ott méregették. A 19 es kerékről meg annyit hogy pont hogy szarabb mert nincs a guminak ballonossága De nem is érdekel. Megyek és jól érzem magam a többi mit számít....
Nem számít hogy mit mutat a nyomásmérő, de a gumidat be kell tudi nyomni. Lehet hogy 0,9 jó egy endúró gumiba szerinted (szerintem kurva sok) de te 19 colos kerékkel krosszgumival mentél aminek kemény az oldafala. Tehát ha végig akarsz menni, akkor le kell engedned. Pont te bizonyítottad be mert ahogy te mentél úgy képtelenség volt. Olyan volt a gumid mint a beton.
Mind1 idén még okosabb lettem több tapasztalattal majd meglátjuk mi lesz! CSak ilyen körülmények közt tud tanulni az emebr illetve ha határait feszegeti a motor tudásának.. Pl fékolajforrások stb stb :) IDén sok okosság lesz a motoron változtatva :)
Azért az igazsághoz hozzátartozik hogy Show beton kemény gumival ment és folyamatosan csúszó kuplungal mert nem volt semmi holtjáték, amíg egy segítőkész kéz beállított neki mindent. Nem csoda hogy így sokat evett neki.
Mert mi is a vírus?
Egy fehérjeköpenybe csomagolt nukleinsav.
Zari meg tiszta izom...
Tehát csak jól be van csomagolva!
És minden évben,ilyenkor február környékén, amikor a motorozás miatti elvonási tünetei jelentkeznek elkezdi fertőzni az embereket...
már gyártják...szoval ez nem zsirferenc féle 5 centes...
végig gondolta nagyon is...
csak itt mind rályaugrottunk ere a fényelsnek látcó öt centesre..ami valójában csak egy 1 márkás ..ami már régen elvesztette a fényétt..
hamis csillogásra szaladtunk
nyugodtan gondold végig mégegyszer mielött ilyen zagyvaságot beszélsz...
nem várja hogy éhalálba hunnyon el aki dolgozik neki..és kap csokit...
ugy lehet a hegybe ő is ezért vezeti a nAAgy motoros tsordákat
hát
förszt problem:
kis tank..eleve kevés benyával
szekond problem:
nem figyelted hogy 1cő csak elment a qplung holDth lyátékod és már csúszik is
ezt akkor csokiék vették észre
szegény lyamóha..akkor az olajat azt elég jól kinyirtad
törd problem:
a guminyomás
a sikdzdélyzi is..ami aztán 0oldalfalkeménységgel van...max 0,7 mikor egy kroccgumi 0,5tel van...
de én a kenda k771 vagy k774(mert ezt a kettőt használom-tam) akkor a 771volt...19colosvan... első nap 0,3 volt..másnap 0,2!
fater meg a fefe állt mögöttem vasárnap..és mondták hogy há viktor ez lukas...
á -mondom- dehogy csak kellően lapos
mondja fefe
ez nem birja végig a racét...elfordul a szelep és kiszakad...
há -mondom-remélem nem...de azt hogy kicsipeném arról ne is gondoljatok...
mondjuk azt tudni kell a 2 nap az olyan szinten szétbaszta a guit hogy
de két papuccsal de kiszakadás mentesen túlélte...viszont a k 771 az füvesben nem fog semennyit...a k 774 az meg ott is
+771 az nagyon kopik meg szakadozik is a bütyök ha sziklásan beakad...a 774 az meg nem..jobb az élettartama is csak ezt oldalt okosan meg kell csipkedni a bütykeit..
HA belsővel végig akarsz menni egy ilyen versenyen akkor nem engedheted lejjebb mert befogod szívni!
Egy fehérjeköpenybe csomagolt nukleinsav.
Zari meg tiszta izom...
Tehát csak jól be van csomagolva!
És minden évben,ilyenkor február környékén, amikor a motorozás miatti elvonási tünetei jelentkeznek elkezdi fertőzni az embereket...
nyugi csani..megyünk nemsoká hajtani..csak jöjjön egy kis +